SIAL PUNYA GAGAP! UNISEL BOLEH RUGI SAMPAI 38 JUTA, APA DIA BUAT??

Dua bulan lepas Datuk Noh dah bangkit cerita UNISEL rugi .

Khalid Berahim cuba lagi nak berdolak dalih untuk nafi perkara itu . Lihat di sini

Kini ?

Nah,ambil kau !

Sekarang laporan audit dah keluar.....

Lihat graf dibawah bagaimana garisannya mencanak turun.....



PIYSB-Pendidikan Industri YS Sdn Bhd = UNISEL


 Kalau tak bohong bukan Khalid Berahim namanya.....

Daripada mula jadi MB sampai ke hari ini tak habis-habis bohongnya.....


HOUSE PK: Benarlah kata-kata RBF Online tu, sebab Khalid baru saja kantoi menipu dalam isu BAS Mewah, kini dia kantoi lagi dalam isu Unisel. Ruginya dasyat wei. RM37.63 juta! Dulu depa bukan main bising lagi kata BN membazir duit. Ini depa urus macamana ni?

Ini ke rupa kerajaan bengap yang nak bagi pendidikan percuma? Rugi sampai hampir 38 juta? Wei, ini belum kasi pendidikan percuma lagi ni. Mana Rafizi Lembu? Suruh dia explain la macamana kerajaan negeri Selangor nak kasi pendidikan percuma?

Patut la hari tu masa PTPTN dibekukan mereka panik sebab mereka tahu mereka memang sedang kerugian. Takkan la lepas 4 tahun memerintah Selangor pun masih nak salahkan BN lagi kot Pakatan harami oi? Akai ada ka? Apa ni??

Aku nakkan penjelasan dari kerajaan Selangor, kenapa boleh jadi sampai begitu sekali?

35 Responses to "SIAL PUNYA GAGAP! UNISEL BOLEH RUGI SAMPAI 38 JUTA, APA DIA BUAT??"

  1. Graf kerugian UNISEL ini dinamakan erection dysfunctional graph.Ia berlaku akibat seseorang yang gagap menghidapi penyakit kelamin kerana terlalu banyak berfantasi dan syok sendiri.

    Duit Unisel diperabis beli bas mewah, bayar sewa jet peribadi, bayar sewa trailer, upah pencacai buat demonstrasi jalanan dan bina banyak-banyak billboard seluruh Selangor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Or mati pucuk pimpinan..

      Delete
  2. rekod carta menunjukkan 2008-2010, iaitu permulaan Unisel diambilalih oelh Pakatan.


    Perlu diketahui, kerugian itu diwarisi sejak zaman umno lagi. Kalau tak caya tanya Syt kroni Umno Jana Niaga Sdn Bhd.

    Akhirnya Pakatan yg terpaksa menstruktur semula unisel utk menghapus beban hutang yg ditanggung.

    Masa umno pegang jugaklah bangunan2 unisel ni diluluskan umno tanpa Sijil Layak Menduduki.

    Salam jari tengah bersalut lendir puki neelofa utk semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi mangkuk lu sembang lebih..kasi tunjuk bukti..baru rakyat selangor pecaya..tak habis2 ngn kemaruk puki neelofa ko..BODOHHH

      Delete
  3. Anoy 8:53;

    Bley tunjuk graf (mesti ada rekod kan???)tak? takat sembang nonok jeer mana best...

    ReplyDelete
  4. Anon 8:59AM
    lu pegi jumpa lah sama itu puki babi Jana Niaga Sdn Bhd.

    Lu & mak lu tadak puki kah, tak berani pigi jumpa itu Jana Niaga Sdn Bhd?

    Salam jari tengah bersalut lendir puki neelofa utk ko

    ReplyDelete
  5. adoiiiii kesiannya melayu umno..
    bodoh tahap yg dah tak dpt nak disebut....
    tu graf..bkn laporan@audit.
    laporan audit bnyk page n mesti d sahkan olh akauntant berdaftar...

    alahai.....
    kesian melayu mcm hang pa ni...cakap takda bukti

    ReplyDelete
  6. adoiiiii kesiannya melayu umno..
    bodoh tahap yg dah tak dpt nak disebut....
    tu graf..bkn laporan@audit.
    laporan audit bnyk page n mesti d sahkan olh akauntant berdaftar...

    alahai.....
    kesian melayu mcm hang pa ni...cakap takda bukti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah terang2 laporan audit tulis rugi berpuluh juta pun ko x nampak ker... Ape punye sengal... Nampak sgt buta mata buta hati.... Nak tegakkan kote pemimpin pakatan haram yg sentiasa basah...... Bodoh

      Delete
  7. Anon 10:08AM

    lu punya telur sdh kasi masuk dalam puki mak lu kah, sampai tadak berani jumpa itu Jana Niaga?

    salam jari tengah bersalut lendir puki neelofa utk ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang lu makan lendirlh..lu sedut lendir Mak lulh..ada bransss?

      Delete
    2. Memang lu makan lendirlh..lu sedut lendir Mak lulh..ada bransss?

      Delete
  8. Ko ni apa hal pukimak klu dah jadi babi sgt g lah jumpa pelacur murahan babi

    ReplyDelete
  9. Patutlah dia tak terajui PNB dan ASN. Investment untuk Guthrie dalam pemilikan perabadi pun rugi. Dia ni bukan economis yang baik.

    ReplyDelete
  10. rugi la pulak... camne bisnes nih? unisel tu ipts bukan ipta, patut kena generate income, kalau ipta lainlah perbelanjaan byk pun takpe kerajaan tanggung

    ReplyDelete
  11. SALAM TUAN, KAMI TELAH LINK BLOG TUAN DALAM BLOGROLL KAMI. HARAP TUAN DAPAT LINK SEMULA BLOG KAMI. TQ - http://shahalamrebels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. khalid gagap ni mmg pelingkup negara,mana unisel x jadi camni.
    tengok la sape yg pegang selangor,gagap si pemakan duit.
    duit habis diguna untuk kesenangan kroni2 dia,bli bus la naik jet private la.
    si rafizi sial mana,kasi xplain la kerugian ni.
    pasal isu lembu laju je si rafizi melalak tanpa bukti,skrg lu melalak la plak pasal gagap kasi rugi unisel.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  13. How come? I thought they were doing good all these while?? They spent thousands for the bus, open house and ect but UniSel is going down?? someone said Khalid is good in money management... huhuhu..good? bitch please

    ReplyDelete
  14. KEPALA TOYAH HANGLAH ANON 8.53 TAKKAN DAH LBH 4 THN KHALID GAGAP TAK BLH NAK MENSTABILKAN EKONOMI UISEL,INI BERMAKNA KHALID MMG BODOH TAK RETI NAK MANAGE THE ORGANIZATION. JGN NAK TUDUH UMNO AJE ANON SILA OI DAHLAH SYOK ASYIK MAIN LENDIR SENDIRI EEEE GELINYA ORG GILA SEKS MCM ANON 8.32 NI.

    ReplyDelete
  15. sebetulnya pakatan ni mmg tak pandai nak urus apa2 business sebab yg khalid tau semua duit bolot dan bagi kesenangan kat anwar beli bas mewah byr betina sundal dan sebagainya. mana nak ckp duit mestilah kena ambil dari unisel tu kot sampai unisel rugi berjuta2 ringgit. mana blh sesuatu institusi rugi besar mcm tu beb mana blh, langsung tak masuk akal.

    ReplyDelete
  16. tulah sokong lagilah pakatan, khalid ni mmg langsung tak blh pakai punya org inilah bukti kelemahan pakatan selama mereka memerintah. cuba bygkan pakatan kata nak hapuskan ptptnskrg ni blm hapus pun dah berjuta2 nanti agaknya terpaksa gadai negara utk byr hutang kot.

    ReplyDelete
  17. amira fatin,
    lu org perempuan toksah campur urusan lelaki, ok? Lu pegi sana dapur masak nasi & cuci puki lu bersih2 yg penuh keputihan tu.

    habis tu, umno pelingkup duit kwsp, tabung haji, aliran keluar rm ke luar negeri sampai ratus billion tu lu nak sorok mana?

    itu tak campur asyik belanjawan defisit bertahun2.

    pegi korek puki lu pakai berus jambat, kasi lari itu karat peninggalan mani babi.

    salam jari tengah bersalut lendir puki neelofa utk semua.

    ReplyDelete
  18. Hanum marvellous si janda gersang adalah si anon yang suka celup jari dalam puki neelofa, sian dia dah lama menjanda gersans pukinya. sabit tu dia jadi giler. Hanum, kalau kau nak kita boleh supply keling kat kau. nak tak?

    ReplyDelete
  19. apa lancau yang kerajaan selangor buat selama 4 tahun? Takkan dia langsung tak buat apa apa sampai tak boleh settle hutang ... semua asyik nak salahkan umno je kat kelantan 22 tahun pembangkang pegang tgk apa jadi? Itu pun masih dia salahkan umno juga ke? Yela gas kat rumah kalau habis pun salah umno! Semua salah umno!

    ReplyDelete
  20. mana x rugi nyer unisel pakatan harami nie jaga....duit unisel pakatan harami nie buat beli bas buat sewa jet itu lah yg buat unisel rugi...klu tanya si gagap nie mesti dia bg beribu-ribu alasan klu x bohong bukan khalid gagap la nama nyer....

    ReplyDelete
  21. Jgn jadi pencaacai,kononnya rugi UNISEL cerita macam nak rak, rugi syarikat ataupun organisasi(nak list tak muat page ni) dibawah ker.persekutuan yg dah diconfirm oleh audit negara berpuluh billion buat2 tak nampak.kat pandai mentadbir tapi yg peliknya ada setengahnya dari dulu sampai kini asyik dok telan duit rakyat tak pulih2.Yg lebih teruk keluar belanja sikit punya banyak tapi hasilnya ciput.Satu lagi kalau pandai sgt mentadbir,kenapa selepas 50 tahun memerintah cerita sama yg kita dengar,air tak ada,letrik tak sampai,gula habis,minyak masak habis dan macam2 isu yg sepatutnya diselesaikan lama dulu.Aku dah merantau byk negara,kalau dah kata maju isu2 macam ni dah tak ada.Org sibuk ngan isu lain spt alam sekitar,teknologi baru dll.

    ReplyDelete
  22. ANON 12.31 NI RUPA2NYA BETINA TAK MALU DOK KIRA LENDIR KAU PUN KAN ADA LENDIR. MALULAH SIKIT.

    ReplyDelete
  23. dia nak sembang apa lagi. macam lah orang taktahu dia ni tak boleh pakai. 4 tahun perintah selangor temgok apa jadi? masalah sampah lah, masalah air lah, tu lah ini lah, pastu dah kantoi taktahu nak buat apa dia mula lah salahkan bn. tu je lah taktik yang pakatan guna dari dulu. dia imgat rakyat bebal macam dia ke? haha

    ReplyDelete
  24. selagi tak PRU selagi itulah rakyat selangor akan dirompak habisan oleh barua anuar si gagap nie...
    dorang kaut lah siap-siap sebab dah tahu akan bungkus dalam PRU nanti so nak bawa bekal la he3...

    ReplyDelete
  25. klu dapat kat pembangkang mcm nielah jadinya...
    semua bnda depa akan bolot dn sapu sampai licin!!
    pembangkang dasar mata duitan dn penyangak no 1!!!

    ReplyDelete
  26. mmg akan rugi lah klu si pembangkang yg jaga!! mmg tak terkejutlah sbb dh masak sgt dengan perangai bangang pembangkang2 bodoh ni semua!!

    ReplyDelete
  27. nak bagi pendidikan percuma kenanalah kerajaan persekutiuan beri hak duit negeri selangor. Jangan dok mencuri and withhold payment. Kalau tak nak bagi hak orang tak payah lah kutip hasil dari negeri selangor. Duit hasil selangor cukup untuk semua kalau tak di rimbat UMNO

    ReplyDelete
  28. kawan kita tu dia asyik asyik nak salam dengan lendir puki neelofa sebenarnya dia selalu korek puki mak lampir gigi besar tu bagi taulah nak salam dengan lendir puki zuraidah. muka macam peredu pokok kelapa nak syok kat neelofa kalau geng fuckatan ni memanglah gila gila kat artis..tengok mula2 ajak masuk pas kemudian sudah kawin ustaz si abby abadi tu. geng geng fuckatan pantang tengok isteri orang anak dara orang budak jambu nak kongkok tak dapat depan belakang pun boleh..baru baru ni aku melawat AZERBAIJAN pergi lihat bukit yang bahtera nabi noh mendarat.

    ReplyDelete
  29. Dah berapa tahun Unisel tubuh daa...baru ini dapat bas. Dulu BN taim, sewa bas keling buruk yang banyak kali rosak tersadai tepi jalan. Nasib baik ada PR ambik alih. Macam mana aku tak suka gelagat pemimpin PR, namun aku belum boleh maafkan segala serakah pemimpin BN buat atas negeri Selangor, sampai sultan panggil mengadap arwah YB, PM pun sampai naik heli menyaksikan dan membidas sendiri penggondolah dan pembotakkan muka bumi Selangor. Sikit pun korang pemimpin/kuncu BN tak tunduk meminta maaf, hanya takat mengaku buat silap.........kurang ajar!

    ReplyDelete
  30. pegi mampuslah.janji habis belajar dhlah.kecoh2apehal?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!