PANAS BERAPI! STRATEGI JAHAT ANWAR PRU 13 DIBONGKAR! WAJIB KENA BACA

Aku suka apa yang dicakap oleh PM di Sabah hari ini, dia kata kita jangan percaya orang yang pandai bercakap macam saudagar jual minyak tepi jalan. Aku suka statement ni sebab dari dulu lagi aku memang tak pernah teruja dengan Anwar al juburi ni, bagi aku dia hanya penjual ubat. Tak lebih dari itu. Penjual ubat tepi jalan ni cakap pandai hasil yilek!

PM siap kata dia menari dengan isteri pun pembangkang marah! Terbaik la PM, orang Sabah sangat suka dengan ucapan PM. Ini bukan statement bodek macam TUAN PENASIHAT kiri kanan yang sentiasa menyusahkan PM. Semuanya ok, aku percaya BN akan menang besar kat Sabah, malah tidak keterlaluan dikatakan BN memang akan menang besar pada PRU 13 nanti.

Cuma BN kena berhati-hati dengan saudagar penjual ubat kuat bernama Anwar Ibrahim sebabnya dia sedang menjual cerita bahawa Pakatan akan menang besar pada PRU yang akan datang. Dia dok jual cerita ni ke serata tempat wahai pembaca sekalian. Dia nampak macam confident! Serius!

Tetapi hakikatnya jauh di dalam hati Anwar dia tahu, memang susah Pakatan nak menang. Selangor pun BN ada harapan untuk dapat balik, tetapi apa yang aku nak ceritakan pada korang kali ini ialah perancangan Anwar melalui BAS MEWAH MILIK KHALID IBRAHIM membuat road tour ke serata negara untuk menjual cerita PAKATAN bakal menang besar!

Hari-hari Anwar dok menjual cerita PAKATAN memang akan menang, dia ulang benda yang sama, kenapa? Senang je, kalau mereka kalah dengan segala tuntutan BERSHIT bebal ni, maka dia akan salahkan SPR, dia akan kata SPR korup dan bagi kemenangan pada BN!

Kalau BN menang sekadar menang dan tubuhkan kerajaan maka orang-orang UMNO yang memang cukup terkenal dan pandai menjatuhkan sesama sendiri akan mula desak PM letak jawatan. Kalau menang 2/3 Anwar akan hasut rakyat kata SPR menipu. Dia akan buat roadshow dan dia akan mulakan sesuatu gerakan seperti Arab Spring di Mesir.

Sebab itu Anwar dengan begitu konfiden membuat ceramah di mearata negara. Dia nak tanamkan dalam kepala rakyat melalui 'ayat jual ubat' dia bahawa Pakatan confirm akan menang.Hari-hari tipu lama-lama termakan jugak. Anwar ni jangan dipandang enteng wahai pembaca sekalian. Manusia yang dah ada video berzina dan mempunyai DNA meliwat pun masih boleh dianggap suci oleh pengikut dia ni sangat la merbahaya adanya. 

Aku boleh cerita berjela-jela kat sini, tapi aku ringkaskan dengan cara mudah supaya korang faham, Anwar dah set story kalau dia kalah hanyalah kerana SPR korup dan dia akan bakar rakyat turun ke jalanan dan jatuhkan kerajaan yang dah menag 2/3 nanti. Kalau PM memang dengan ala kadar pulak, apa akan berlaku? Macam biasa UMNO akan desak untuk dia letak jawatan.

Padahal selepas PM kuat tidur yang menghancurkan UMNO tu, adalah sangat susah untuk mendapatkan 2/3, kalau dapat maknanya segala apa yang Najib buat memang berkesan. Tinggal lagi rakyat perlu sedar akan strategi si SAUDAGAR UBAT ni. Jangan mudah terpedaya dengan manusia yang boleh mneggoda lelaki hingga bukak seluar dengan rela hati wahai pembaca sekalian.

Kesian Najib, apa saja keputusan PRU 13 nanti, disebabkan seorang saudagar ubat kunyit ni, maka dia bakal menjadi mangsa keadaan. Ditambah pula dengan TUAN PENASIHAT kiri kana yang suka bagi idea luarbiasa macam AES, GST dan macam-macam lagi.

Cerita pasal AES, ADUH! Hampir seluruh rakyat malaysia marah wei. Ini hakikat yang PM kena terima. Jangan la asyik dengar nasihat TUAN PENASIHAT yang memusnahkan, ada baiknya kalau dengar nasihat rakyat marhaen seperti kami ni. Kami mahu Najib terus jadi PM untuk 10 tahun akan datang!

Cuba korang renungkan apa yang aku tuliskan ni...hanya sekdar pandangan dari blogger jalanan saja..

Peace!


86 Responses to "PANAS BERAPI! STRATEGI JAHAT ANWAR PRU 13 DIBONGKAR! WAJIB KENA BACA"

  1. "strategi Jahat" adalah monopoli UMNO BN. Rakyat pun tahu

    ReplyDelete
  2. Tengok ke rupo anuat langsung tak berseri mcm orang kena Aids.. tu pun ada pencacai nk angkat jadi PM

    ReplyDelete
  3. Itu la pasai, anon bodoh kat atas tu tak berakal, siapa yang pegang monopoli?

    Tau ke apa itu monopoli? Ingat permainan monopoli ke?

    ReplyDelete
  4. wahai anon 12.33...
    tak kisah la UMNO nak pakai strategi jahat ke apa yang aku tahu kalau negara jatuh ditangan si peliwat tu lebih rela aku dengan strategi jahat UMNO yg ko dok canangkan daripada anak-anak bini aku kena liwat dan jadi mangsa pe muas nafsu si juburi dan sewaktu denganya...
    walaupu UMNO tidak menggunakan strategi jahat tetapi untuk kebajikan rakyat tetapi orang macam ko memang sampai mampus pun akan salahkan UMNO walaupun bapak ko mati...

    ReplyDelete
  5. sesiapa sokong anuar mereka semua penyokong seks bebas dan homoseksual..jangalah biarkan mereka menjadi pemimpin dan memusnahkan negara kita..anuar perlu dijatuhkan sebelum ramai lagi LELAKI menjadi mangsanya..

    ReplyDelete
  6. Anon 12.33 am;

    Kau memang bodoh, bangsat dan tak pergi sekolah!

    Kalau UMNO betul-betul guna strategi jahat jangan haraplah pakatan rasuah dapat menang satu kerusi pun dalam PRU lepas lah bodoh!

    Mimpilah kau dan pemimpin-pemimpin dunggu pakatan rasuah kau nak jejak putrajaya!

    Rakyat sudah sedar yang pemimpin-pemimpin pakatan rabak idola kau tu semua bodoh, gagal srp, mampu ambil jurusan sastera saja kat universiti,kaki liwat, kaki china doll, penzina, penipu dan pembohong!

    ReplyDelete
  7. Mr HousePK,

    Tajuk ini lebih sesuai rasanya untuk posting anda ini,

    'Strategi sial anuwar main depan belakang untuk menang PRU13!'

    ReplyDelete
  8. HIDUP NAJIB..HIDUP MAHATHIR..HIDUP UMNO..HIDUP BARISAN NASIONAL..HIDUP MALAYSIA MAJU 2020..HIDUP NAJIB..HIDUP MAHATHIR..HIDUP UMNO..HIDUP BARISAN NASIONAL..HIDUP MALAYSIA MAJU 2020..1MALAYSIA IM 4U JANJI DITEPATI 4NEGARAKU CEMERLANG GEMILANG DAN TERBILANG XXX.

    ReplyDelete
  9. HIDUP NAJIB..HIDUP MAHATHIR..HIDUP UMNO..HIDUP BARISAN NASIONAL..HIDUP MALAYSIA MAJU 2020..HIDUP NAJIB..HIDUP MAHATHIR..HIDUP UMNO..HIDUP BARISAN NASIONAL..HIDUP MALAYSIA MAJU 2020..1MALAYSIA IM 4U JANJI DITEPATI 4NEGARAKU CEMERLANG GEMILANG DAN TERBILANG XXX.

    ReplyDelete
  10. Anuwar sial sanggup melalukan apa sahaja asalkan cita-citanya hendak menjadi PM (PukiMak) tercapai!

    ReplyDelete
  11. HIDUP NAJIB..HIDUP MAHATHIR..HIDUP UMNO..HIDUP BARISAN NASIONAL..HIDUP MALAYSIA MAJU 2020..HIDUP NAJIB..HIDUP MAHATHIR..HIDUP UMNO..HIDUP BARISAN NASIONAL..HIDUP MALAYSIA MAJU 2020..1MALAYSIA IM 4U JANJI DITEPATI 4NEGARAKU CEMERLANG GEMILANG DAN TERBILANG XXX.

    ReplyDelete
  12. hahahaha...best giler aku baca atikel & komen2 dari penjilat2 cairan keputihan dari puki umno ni.

    otak2 korang sdh dibonsaikan tahap puki hobbit yg cetek @ tak dalam. Inilah bahana apabila otak sdh penuh karat diperbodoh oleh umno.

    korang ni layak jadi bulu puki geisha kat lorong haji taib jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg kau yg merepek ni setaan??!!!!

      Delete
  13. Parpu...aku memang sokong PM...tapi bila ko memekak pasal AES ..aku nampak ko tak ada beza macam puak pencacai aljuburi...bangang...kalo tak buat salah ade 100000 kamera pun ape nak takut...dah undang2 kata had laju tahap tu..terima je la..ini bila ko rasa undang2 tu menganggu hang nak tekan minyak..hang bangkang...betula ko ni sama dgn pencacai DAPig jugak...ini belum hukum hudud lagi...cth..hukum hudud kata kalo mencuri potong tangan..tp orang tu curi 5 sen jer..mesti ko meroyan teruk lagi..bottom line..law is law..

    ReplyDelete
  14. kau pulak penjilat lubang kunyit Anuwar Berahi!

    Otak penuh taik dan najis babi dari biaDAP!

    Kaki kencing dan kaki auta!

    Begitulah perangai orang pakatan rasuah!

    otak bengap!

    ReplyDelete
  15. orang cakap pelangan kat lorong haji taib tu banyak orang pas yang melangan itik dan ayam.mereka buka kopia sebelum melangan.sebab tu mereka buka pejabat pas kat jalan raja laut hanya bersebelah lorong haji taib.patutlah komen mereka selalu menyebut pasal lorong haji taib.mashaallah.TAKBIR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ado tak yg tertinggal kotayap kek situ. mcm jam omega ttggal dlm bilik tu..

      Delete
    2. Sebab tu sangup mati ngan Dap tak tahan beb tengok peha amoi gebu luruh kopiah

      Delete
  16. pencacai pakatan rasuah hanya pandai mencarut dan maki hamun orang!

    bila pencacai pakatan rabak buka saja mulut, hanya carutan dan makian yang akan keluar dari mulut busuk seperti longkang mereka!

    kamus bahasa melayu mereka hanya dipenuhi dengan kata-kata kesat dan carutan!

    sebab itulah mereka selalu menghantar komen-komen yang bodoh, berunsur lucah dan macam sial!

    pencacai pakatan hanya sesuai menjadi kudis di jubur anuwar peliwat!

    ReplyDelete
  17. selepas puas ber'TAKEBEER!' orang PASetan akan beramai-ramai pergi melanggan ayam-ayam kat lorong haji taib tu!

    sebab tulah orang PASetan tahu sangat camne bentuk kemaluan ayam-ayam kat situ!

    ReplyDelete
  18. dr m dah terang2 kata umno itu parti syaiton laknatullah, masih jugak korang nak ikut. Aku heranlah, napa otak korang boleh jadi mcm ni. byk sgt buat sumbang mahram dgn puki mak sendiri kut. atau mungkin byk sgt sedut lendir keputihan puki anak bini, sampai bakteria puki tu dah menyerang sel2 otak korang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut..sbb pok nik kate blh ikut syaiton ni

      Delete
  19. anon 1.59 napa ko ni otak mcm babi kurap sial ko mmg anak haram babi sial pukimak kaki jilat jubor anear sampai otak ko dah jd mcm otak cina mkn taik babi kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak bedah dah tua kutuk..p la tutup aurat.berdosa dok tunjuk rambut.

      nanti mati tak sempat tobat..masuk neraka pulak sekali dgn george soros kwn najiv dgn mahadhir tu

      Delete
    2. kak bedah dah tua kutuk..p la tutup aurat.berdosa dok tunjuk rambut.

      nanti mati tak sempat tobat..masuk neraka pulak sekali dgn george soros kwn najiv dgn mahadhir tu

      Delete
  20. anon 1.30 aq tau lah ko suka ddk kat lorong haji taib tu sambil ko teman anwar main bontot kan tp jgn lah ingat semua puki murah mcm mak ko babi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO = untuk monyet ngok only mcm kak bedah la :-P wek wek :-P

      Delete
    2. UMNO = untuk monyet ngok only mcm kak bedah la :-P wek wek :-P

      Delete
  21. woi! kak bedah! c muka hodoh!! babi pun tak hingin lah tgk muka ko tu!. dah lah puki lobos, mulut pun serupa itu puki gajah menopaus.

    ReplyDelete
  22. apa lah penyokong pas bebal sgt tak nampak lg ke permainan pasial ni semua...saja tunjuk alim tunjuk baik sgt padahal syaitan plg besar contoh dia pun dah terang2 kita nampak kan...pas kata drg parti agama islam tp klu drg btl2 ikot islam napa drg nak sokong anwar lg dah terang2 ada bukti yg anwar tu main jubor kan???apa hukum dia klu kita sokong org main kaum sejenis ni???takkan tu pun kita nak ajar kot....

    ReplyDelete
  23. klu btl lah ikot sgt agama ikot lah jalan yg benar jgn lah tukar2 fatua ikot kepala bpk korang je..dosa dia lg besar tau..tp bab najib menari semua nk kecoh padahal bkn dia menari gangnam style pun menari kebdayaab sabah je xde yg salah pun

    ReplyDelete
  24. Hoi pencacai pakatan!

    Berambuslah!

    Pergi makan babi dengan mat sabun!

    Bodoh!

    Hantar komen macam sial!

    Mencarut tak habis-habis!

    ReplyDelete
  25. Kesian Anjing UMNObabi tak bergigi hanya boleh menyalak danmencarut. dalam beberapa bulan lagi Ubat Tidur akan diberikan kepada anjing2 kurap ini untuk tidur selamanya.

    ReplyDelete
  26. kesian anjing pakatan rasuah!

    nak hantar komen kat malaysiakuno tak boleh sebab tak tahu english!

    jadi terpaksalah menyemak kat sini!

    wakakakaka!

    pencacai pakatan really low class!

    ReplyDelete
  27. muka kak bedah ok pe. sungguhpun dah menopaus tapi rambut masih lebat lagi. bibir dia tebal tak payah nak suntik2 lagi. tu klu dapat kat anwar/azmin mesti dia puas kena ngap ngap ngap 3x dah banjir kilat. sodap hingga menjilat jari.huhuhuu.

    ReplyDelete
  28. Anuwar memang Saudagar jual ubat! Cakap punyalah manis lagi manis daripada gula! Tapi apa kesudahannya? Aku tahu semua pernah tengok cerita P.Ramlee bukan main hebat lagi dorang buat lagu untuk jual ubat, orang pun termakan dengan kata kata manis yang dinyanyikan... orang pun beli... Pastu lepas dorang dah pakai baru dorang sedar yang dorang dah kena tipu! Pengajaran daripada cerita ni, Sedarlah sebelum terlambat... Janganlah nak didengarkan sangat janji janji manis nyanyian Pakatan... Semua janji dibuat demi mimpi nak tawan putrajaya dan peliwat yang kemaruk mahu jadi PM...

    ReplyDelete
  29. Generasi Baru PolitikOctober 14, 2012 at 3:26 AM

    Assalamualaikum wbt saudara n saudari,
    Astagafirullahulazim,sedar tak yg kita semua telah lari daripada ajaran Sunnah Nabi Muhammad SAW... Mengapa kita berkata2 dgn kata2 yg kesat,bukan kah dalam Islam d ajar supaya berkata dengan penuh adab n sopan malah biarlah bersabar... Janganlah kita lahirkan generasi yg hlg adab n sopannya hanya kerna berlainan pendapat atau fahaman politik... Tidakkah kita terfikir jika Nabi Muhammad msh hdup ketika ini melihat umatnya slg bercakaran hanya kerna fahaman politik,mest baginda rsa sedih sedangkan saudara Islam kita d negara lain menderita kerna aniaya oleh bangsa lain... MasyaAllah,insaflah saudara n saudari ku... Biar kita berbahasa wlupun sebelah pihak memaki hamun... Tunjukkan moral yg baik... InsyaAllah d berkati Allah...

    ReplyDelete
  30. Generasi Baru PolitikOctober 14, 2012 at 3:36 AM

    Setiap kata hinaan n maki hamun itu ble mendatangkan dosa... MasyaAllah,saya mahukan semua umat Islam bersatu n jagalah adab kita... Biarlah Malaysia sebuah negara yg aman n makmur... Jgnlah kerna kesalahan sedikit pihak kerajaan kita terus berkata2 seperti bangsa lain... Islam mempunyai platform yg baik... Contohi lah Nabi Muhammad SAW semasa baginda menangani Kaum Quraisy bagi menyebarkan Islam... SubhannAllah...

    ReplyDelete
  31. Oi anon 12:33.

    Itu anon12:33 manyak cilakak punya olang. Manyak kanin navu cibai punya olang.

    ReplyDelete
  32. Butoh hang parpu mamak, ckp byk tak guna....klu hg anak jantan mai bertanding jawatan dlm umno bahagian... -Pak Su Ya, UMNO PEDU -

    ReplyDelete
  33. saya telah melayari laman utube dah sekian lama berkaitan dgn ucapan pemimpin yg membawa wadah perjuangan masing2 di pehak pembangkang,mahupun di pehak pemerintah.Ianya banyak berlaku kejanggalan di dalam soal prinsip perjuangan,terutamanya di pehak parti pembangkang.Setelah merujuk kpd pakar2 bahasa,tune suara,kreakter manusia,berkaitan fakta,memusing fakta,mengolah jalan cerita,menyedapkan jalan cerita...ternyata ane war seorng yg sgt bercita2 tinggi dlm dunia politik demi mencapai kedudukan utk dirinya shj,bukan utk rakyat demi rakyat.Seorang manusia yg gagal mengurus prinsip perjuangan asalnya, demi agama bangsa dan negara yg telah di asasnya sekian lama.Setiap gelombang isu yg di ciptanya,adalah kerana utk mencapai cita2nya sehingga sanggup mengadai apa2 shj.seorang manusia yg kuat menipu,mencipta dan menjual segala macam ayat mengikut kesesuaian yg mempamirkan keindahan di alam khayalan walaupun melanggar fakta2 sebenar.Bukan senang,dgn hanya bercakap utk mengubah satu2 keadaan yg melibatkan banyak perkara,masa,perbincangan dll.Itu sebab,dia tidak berani berjanji tetapi,cukup dgn hanya bercerita utk memerangkap minda rakyat.Hanya bercakap,dgn fakta rekaan,graf dan mainan angka semata2,cukup utk memungkinkan,ianya berlaku di hari esok.Orang gila sahaja yg boleh menyokong pendapat sedemikian.

    ReplyDelete
  34. Generasi Baru PolitikOctober 14, 2012 at 4:20 AM

    Pak Su Ya,kpda sepa kta2 itu d tuju?

    ReplyDelete
  35. Kebanyakan kaum quraish di malaysia adalah penyokong UMNO. Mereka seperti abu sufian dan abu jahal yang hanya memberjuangkan kepentingan bisness mereka dan monopoli. Seperti quraish ketakutan melihat Nabi membawa ugama satu Tuhan, UMNo pun takut mata pencarian dan berhala mereka terjejas. maka baynyaklah maki dan tomahan di reka dan baling batu keganasan yang parti jahanam ini lakukan.Sudah tiba masanya rakyat bangun menolak kaum Quraish UMNO ini

    ReplyDelete
  36. Generasi Baru PolitikOctober 14, 2012 at 4:59 AM

    Astagafirullahulazim,kaum Quraisy pada zaman dahulu sahaja... Bukan zaman sekarang pada anon 4:35... BN n PR sama shaja,ingin mengekal n merebut Putrajaya... Tujuan tetap sama,bila perintah kawal kerajaan... Kawal kerajaan kawal kewangan... Jika inginkan keseimbangan negara bukankah lebih baik bersatunya Islam... Islam berpecah tapi bangsa lain bersatu... Tidakkah kita renung hal ini... Jangan terlalu ikut emosi pada satu maklumat sahaja,tapi biarlah kita sahihkan dahulu... Jika labelkan seseorg itu sbgai sesuatu maka kita telah menjatuhkan hukuman,adakah kita layak menggelar orang lain? Allah itu Maha Adil,banyakkan berdoa bukan dengan berperang secara begini... Doa adalah senjata paling berkesan... Doaku d dpn Kaabah pada masa ini ialah semoga Malaysia Aman n makmur... Semoga pemimpin mendapat rahmat n hidayah Allah SWT... Berjuang demi rakyat n agama...

    ReplyDelete
  37. UMNO berjuang demi kepentingan bisnes dan tembelok sendiri. Samalah Dengan Kaum Quraish zaman Nabi.penipuan, Rasuah, Kronism, Nepotism dan segala ajaran yang ditolak islam digunakan oleh parti jahanam UMNO termasuk menipu orang melayu sendiri. Segala kejahatan dilakukan untuk terus memegang kuasa itu walaupun mereka telah ditolak rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kau rasa PR tiada seperti yg disebut diatas apa yg kau dapat dari parti PR air liur ade la yg nyata parti PR ade semuanya yg kau sebut lagi belum masuk merompak ,menyamun dan sebagai yg buruk sampai tak lalu nak tulis lu pikir la sama makbapak hang

      Delete
  38. Anon 5.16, kau tak nampak pulak kat Selangor si Kaum Yahudi asia yakni Cian buat rumah pelacuran, rumah urut dan tempat maksiat ya? Inilah masalah dengan penyokong pas, mereka boleh tutup mata segala keburukan dan pemusnhan yang dibawa kaum DAP tapi mereka mahu membunuh sesama Islam, Nabi Nik Aziz macam tu kan? Bunuh UMNO lebih mulia dari bunuh DAP?

    ReplyDelete
  39. Melayu tinggal kuasa? Jika dulu boleh kita katakan demikian tapi sekarang ini pun kuasa yang ada juga semakin terhapus dek kerana orang Melayu itu sendiri.

    Perhatikan DAP yang begitu konsisten menyerang Kedai Rakyat 1 Malaysia. Menyerang Tan Sri Syed Mokhtar, UMNO, NFCorp dan mana mana syarikat ataupun apa apa kepentingan strategik Melayu. Semua itu turut dibantu oleh orang Melayu sendiri dalam PKR dan PAS yang hanya mahukan kuasa politik, jawatan dan pangkat.

    Tapi cakap apa pun tiada makna kerana orang Melayu sekarang tidak fikir perjuangan orang Melayu terdahulu sebaliknya mereka hanya fikir tembolok kuasa wang ringgit mereka sahaja.

    Singapura sudah berjaya di PAP kan. Kini Malaysia pula bakal di DAP kan. Orang Melayu yang akan menjayakannya sama seperti penjajahan Portugis ke atas Melaka zaman lalu.

    Renungkan dan fikirkan....

    ReplyDelete
  40. Wei anon 5.16, data mana kau pakai UMNO ditolak? Data juburi ke? UMNO menang paling banyak kerusi, bukan PAS. Tang mana rakyat tolak UMNO? UMNO perlu dibersih sahaja. tak perlu ditukar. Kalau tukar ada yang lagi baik ok, masalahnya PAS lagi teruk. Lacurkan agama, PKR siang malam ingat lendir. DAP plak lu fikir la sendiri

    ReplyDelete
  41. LIHATLAH APA YG DI ATAS.
    BACA APA YG DI TULIS.
    INILAH BUKTI MELAYU BERCAKARAN.
    MEREKA LUPA SATU HARI DAHULU.
    MEREKA BERASAL DARI KAMPUNG
    YG KECIL. MUAFAKAT MEREKA TINGGI.
    NAMUN APABILA MEREKA KE BANDAR,
    DAN DIBERI PELAJARAN YG TINGGI.
    INILAH HASILNYA..BERCAKARAN
    SESAMA SENDIRI.
    YG AKAN BERLAKU,
    MEREKA MENANG BERKOKOK SAHAJA
    TETAPI TANAH DARAH SENDIRI AKAN
    TERGADAI BUAT SELAMA-LAMANYA.
    MEREKA AKAN PULANG KE KAMPONG
    DAN DI JAJAH KEMBALI OLEH
    PECACAI YG MEREKA SANJUNGI.
    MELAYU MUNGKIN SUKA DI PERINTAH
    KERANA KEMALASAN MEREKA SENDIRI.
    CAKAP LEBIH KERJA KURANG.
    POLITIK LEBIH, IDEA KURANG.
    KOPI LEBIH, MASA TERBUANG.
    INI HAKIKAT ANAK JATI MELAYU.

    ReplyDelete
  42. Ya Allah, Engkau yang maha berkuasa, maha tahu dan maha di atas segala-galanya. Hamba memohon kepada-Mu menunjukkan kebenaran ke atas apa yang diperkatakan oleh hamba-hamba Mu dalam ruang 'comment' blog ini. Jika orang yang dituduh dala, lama 'comment' mereka itu benar-benar telah melakukan perkara terkutuk seperti yang mereka katakan itu maka musnahkanlah dia, tetapi jika apa yang mereka katakan tentang DS Anwar itu tidak benar atau fitnah maka musnahkan mereka. Amiin ya Rabbal alamiin.

    ReplyDelete
  43. Wahai saudara2ku ingatlah bahawa kamu satu masa nanti akan mati. Janganlah engkau melampau menfitnah orang lain. Dunia ini sementara sahaja, akhiratlah tempat yang kekal. Jika kamu tidak ada bukti yang betul tentang sesuatu itu janganlah kamu bersubahat menyebarkannya.

    ReplyDelete
  44. kena muka sendiri,mula la tunjuk bik padahal yg jaja fitnah ni PR sebenarnya yg menonjol..:D

    ReplyDelete
  45. Aku tak mau lh PM aku yg rosak dr sgala segi...nati neg.Yahudi komen kita dipimpin oleh bekas banduan.

    ReplyDelete
  46. Xrela aku anwar al juburi jd pm..fuck pakatan!

    ReplyDelete
  47. x sanggup aq peliwat ni jd PM,habis lingkup negara.
    negara aman dan maj ditangan UMNO,selama 55thn memerintah xde masalah langsung.
    yg suka main strategi jahat adalah anuwar dan geng2 pakatan yg sial,anjing2 yg sokong anuwar adalah anjing2 yg sokong seks bebas dan LBGT.
    anuwar merupakan ank haram yg terbiar dan juga jantan jalang,perangai dengan binatang xde beza.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno = untuk manusia ngok only

      Delete
  48. UMNO = untuk manusia ngok pnly

    ReplyDelete
  49. UMNO = united monyet nation organisation

    ReplyDelete
  50. BN= barua ngokngek

    ReplyDelete
  51. UMNO = untuk manusia no otak

    ReplyDelete
  52. Tajuk patut berbunyi " Kelentong Mamak Longkang" Dan pengampu diberi gelaran "Semua maksum"

    ReplyDelete
  53. semlm di kongres KIMMA..najib bibir merah kata,pd semua perwakilan KIMMA.."kita sekapal"..

    najib ni melayu ke mamak

    atau

    bangsa monyet mcm penyokong dia..maklum la UMNO=untuk monyet nakal only..

    kah kah kah....

    ***
    utk kak bedah yg dah tua tu...p la tutup aurat.dah tua nak mampus dah..

    ReplyDelete
  54. tanya paklah kenapa dia kena liwat dgn pak jubur? Kenapa dia mudah dgr kelentong pak jubur? kenapa dia bebaskan pak jubur? Ramai nashat tak dia tak dgr sebab dia suka di puju dia nak glamuor, dia tak tau ngo haramjadah ada agenda jahat yg paklah samdol tak nampak sebab dia terlelap , tertidur dan tak tau apa apa..yg sialnya punahsihat di sekeling paklah? ramai kaki bodek, yg lawan d nyahkan, mcm datuk Nor omar cakap lebih dari tim menteri KDN ke Tim menteri pendidikan atau pertanian...lah ni mangkok ni dia aja, Najib jgn lah dgr punahsihat yg pro king jubur yg nak rosakn mood sokongan rakyat pada BN! AES boleh rakam byk kesalah, pandu pelahan di lurong laju tak salahkah? terutama di negeri yg ta berapa nak maju d semenanjung termasuk swk dan sabah, Cermin gelap terlaku gelap dpn belakng, guna plate palsu menysahkan pemilik asal, langgar lampu merah, Kalau laju lebih 5kmj pun di saman amat melampau? kalau lebih 60kmj dari had laju ok jugak...bygkan jika sabah dan swk jarak pejalanan yg jauh , jalan pun sebahagian hancur , jika ada ruang tentu pemandu mau laju sebab pejalanan yg jauh dan tempat rawat dan rihat langsung sik ada, sudah lah minyak mahal. kena saman lagi..dan berapa ramai pemandu yg gambar kederaan datang tampil utk byr? hanya yg jujur, byr yg taj bayar sebab guankan plate kenderaan org lain, alamat tak tukar, No plate kini takada yg standard, mana peratauran JPJ , Kenapa kedai Assesori jual benda yg di larang oleng undang2 ini kerajaan ken ategas, peniaga ini semuanya tapernah undibn pun apa nak takut...ramai boss jabatan kerajaan ni saolah proak pak jubur n the geng itu jika PM najib sedar, balajar dari kesalha dan kesilan paklah yg kerap dgr penuhsihat akan kaki bodek ituuu

    ReplyDelete
  55. kepada yang anti seantinya pada UMNO..

    Percayalah bahawa Anuar adalah bapak kepada segala rasuah, kroni dan nepotisma.. bab main dsepan bel;akang tu jangan ceritalah..

    Tanyalah mana mana pemimpin UMNO mana mana sekalipun, mana pemimpin yang Anuar tak rasuah maa dalam UMNO dulu?

    Siapakah yang mengayakan anak beranak Nuar kalau bukan Nuar..

    So sekarang bila dah kena tendang dari UMNO dia pulak pusing cerita ..

    Cuba lihat parti mana yang paling ramai anak beranak pegang jawatan dan jadi wakil rakyat?

    Itulah kelebihan Anuar, dia boleh cipta fitnah sehingga ada orang yang mahu mempercayainya..itu yang dingininya.. orang percaya kepadanya..
    termasuklah anda yang begitu gila membenci UMNO..

    Tanpa anda sedari sebenarnya.. banyak benda yang anda sudah baham, cekik, lahap, balun dan songlap dengan begitu gelojoh hasil dari perjuangan UMNO dari dulu .. tanpa anda sedari tahi yang anda keluarkan akibat kegelojohan itu adalah lebih busuk dari apa yang anda fitnahkan..
    Tanpa anda sedarai, apabila anda mengata dan menghina orang orang yang menyokong UMNO rupa rupanya andalah sebenarnya monyet, anjing babi dan pengemis yang berkeliaran siang malam mengemis dan meminta minta dari hasil; kerja UMNO yang dah lebioh 50 tahun,
    tanpa anda sedari rupa rupanya anda dan keturunan and jugalah yang banyak melahap hasil tik peluh perjuangan UMNO..

    Seharusnya anda perlu cermin dan ada rasa malu sebelum bercakap, kecualilah anda dah terlalu banyak makan harta benda dan duit haram hasil perjuangan UMNO ..

    ReplyDelete
  56. Ameno lagi la pengecutt...Dengan penjual ubat tepi jalan pun kecutt TELORR.....Cakap mcm berani...Orang bahas BELANJAWAN dia x ada....PR baru menang ckit lu orang dah mengelabahh....Tu tandanya LU ORANG XDER TELORR DAN SIAL NAK MAMPOSSS....

    ReplyDelete
  57. ALLAH SELAMATKAN MELAYU~~ALLAH SELAMATKAN UMNO~~ALLAH SELAMATKAN BARISAN NASIONAL..ALLAH SELAMATKAN MALAYSIA MAJU 2020..WASSALAM.

    ReplyDelete
  58. apa kata krjn umno tak kutip duit incometax kami yg sokong PR.then blh cerita jasa umno..sb bkn org umno yg p berkebun ke apa sara rakyat malaysia or buat pembangunan

    ReplyDelete
  59. woi Parpukari Mamak, kalau hang berani sangat mai la bertanding jawatan dalam umno bahagian, jangan dok jadi hero kot blog saja.... -Paksu Ya, UMNO PEDU-

    ReplyDelete
  60. inilah dia mentaliti org2 pakatan haram!! asyk mencarut je keje depa..
    inilah apa yg diajar oleh PAS,PKR kn..baik sgtlah kn depa tu!!
    org mcm nie layak ke nak jdi pemimpin???
    tak ke akan hancur je ngra kita nie klu jatuh ke tgn depa??
    dri skrg pun kita dh blh nmpklah betapa "BAIK" nye depa tu!!!

    ReplyDelete
  61. klu si juburi tu jadi PM aku rsa mmg hbislah semua org tak kan slmt drpd dia....no one can escape from him... jdi marilah rmai2 kita katakan tidak kepada PR!!!

    ReplyDelete
  62. woi pencacai Penipu Rakyat,

    kalau tun m kata umno tu parti syaitan (terbukti ko memang bengap takde sekolah), nik aziz pulak kata bantuan syaitan pun dia terima. jadi???? tak faham2 lagi ke?
    hahahahahah

    ReplyDelete
  63. apa kata mamat pr yang tak nak kena income tax berambus je dari malaysia? jadilah warganegara kat afrika nun...for sure korang tak payah bayar income tax.. hahahahahaha

    p/s ; ko fikir ko sorang je bayar tax? bahlol!!!

    ReplyDelete
  64. INILAH DIA MENTALITI ORG MELAYU KITA KENA HASUT SIKIT DAH FANATIK GILA SOKONG ANWAR SIAL TAPI CUBA KRG IGT APA ANWAR DAH BUAT KAT NEGARA KITA YG AMAN SEBELUM NI. ANWAR ADALAH PENGKHIANAT NEGARA DAN KITA PATUT HAPUSKAN ORG SEPERTI ANWAR NI BARU AMAN NEGARA KITA.

    ReplyDelete
  65. Kenapa di Amerika,Singapura org boleh terima sistem AES ni,apa kita tak setanding diorang ke atau kita tak nak setanding dengan dia org?.
    Punca utama kemalangan berlaku adalah kelajuan,aper yg nak di pertikaikan lagi.Kereta buruk kalau laju pun bahaya,kereta baru kalau laju pun tetap bahaya sebab kita belum tahu dengan apa ia akan bertembung dan mengakibatkan kehilangan nyawa.
    Dulu masa TOUCH N GO diperkenalkan ramai yg kata duit kita di guna oleh PLUS sebelum kita mengunakan TOL,tapi sekarang ,makin banyak tollTOUCH N GO dari yg bayar tunai,pastu katalah takyah guna TOUCH N GO,beratur lah panjang panjang nak bayar Tunai.Sekarang kalau nak cepat guna SMART TAG lak.
    Sedarlah diri sikit kita ni nak makin maju atau nak makin mundur.Saya dah hampir merata dunia saya dah melawat,dimana mana negara maju masih ada toll.
    So AES mesti di teruskan sebab itulah cara yang TERBAIK utk mengurangkan kemalangan.
    Kita hanya pandai komen ajer,ada tak bloger yg memberi input yg lebih baik dari AES?Takder siapa pun yg bagi cadangan semua cadangan yg bersifat sementara.Biarlah pemnadu tak sokong kerajaan pun takper tapi kerajaan lebih peka dengan masaalah yg telah lama berlaku,cuba lihat statistik kemalangan pada musim perayaan mengalahkan negara org yg berperang,beratus nyawa terbang begitu sahaja.
    Org yang tak suka AES ni org yg guna kereta mewah,kereta sports yg terkini,kereta yg di ubah suai,perlumbaan haram dan mereka yg seperangai dengannya.Tak aper lah kerajaan belanja berjuta juta SEBAB NYAWA TIDAK BOLEH DI NILAI DENGAN WANG RINGGIT.
    Biarlah jadi kerajaan yang tak popular dari menjadi kerajaan yang TAK BERTANGGUNG JAWAB.

    ReplyDelete
  66. anwar mmg jahat die sentiasa brniat busuk...yg die tau hanya hasut dan memburukkan negara..die akn buat ape saja demi mendapatkan putrajaya.tp hanya dalam mimpi je lah yg dimampu kn...

    ReplyDelete
  67. aku sokong apa yg kejora malam cakapkan tak sanggup keturunan aku nanti jadi mangsa peliwat mcm anwar takut aku beb. baik org2 yg sokong pkr ni fikirkan keselamatan keluarga krg dulu anwar dua2 dia laki pun n pompuan pun. bahaya beb dgn anwar nie.

    ReplyDelete
  68. UMNO dah diambang mampus jadi berpura2 lah nak tolong orang sabah. Tapi selepas 55 tahun meliwat rakyat. no chance 4u umno parti jahanam

    ReplyDelete
  69. Salam bro. Dah tau dia tu penjual ubat, tak payahlah termakan ubatnya yang nampaknya manis tapi sebenarnya penuh bisa.

    ReplyDelete
  70. woi anon 2.56

    sape yg terkenal ngan imej peliwat skang ni??klau nuar jadi PM tak mustahil prkhwinan sejenis akn berlaku di malaysia..bebal la ko ni..!!

    ReplyDelete
  71. lu bukan blogger Jalanan, tapi lu blogger Pukimak!!!

    ReplyDelete
  72. Lu bukan blogger jalanan, tapi lu blogger Pukimak!!!!

    ReplyDelete
  73. MasyaAllah. Tolonglah bawa mengucap. Inilah jadinya bila kita terlampau taksub kepada satu satu perkara atau parti , hinggakan kesopanan berbicara diketepikan sama sekali. Berbicara dan berbincang secara baik adalah cara yang terbaik, tolong jangan caci mencaci dengan menggunakan bahasa yang tak seharusnya keluar.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!