VIDEO CERAMAH ZUL NORDIN YANG WAJIB DITONTON!

16 Responses to "VIDEO CERAMAH ZUL NORDIN YANG WAJIB DITONTON! "

  1. Orang Melayu terutama anak anak Muda WAJIB tahu dan dengar ini!

    ReplyDelete
  2. orang PAS kalau tak dapat terima juga penjelasan Y.B Zul ni memang sah lah mereka akan bersama parti mereka menjadi hamPAS.

    ReplyDelete
  3. org pas mmg tak nak terima kenyataan biasa lah drg ni mmg pandai berderama dah terang2 drg tau salah pun drg buat2 tak tau gak...tp bab nak fitnah kerajaan drg mmg no1 xde bukti pun drg kata jugak

    ReplyDelete
  4. nampak sgt kebodohan pas makin mjenjd jd

    ReplyDelete
  5. pas tak blh terima kenyataan yg drg salah lah..dah dpt bukti yg kukuh mcm video anwar tu pun drg still tak blh terima kenyataan gak

    ReplyDelete
  6. Orang UMNO kutuk DAP tapi jilat MCA CSL...Lu nak kata apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno dgn Mca yang berkuasa Umno, tetapi Pas dgn Dap yang berkuasa ialah Dap. Sendiri pikir lah.

      Delete
  7. MCA bukan kafir harbi macam DAP. MCA respect dan terima Islam tetapi DAP tentang Islam/Melayu itu bezanya MCA dan DAP.

    ReplyDelete
  8. anwar gila kuasa keja tak tau buat emm

    ReplyDelete
  9. main jubor pandai lah tp ada hati nk jd pm plak kdg2 aku tgk anwar ni mcm pak pandir pun ada gak

    ReplyDelete
  10. kebodohan PAS semakin terserlah...

    ReplyDelete
  11. cakap la macam mana pun tak lut pun bagi PAS nie..
    berbuih mulut bagitau pun dorang tak kan peduli punya dah

    ReplyDelete
  12. jgn harap la PASial nk terima kenyataan ni,hati mereka dah gelap.
    tamabh2 skrg ni duk bersahabat dgn pakatan,pulak tu berkawan dengan cina kafir harbi.
    mmg jgn harap la mereka akn terima kenyataan ni,hati dah hitam n keras.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi nyg hipokrit

    ReplyDelete
  13. JANGAN HARAPLAH PAS NI NAK MENGAKU SALAH DAN TERIMA KENYATAAN YG MEREKA NI MMG TAK GUNA PUNYA PARTI.TAK HBS2 SUSAHKAN RAKYAT AJE DGN GUNAKAN SENJATA AGAMA KONON.

    ReplyDelete
  14. anwar ni kan penting diri punya org mana nak dgr atau mengaku salah dia yg penting bagi anwar sial ni kuasa dan duit.

    ReplyDelete
  15. Aku x tgok pn video ni..sbb apa je bnda yg keluar dr si munafik ni..mmg semua x boleh pkai..munafik ni ptt ceramah dpn anjing je.sbb dia suka sgt menyalak..mcm babi giler..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!