PANAS BERAPI! LAGI VIDEO PELAJAR PRO KUNYIT BUAT HAL PART 2


Seorang Pelajar dari Kuantan telah menggesa untuk Dato' Dr. Mizan untuk meletakkan jawatan sebagai Pengerusi Election Comittee

Tetapi sewaktu beliau menerangkan situasi sebenar beliau telah diejek oleh pelajar UIAM Pro-Pembangkang.

Adakah ini akhlak seorang pelajar Universiri ISLAM Antarabangsa Malaysia yang tidak mampu untuk hormat TImbalan Rektornya sendiri mahupun seorang yang lebih berumur daripada mereka?

Serulah ke jalan Tuhanmu (wahai Muhammad) dengan hikmat kebijaksanaan dan nasihat pengajaran yang baik, dan berbahaslah dengan mereka (yang engkau serukan itu) dengan cara yang lebih baik; sesungguhnya Tuhanmu Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang yang sesat dari jalanNya, dan Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang-orang yang mendapat hidayah petunjuk.(Surah Al-Nahl Ayat 125)

15 Responses to "PANAS BERAPI! LAGI VIDEO PELAJAR PRO KUNYIT BUAT HAL PART 2"

  1. apa nak jadi dgn remaja n pelajar u skarang...risau tgk keadaan mereka...selagi ade insan brnama anwar di bumi malaysia nie maka ramai lagi yg akn rosak kerana anwar ni...fuhh aku risau sgt bila fikirkan ape yg akn belaku kalau die jd pm...walau hanya dalam mimpi anwar lah....

    ReplyDelete
  2. Kurang ajar punya budak kang aq jentik gak telur dia... Dia ingat dia bgs sgt lah buat perangai mcm gampang tu... Klu kena jentik telur dgn aq mesti dia tau respek org tua

    ReplyDelete
  3. Mmg kurang sopan sgh budak ni... Dia ingat dia sapa besar sgt ke kepala dia tu.... Pelajr uia byk problem lah dr dulu byk aq dgr sbb drg ni byk sgt terdedeah dgn anwar anwar byk racin kan otak drg ni

    ReplyDelete
  4. Memang macam ni lah akhlak pakatan... Kurang ajar nak mampos der.. Tak reti nak hormat orang.. Sekurang kurangnya orang lah sebab dia lagi tua dari kita... Bahlol betullah pencacai pencacai pakatan ni... Puihhh!

    ReplyDelete
  5. dari yang kecik sampai la yang besar...memang perangai pebangkang nie semua sama je...pandai suruh orang tapi sendiri tak boleh....sial tol pakatan nie...habis jahanam semua generasi muda dirosak kan oleh ajaran anuar alyahudi aljuburi kote kurap....

    ReplyDelete
  6. bagi cadangan cam sial,bila org explain macam sial mereka duk ejek.
    perangai langsung x mature,perangai cam budak2.
    kata pelajar u merupakan pelajar yg educated,daripada pe yg aq tengok ni perangai cam binatang de lah.
    inilah ajaran pakatan kepada rakyat,mereka mengajar rakyat supaya jadi kurang ajar.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia yahudi yg lahanat

    ReplyDelete
  7. ini lah bahanya pembangkang kepada rakyat malaysia..aku xksh klau yang dh tua2 bangka tu masih diperbdohkan oleh anwar,tapi bila aku tgk mahasiswa yang yg belajar tnggi2 pun mudah2 jer diperkotak-katikkan oleh nuar aku bimbang beb..nmpknya pembangkang dh byk melakukan kerosakan kat dalam negara ni mahupun secara realiti ataupun fantasi..cuba korang fikir,budak yang xde adab mcm ni kah yang kita nak wariskan utk mnerajui negara kita pada masa kan dtang???

    ReplyDelete
  8. INILAH BUDAYA PEMBANGKANG MEREKA HASUT BEBUDAK NI SAMPAI MEREKA TAK TAU NAK RESPECT ORG YG LEBIH TUA DARI MEREKA SEBAB BYK SGT FIRNAH YG MEREKA DAH LEMPARKAN SEHINGGA BEBUDAK NI RASA KESIAN PADA PAKATAN HARAM NI.

    ReplyDelete
  9. mcm mana mereka tak kurang ajar yg ajar mereka tu pun kurang ajar punya anwar dia buat sampai bebudak ni kesian pada dia dan merekapun percaya tapi sayangnya mereka ni bodoh tak periksa dulu main percaya bulst2 apa yg anwar sial ni cakap kat mereka sebab tu mereka dah jadi besar kepala sebab belakang mereka nin anwar dah bagi rasuah baik punya apa, mesti mereka ingt anwar ni baik orgnya.

    ReplyDelete
  10. org mcm nie harap je nma pelajar U tp perangai lgsg tak blh dicontohi!
    sptutnya pljr U kne tunjukkn akhlak dn perangai yg baik spya yg lain2 blh ikut tp syg dn sedihnya bila mereka berkelakuan sebegini.. sbb sllunya pljr U kn dh matured jd mst blh fikir dgn waras..tp ini nmpknya mmg dh tak waras kot sbb tu berperangai mcm nie!! org sebegini mmg patut dn patut di buang dri U sbb dia mmg tak lyk lgsg bergelar pelajar U!

    ReplyDelete
  11. ini mst dh mkn rasuah dr anwar ni sbb tu perangai pn dh mcm anwar!!

    ReplyDelete
  12. budak2 nie smua baguet mcm phm je ape drng buat dan ckp kan tp hakikatnya drng msih buta akan kebenaran

    ReplyDelete
  13. nie mmg kureng hbs la xdk mnde nk ckp

    ReplyDelete
  14. apa yang cuba dia buktikan dalam video ni??nk mnunjukkan dia seorng yag alim??warak??pada aku dia tal lebih dan tak kurang macam Anwar dan PAS yang mmprjudikan islam demi kpntngan diri sendiri..dia ingat ngan vdeo mcm ni dia blh dpat undi??ni riak nmanya!!sama la cam nuar ibrahim,berlagak alim last2 bahan bntut orang gak..bdk ni lah manusia pling bdoh prnah aku jumpa..!!trgmak dia jadikan sembahnyang sebagai modal utk kempen dia..bahlol!!

    ReplyDelete
  15. banyak bekas bekas student uia masuk ke kampus berkempan utk pembangkang

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!