ZUL NORDIN HENTAM TONY PUAKA KAW-KAW PUNYA!

42 Responses to "ZUL NORDIN HENTAM TONY PUAKA KAW-KAW PUNYA! "

  1. Babi pukimak puaka tu patut kita hantar dduk dlm gua dgn babi je.. Baru dia sedar sikit....

    ReplyDelete
  2. Tony Pua tuh bodoh la....die nk soros lngkupkan negara supaya die ley cube nk control kebesaran ekonomi...sumpah bodo sial tony pua

    ReplyDelete
  3. Aku jijik btol ar ngn Tony Pua yg xreti nk pki otak nie.....dah mmg trng2 soros melingkup kan ekonomi negara hrituh....lgi die nk?
    pe kebabi die nie

    ReplyDelete
  4. Lu bro nk kate Tun M nyanok slp lerrr......Tun M tuh pemimpin pling bgus pada zaman 1900-2100 nie jadi kau nk ckp ape2 smua x legit ok?
    GTFO tony pua

    ReplyDelete
  5. Aku geli betul lah dengan Tony Pua ni, Siapa dia nak hina Tun M? Dia ingat dia dah bagus sangat ke? Ingat sikit siapa yang naikkan nama Malaysia? Bodoh punya Cina bangsat

    ReplyDelete
  6. Sebenarnya yg nyanyok tu tony pua......sebab tu Tun M x nak layan...sian muda muda dah pun nyanyok.....

    ReplyDelete
  7. tahun 2006, semasa tun m bertemu dgn soros, selamba jer tun m kata, soros tidak boleh dipersalahkan masa krisis kewangan 1997 dulu. Tun m memang dah lupa agaknya. Tun tak boleh dipersalahkan kerana sdh tua, mungkin nyanyuk itu sdg memakan diri tun sekarang.

    Apapun Tony pua adalah salah satu pemimpin teragung negara ini. Dia seorang yg jujur membela rakyat. Kami akan berjihad mempertahankannya. Semoga tony pua dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki, supaya terus memimpin kami melayu moden ini.

    ReplyDelete
  8. kami rela bertuankan kafir selagi dia jujur & amanah. ya Allah selamatkanlah Tiny Pua & LGE dari sebarang ancaman dari mereka yg berhasad dengki.

    ReplyDelete
  9. kak bedah senang2 jer nak jentik telur org yer. meh sini! aku jentik kelentit ko.

    ReplyDelete
  10. Tony Pua tu yg bodoh nyanyok
    Elok saja kita sembur dgn ubat nyamok
    Kalau nanti dia mengamok
    Biarkan saja dia mati tersenggok2

    ReplyDelete
  11. Rakyat jelata sudah sedar bahawa sanya Parti UMNO=Parti Syaitan dan ini diakui oleh mantan PM kita Tun M. Fakta ini mesti kita terima dengan hati yang terbuka.

    ReplyDelete
  12. anon 6.46,

    Kalau ada beratus rakyat macam kau, kena laknat Malaysia ni. Apa punya manusia kau ni? Kau islam ke kafir? Macam ni lah pencacai-pencacai pembangkang yang bodoh buta agama...

    ReplyDelete
  13. kemuliaan hati org2 mcm tony pua & LGE inilah yg mendorong kemenangan pr d pp. Hanya Allah yg dapat membalas jasa2 LGE.

    ReplyDelete
  14. takat anon 6.47 nak bising2 mcm babi kurap baik ko berambus la wei..... pendapat ko tu x diperlukan sangat kat sini.... bawa fitnah je keje ko ... babi sial haram jadah betul la ko nie.....

    ReplyDelete
  15. anon 6.46...manusia macam kau ni tak layak duduk dekat negara islam mcm malaysia nie kau layak duduk kat negara kafir je...aku rasa mcm nak botak kan kau atas bawah je

    ReplyDelete
  16. Tony Pua mendapat biasiswa pelajaran dari kerajaan Singapura dahulu. Sekarang minda Tony Pua menghala ke arah kemajuan Singapura, kononnya mahu ceduk idea idea dari Singapura, yang berpolisi PAP supaya sesuai dengan selera DAP, tetapi Tony Pua menanam semangat benci kepada mantan PM Tun Mahathir.
    Tony Pua memang tidak mengenal budi bumi yang dipijak, langit yang di junjung. Kalau boleh dia mahu DAP menguasai Malaysia bersama keldai-keldai PKR dan PAS.
    Di Singapura ada seorang lagi keldai dari akhbar Straits Times, iaitu wartawan Salim Osman. Walaupun Salim tidak mengeji mantan PM Tun Mahathir, tetapi dengan cara bahasa yang dituturkan didalam akhbar itu memang kita sudah ketahui bahwa Salim mengecam pendapat dan ucapan mantan PM Tun Mahathir.
    Bukankah manusia haramjadah semua ini?

    ReplyDelete
  17. tony pua babi nie mmg warganegara singapura yg dah mkn babi keluaran singpork.. sbb tu la bila kat malaysia babi ni sanggup buat apa saja utk jatuhkan mana2 pemimpin yg kita hormati n segani....

    ReplyDelete
  18. erpukul dengan kenyataan Tun Dr Mahathir Mohamad yang berkata, undi pembangkang sama dengan undi Soros, Ketua Publisiti DAP, Tony Pua dalam sidang medianya semalam menuduh bekas Perdana Menteri sebagai seorang yang nyanyuk.

    “Saya tidak ingin melibatkan Perdana Menteri lalu kerana dia tidak lagi relevan dalam politik kini tetapi kata-kata yang dibuat Tun Dr. Mahathir itu adalah kata-kata yang saya rasa seorang yang telah nyanyuk,” katanya dengan nada sombong.

    Tonny Pua juga turut menafikan penglibatan pakatan pembangkang dengan penyangak mata wang Yahudi, George Soros, meskipun bekas-bekas aktivis pembangkang membuktikan sebaliknya.

    ReplyDelete
  19. Tun. M tak melenting pun bila Tony Pua anjing Meloyakini menyalak – nyalak kata Tun.M nyanyuk. Tun. M sendiri tau Malaysia ini negara demokrasi, orang boleh cakap apa yang mereka suka. Apa yang Tun.M dan aku apa nak heran. Talk is cheap serupa le murah punya mulut Tony Pua Meloyakini ni too much eating skeevers! memang patut la pon!

    ReplyDelete
  20. tony pua macam longkang sebab tu apa yang dia cakap semuanya berbau longkang……menghina negarawan macam tun adalah satu perbuatan yg teramat-amat biadab………..kalo ko tak tau apa yg ko cakap baik jgn bercakap…nanti yang tersembur-sembur cuma bau hanyir, bacin longkang tu kat tubuh ko sendiri jugak…marah sungguh aku ni kat orang yang menghina tokoh yg dah banyak berjasa utk negara…

    ReplyDelete
  21. Sebenarnya Tony Pua lebih nyanyuk dan Tun Dr Mahathir Mohammad fikiran lebih terang menerang daripada Malaysiakini.

    ReplyDelete
  22. cina memang la magkuk hayun dah malaysia nie asal negara orang melayu depa peduli apa kalau soros nak ambil ekonomi negara kita...
    mangkuk nie patut diberikan pengajaran ilmu sebab tak de akal dan kurang ilmu...
    kerja tahu nak jahanamkan negara sama macam anuar

    ReplyDelete
  23. Anon tu sebenarnya DAPigs Komtar, dorang ni mmg tulis pakai kote pendek dorang..

    Tu yg fakta cam hampeh..

    ReplyDelete
  24. si puaka tu dah xda idea nak hentam tun m dan inginkan publisiti murahan maka inilah taktik die..

    ReplyDelete
  25. tak guna korang kutuk2 tony pua, sebab kami akan tetap menyokong perjuangannya yg ikhlas. Biar kami berjihad mempertahankannya. Takbir!!

    ReplyDelete
  26. aku lebih suka panggil nama TODI TUAK

    ReplyDelete
  27. pergh.... sejak bila ko menganut agama lain anon 8.26.... ke ko dah strat makan babi keluaran tony pua tu.......

    ReplyDelete
  28. aku lebih suka panggil nama TODI TUAK

    ReplyDelete
  29. kami sokong perjuangannya. bukan sokong agamanya. semoga Allah melindungi Tony Pua.

    ReplyDelete
  30. SIAPA YG SOKONG TONY PUAKA NI MMG DAH PEKAK DAN BUTA HATI SEBAB KRG ADALAH BANGSA YG TAK PERNAH NAK BERTERIMA KASIH PADA TUN M YG NAIKKAN NAMA MALAYSIA. BANGSA MCM KRG NI MMG PATUT JADI HAMBA CINA KEPARAT AJE. SEBAB ORG MELAYU SELALU DIPIJAJK2 OLEH KAUM CINA SEBAB DRG TAU MELAYU NI BODOH NAK MAMPOS DAN SENANG NAK DIBELI.

    ReplyDelete
  31. soros tu takdenya nak tlg kita sebaliknya menjahanamkan negara kita ye, tony puaka apa nak kisah janji duit masauk kat dia.

    ReplyDelete
  32. aku jijik bila dgr org2 melayu yg msh nak sokong tony puaka ni dahlah busuk hati lagi ada hati nak bandingkan dirinya dgn TUN M. lu siapa tony buatlah sesuatu mcm Tun baru citalah pada kita just said only tak cukup buktikan dulu diri lu lagi bgs dari Tun M. aku tetap sayang TUN M biar apa kata org aku sentiasa doakan TUN M semoga berada dlm keadaan sihat belaka hendaknya.

    ReplyDelete
  33. memang patut pow malaysia kena bala...tapi yang gua tak puas hati sebab gua pow kena gak kalau bala tu allah turunkan kat malaysia!!!!!!!
    kimak tol la anjing2 melayu sial nie...masih nak sokong yahudi...asal tony tu bagi pungkoq untuk korang jilat...sebab tu bermatian2 nak pertahankan babi tu...korang doakan kemusnahan suadara islam sendiri...korang ingat korang selamat ke?anjing tol...

    ReplyDelete
  34. anon 6.46..8.26..darah hang halal di tumpah kan ,kau termasuk semua keturunan kau adalah celaka ..memang kesian kat mak bapak ko melahir kan anak yg sial mcm ko...
    memang terbukti ko lah anjing penjilat jubo cina laknatullah...

    ReplyDelete
  35. sial punya tony pua,gelar Tun M nyayuk.
    nmpk sngt mereka takut dengan kebenaran yg terbongkar,nmpk sngt mereka gentar dengan BN.
    soros ambik dana dari yahudi and bila Tun M dedahkan si sial tony pua kata Tun M nyayuk,sial punya tony pua.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  36. aku rasa cina DAP ni makin hari da makin melampau la..!!oi bahlol!kalau xkrn jasa beliau Malaysia xkn maju sprti skrg ni,beliau yg byk mghrumkn nama malaysia,membwa malaysia melangkah ke hadapan dan mmpu berdiri utk bersaing dgn negara luar..kau siapa??ahlul politik ciput yg tnggu masa utk disingkrkan oleh rakyat..org mcm kau xlyak utk komen Tun M..!!kau tu sampah..!!

    ReplyDelete
  37. Gua cabar totey pui jumpa tun m depan2, klu setakat ulas kat m.kini lalat pun buleh. Ade bran ka...

    ReplyDelete
  38. Orang Islam yang sokong DAP dan PKR hatinya sudah buta.

    ReplyDelete
  39. cina-cina DAP nie mmg dah melampau sgtlah!!
    makin naik2 kepala pulak depa nie!! apa hak depa nak hina Tun Mahathir??
    depa tu tak layak lgsglah nak kata apa2 pada Tun M..
    sbb depa tu apalah sgt klu nk dibandingkan dgn Tun M tu!! haprak pun tak dak lah!!

    ReplyDelete
  40. mmg tak tau nak ckp lah kat org2 melayu yg msh lg nak sokong cina2 Dap bangang tu!! org mcm tu mmg hilang akal dh kot!!

    ReplyDelete
  41. mmg tak tau nak ckp lah kat org2 melayu yg msh lg nak sokong cina2 Dap bangang tu!! org mcm tu mmg hilang akal dh kot!!

    ReplyDelete
  42. tony puaka belagak pandai pegi hong kong jumpa pengurus dana bentang perancangan ekonomi dan kewangan pakatan busuk yang kononnya akan dapat perintah malaysia lepas GE-13, alih2 pengurus-pengurus dana kat hk tu tak boleh terima dan amat takut kalau PR menang GE-13. Tony puaka memang bagus, patut BN taja dia buat lawatan ke seluruh dunia supaya pelabur dapat tau betapa dungunya mamat konon ex-oxford ni dan juga bosnya yang tak da kelulusan tapi eksyen nak mengurus ekonomi malaysia.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!