PANAS BERAPI! VIDEO GANGSTER DAP YANG SEMAKIN KURANG AJAR DI PERAK!


Wahai saudara seislamku semua, inilah hakikat DAP. Video ni bukan orang UMNO buat tetapi diuploadkan oleh Media Pembangkang sendiri. Suka atau tidak, tak kira la korang dari parti mana sekali pun, when comes DAP, inilah hakikatnya.

Nak bagi mereka perintah negara kita? WAHAI MELAYU YANG TENGAH ASYIK MASYUK DENGAN DAP, KORANG TENGOK LA MACAMANA DAP NI? Ini kat Ipoh aka Perak tempat lahirnya komunis. Kenapa boleh jadi macam ni?

Kebebasan bersuara? Mana? Atau mereka bebas nak buat apa saja? Wah! Polis pun mereka tak hormat beb? Ini DAP PERAK punya pemimpin tau.

Ingat la satu perkara walau apa terjadi, kita kena pastikan puak DAP Laknatullah ni dihapuskan dari bumi Malaysia. Makin dibiar makin menjadi mereka ni. Persoalannya sampai bila kita nak tengok benda ni, media pakatan sendiri pun dah hati panas dengan DAP. Tak nak bersatu lagi ke? Nak tau apa punca semua ni, KLIK SINI

40 Responses to "PANAS BERAPI! VIDEO GANGSTER DAP YANG SEMAKIN KURANG AJAR DI PERAK! "

  1. aq setuju sangat dengan PK.. makin lama cina gamapang babi kat malaysia nie makin naik minyak...even undang2 pun diorang dah x hormat... so klu undang2 pun diorang x hormat, apatah lagi rakyat melayu biasa??? aq sebagai bangsa melayu islam mmg pantang ckit dgn cina babi nie... nasib baik la diorang x de depan mata.. klu x dah lama kena debik dgn aq.......

    ReplyDelete
  2. DAP ni memang kurang ajar! Dulu hantar kepala lembu, lepas tu edit pic LGE konon sembelih lembu korban, kemudian kencing pic pemimpin2 pakatan, ada pulak tu panggil sultan Terengganu NATANG. Ada lagi yg sanggup baling kasut ke dlm masjid. Itu belum campur buat kek dlm bentuk tahi dihantar kpd LGE. Kemudian tanpa segan silu, tayang punggung kat Ambiga (sdgkan tak boleh tayang aurat kpd bukan muhrim).

    Kalau nak diletakkan satu persatu mmg byk beb.

    Salam jari tengah bersalut lendir puki megan fox utk semua

    ReplyDelete
  3. Asik tunjuk besar kepala drg je blm tgk kepala melayu lg... Mcm ni lah contoh2 dap ..

    ReplyDelete
  4. woi anon 10.28... ko suka sangat ke kat puki sampai tiap2 hari main puki je.... aq rasa ko ni babi yg suka mkn puki babi kot.......hahaha

    ReplyDelete
  5. Sampai bila kita nak duduk diam tengok cina besar kepala? Dia ingat negara ni bapak dia punya? Hormat lah sikit kat orang! Dengan polis pun tak hormat... tapi bila susah cari polis juga...Ayuhh bersatu menentang puak haramjadah laknatullah ni!

    ReplyDelete
  6. saya tengok semakin hari semakin kurang ajar cina-cina ni semua. Apa dia ingat negara ni takda undang-undang, suka suka dia je nak buat pasal. takkan masih tak sedar yang DAP ni memang anti Melayu dan Islam? sedarlah sebelum terlambat. Cina memang suka menganjingkan Melayu.

    ReplyDelete
  7. hoi! kak bedah! lu jaga puki lu sendiri lah. Puki lobos lu sesuai dijadikan taman negara setaraf sama itu gua niah tau.

    ReplyDelete
  8. Melayu penakut suka sangat jadi anjing Cina

    ReplyDelete
  9. INI BARU KAT PERAK CINA2 KOMUNIS NI MMG SIAL PUN LAGI ORG2 MELAYU KITA NAK SOKONG DAP. DAHLAH CINA2 NI KURANG AJAR NAK MAMPUS DGN ORG2 MELAYU KITA. JGN BAGI PELUANG KAT CINA2 BABI NI NAIK KEPALA.

    ReplyDelete
  10. Memang PAS DAP dan Keadilan dah bersatu, Bersama rakyat malaysia kita bersatu menumbangkan UMNO

    ReplyDelete
  11. MIRA IDORA,
    Lebih baik gua sokong DAP mcm LGE yg jujur berkhidmat kpd rakyat, dpd aku sokong umno yg cuma pandai jaga puki anak bini dorang.

    Lu perempuan sepatutnya pegi dapurlah tanak nasi & jaga kebersihan lubang puki. Jgn campur hal politik org lelaki.

    Pegi pakai pantiliner kasi hilang keputihan puki lu.

    ReplyDelete
  12. UMNO sudah kepucatan. Mereka tahu ahli UMNO sendiri pun dah tak sokong parti jahanam ni. Sekarang cuba lahnak bermuka2 konon nak besatu. Rakyat pun boleh bayangkan masadepan negara yang cerah adan bercahaya beberapa bulan saja lagi. Hari mendung dibawah UMNO akan berakhir. UMNO memang akan disatukan dengan tanah kubuur bersama cacing dan ulat. Bye bye BN

    ReplyDelete
  13. Anon 2.14 dan 2.20 ni halal sudah darah dia ni, kasi detail sikit bang, aku nak tunjuk kau apa itu MELAYU! Takat pakai anon apa barang bang?

    ReplyDelete
  14. Ait komplen cina samseng tiba nak jadi samseng pulak? Memang dasar UMNO pengganas. Nak debat takut nak pertahan fakta takut. Zaman beruk hutan UMNo dah berakhir. Wake up

    ReplyDelete
  15. Anon 2:51PM,
    huk eleh! lu pun pakai Anon jugak. Lu ni gebang jer lebih, tapi takut face 2 face, menyorok dalam lubang puki mak dia.

    salam jari tengah bersalut lendir puki adik ko

    ReplyDelete
  16. Tak da siapa pun takut dengan UMNO. UMNO memang dayus menggunakan kekerasan menindas rakyat. Sekarang Allah membalasnya dengang kebangkitan rakyat Yang mana UMNo pasti hancur seperti penzalim2 sebelumnya

    ReplyDelete
  17. dap makin menjadi jadi kurang ajar nye sbb di belakang haramjadah dap nie ade pas melayu sbb tu dap ingat blh buat ape je dap ingat semua melayu bodoh mcm melayu pas...blh brkuasa dh tunjuk belang bayang kn kalau cina dap nie brkuasa comfirm merlayu akn dipijak

    ReplyDelete
  18. cina ni mmg gampang tak blh bagi muka langsung igt negara islam kenapa mesti kita agungkan dap cina sial ni, wahai org2 melayu islam baik krg sedar sblm terlambat negara kita jatuh semula ke tgn komunis cina ni.

    ReplyDelete
  19. kurang ajar giler cina sial ni,tunjuk kepala pulak skrg ni.
    belum berkausa lagi cina kafir harbi ni dah nk tunjuk belang pulak,cina sial gampang.
    ni yg melayu duk sokong sngt kat DAP sial,sampai kat polis n undang2 pun mereka x hormat.
    PASial boleh bersahabat lagi dengan cina kafir harbi ni,mana cina sial x pijak org melayu.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  20. Sememangnya tindakan ala gangster dan sikap semacam mafia boleh dikatakan sebati dgn pimpinan DAPigs khususnya di Pulau Pinang.Sekarang ni puak-puak ni cuba menjadikan PP sebagai markas utama gerakan samseng mereka.Penduduk dan rakyat PP kenal dan tahu siapa samseng2 ini.apa yg berlaku di Perak sudah berlaku di PP sebelum ini.

    Salam perjuangan dari MMI , Mohon dilinkkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terima kasih.

    ReplyDelete
  21. Melayu gaduh ngan Melayu... Cina gelak jer... bagi aku siapa2 yg sokong DAP adalah pengkhianat bangsa dan agama Islam. Semoga Allah berkati org yang cintakan keamanan dan perpaduan. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abis tu sokong mca bukan pengkianat ker..bengong

      Delete
  22. anon 3.01 mmg btl xde sapa takut pada umno...aku tau napa korg gila sangat angkat DAP PKR DAN PAS sbb selama ni ape yg korg nak buat dilarang sekerasnya olh umno kn contoh nye perhubunga yg x btl, rumah urut,spa utk prkhidmatan seks, jay, lesbian,perkawinan antara kaum sejenis dan yg paling korg marah kt umno sbb umno xnk ikot korg jadikan negara kt sebagai negara bukan islam kn...takut lah pada allah jgn kerana keseronokan dunia nie korg sangup ber kerjasama dan mengakat kafir

    ReplyDelete
  23. DAP NAIK KEPALA DAN KURANG AJAR SEBAB SIAPA SEBAB ORG MELAYU KITA JUGA YG SOKONG SGT DGN DAP CINA KAFIR NI N PAKATAN SI ANWAR TU MMG SUKA KERJASAMA DGN CINA APA.

    ReplyDelete
  24. Rakyat malaysia berbagai agama dan bangsa mendoakan kehancuran BN beberapa bulan lagi

    ReplyDelete
  25. anon 3.35 sbenarnye kt semua dh nampak sapa yg akan brkubur lps pru nie...bukti dah ade tp kesian penyokong yg bebal mcm korang masih nk pertahan kn lg parti yg mmg akn brkubur..tgk konsert bersih pun kt dh dpt jawapan lg mau ckp kesian

    ReplyDelete
  26. Selama 55 thn UMNO bagi muka kat MCA...ini le jadinye?
    Apa beza MCA,DAP atau Gerakan....tolong bagitau....wahai Melayu dan mamak2 UMNO.

    ReplyDelete
  27. Puak DAPigs ni semakin kurang ajar di merata tempat.Semua ni berpunca dari pelukan Parti Anak Syaitan(PAS).Bapak syaitan Nik Aziz adalah punca segala masalah ini.Kita tumbangkan PAS dalam PRU nanti.

    ReplyDelete
  28. kuranh ajar sungguh depa makin melampau guna kekerasan pulak...
    anjing sungguh DAP ini..
    tak hormatkan melayu di negara kita sendiri...
    janganlupa dorang masuk sini dulu hanya sebab kesian dan cari rezeki..
    sekarang nak tunjuk kepala nak concer negara kita pulak...
    sial sungguh

    ReplyDelete
  29. jangan risau walau dah jadi macam nie pun ada gak melayu yang jilat cina lagi..semua salah anuar dan nik ajis

    ReplyDelete
  30. WA..SYOK BENAR PUKI MEMUKI..KORANG LAHIR KAT LUBANG MANA???

    ReplyDelete
  31. Baru memerintah satu negeri DAP dah mula tunjuk belang...PAS pula jadi anjing DAP.. Pkr tak relevan..jadi siapa berani soal kebiadapan DAP?

    ReplyDelete
  32. mmg si cina2 komunis nie makin hari makin melampau depa tu!!
    smpaikan skrg nie undg2 pon depa tak peduli dh!!!
    depa ingt depa tu bgus sgt ke ha?? jgn smpai org2 melayu naik minyak bru depa tau nnt!!!

    ReplyDelete
  33. akibat ada melayu2 bodoh yg suka mengangkat punggung cina lah menyebabkan cina2 bangsat ni semua naik kepala!!! sbb melayu2 bodoh mcm tulh yg bgi peluang kat depa pijak kpla kita!!!

    ReplyDelete
  34. UMNO memang bodoh. sepatutnya dah lama dihapuskan sekolah2 cina tu. Tapi dayus UMNO terberdaya . Hanya tahu memperkayakan keluarga dan menggadai hak melayu. Lepas tu complain cina nak kepala. Bagusla. Di PRU ini rakyat akan berak dikepala UMNO

    ReplyDelete
  35. aku aada kereta german tahun 1972 masih steady lagi. Boleh ka tin sadin ni tahan 40 tahun? kalau keta german aku langar tin sadin ni aku ingat kemek pun tak kat bumper aku tapi tin sadin dan pemandu pasti arwah. Itu beza kualiti german dengan UMNO. Tunggulah Pakatan memerinta kita baqi kualiti proton setaraf kereta german

    ReplyDelete
  36. Satu penyelesaian sahaja, Rejimen Askar MELAYU DI RAJA!!!

    ReplyDelete
  37. WOI ANON 2.14 KAU KATA LGE TU JUJUR DGN KERJANYA DAH SAH MATA KAU BUTA NAK MAMPUS BERAPA BYK DUIT RAKYAT DIA MAKAN LAGI MAU KATA DAP BGS KA.LUMMG SUDAH HILANG AKALLAH.

    ReplyDelete
  38. Salam pada semua...
    Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

    Harga serendah RM1.00/pcs.

    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

    Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    terima kasih admin

    ReplyDelete
  39. Nur ezqy, ko check la tiap2 hari...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!