SELANGOR KECUNDANG TERUK DI TANGAN KELANTAN, INI SEMUA SALAH KALID GAGAP

Akhirnya Kelantan berjaya belasah Selangor 2-0. Tahniah Kelantan, tapi amat menyedihkan apabila pasukan Selangor yang dah ada padang cantik world class boleh kalah dia tangan Kelantan, agakanya pemain Selangor ralit tengok padang baru yang cantik sampai tak sedar mereka kalah kot?

Atau Khalid dah deal ngan Nicky Ajis untuk sengaja kalah sebab takut tak masuk sorga kalau lawan tok garu PAS ni? Apa pun ini semua salah Khalid gagap sebab letak nama MBI kat atas baju, mereka pun confuse, mungkin pemain ingat mereka ditaja oleh MAJLIS BANDARAYA IPOH!

So apa pun Khalid Gagap la puncanya. Jangan politikkan sukan, ini aku kasi nasihat untuk semua parti politik! Stay away from sports. Aku harap sesiapa yang ada jawatan politik supaya berambus dari sukan paling diminati oleh Rakyat Malaysia!

Tahniah lagi sekali Kelantan! Aku sedih Selangor kalah tapi adat permainan kalah menang biasa la.

JAUHI SUKAN DARI POLITIK!

37 Responses to "SELANGOR KECUNDANG TERUK DI TANGAN KELANTAN, INI SEMUA SALAH KALID GAGAP"

  1. Kahkahkah! Khalid takut tak masuk syurga! Dah deal baikdah tu dengan Nik Aziz!

    ReplyDelete
  2. Hanya sibodoh buat ulasan yg bodoh!!

    ReplyDelete
  3. Mmg semua salah khalid gagap. Amri lesu sbb x mandi... air xde.

    ReplyDelete
  4. Yala anon 11.05 kau pandai sangat kan? Sebab tu kau masih sokong juburi walau dia peliwat dan penzina? Kau masih sokong Nicky walau tahu dia sesat dan gila kan?

    ReplyDelete
  5. gua sedih pahang bagi singapore menang hehe..

    ReplyDelete
  6. KEPUTUSAN BOLA PUN JADI....KALAU MEMFITNAH DAN MENCACI DAH JADI DARAH DAGING, TAK SAH KALAU TAK KAITKAN PR...AGAKNYA TAK MAKAN ANAK BINI KAT RUMAH TU KALAU KAU TAK DAPAT UPAH KEJE MEMFITNAH NI

    ReplyDelete
  7. sngor kalah? ni mesti umno yg sabotaj. huh! dasar parti gangsterism & syaiton laknatullah.

    Salam puki neelofa utk semua

    ReplyDelete
  8. woi anon October 12, 2012 11:46 PM,
    kau nie gila ke apa ha?? ckp mcm org sakit mental je aku tgk!

    ReplyDelete
  9. mawar hitam,
    ko dah daftar jadi tenaga pengajar kat permata? mengajar subjek asas geisha. cara2 membersihkan lubang puki. Puki ko ada keputihan tak? kalau ada pegi cuci dgn clorox. kmudian suruh babi sondol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11:56 otak ko dah mereng.asyik ingat puki je.ini ke ajaran bos ko yg kaki jubo n chinadoll tu?no wonder otak ko pun dah sama mereng dgn dia.pegila msuk spital bahagia sama2 dgn dia.pssti aman dunia ni

      Delete
  10. ok so selangor kalah sbb khalid... hmmm logik logik... logik logik

    ReplyDelete
  11. main pun gagap, macam mana nak menang!

    harapkan padang je cantik tapi main macam itik, apa ke jadahnya!

    lari pun tersepak kaki sendiri!

    aduusssss....!!!

    selangorek!

    ReplyDelete
  12. hahaa kelantan tetap all the best

    ReplyDelete
  13. Hari2 fitnah......memang layak jadi pembangkang je kat selangor. Dalam dunia ada 2 ja yang @ain jubur nkorang.....Najib ROSKMAK and Madeydeh.
    Pikior le sendiri.

    ReplyDelete
  14. final ni pas vs umn0...msti merah padam muke zahid hamidi......

    ReplyDelete
  15. nak harap pasukan negeri umno menang,jgn harap la..gaji pemain pun x bayar.semua disakau oleh puak umno harbi...tahniah pasokan bola pr..anda membuktikan yg pr dpt mengurus dgn baik..kalu umno harbi celaka laknat yg handle..pakat xde gaji la pemain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pr tu jer las yg dia org tau. Hiburan melalaikan. Tak sembahyang kat stadium. Projek utk rakyat haram takde...

      Delete
  16. http://lagiberita.blogspot.com/2012/10/najib-enggan-dedah-penyumbang-rm40j.html

    saya mau setan malayu kasi pencerahan kasus ini ya.

    ReplyDelete
  17. kalau nk selangor bagus cam dulu dlm bola sepak, pakatan perlu disingkirkan. konon MBI ada kt dada pemain, hampeh. bikin malu ada la. wahai anak selangor, anda mampu mengubahnya. sekadar pandangan aku anak s'gor di perantauan...

    ReplyDelete
  18. http://www.kedahlanie.info/2012/10/video-parlimen-pekan-orang-luar-dapat.html

    folower setan malayu juga bisa jawab pertanyaan saya ini ya. kasian ya setan malayu itu. Setan malayu aja yang bodo ya bukan semua bangsa malayu yang goblok ya , kayak saya ini melayu pinter walo bukan warga malaisia.

    ReplyDelete
  19. http://www.kedahlanie.info/2012/10/janganlah-nanti-negara-kita-di.html


    ini apaan ya setan malayu punya presiden yang gak berani hujat sama dia punya rakyat. silah jawab ya.

    ReplyDelete
  20. http://www.kedahlanie.info/2012/10/bedebah-punya-anwar.html


    juga ini bapak mader juga sayang sama bapak soros ya. ngakaaaak say saat baca ini berita,...

    ReplyDelete
  21. http://www.kedahlanie.info/2012/10/persoalan-najib-guna-jet-kerajaan-pergi.html


    Bapak Najib juga suka wisata ya , habis ya uang kalian dipake dia. keman ya folower amno itu punya rumah sangkar burung aja ya.

    ReplyDelete
  22. http://kerabubersuara.blogspot.com/2012/10/terkini-akhirnya-najib-mengakui-dia.html


    ya ternyata bener ya bapak najib juga pernah ketemu sama bapak soros. waduh pak giler banget ini ya. semua bapak bapak amno udah ditimpa ketulahan ya. Bikin malu aja ya presiden amno itu.

    ReplyDelete
  23. Selangor kalah sebab Khalid, kalau Malaysia kalah sebab? Logik...Logik.... Fikirlah matang sikit.

    ReplyDelete
  24. selangor mmg patut kalah pun.... tgk pengurusan bola sepak pun berterabur ada hati nak menang.... aq rasa selagi kalid gagap babi nie jd menteri besar selangor selagi tue lah selangor takkan menang apa2 piala

    ReplyDelete
  25. woi noob pukimak tak payah jd anjing melalak kat sini ye

    ReplyDelete
  26. selangor klu bab2 pelacuran drg lah yg akan menang sbb si khlid bulat tu lah..sukan hancur....tp kelantan menang pun harap kan khairul fahmi tu je lah klu yg lain hancur gak....

    ReplyDelete
  27. anon 8.45 malaysia kalah sbb pukimak ko tu kecik sgt org luar2 semua puki besor paham....

    ReplyDelete
  28. bro parpu...gua dari dulu raspek lu...sama cam papagomo...lu jarang buat salah n ada prinsip itu beza lu ngn papagomo......

    tapi artikel nie buat gua pelik sama lu......gua takpaham malah gua rasa cam budak2 yg tulis.....

    cuba lu tgk balik lu punya belit....

    """"Atau Khalid dah deal ngan Nicky Ajis untuk sengaja kalah sebab takut tak masuk sorga kalau lawan tok garu PAS ni? Apa pun ini semua salah Khalid gagap sebab letak nama MBI kat atas baju, mereka pun confuse, mungkin pemain ingat mereka ditaja oleh MAJLIS BANDARAYA IPOH!

    So apa pun Khalid Gagap la puncanya. Jangan politikkan sukan, ini aku kasi nasihat untuk semua parti politik! Stay away from sports. Aku harap sesiapa yang ada jawatan politik supaya berambus dari sukan paling diminati oleh Rakyat Malaysia!

    Tahniah lagi sekali Kelantan! Aku sedih Selangor kalah tapi adat permainan kalah menang biasa la.

    JAUHI SUKAN DARI POLITIK! """"

    lu paham ke tak....jangan politikkan sukan yg lu buat ni menda nyaaa...waaadddduuhhhhhhhh

    ReplyDelete
  29. Tuan Parpu.. Benar kata tuan.. Selangor kalah sebab padang cantik dan stadium besar.. Rasanya stadium tu baru menjelma 2 hari lepas di Shah Alam.. Kelatan menang sebab Najib dah janji buat stadium besar.. Janji ditepati beb!

    ReplyDelete
  30. wahai onon October 12, 2012 11:56 PM yg bodoh lg bahlol,
    sblum kau tu nak ckp kat org sedarlh sikit diri kau tu!!
    mulut mcm logi taik je aku tgk kau nie!! ckp ikut sdp mulut longkang kau tu je!!

    ReplyDelete
  31. Asyik mencarut jer...knpa neelopa...buat dosa mudah...

    ReplyDelete
  32. hidup ni mcm roda.. ada masa di atas, ada masa di bawah.. selangor dh banyak kali menang, dah 32 kali dah pun. dah kira 'legend' sangat dah tuu.. bagi chance pada team yang blum ada rekod cemerlang lagi. eh, kelantan dah pernah menang ke piala malaysia? hehe...

    ReplyDelete
  33. Aku tau, penulis ni memang badut/barua murahan umanuuuu...pencacai....syuhh syuhhh...pegi jauh jauh...pasni pegi wat kempen bela babi pulak! PUihhhh

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!