TERKINI! LAGI KAMERA AES DIMUSNAHKAN!

Kalau ya pun tak setuju, tak perlu la kita melakukan sebegini. Tak baik kan? Tapi tah la, aku pun tak tau nak cakap apa lagi, aku nak tanya korang ikhlas ni, patut ke tidak perbuatan macam ni?

Sementara itu tengoklah video bawah ni:


76 Responses to "TERKINI! LAGI KAMERA AES DIMUSNAHKAN! "

  1. haha..tanda2 game 0ver 4 umn0 pru13.....bybyby

    ReplyDelete
  2. huh! ni mesti kerja org2 umngok jugak. Biasalah, lepas tu tuduh PR yg rosakkan. umngok mmg pembawa bala & sial kat negara ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana bukti? Jangan hanya pandai bermadah dan berkata kata.

      Delete
    2. 8.51pm - bodoh!

      Delete
    3. tak payah bagi bukti, semua org tau, kerja2 sabotaj mcm ni mmg kepakaran umngok. modus operandi yg tak pernah berubah: timbulkan masalah kemudian salahkan PR.

      Budak belum sekolah pun tau, ini kerja umngok, si pembawa malapetaka, bencana, bala, sial kat negara ni.

      Delete
    4. huh.. dah kena malapetaka, bencana, bala, sial tp boleh hidup senang lenang lagi ko ek.. ish3..

      Delete
    5. malapetaka, bencana, bala, sial dari segi moral & sosial! Penuh dgn gejala sosial diperkenalkan oleh umngok sejak perintah negara ni. Pakar membuat video & pic lucah sehingga menyerupai org2 yg mereka aniaya. Kemudian mempromosi kegiatan homoseksual dgn membuat fitnah kpd org lain konon melakukan perbuatan terkutuk tu.Siang malam siar kat akhbar, tv, radio mempromosi crita2 liwat. Tak heranlah kalo kegiatan homo ni cepat berkembangbiak d msia.

      Delete
    6. Si celaka ni, komen kemudian reply komen sendiri.... Memang celaka.... Lebih teruk dari salman rushdie...

      Delete
    7. Salman Rusdhie lebih mulia dpd umngok. Aku lebih rela ambik pic salman rusdhie & buat wallpaper komputer dpd simpan pic2 yg ada kaitan dgn umngok.

      Delete
    8. Mujur spesis makan hasil haram dan haramjadah macam hang ni tak banyak..
      Pelakon video lebih hebat dari pakar buat video..
      sekurang kurangnya Nuar dapat balun, hang jadi pencacai Nuar dapat telan air liur je lah ..

      Delete
    9. UMNO yg kononnya bawa sial ni lah yg tadbir negara sampai korang dpt kerja & hidup selesa. Kalau tak kebulurlah Kau sekeluarga. Orang bingai macam Anwar, Hadi Awang dan Nik Najis Kau jadikan ketua. Perasan ulamak pulak tu. Sedarlah diri. Di bodohkan DAP pun tak sedar. Terang2 Anwar zina pelacur pun Kau terima. Dah buta hati apa nak buat..... Kesian.... Kau ni tentu jenis Melayu yang jenis bodoh sombongkan......

      Delete
    10. Salam, SOKONG 100% BlackBelt.. PR yg sial.. kafir harbi yang menghina Islam tu mereka muliakan.. nmpk sgt Aqidah pn xbetul. Tggulah Tuhan berikan balasan.

      Delete
  3. sah org Puki Kote Rakyat. geng anuwar la ni. lepas tu tuduh UMNO. ingat la wahai anuwar, tuhan nik aziz melihat apa yg anda buat. termasuk rosak kan AES.

    ReplyDelete
  4. Tumbang pulak dah...

    ReplyDelete
  5. tanya aje nik aziz. tentu nya di katakan bisikan allah PAS yg suruh rosak kan AES. patut la PAS akan musnah. TAKEBEER!! lepas mabuk tengok bola la tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei bab agama jgn dibuat main2..

      Delete
  6. aku rasa saman old fashioned je la kat highyway. letak aes kat trafic light je la.aku menyampah org langgar traffic light.mcm pundek..nyaris aku kena langgar.lagipun isu aes dimiliki swasta itu yg org tak gemor.patut kerajaan kaji baliklah.jangan jadikan hukuman langgar undang2 dikendali oleh pihak ketiga.bior direct dari jp dan polis.

    ReplyDelete
  7. bodoh. yg tumbangkan tiang kamera aes tu bodoh. yg tuduh umno buat lagi bodoh. sebab org bodoh pakatan yg buat. org bodoh mabuk arak takebeer!!!!

    ReplyDelete
  8. hahaa aku suka sgt dgn video ni mmg ptt pun sbb bg aku aes tak sesuai dkt malaysia ni..menyusahkan org sahaja

    ReplyDelete
  9. tiang tu pun dah kena kilat tu lah...byk sgt buat dosa asik cr kesalahan org sahaja kan dah kena kilat

    ReplyDelete
  10. Dah jgn duk layan org pakatan ni,semua kejadian yg berlaku--umno yg salah.bodo puya org,anwar yg sedap berjubol,umno yg kene...Wahai saudara seagama dgnku,bukalah hati,jgn hanya buka mata je

    ReplyDelete
  11. Alhamdulilah... tadi terperasan jugak kat NS. AES tu nak ambik kapalterbang pulak kot

    ReplyDelete
  12. Alhamdulilah... tadi terperasan jugak kat NS. AES tu nak ambik kapalterbang pulak kot

    ReplyDelete
  13. Alhamdulilah... tadi terperasan jugak kat NS. AES tu nak ambik kapalterbang pulak kot

    ReplyDelete
  14. Elok semua penghulu kampung mohon pasang AES dikawasan taklukan mereka,Setidak tidaknya boleh tahu lembu orang pas atau pkr dan dap ceroboh pagar cili orang umno,,,

    ReplyDelete
  15. Aik??..pasal AES dirosakkan pun UMNO dipersalahkan? BN tumbang? mengarut...taksub betul dengan politik..mungkin masa dibangkitkan kelak di padang masyhar..soalan yang menentukan ke syurga atau neraka ..parti mana anda sokong atau jadi ahli? ...sungguh taksub berlebihan..lupa pada Qada dan Qadar...lupa peranan malaikat mencatat dosa pahala..lupa Allah penentu iman seseorang....
    salam aidil adha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sokong pakatan atau jadik ahli pakatan bukan orang Islam menurut mereka kununnya.nak ambil alih tugas para malaikat.. mereka lupa Qada dan Qadar... Allah menentukan ... mereka lupa semua tu.. AES boleh diteruskan dengan penambahbaikan. pegawai-pegawai yang duk kerja kat kementerian pengangkutan dan JPJ fikirlah strategi yang terbaik pelaksanaan AES...kerja biar ikhlas..dahlah bersepah penyokong pakatan dok kerja ngan kerajaan kat putrajaya nun ..time keje biarler profesional..ikhlas...

      Delete
  16. kenapa tak sama bentuk dengan AES yang biasa aku nampak? Tiap2 hari aku pergi balik kerja mesti jumpa 3 AES Putrajaya, Bangi dengan Puchong. Tapi yg dok kecoh AES kena langgar ni tak sama dengan AES yg biasa aku nampak. Yg dlm gambar tu aku biasa tengok kat Melaka, tapi yg tu bukan kamera AES dan aku pun tak pasti apa bendanya dan aku yakin kamera AES bukan bentuk mcm dlm gambar tu.

    ReplyDelete
  17. Aku rasa hang layak jadi blogger artis dari politik. Posting hang pasai politik cuma mengampu umno ja...awat hang ingat dengan ampu umno tu hang boleh jadi kaya macam proksi mahathir,robert kwok tu ka? Hang silap besar la bro, aku ni kroni minister umno rileks ja, tak payah susah payah jadi blogger mcm hang. dok lepak rumah ja. Tiap2 penggal aku tetap undi PAS. Kesian kat hang no!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah kerana hang sendiri dah mengaku hang spesis haramjadah..
      Semoga kenyang hang anak beranak makan dari hasil menipu... tahniah bro

      Delete
    2. Bro, di pagi raya yg muliani, aku minta berhenti jadi kroni menteri umno & makan pulaklah duit pas. Jangan jadi munafik...

      Delete
    3. Minister umno tu pun tau aku kuat pas tp kami ada mutual business understanding. Menteri umno tu tak percaya ambil org umno jd proksi dia, klu rahsia terbocor hbs la karier menteri tu dm parti. Tp satu ja, wlupun aku pas dan minister tu umno, kami cukup professional bab biz. Biz is biz. Duit masuk macam air, betapa mudahnya elit2 umno buat duit. Sehari pendapatan aku dan minister tu mcm 10 thn pendapatan House PK + Papa Gomo + Unspinners! Kesian kat hgpa kan, tp tu la dunia, memang kejam.

      Delete
  18. ada juga orang bodoh. sebab AES tak mau undi BN. bila anak bini kena langgar baru tau. orang2 macam ini cetek dan tak matang. yang baik tak nampak.

    ReplyDelete
  19. Semua publisiti murahan UMNO. Banyak lagi benda memanfaat rakyat boleh dibuat dari menindas rakyat sedemikian rupa. Lampu jalan padam masa hujan di tengah malam membahayakan pemandu tak buat apa. Jalan berlobang. Sikit2 pikir nak masuk poket saja. Ni kat KL aku tengok ada pulak projek bibihutan UMNo boh pagar besi kat tepi jalan. Untuk apa plak tu? pavement elok2 di hancurkan nak letak jaring tu. Hudoh macam sangkar ayam, mesti nak korek tabung saja. kos x, claim 100x. memang haramjadah la UMNO ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. mentaliti haramjadah
      Mentally sick, obsessed dan dissatsified..
      tak dimasukkan ke hospital tanjung rambutan pun dah kira molek..

      Delete
  20. Apa pasal UMNO suka sangat menyusahkan hidup rakyat. ABU mesti dijadikan cogan kata generasi baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO lagi? lagi satu statement rendah intelektual...AES itu ada kebaikannya... cuma perlu ditambahbaik... kawasan yang diletak setakat ini yg perlu kita perlahankan kenderaan..sebab memang di situ selalu kemalangan disebabkan laju... biasalah.. kalau dah kene keluarga yang disayangi kemalangan di situ disebabkan org bawak laju..baru la sedar... apa yg susah??? dah kata tak lebih 90 KM...kat kawasan tu..jgnlah laju.. kalau bawak kurang 90 km kat kawasan tertentu boleh mati or dapat dosa?

      Delete
  21. haha hangpa dengki ka sebab minister umno ambik aku jadi proxy depa dan hangpa pulak susah nk cari makan...busuk perut punya melayu,tak leh tgk melayu senang(hehehe mcm pejuang melayu dan pembela syed mokhtar pulak aku)

    ReplyDelete
  22. Abu tu aku budak umno eh?hehe

    ReplyDelete
  23. KALAU YA TAK SETUJU PUN TAK PERLULAH TUMBANGKAN ATAU ROSAKKAN KEMERA AES TU. KOS KAMERA AES TU KAN MAHAL, KALAU TAK SUKA PUN KITA BANTAH CARA SIHAT DAN BKN CARA GANGSTER.

    ReplyDelete
  24. TAK HABIS2 TUDUH UMNO KALAU ADA BENDA YG ROSAK. BIASALAH KAN TAKTIK KOTOR PAKATAN BUAT FITNAH NO SATU DALAM DUNIA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu MIRA EDORA, mereka dengan menyokong dan menjadi ahli pakatan.. mereka menjadi orang Islam yang sempurna.. confirm masuk syurga.. org lain (selain penyokong dan pengikut mereka) buat apa2. semuanya salah dan berdosa..

      Delete
  25. kita sebagai rakyat mesti bertanggungjawab dan tidak boleh sewenang-wenangnya merosakkkan harta benda yg hak miliknya milik kerajaan, kalau tak puas hati kita bantah ikut chanel yg betul dan kita boleh hantar surat kepada kementerian tentang ketidaksetujuasn kita. janganlah kita salah guna undang2 kita.

    ReplyDelete
  26. ini semua kerja ahli umno yg tak puas hati kerana kontrak pemasangan kamera aes dpt kat org lain..ahli umno harbi semua projek dia nak sakau tp bila dpt projek jual kat cina..inilah umno harbi yg bertopengkan bumiputera..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen paling bodoh aku baca.. kepala hotak kau berjambul..sesuai untuk komen yang sebegini rendah intelektualnya..tapi ngaku semua tahu...standard zaman sekarang..belajar bingai..tapi kalau bercakap..semua perkara dia tahu!!! ini salah satu contoh kepala hotak berjambul tu..

      Delete
  27. Ce tgk org pas dial tak abis2 buat fitnah terhadap umno.. Padal anwar yg buat tiang tu jd mcm tu ala biasa lah dia mana blh tgk tiang kan hahahaha

    ReplyDelete
  28. Yang pastinya ini adalah kerja MELAYU2 BODOH tak kiralah dari parti atau puak mana pun. Orang yang berakal dan berpelajaran tak kan buat kerja macam ni. Ada yang ingin mencabar kenyataan ini ? Silakan dan yang pasti nya yang mencabar sudah tentu dari keturunan lembu

    ReplyDelete
  29. benci betul rakyat malaysia kat kamera aes tu... silap hb habis semua kamera tu dimusnahkan nanti..... erm..... rugi kerajaan.. bayar berjuta ringgit tp hasil kosong.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami lagi benci pada puki bapak lu yg lobos tu..dh la muka mcm babi umno.

      Delete
  30. Siapa boleh jawab soalan susah taraf Doktor Falsafah ni?

    Berikan satu contoh binatang yang dikategorikan dalam najis mughallazah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO atau nama saintifiknya BABI nazak

      Delete
    2. namanya anuar al juburi dan sekutunya hahahaahahahah

      Delete
    3. BABI.Brother anuar bin ibrahim

      Delete
  31. Kamera AES tumbang alamat UMNO tumbang di PRU ni. LUMAT

    ReplyDelete
  32. kalau nak membangkang sangat pun gunalah cara yang elok dan berpelajaran...
    nie apa kejadahnya buat perangai macam nie...
    nampak sangat mentaliti rakyat kita nie terlalu rendah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..lepas tu ada yang tuduh ini kerja umno pulak..nie mesti comform kerja geng anuar nie..

      Delete
    2. 100% setuju dgn Kejora Malam. Sepatutnya puki2 harus menggunakan bahasa yg sopan. Malah cara mengangkang yg betul adalah tidur terlentang & buka peha seluas2nya supaya lubang puki juga terbuka & sedia disondol sepuas2nya oleh butuh babi. Alahh! mcm yg selalu kejora malam buat tu lah.

      Delete
  33. Aku Budak UMNO @ ABU.

    ReplyDelete
  34. Blog perpu ni sgt sesuai mempromosi vid2 & cerita lucah. Ada sesapa nak tgk & download vid & pic Alvin-Vivian, sila lawat blog d bawah:

    http://gutteruncensorednewsd.blogspot.com/2012/10/alvin-and-vivian-sumptuous-erotica.html?zx=5fadd0fef04f5403

    ReplyDelete
  35. Yang takutkan AES ni pembangkang je..they are too afraid of this and I dont know why...may be Anwar can promise to bring this down?haha

    ReplyDelete
  36. meyesal aku undi umno selama ni..tapi kje nk meyusah kan rakyat je..korang dok sini apa korang tau..tak rasas pun apa yg kami rasa ..hari2 kene bedal ngan member2 dak pr...ape punya org2 kite ni..sja bg ja org pr smash kita cukup2..bukan dengan geng2 pr je aku kene bahan,,,,tp bila aku gi mana2..semua org citar pasal ni...aku dengar betapa sakit ya hati aku sebagai ahli umno..tp org semua ckp benda2 cm ni kat kita skang ni...kat kg aku ni..kuarga aku semua ya stil umno...tp sebab camera ni..hampir semua dalam keluarga aku semua ya marah pasal benda jadah ni..dan kemungkin pru 13 ni cmform semua dah meluat sangat..pasti ye akan sokong pr..ni lah korang nk..dengan org2 kite umno ni dah makin berpecah bergadoh2 kt dlm blog pasal benda ni..semua ye merugi kan..tk caya korang tengok la..angkara aes..parti umno akan tumbang..cmform 100% sia2 je pengorbanan kami selama ni dlm umno

    ReplyDelete
  37. Salam Bro. Tak perlu jadi pemusnah kerana apa sahaja yang kerajaan buat adalah untuk kebaikan rakyat memandangkan ramai pemandu tidak mematuhi undang-undang jalan raya sehingga sering kali menyebabkan kemalangan jalan raya.

    ReplyDelete
  38. Kebaikan rakyat.........? Dah malam dah pegi tidur.......esuk bn dah x de dah.

    ReplyDelete
  39. Tiada lagi besok buat mu UMNO...So sorry...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya xde esok buat ko sbb lepas nie bontot ko akn habis dikerjakn oleh anwar

      Delete
    2. Cakap la apa pun... umno tetap tiada hari esok...

      Delete
  40. Tuduh UMNO mcm2 pun Pro Aspirasi blh menang besar....

    So..biarkan diorang tuduh mcm2, rakyat tak percaya diaorang

    Biar diorang syok sendiri...anwar pulak syok mcm mana?

    ReplyDelete
  41. Rakyat Malaysia berpelajaran tinggi tapi otak tak ada dengar cakap pakatan rakyat yang dah tentu nak rosakan negara ini. Berapa banyak kemalangan berlaku setiap hari langgar lampu merah jangan cakap la ikut suka hati mak bapak dia orang. Menataliti rakyat Malaysia masih kuno orang asli pun pandai. Kenderaan dah terlampau banyak dijalanraya polis tak dapat kawal lagi kenapa kita tidak ikut macam negara singapura, rakyat singapura mentaliti dioang A class. Rakyat Malaysia disebabkan termakan hasutan pemimpin haramjadah pakatan sebab itu semua dah jadi lembu. Cuba kita kenegara jiran Thailand,Indonesia dan Philifina naik moto tak payah pakai helmet boleh naik sampai 3 atau 4 orang lampu merah serupa tak berguna adakah kita nak ikut macam mereka>

    ReplyDelete
  42. kepala butoh masak asamOctober 28, 2012 at 5:54 PM

    seronok baca puak BN dan puak PR komen kat BLOG HINGUSAN NI

    ReplyDelete
  43. umno for dummy

    ReplyDelete
  44. Mat sabu nak jadi menteris penternakkan BABI ke?

    http://www.kerismalaya.com/2012/10/jangan-halang-hak-asasi-mat-sabu-nak.html#ixzz29KZzWPqv

    ReplyDelete
  45. Aku sedih dan tak faham kenapa AES itu dirosakkan dan ditentang. Adakah ini petanda Allah sedang menguji rakyat negara ini dengan mentaliti yang semakin rendah walaupun teknologi dan peradaban dunia semakin maju.

    Tidak sedarkah kita kemalangan di Malaysia sangat tinggi dan jalan raya seperti sungai MAUT! Seharian kita memandu, sejenak cuba perhatikan tingkahlaku pemandu2.. kita antara manusia yang paling BUAS dijalan raya (kurang ajar di katakan oleh seorang journalist asing).

    Apakah kebebalan rakyat tentang AES ini menandakan negara ini sudah menuju kebodohan dan kerosakan tamadun? Kita mahu BEBAS di jalan raya tanpa ada sekatan undang2, boleh pandu 120-240km/j sesuka hati membuli kenderaan-kenderaan kecil lain. Penjenayag2 boleh memecut sesuka hati selepas menyamun, merompak, membunuh tanpa dikesan??

    AES sistem terbaik dan HANYA akan merakam pemamndu yang BUAT SALAH!! Adakah kita sebenarnya sengaja mahu buat salah dan kemudia bebal, marah ditangkap AES seterusnya salahkan peranti ini?

    Kita takut dengan situasi ini akan menjadikan rakyat kebal dengan undang2 lain juga. Di harapkan ketegasan Kerajaan jangan kompromi dengan suara-suara bodoh ini semata2 pentingkan diri. Fikirkan hak sejagat dan masa depan generasi dlam mendidik di jalan raya.

    Tiada guna undang-undang tanpa penguatkuasaan.

    ReplyDelete
  46. AES mahu mencari keuntungan pada badan yang bukan berkuasa kaji dahulu sebelum membuat sesuatu tindakkan ikut pendapat dahulu sesuai atau tidak jangan menjadikan masaalah yang akan datang

    ReplyDelete
  47. Pakatan Rakyat kapir babi barua kapir harbi....

    ReplyDelete
  48. Tgk mcm AES kt slim river tu jer. .

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!