APA SEL13 NAK DEDAH TENGAHARI NI?



Pendedahan sel13.com sebelum ini tentang pembohongan Khalid Ibrahim berhubung pembelian bas mewah telah pun terbukti apabila hari ini Menteri Besar itu mengakui bas tersebut dibeli oleh beliau, bukannya di sewa seperti yang diumumkannya sebelum ini.

Sel3.com masih lagi mempunyai beberapa bahan untuk didedahkan berhubung transaksi pembelian bas tersebut namun mereka terpaksa menyimpannya terlebih dahulu. Itu sebahagian dari strategi sel13.com Dalam peperangan peluru tidak boleh digunakan sesuka hati atau tidak kena tempatnya. Peluru perlu dilepaskan dengan perancangan yang teliti supaya tidak berlaku pembaziran demi memastikan kemenangan tercapai.

Untuk waktu ini mereka tinggalkan sementara isu pembelian bas tersebut. Esok sel13.com akan lepaskan satu peluru lain yang berskala sederhana tetapi cukup untuk menggoncangkan pihak musuh.

Selasa 20 Nov 2012 sebelum jam 12 tengahari sel13.com akan mendedahkan tentang kemampuan luar biasa seorang ahli parlimen pembangkang dari sebuah negeri sejak bergelar wakil rakyat.

Ahli parlimen yang di maksudkan terdapat dalam gambar di atas.

15 Responses to "APA SEL13 NAK DEDAH TENGAHARI NI?"

  1. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  2. http://feedproxy.google.com/~r/addin77/~3/7BV0AyKJfVk/akhirnya-tembelang-ketua-setiausaha.html

    wakakakahhh , nagakak saya liat kegogoblokan pejabat setan melayu amno ini ya, gak ada standar ya pemerintah goblok maisia ini. udah ketahuan ya , di mana sih mau sembunyi pantat ya. kakakakahhh goblok setan melayu amno ya.

    ReplyDelete
  3. http://penyapusial.blogspot.com/2012/11/halang-peguam-buat-taklimat-di-malaysia.html?utm_source=BP_recent

    wakah kaha ini ternyata bener ya kenapa sih bapak najib takut mau kasi itu pengacara perancis masuk malaisia ya, kalo gini udah ketahuan ya partai setan melayu amno itu jahat banget ya , ngakak saya guling guling , goblok tenen ya dewe.

    ReplyDelete
  4. baru ak taw, rupanya fanatik pembangkang kat malaysia ni suke buat2 jd indon. Patot la prangai same ngan org indon. dua2 sampah

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg btl pon.. pembangkang nie sesaje suka buat2 kononnya jadi indon..
      dah tak dek modal lah katakan.. tu yg jd gila mcm tu..

      Delete
  5. Rupanya ada pengundi hantu undi PR..dari Indon lagi tu..

    ReplyDelete
  6. pkr lori pun boleh beli bas pun boleh beli lepas ni belilah indon banyak-banyak penuhkan dengan indon peliharaanmu di malaysia banyak-banyak .. tak gitu bapak khalid.

    ReplyDelete
  7. PKR NI MMG LUAR BIASA..DIA ORANG NI BELA TOYOL AGAKNYA SAMPAI WAKIL RAKYAT PUN BOLEH BELI MACAM-MACAM ..

    ReplyDelete
  8. Ada baka indon lah ..

    ReplyDelete
  9. byk betul duit ko kalid eh... siap beli bas yg harga dekat 700ribu lg tue... pastu bagi kenyataan utk kegunaan kempen sewaktu pilihanraya .. mmg terbaek la beb.. jarang aq tgk org yg pemurah hati mcm ko nie.. tapi aq rasa ko nie pemurah sangat la sampaikan aset PKNS pun ko nak jual gak kan.....

    ReplyDelete
  10. duit beli bas ni hasil perkongsian dgn guan eng kot......

    ReplyDelete
  11. akak rasa la kelly eng duit tu hasil untung yg dia dapat masa menternak babi kat selangor dari start dia memerintah sampai sekarang....

    ReplyDelete
  12. itu duit yg kita dapat kantoikan.. duit lain hasil rasuah n pendapatan melalui kegiatan haram yg lain belum tentu lagi tue... takat bas harga 700ribu boleh beli macam tue je, x mustahil mamat kalid nie ada berjuta2 duit dari hasil yg kita x tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu,ni baru duit yg digunakan utk bli bus je kita tau.
      tuk kegunaan bende lain kite xtau lg,tah pe2 bende si gagap sial ni guna duit rakyat beli.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    2. btl tu adik 80..aku sokong apa yg kau ckpkn nie..
      ini bru duit yg kita tau.. yg kita tak tau ntah bnyk mana lg tak tau lah..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!