TERKINI! MARI LIHAT KEADAAN SEBENAR KEM PELARIAN SYRIA DI JORDAN!



























Aku kongsi gambar dari Perak Today untuk semua, semoga ianya menjadi iktibar untuk kita yang hidup aman damai......

16 Responses to "TERKINI! MARI LIHAT KEADAAN SEBENAR KEM PELARIAN SYRIA DI JORDAN!"

  1. Syukur kita di Malaysia..semuanya ada disini..nak keluar kopi pukul 3 pagi pun tak ada masalah... ada juga puak nak porak-perandakan negara...macam macam hal... haiz

    ReplyDelete
  2. AKU BERSYYUKUR DUDUK DI NEGARA YG AMAN DAN DAMAI TAPI MASIH ADA JUGA PUAK2 ANASIR YG INGIN MEROSAKKAN NEGARA AKU DAN AKU HARAP KEPADA SEMUA YG BERADA DI BUMI YG NYATA INI RENUNG2KANLAH APA YG AKU KATA NI JGN BIARKAN NEGARA MENJADI JAJAHAN SEMULA KEPADA ORG2 KAFIR.

    ReplyDelete
  3. pada rakyat Malaysia fikirkanlah apa yg kamu semua tgk masih lagi ke nak sokong parti yg boleh musnahkan negara dalam sekelip mata, tidakkah kita sebagai penghuni di negara ini patut membanteras kejahatan dan kburukkan yg dilakukan oleh ahli2 politik yg hanya mementing diri sendiri dan keuntungan sendiri.

    ReplyDelete
  4. terharu aku tgk mangsa di syira dan aku harapkan pada semua semoga kita ni jaga akan keselamatan yg sedia ada di negara kita dan jgnlah anda semua tersalah pilih parti utk menjajah kita.

    ReplyDelete
  5. jadikan ini sebagai satu teladan wahai semua org yg tinggal di negara yg aman dan damai ini dan jgnlah sesekali krg cuba nak rosakan keamanan yg sedia ada ini.

    ReplyDelete
  6. Syukur ya allah ...kami hidup dinegara yang aman damai , tanpa perang tanpa sengketa bebitkan nyawa ,
    syukur ya Tuhan ..kami masih bebas berjalan dan makan dimana saja siang malam dinegara ini , masih ada ibu dan ayah juga adik dan kakak abang akan pulang kerumah dengan anggota tubuh yang sempurna , tak kudung dan tak cedera oleh peluru atau bom tak bermata !

    pada rakyat Malaysia yang tamak tak sedar diri , buka mata dan lihatlah apa jadi pada negara lain yang sedang berkocak , buka telinga dan dengarlah apa kata mereka ...nasihat mereka pada rakyat malaysia , jaga negara kamu baik2 jangan rosakan kedamaian dan keamanan yanga ada , kami cemburu dengan suasana dinegara kamu !!!!

    Arab spring ?? inikah yang pembangkang mahu ?? ya ! spring kepala otak anjing !!

    ReplyDelete
  7. Cogan kata untuk terus mara ke hadapan adalah ABU(Asalkan Bukan UMNO)!

    ReplyDelete
  8. semoga kita dpt membantu rkyt syria selagi mampu...insyaAllah.. kesian melihat keadaan mereka di sana..

    ReplyDelete
  9. kepada rkyt Malaysia sekalian diharapkan kita semua haruslah bersyukur sgt2 dgn apa yg kita miliki skrg nie.. jgnlh kita sesekali mensia2 kan apa yg kita ada skrg nie.. dan jgnlah pula kita sggup menggadaikan keamanan negara kita ini semata2 kerana sedikit kuasa..

    ReplyDelete
  10. memang aku sangat sangat sangat bersyukur..
    tetapi aku tidak akan puas hati selagi pakatan tak kalah dalam PRU ini..
    kerana mereka dah berjanji nak huru harakan negara..

    ReplyDelete
  11. selagi BN memerintah insyallah negara ini pasti aman..amin

    ReplyDelete
  12. Kesianbetul UMNO ni sampai nasipb pelarian syria pun nak di politikan untuk kepentingan dia. Masa orang islam kena belasah sampai mati kat sempadan di thailand oleh takshit tak pula UMNo pi tolong. Oh waktu tu UMNO tak goyang, lupa plak aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye xye, pak lah boleh pi sana.. senyum-senyum, dok atas kerusi.. sembang2.. last2 komennye " saya berpuashati dengan penerangan si taksin tu" apekejadahnye tah le puok2 yummnooo ni

      Delete
  13. kesia aq tengok dak2 kat syria ni,nende ni pun bakal terjadi kat malaysia.
    pakatan kalau memerintah malaysia maka perkara ni x mustahil tuk berlaku,mereka x puas hati dengan negara kita yg aman.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  14. Rasa tuhan tak wujud atau berkuasa ! Jika ia wujud takkan biarkan perang ini berlaku dengan begitu banyak kematian. Tuhan adalah khayalan sahaja tak harus percaya.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuhan xwujud? sedangkan spenda yg hang pakai tu pon ada yg membuatnye, apatah lagi alam semesta, udara, cahaya dan keselurhan yg ko nampak dan tak nampak di mata zahir ada penciptanya, Allah maha wujud dan pemurah.. cuba study lebih ttg Islam.. disitu ko akan nampak kebenaran

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!