SESUATU YANG PATUT KITA RENUNG-RENUNGKAN

Dalam makna Adolf Hitler ni!

32 Responses to "SESUATU YANG PATUT KITA RENUNG-RENUNGKAN"

  1. Yup.... dalam , bermakna & tepat

    ReplyDelete
  2. Hitler tingal beberapa Yahudi supaya UMNo boleh berjabat tangan dan jadi hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hitler tgl yahudi utk tibai jubur anwar al bapak ko tu lah bodoh

      Delete
  3. Bro Prapu,

    Gua time buat research secara tidak sengaja, gua terjumpa yang Hitler ni benci golongan Homoseksual.

    Tiba-tiba teringat kat aljub.

    ReplyDelete
  4. hitler ni mcm melayu-umno pemikirannya. Dulu kat jerman, yahudi menguasai ekonomi sbb mereka bijak berbanding bangsa jerman.

    sama spt kat msia, melayu-umno menyalahkan org cina sbb cina menguasai ekonomi. Melayu-umno tak mau menerima hakikat yg dorang ni lemah otak, tapi nak tutup kelemahan sendiri, dorang salahkan bangsa lain.

    tengoklah syed mokhtar tu, satu2nya billionaire melayu-umno, tapi tu pun ada hutang 30 billion.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skit ker buah zakar hang?

      Delete
    2. Skit ker buah zakar hang?

      Delete
  5. Bangang tahap gaban pencacai pr ni, dia tak sedar yg dok berpeluk dgn yahudi tu ni aljuburi, apa kene mengena syed mokhtar dgn hitler ni? Kalau dah terpesona sgt dgn puak2 kominis tu, memanglah semuanya nampak baik, bila dah terantuk nanti baru terngadah. Diri sendiri dibodohkan oleh cina keparat tu tapi tak sedar, asyik nak salahkan umno. Bodoh bahlol.

    ReplyDelete
  6. Cai pr tu taksub sgt dgn bos dia penjubo tu.sbb tu dia x paham maksud hitler.sikit2 SALahkan umno.xde modal lain.sama mcm bos dia yg haramjadah tu

    ReplyDelete
  7. Penjilat dan pencacai PR ni nanti bila Nabi Isa as turun, dia akan kata Nabi Isa as pun tak batul sebab pergi bunuh yahudi, lepas bunuh babi peliharaan puak2 kencing tak cebuk tu, maklumlah dia org ni dah fanatik gila babi dgn kebaikan (kononnya) anak beranak lim tu. PR tu setakat parti anak beranak jer, memang sekufulah dia org ni.

    ReplyDelete
  8. Anwar ibrahim satu2 nya org melayu islam tak pernah kongkek china doll yg berkata bhw dia menyokong segsla usaha utk mempertahankn yahudi...
    Cai pr atasni pengikut yahudi yg x kenal halal haram sokong yahudisampai kiamat.

    ReplyDelete
  9. Dalam maksud dia klu kita btl2 paham.. Tp klu kita salah paham jd lain plak maksud dia

    ReplyDelete
  10. Angin perubahan sudah sampai di sabah sarawak dan seluruah malaysia. Penyokong UMNO hanya dapat angin kentut pemimpin atasan. ka ka ka. sentiasa dibodohkan

    ReplyDelete
  11. SAVE's posting on Sunday, August 26, 2012

    THANKS BUT NO THANKS TO HITLER

    Hitler and Nazi Germany had grandiose designs to change the map of the world and purify the Aryan race.

    World War II not only resulted in new global geographic demarcations but also power. Hence, the dreams of the west to grab Muslim lands and resources. The Muslim world got worse and worse, its own governance partly to blame.

    It is said that 6,000,000 Jews were exterminated by the Nazi during the holocaust .

    The President of Iran amongst others do not believe in the holocaust. It must be remembered that it was the Persians who liberated the Jews who fled to Babylon after their kingdom was sacked by the Romans. The Jews have not return the favour to Iran but want to bomb it instead!

    Taking the holocaust did happen then the Muslim world was made safer from zionism by their 6M reduced numbers. But no, the holocaust strenghtened their resolve to create a safe haven,Israel.

    With British support as exemplified in the Balfour Declaration, the Jews have ever since violently driving the Palestinians away from their homeland.

    Two zionists instrumental in spearheading Israel state creation were Chaim Weizmann and Theodor Hezl. Weizmann addressed the 1942 zionist conference in New York.




    ReplyDelete
  12. What utter rubbish, zionist movement was not because of Hitler. It started way before that. Hitler only made the process much easier. Zionism is the result of weak muslim empire and chiristian bigotry and fundamentalism

    ReplyDelete
  13. mmg mendalam sguuh mksd hitler nie.. tp si pembangkang2 bodoh semua tu bknnya akan bunuh yahudi tp lg bergabung dgn depa adalah!!

    ReplyDelete
  14. DALAM PERNIAGAAN BLH IKT CARA MCM HITLER TAPI NAK JADI MCM HITLER TAK PERLU KOT SEBAB ALLAH DAH BERI OTAK PADA SESEORANG KENAPA MESTI NAK IKUT CARA ORG.

    ReplyDelete
  15. Hitler tinggalkan sedikit Yahudi supaya Nuar dan pencacai pencacainya dapt sama sama rasa keseronokan main bontot aka lubang jubor...

    ReplyDelete
  16. yang ditinggalkan hitler itu supaya UMNO bolenmencerminkan diri sendiri dengan perangai yahudi tapi kalau nak banding yahudi dengan UMNO, yahudi lah lebih bagus. Yahudi tak tindas kuam dia sendiri. yahudi tak tipu kaum dia sendiri. Yahudi mana2 did dunia boleh dapat otomatik citizenship kat negara dia. Tapi UMNO tau la kena jolok duit dulu sampai lendir babi keluar kot mulut. Sebab 55 UMNO dok kulum peliaq babi

    ReplyDelete
  17. pencacai pakatan ni terlalu taksub dgn ketuanya si anwar aljuburi sehinggakan langsung tak nampak salah anwar blk cacai2nya salahkan umno, tapi hitler tak suka org yg homoseksual bgslah tu.

    ReplyDelete
  18. ha hitler tinggal sikit yahudi untuk si anuar dan rakanya...
    orang bodoh macam anuar la sekarang nie dok angkat sangat si yahudi semua itu...

    ReplyDelete
  19. anon 1.47 lebih baik kan dapat kentut dari di tibai jubur...kakakakakkaak..eh lupa ko suka kan3

    ReplyDelete
  20. bagi aku hitler lagi baik dari cina babi sebab hitler bagi sembahyang pada tentera2nya taklah seteruk cina sial yg melayu islam sokong. ada cina bagi kita org islam kelongaran keluar sembahyang kalau cina keparat ni yg jadi bos ini aku baru sebut bos swsta bygkan kalai cina yg takluk negara lps org2 islam tentu dah tak blh nak tunaikan solat kena ikt ckp pemimpin ma.

    ReplyDelete
  21. Aku berbual dengan seorang ahli keluarga yang sedang menamatkan tesis PhD beliau dan aku amat terperanjat apabila beliau nyatakan tesis beliau berkaitan Adolf Hitler, pemimpin Nazi. Maka aku katakan "Takkan dah habis semua tokoh Islam di dunia ini sampai kamu memilih si bodoh ini dijadikan tajuk?"
    Beliau ketawa lalu bertanya apa yang aku ketahui tentang Hitler.
    Aku lalu menjawab bahawa Hitler seorang pembunuh yang membunuh secara berleluasa dan meletakkan German mengatasi segala-galanya. ..lalu dia bertanya dari mana sumber aku. Aku menjawab sumberku dari TV pastinya.

    Lalu dia berkata : " Baiklah, pihak British telah melakukan lebih dahsyat dari itu...pihak Jepun semasa zaman Emperor mereka juga sama...tapi kenapa dunia hanya menghukum Hitler dan meletakkan kesalahan malahan memburukkan nama Nazi seolah-olah Nazi masih wujud hari ini sedangkan mereka melupakan kesalahan pihak British kepada Scotland, pihak Jepun kepada dunia dan pihak Afrika Selatan kepada kaum kulit hitam mereka?"

    Aku lantas meminta jawapan dari beliau. Beliau menyambung : "Ada dua sebab -

    1. Prinsip Hitler berkaitan Yahudi, Zionisme dan penubuhan negara Israel. Hitler telah melancarkan Holocaust untuk menghapuskan Yahudi kerana beranggapan Yahudi akan menjahanamkan dunia pada suatu hari nanti.

    2. Prinsip Hitler berkaitan Islam. Hitler telah belajar sejarah kerajaan terdahulu dan umat yang lampau, dan beliau telah menyatakan bahawa ada tiga tamadun yang terkuat, iaitu Parsi, Rome dan Arab. Ketiga-tiga tamadun ini telah menguasai dunia satu ketika dulu dan Parsi serta Rome telah mengembangkan tamadun mereka hingga hari ini, manakala Arab pula lebih kepada persengketaan sesama mereka sahaja. Beliau melihat ini sebagai satu masalah kerana Arab akan merosakkan Tamadun Islam yang beliau telah lihat begitu hebat satu ketika dulu.

    Atas rasa kagum beliau pada Tamadun Islam, beliau telah mencetak risalah berkaitan Islam dan diedarkan kepada tentera Nazi semasa perang, walaupun kepada tentera yang bukan Islam.. PAS SILALAH KAMU SEMUA BACA ARTIKEL INI UTK KAMU SEMUA SEDAR AKAN KEBESARAN AGAMA ISLAM JGN LIBATKAN AGAMA DLM POLITIK TAPI PERJUANGKANLAH AGAMA ISLAM UTK KITA SEMUA.

    ReplyDelete
  22. Beliau juga telah memberi peluang kepada tentera German yang beragama Islam untuk menunaikan solat ketika masuk waktu di mana jua...bahkan tentera German pernah bersolat di dataran Berlin dan Hitler ketika itu mennggu sehingga mereka tamat solat jemaah untuk menyampaikan ucapan beliau... (SEMUA NI HITLER YG BUAT TAU MANA PERGINYA ORG ISLAM PAS SEPATUTNYA KRG YG KENA JADI MCM PERANGAI HITLER BKN MCM SIAL.

    ReplyDelete
  23. 1: Pengaruh Al-Quran di dalam ucapan Hitler.

    Ketika tentera Nazi tiba di Moscow, Hitler berhajat menyampaikan ucapan. Dia memerintahkan penasihat-penasihat nya untuk mencari kata-kata pembukaan yang hebat tak kira dari kitab agama, kata-kata ahli falsafah ataupun dari bait syair. Seorang sasterawan Iraq yang bermastautin di German mencadangkan ayat Al-Quran :
    (اقتربت الساعة وانشق القمر) bermaksud : Telah hampir Hari Kiamat dan bulan akan terbelah...
    Hitler berasa kagum dengan ayat ini dan menggunakannya sebagai kalam pembukaan dan isi kandungan ucapan beliau. Memang para ahli tafsir menghuraikan bahawa ayat tersebut bermaksud kehebatan, kekuatan dan memberi maksud yang mendalam.
    Perkara ini dinyatakan oleh Hitler didalam buku beliau Mein Kampf yang ditulis di dalam penjara bahawa banyak aspek tindakan beliau berdasarkan ayat Al-Quran, khususnya yang berkaitan tindakan beliau ke atas Yahudi...
    2. Hitler bersumpah dengan nama Allah yang Maha Besar.
    Hitler telah memasukkan sumpah dengan nama Allah yang Maha Besar di dalam ikrar ketua tenteranya yang akan tamat belajar di akademi tentera German.

    " Aku bersumpah dengan nama Allah (Tuhan) yang Maha Besar dan ini ialah sumpah suci ku,bahawa aku akan mentaati semua perintah ketua tentera German dan pemimpinnya Adolf Hitler, pemimpin bersenjata tertinggi, bahawa aku akan sentiasa bersedia untuk berkorban dengan nyawaku pada bila-bila waktu demi pemimpin ku"

    3. Hitler telah enggan meminum beer (arak) pada ketika beliau gementar semasa keadaan German yang agak goyah dan bermasalah. Ketika itu para doktor mencadangkan beliau minum beer sebagai ubat dan beliau enggan, sambil mangatakan " Bagaimana anda ingin suruh seseorang itu minum arak untuk tujuan perubatan sedangkan beliau tidak pernah seumur hidupnya menyentuh arak?"

    Ya, Hitler tidak pernah menjamah arak sepanjang hayat beliau...minuman kebiasaan beliau ialah teh menggunakan uncang khas...

    Bukanlah tujuan penulisan ini untuk membela apa yang dilakukan oleh Hitler, tetapi ianya bertujuan untuk menyingkap apa yang disembunyikan oleh pihak Barat. Semoga kita semua beroleh manfaat.

    SETELAH AKU BACA PETIKAN PK DAN APA YG SAUDARA AKU BAGI NI BARU FAHAM KENAPA HITLER TINGGALKAN SEDIKIT YAHUDI UTK KITA SEBAB DIA NAK BUKTIKAN BETAPA JAHATNYA YAHUDI NI DAN BUSUK HATI PUNYA ORG MEREKA NI TAPI AKU CUKUP KECEWA DGN PAS KERANA SANGGUP KERJASAMA DGN YAHUDI DAP BYGKANLAH APA AKAN JADI NEGARA KITA SELEPAS KUASA JATUHBKE TGN YAHUDI. SDDARLAH WAHAI MELAYU ISLAM SEBELUM TERLAMBAT.

    ReplyDelete
  24. Inilah masa untuk rakyat kenal siapa anwar ibrahim sebenarnya. Jika hitler tinggalkan sedikit yahudi untu mfahami mereka, anwar seorang in bebas untuk rakyat sedar siapa dia dan pakatan rakyat sebenarnya

    ReplyDelete
  25. Btl tu chang fong anwar tu salah satu dr yahudi yg ditglkan tu... Jd kita pun blh tau mcm mana keji nye perangai yahudi tu

    ReplyDelete
  26. Salam pada semua...
    Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

    Harga serendah RM1.00/pcs.

    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

    Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    terima kasih admin

    ReplyDelete
  27. Mira Edora

    Aku nak tau gaik cerita selanjutnya. Ada buku tentang itu ke?

    kalau ada aku nak beli sebab nak tampal kat muka Nik Ajis dan segala keturunan PASnya...

    ReplyDelete
  28. sekarang tgk kalau hitler bunuh semua yahudi takdelah anuwar aljuburi penaung kuat bagi duit dan macam2 lagi contohnya soros yahudi bangsat ........

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!