BUKTI PAS SESAT LAGI MENYESATKAN!

Entah ijma’ dan qiyas apa yang mereka gunakan, Mursyidul Am PAS yang menjadi tok imam pula bagaikan berhala bisu dan tuli yang langsung tidak mempunyai sebarang upaya untuk menghalang apatah lagi menegur, BIDAAH DHOLALAH yang berleluasa dan dilakukan oleh hampir 30,000 orang (sepertimana yang dilaporkan oleh juak-juak Pakatan Rakyat).

Belum pernah dalam sejarah Islam, baik pada zaman Nabi Muhammad s.a.w, para Sahabat r.a, tabiin dan tabiit tabiin, doa seperti itu dilakukan dan dimegah-megahkan. Namun pada zaman di mana teknologi maklumat sangat maju dan segala macam maklumat boleh diperolehi tanpa perlu lagi menyelak kitab-kitab kuning bertulisan Arab atau jawi kuno, rupa-rupanya lebih ramai manusia yang mengaku Islam, tetapi mengamalkan perbuatan takliq yang luar biasa taksubnya.

Pembacaan doa berkenaan dilakukan oleh adik Nik Abdul Aziz Nik Mat bernama Nik Razi Nik Mat. Nik Razi ini jugalah yang membentangkan usul mempertahankan tindakan jijik Anwar Ibrahim menyuntut pelacur dari China pada tahun lepas dalam Muktamar Dewan Ulama PAS di Shah Alam.

Pada ketika umat Islam di seluruh dunia sedang mendoakan keselamatan dan kesejahteraan rakyat Palestin yang sedang diserang oleh ratusan serangan udara Zionis, rupa-rupanya ada segelintir mereka yang mengaku beragama Islam di Malaysia yang mengambil kesempatan mendoakan keburukan kepada umat Islam yang lain, dalam sebuah negara yang sama.

Anehnya, doa yang mereka panjatkan adalah untuk memenangi Putrajaya walaupun hakikatnya, mereka tidak akan menang dalam perlumbaan ke Putrajaya kerana jumlah kerusi yang mereka tandingi nanti tidak sampai pun 60 daripada 222 kerusi Parlimen yang dipertandingkan.

Daripada 60 kerusi Parlimen yang akan ditandingi itu, mana mungkin PAS akan memenangi kesemuanya. Dan kalaupun menang kesemuanya pun kerana kekuatan Pakatan Rakyat yang sangat luar biasa, mana mungkin PAS dapat mengatasi PKR dan DAP yang akan bertanding di 72 dan 90 kerusi. Kalau sekarang ini, PAS tidak ubah seperti keledai tunggangan, bagaimana pula PAS boleh mengubah situasi tersebut selepas Pakatan berjaya menguasai Putrajaya?

Justeru, doa yang dipanjatkan, hanyalah PEMBOHONGAN dan PENDUSTAAN semata-mata. Ia seolah-olah mengharapkan tongkat sakti dan kuda terbang yang boleh diperintah, tanpa perlu bekerja keras, seperti dalam cerita-cerita dongeng popular yang kita baca pada zaman kanak-kanak dahulu.

Bagaimanapun, sesuatu yang sangat pasti daripada babak doa di padang Stadium tersebut adalah gambaran tentang kesesatan yang dibidaahkan dengan agama dari kalangan pemimpin dan ahli-ahli PAS dalam keserakahan mereka mengejar kuasa dan kemewahan!

Sumber : Sel13.com

43 Responses to "BUKTI PAS SESAT LAGI MENYESATKAN! "

  1. Replies
    1. Memang begitu caranya doa orang syiah.... cuba baca blog mereka, mereka orang syiah mendoakan kecelakaan ke atas isteri nabi dan juga sahabat-sahabat nabi. Biasalah, PAS memang ikut stail Syiah.

      Delete
  2. Allahumma Ya Allah Ya Rohim.. Hancur KAN Lah PAS Dan sekufu Nya DAP & PKR Laknatullah.. aMEEN

    ReplyDelete
  3. Tiket ke Neraka Jahanam dah dibooking.

    ReplyDelete
  4. Satu lagi bukti yang Allah tunjokkan pada penyokong2 Pas khas nya dan pada semua rakyat islam di Malaysia am nya. Lisan mengaku sebagai islam ...tapi tidak pada perbuatan nya. Malah lebeh teruk lagi bila menudoh oranglain kafir.

    ReplyDelete
  5. klau umno semua bangsat. pas je la ahli syurga. pas je la yang tak rembat tanah. pas je la yang bagus sampai kuin pun hampir punah. pas je la yang tak makan duit tapi rupanya ketua pemudanya pun hidup dengan elaun. jahat betul umno sebab bagi peluang rakyarnya makmur. umno je la yang zalim sebab rembat tanah buat felda. umno jelah yang zalim bagi negara makmur sampai perut semua boroi dek obesiti. umno je la yang berkiblatkan pemimpin walaupun akar umbi umno la yang mitak pak lah undur. umno je la yang membodek sebab mudah dapat rumah mampu milik walaupun kena byr sendiri. pendekata semua yang buruk yang jahat yang zalim yang firaun semuanya umno tp kami dlm umno tidak pernah meminta keburukan untuk orang lain apatah lagi yg sama bangsa dan agama. dan saya bangga jadi kroni umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 5.26 PM ni sembang mcm taik. Tak lama lagi UMNO hanya tinggal sejarah dan berkubur... masa tu aku nk tgk hang bangga ka dak jadi kroni umno.... UMNO mmg tak penah minta buruk utk bangsa dan agama sbb kat mulut tu sentiasa hidup melayu tp umno cuma buat bangsa dan agamanya merempat di Malaysia saja.

      Delete
    2. jangan salahkan parti, salahkan mak bapak.

      Delete
    3. Anon 5;32 pm ko ni mesti slalu ponteng kelas dulukan?sbb tu ko merempat.lenkali blaja pandai2.aku pun x sokong mana2parti.tp kerajaan bg pluang aku blaja.aku blaja pandai2.sbb tu aku x merempat.melayu yg merempat tu mcm ko dgn puak2 ko yg bodoh dan mls tu je.kan kan kan?

      Delete
    4. Anon 5:32 jangan takbur....... saya nak tanya, berapa banyak Kali dah pas buat sembahyang hajat utk menjahanamkan UMNO? PERSOALANNYA apakah ALLAH telah memperkenankan doa2 pas sebelum ni? ALLAH lebih mengetahui...

      ularlamak pas merujuk kita mana bagi tujuan mendoakan baka kepada umat islam?

      Delete
    5. aku org umno. tp aku tak pernah harap apa2 pun dari umno. dgn keamanan yg ada aku dah ckup bersyukur. walaupun aku tak kaya mcm syed mukhtar tapi aku tak pernah merempat kerana kerajaan sentiasa memberi pluang tuk aku bekerja menyara anak2 dan anak2 aku dpt belajar hingga ke oversea. sebab aku selalu terapkan hanya ilmu yg dpt mengubah hidup kita. klau zaman dulu susah nak tgok mekanik, electrician, apa2 je lah bidang kemahiran yg anak melayu pakar. hanya yg kerja tadah kantung je la yang merempat. hari2 nak campak duit kat kantung lama2 poket sendiri pun bocor. kalau tak nak merempat usahala tapi jgn lah kau gigit tgn yg hulur bantuan. anjing tu walaupun dia menyalak lepas ditolong mungkin itu bahasa dia nak ucap terima kasih tapi org pas??? dah ditolong ludah pulak org yg bri pertolongan itulah sebabnya terus merempat. tak berkat. jangan lupa allah tu maha melihat dan maha mengetahui setiap sesuatu. kamu boleh menipu orang tapi kamu tak boleh menipu hati kecil kamu sendiri. kamu tak boleh tipu Allah. tak malu ke gunakan Allah tp tak pernah bersyukur. MUNAFIK...SEMOGA KAMU DIHINDARI DARI SIFAT KEJI

      Delete
    6. Sokong kenyataan diatas.....ramai orang PAS ni hanya tahu mencari salah orang lain sahaja ,jasa-jasa orang tak tahu nak kenang....lepas tu memaki hamun dan mendoakan kehancuran orang lain macam tak berakhlak.

      Delete
    7. Sangat betulll.. Slmatkn mereka dari di golongkan dlm gol munafiq ( doa org umno)...

      Delete
  6. Anon 4.56, doa untuk menghancurkan sesama Islam tu satu ibadah ke? Tok guru sesat mana yang ajar hang ni? Jgn jadi bodoh lah mengikut membuta tuli tanpa fikir akibatnya. Hang ingat bila LGE jadi PM org melayu bertambah baik ke kehidupan mereka? CEO GLC melayu semuanya besok kena tukar sbb bagi dap mereka ni tak layak. Kakitangan kerajaan pun akan dikurangkan Dan pemgbilan baru hanya utk kaum selain melayu saja sebab melayu dah terlampau ramai dlm sektor awam. KSU Dan DG pun kena ambik bangsa lain yg kerja lebih baik Dari melayu. Bagus juga ek kalau macam ni....,biasa lah sikap melayu kalau dia tak dapat biar yg pun tak dapat sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 4.56 tu sapa? Memang baguih pun penjawat awam melayu dikurangkan separuh dan KSU dan DG bawa masuk bangsa lain sbb selagi ada ramai melayu dlm govt teruk la rakyat sbb kerja lembab sangat tp gaji nk naik guna duit rakyat jugak. Lgpun melayu penjawat awam asyik bela cina saja, klu melayu dia buat main2 saja. Bila susah baru penjawat awam melayu teringat yg dia melayu tp bila bekerja asyik tlg cina ja sbgaimna umno mengkayakan cina dan merempatkan melayu. Bangsat, dah tersepit baru nk minta nyawa dari bangsa sendiri. Tengah kuat tindas bangsa sendiri.

      Delete
    2. saudara betul ke apa yang dikatakan ini? kalau betul diminta anda membuat aduan keatas perkara tersebut.

      Delete
    3. Anon 5:41 yg stuju tu dia bodo x pakai otak.yg patut dibuang adalah pnjawat awam yg sokong pr.xsokong kerajaan tp jd gunting dlm lipatan dlm kerajaaan.sbb tu hidup x berkat.sbb diorg slalunya yg buat nama kerajaan busuk.hak tuihhhhh

      Delete
  7. Hancur Hancur Hancur , Hancur PAS Hancur, Mampus Mampu Mampus , Mampus PAS Mampus .INSYALLAH. aMEEN

    ReplyDelete
  8. Cakap yang tak relevan dengan artikel, aku kasi padam, ini blog aku, so hormat sikit kalau nak komen. Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi House PK, dengan Bung Hashim pun nak terasa hati... Satu parti kan,buat apa dendam mendendam... House PK, kemaafan adalah kezaliman yang terindah....

      Delete
  9. Kadang2 aku tengok puak anjing pas ni cakap macam la mereka ni je Islam, padahal yang memartabatkan islam di bumi Malaysia ni adalah UMNO! Bukan pas faham?

    AKU DOAKAN SEMOGA PAS HANCUR!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doakn jer pas berubah.. Brsama umno .. Jg agama, bgsa dan ngra..xperlu terikut rentsk mereka kni mngkafir dan mndoakan orang jd xelok

      Delete
    2. AMEEN. SEMUGA ALLAH SWT HANCURKAN PAS DI KELANTAN DAN SETERUSNYA DARI BUMI MALAYSIA. MEREKA INI HANCURKAN ISLAM DAN MELAYU. JADI MEREKA INILAH PERLU DIHANCURKAN.

      Delete
  10. PAS SUDAH TERSESAT JAUH, TIADA MANUSIA DI BUMI INI BERHAK UNTUK BERDOA KEPADA ALLAH DAN MEMOHON SEMOGA ALLAH HAPUS KAN MAKLUK CIPTAAN NYA... PAS DAH JADI SYAITAN YANG MEMBANTAH BILA MANA ALLAH INGIN MEREKA SUJUD KEPADA ANAK ADAM... NAJIB DAN KDN PERLU BERINDAK SEBELUM ALLAH TURUN KAN BALA KEPADA KITA SEMUA

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kata saudara..kita sebagai manusia biasa tidak berhak berdoa buruk kepada org sedangkan diri sendiri belum tentu betul lagi

      Delete
    2. Jika umno berada dipihak yang benar, maka janganlah bimbang dan berdukacita.

      Delete
  11. daripada berarak dekat jalan, sembahyang macam ni kan elok, tak menyusahkan orang. walaupun doa tu tak berapa nak kena, mampuih pi la, asalkan bahagia.

    ReplyDelete
  12. DULU PAS BACA QURAN HARI INI MEREKA BACA BUKU JINGA. BILA ORANG PAS SEMBAYANG DI PADANG SERUPA MACAM ORANG CINA BILA SEMBAHYANG DILUAR RUMAH, MEREKA LETAK LILIN BERSAMA BUAH BUAHAN. SEMBAHYANG MEREKA BUKAN CARI PAHALA TAPI CARI HARAPAN DRP ANWAR IBRAHIM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju 1000%..nik aziz sepatutnya berdoa kepada anwar supaya di turunkan duit banyak melebihi dari kemewahan pru2008..pok nik nak guna byk duit musim pru ni..

      Delete
  13. astagfirullah zaman nabi dulu pun walaupun untuk musuh islam sekalipun tak pernah beliau doa yang buruk-buruk..
    cuma minta allah memberikan keadilan dan kebenaran menang...
    ini doa semata nak jatuhkan dan perburukan orang lain??????
    dengan allah pun nak 'rasuah' ke????????
    bertaubatlah anda wei..
    jangan mainkan agama wahai ahli PAS..
    jangan gunakan agama demi kepentingan diri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PASIAL nie mmg sial dorang mmg gunakan agama utk kepentingan mereka sahaja
      bila masa nak kena balasan dtimpa bala xtau la...
      dorang xkan penah peduli wei bkn takut pun dgn azab dan balasan allah..

      Delete
  14. PAS nie dah tak hairanlah wei kalau dikatakan sesat..mmg dah lama tahu..bila mereka bersetongkol dgn si juburi dan cina tu pun dah cukup bukti mereka nie sesat

    ReplyDelete
  15. sembahyang tu bagus aku sokong tetapi yang tak bagusnya adalah kenapa lah nak doakan kemusnahan org sedangkan diri tu sempurna sgt ke..apa salah korang doa supaya anuar tu jatuh lagi bagus coz die tu dah mcm syaitan

    ReplyDelete
  16. ya allah ada ke patut sampai taksub sangat dgn kuasa mereka sanggup mendoakan keburukan org...aku taklah terkejot pun coz aku tahu dorang nie mmg dasar pakatn mental sial..tahu nak doakan keburukan org je..diri sendiri belum tentu betul

    ReplyDelete
  17. Sedarlah saudara2 ku yang masih bersekongkol dengan nik aziz dan geng2 setan bisunya. Allah dah tunjukan apabila mereka dah tak kenal siapa kafir dan siapa saudara Islam. Insaflah dan jauhilah nik aziz dan geng setan bisunya.

    ReplyDelete
  18. Taliban PAS memang Parti Agama Sesat. Mereka asyik minta Allah minta tolong untuk menang undi kenapa tak minta kita undi dia ? Kita adalah lebih penting daripada Allah ! Allah pun tak mau tolong mereka itu sebab mereka selalu kalah pilihan raya kecil yang lalu ! Taliban PAS kalau perintah habislah Malaysia akan menjadi seperti Aghanistan ! Oleh itu untuk masa depan kita jangan sokong Taliban PAS !

    ReplyDelete
  19. Saya amat bersyukur Pas telah mendoa seperti yang dilaporkan. Allah Maha Mengetahui lagi Maha Adil. Semoga Allah pulangkan doa Pas itu kepada Pas dan parti pakatan mereka. Ameen.

    ReplyDelete
  20. Wahai manusia semua doa adalah salah satu jalan ikhtiar untuk mencapai hajat seseorang, apa yang dikalutkan. If you think you are so good face it. Tak payah nak cakap orang tu sesat orang ni terpesong.

    Ada otak pikir sendiri la.. kalau otak sudah diracun nasib lu la sapa suruh masuk sekolah kebangsaan.

    Sorry beb I'm from International School.. Sekolah Kebangsaan dan Sekolah Menengah untuk orang melayu yang akan diMelayukan.

    Kalau nak tahu apa itu melayu google le beb.

    ReplyDelete
  21. salam semuaa...

    Alhamdullinlah.....aku dan keluarga ku sgt bersyukur hidup di dalam kepimpinan BN dan UMNO.Lagipun aku dari dulu lagi cuba mencari keistimewaan PAS.Manalah tahu,terbuka hatiku untuk menjadi ahlinya.Nmaun sampai skrg,jawapan yg aku cari semuanya kosong..! Apa yg aku tahu PAS ni sebuah parti yg mengikut hawa nafsu serta telah di dorongi oleh nafsu syaitan.Boleh di katakan ustaz ustaznya semuanya adalah ustaz politik..serta ceramah ceramahnya memang tak boleh di pakai.
    Tentang mendoakan kehancuram UMNO.Aku percaya ALLAH itu maha adil,Aku yakin ALLAH tidak akan merestui doa seperti itu.Kerana doa itu adalah doa manusia yg hilang akal..! buat para pembaca sekalian.ingat tak waktu kes ANWAR BUNTUT..? di mana puak PAS ini juga membuat sembahyang hajat dan berdoa supaya MAHATIHIR mati cepat serta di laknat..! ingat tak...? alhamdullinlah hingglah sekarang MANTAN PM kita masih sihat serta masih berdiri teguh melaksanakan tanggunjawab beliau terhadap negara.Tapi...ALLAH balas balik apa yg di doakan oleh mereka terhadap kelantan!..penuh dgn HIV..! ROGOL..! DADAH..! SUMBANG MAHRAM..!buat PAS...serta pengikutnya....sebenarnya politik anda telah jauh tersasar..! kami generasi muda tidak akan memilih parti yg tiada wawasan..kami akan tolak parti yg mengamalkan budaya cacian serta menghina..! maaf PAS.! PRU akan dtg mungkin parti anda akan terpelosok jauh ke belakang..hasil doa jahat anda sekalian..!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!