PANAS BERAPI! NIK AZIZ KATA TAKDE SIAPA PUN LAYAK JADI MURSYIDUL AM MELAINKAN DIA!

Bongkaknya orang tua ni, nau'zubillah. Bertaubatlah Nik Aziz. Awak tu dah tua. Jom kita baca apa yang dipaparkan di Perak Today:

SELAMA ini ramai yang beranggapan bahawa dia kononnya merupakan seorang yang zuhud, warak, merendah diri dan begitu terkenal akhlaknya di kalangan para pengikut serta para penganut ajaran PAS.

Namun, segalanya mungkin hanyalah kosmetik di mana dia dikatakan sering menunjukkan “belang”nya di dalam majlis-majlis tertutup dan ketika itu barulah terserlah akan sikap sebenarnya yang berlawanan dengan sikapnya di khalayak umum.

Agak mengejutkan saya apabila Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat, dikatakan pernah berkata bahawa hanya dia saja yang layak bergelar “Mursyidul Am PAS”, dan tiada seorang pun yang layak untuk menjawat jawatan tersebut melainkan dirinya.

Dalam satu pendedahan yang disiarkan melalui akhbar Utusan Malaysia itu, kata-kata Nik Aziz itu diluahkan di hadapan para pemimpin PAS Kelantan di Pusat Tarbiyah Islamiah negerit itu selepas PRU ke-12 dan sebelum dia bertolak ke Mekah bagi menunaikan umrah.

Saya yakin bahawa kata-kata tersebut memang pernah diucapkan oleh Nik Aziz memandangkan akhbar berkenaan menyiarkan kenyataan sumbernya itu dan faham bahawa pihak syarikat akhbar berkenaan terdedah kepada tindakan saman sekiranya laporan tersebut tidak benar.

Menganggap Nik Aziz berkata sedemikian, apakah benar tiada seorang pun di dalam PAS yang berkelayakan untuk menggantikan Nik Aziz sebagai Mursyidul Am?

Baca seterusnya di Perak Today....

20 Responses to "PANAS BERAPI! NIK AZIZ KATA TAKDE SIAPA PUN LAYAK JADI MURSYIDUL AM MELAINKAN DIA!"

  1. nampaknya jawatan ni akan kosong setelah ditinggalkan oleh nik aziz.walau dengan apa sebab sekalipun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LGE pun boleh ganti apa? Kan ke dia tu lebih kurang mcm Umar

      Delete
  2. siapa tahu satu hari nanti mungkin guan eng akan isi kekosongan jawatan tu memandangkan nik ajis cakap tiada org lain selain dia......hehehehehe

    ReplyDelete
  3. kebodohan, kebangangan, kepekakan, kebutaan dan kebebalan pok nik semakin terserlah hari demi hari

    ReplyDelete
  4. Biarkan aje Kelantan tu pada Pas. Kalau BN Kelantan menang PRU13 ni, habis lak nanti bajet negeri lain kena tarik sebab nak betul kan kerosakan 22 tahun. Biarkan aje si Luncai terjun dengan labu-labunye...

    ReplyDelete
  5. Teman heran sungguh pasai apa PAS sayang dan takut sangat dgn Pok Nik ni , yg banyak beri komen ni cuba bagi pandangan , teman nak bagi satu daripadanya mengikut firasat teman - BILA PR MEMERINTAH DIA NAIK TOCHANG LEPAS TU DIA KO , DIBERI GELARAN SEBAGAI TOKOH NEGARAWAN NEGARA DAN DISEMADIKAN KAT MESJID NEGARA (KONON NYE...... PI RAH.......)

    LAIN DARI TU , YANG DOK KOMEN BANYAK-BANYAK NI BAGI LA PANDANGAN PADA TOK GURU MULUT INSURAN TAK LEH NAK RENEW PASAI DAH LEBIH USIA LAW KATA TAK BOLEH DIINSURANKAN

    ReplyDelete
  6. Teman heran sungguh pasai apa PAS sayang dan takut sangat dgn Pok Nik ni , yg banyak beri komen ni cuba bagi pandangan , teman nak bagi satu daripadanya mengikut firasat teman - BILA PR MEMERINTAH DIA NAIK TOCHANG LEPAS TU DIA KO , DIBERI GELARAN SEBAGAI TOKOH NEGARAWAN NEGARA DAN DISEMADIKAN KAT MESJID NEGARA (KONON NYE...... PI RAH.......)

    LAIN DARI TU , YANG DOK KOMEN BANYAK-BANYAK NI BAGI LA PANDANGAN PADA TOK GURU MULUT INSURAN TAK LEH NAK RENEW PASAI DAH LEBIH USIA LAW KATA TAK BOLEH DIINSURANKAN

    ReplyDelete
  7. pok nik nie dah x beberapa nak boleh berfikir dgn waras dari apa yang aq lihat skang ne... sdo dia hanay bergantung dgn org sekeliling dia yang kita tau mmg bebal n babun babi.... cthnya ada ke patut dia boleh dengar cakap guan eng cina babi kapiaq tu berbanding bangsa melayu islam sendiri???????

    ReplyDelete
  8. Takpa..biarla jawatan Nik ajis sebagai mursyidul am pegang sampai ke dalam kubur... sekurang2nya waktu dia mati...dia ada uda jawatan di dalam syorga. Nanti kat dalam Syorga nik ajis boleh lah pilih ahli-ahli PAS yang setia dan sesiapa pangkah Chop bulan akan dijanji syorga sebagai ahli syorga kelak.

    kembara

    ReplyDelete
  9. biasa la pok nik nie kan gila kuasa dh nyanyuk pon x sedar diri lg..dulu dia kata kat mahathir suruh letak jawatan..tp dia sendiri sampai bertongkat pon x nk letak jawatan perintah kelantan punyer la lama tp x de satu pon yg boleh d banggakan dngn pemerintahan pok nik d kelantan...nasihat aku kpd pok nik berpijak la d bumi yg nyata .sedar la rumah kata pergi kubur kata mari wahai pok nik.....

    ReplyDelete
  10. mungkin pok nik mau pemain impot kot! kerana Neg. Kel seorg pun x da yg layak...kesian,,,kesian.

    ReplyDelete
  11. Betul3x...tiada siapa pun jua yg dapat mengalahkan dan mengambil tempat kebodohan dan kenyanyukan pok nik.

    ReplyDelete
  12. sial betul,dai ingat dia hebat sngt ke.
    pe yg dia buat selama 22 tahun memerintah kelantan,macam hutan jugak kelantan dari dulu sampai sekarang.
    22 tahun memerintah langsung xde kemajuan,langsung xde perubahan and air tetap kuning.
    memang betul lah dia kata xde org boleh ambik tempat dia,kalau org lain ambik tmpt dia pasti banyak perubahan yg berlaku.
    makin tua makin nyayuk,makin xsedar diri.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  13. Lgi bagus dari pok jib haram jadah..budak sekolah tnya psal najis mughallazah pun dia x tau jawab...

    malu aku ada PM mcm ni..dia kena 1st kad dgn budak skolah..

    Kalu hgpa toyol2 UMNGOK suma xtau mana nk cari video tu aku bleh bg link..

    ReplyDelete
  14. ha begitu sekali...
    wow agak dasyat kerana apa pulak tiada sesiapa dapat menggantikanya??????
    die tu malaikat ke...

    ReplyDelete
  15. ceh pergi la mampus..asal plak takde orang nak gantikan die..aku tahu kerana PAS akan bungkus

    ReplyDelete
  16. kononya dia tu bgus sgtlah kan sampaikan tak dek sapa pn yg layak selain dia kn..! pok nik nie ingt dia tu bgus sgt ke ha?? tolonglh sedar ye kamu tu pun mnusia biasa jelh sama mcm org lain.. jd klu kamu layak knp tidak org lain??? tak ke gitu pok nik??

    ReplyDelete
  17. jgn riso lah org lain lagi lyk lh dr mu nik aziz wey..

    ReplyDelete
  18. Salam pada semua...
    Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

    Harga serendah RM1.00/pcs.

    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

    Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    terima kasih admin

    ReplyDelete
  19. mesti gaji besar tulis blog ni, boleh buat tampung dosa fitnah ni

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!