MARI LIHAT BETAPA RACISTNYA DAP PERAK YANG TERLAMPAU SIAL!

Ini gambar pemimpin racist DAP di Perak. Mereka ni cukup takut dengan satu Malaysia, aku pun tak tau kenapa. Sebab itu kat Selangor ni DAP tak bagi logo 1 Malaysia diguna. Mereka takut dengan logo ni. Hmmmmm...

33 Responses to "MARI LIHAT BETAPA RACISTNYA DAP PERAK YANG TERLAMPAU SIAL!"

  1. Gila dorang tak takut dengan logo ni? 1 Malaysia kan banyak tolong rakyat... Bukan hanya cakap tapi dah terbukti! Tu yang dorang takut tu! Dorang tahu janji je tapi taktahu nak buat! Bukan main lagi kata terer hebat konon masa berjanji tapi tang nak buat perghhh seekor pun tak nampak... Bila dah dekat nak pilihanraya barulah barua barua ni konon-konon tolong rakyat...Puihhh

    ReplyDelete
  2. Bangsat-bangsat di atas cuma mahu 1 Cina saja. Dasar tak tau diuntung! Datang merempat, minta kerakyatan...dapat kerakyatan, bumi Melayu nak dipunyanya!

    ReplyDelete
  3. kurang ajar betul la dorang nie..
    semakin hari semakin melampau..
    memang la dorang tak sokong logo nir sebab bagi dorang nak SATU CINA je...
    sial betul la dorang nie..

    ReplyDelete
  4. cina2 nie semua tunggu masa je negara malaysia dapat dalam tangan dorang pas tu dorang nak tukar malaysia jadi china part 2..

    ReplyDelete
  5. semua ini terjadi adalah salah anuar..

    ReplyDelete
  6. diorang semua ni nak kena jentik telur baru nak insaf kot,,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  7. Gua setuju ngan GotYou..mereka ni memang tidak tahu diuntung, kurang ajar dan biadap..

    ReplyDelete
  8. Gua setuju ngan GotYou..mereka ni memang tidak tahu diuntung, kurang ajar dan biadap..

    ReplyDelete
  9. dasar cina gamang babi yg x sedar dek untung ..... aq tau dari dulu lg ko mmg x dapat nak menerima yg malaysia nie diperintah oleh melayu kan.... gampang sial haram jadah la korang nie.. dasar penumpang yg x kenal budi.. ingat sikit yg korang tu sebnarnya x layak pun tinggal kat malaysia nie

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. kerajaan patut ambil tindakan yg tegas terhadap DAP kat perak nie.. klu dibirkan lama kelamaaan diorang nie kan naik minyak dan buat negara kita nie sesuka hati mak bapak diorang jer... masa tue nak menyesal pun dah x de gunanya

    ReplyDelete
  12. From my own personal experience, I’ve learned that the DAP people are the most racist one. Most of the time, you guys talk cock. Have you guys ever asked yourselves about your rights from your own roots in China/India? What can ‘WEN’ do for the pendatang generations in Malaysia. You’re here to work as a coolie, which your roots dreamed of it when they’re very poor. I didnt mean to insult the para pendatang in Msia but do not forget the history of your own roots.

    ReplyDelete
  13. Baru-baru ini DAP meminta Datuk Ahmad Ismail diambil tindakan kerana ceramahnya yang bersifat perkauman di Permatang Pauh. DS Najib sudahpun memohon maaf bagi pihak UMNO. Orang Melayu memanglah pemaaf. Tetapi kata-kata yang mengguris hati di atas adakah DAP akan memohon maaf. Ada orang pernah kata DAP sebagai Bapa Syaitan? Tidak pula DAP ambil tindakan! Sebabnya mudah, teori matematik ialah nak jaga hubungan Pakatan Rakyat maka diam je lah

    ReplyDelete
  14. dap mmg parti yg diwujudkan utk membela babi2 seperti guan eng n kit siang... aq harap lepas pru kali nie, cina2 babi mcm diorang nie akan disingkirkan dan dihantar balik ke negara babi diorang tue.. meyusahkan bangsa melayu je kat sini...pukimak yg x kenang budi mcm nie jgn kita bagi muka sangat... kedudukan diorang ni kita patut letak bawah mangkuk tandas je....

    ReplyDelete
  15. Nape tak boleh ah. Nape? nape? Itu pun dah nak pakai ISA. yeena pooooh dah
    bn

    ReplyDelete
  16. ko ni mmg babi mkn taik la anon1.22... apa yg dap dah bagi ko mkn smpi ko sanguup sokong diorang nie??????

    ReplyDelete
  17. Kak bedah...bukan jentik telur sahaja tapi kena sunat sekali....hahahaha

    ReplyDelete
  18. Aku x heran dengan cina dap ni, mereka belajo dr cina singapork, sifat ultra kiasu bila dah pandai skit....memang dap akan jadikan msia mcm singapork, melayu akhirnya merempat...

    ReplyDelete
  19. kasi santaw jer sekor sekor babi tu..

    ReplyDelete
  20. 1 Malaysia = 1 Israel = 1 Puki Neelofa

    Hari ini kita menang, besok harga puki neelofa turun

    ReplyDelete
  21. 1 malaysia itu, diciplak langsung dari 1 israel. Maka jelas lagi nyata yg kita memuja Israel. Kredit harus diberikan kpd DAP kerana tidak menyokong konsep ini, sekaligus membuktikan mereka adalah anti israel. Maka tidak salah sekiranya dikatakan: UMNO=UPCO=Israel

    ReplyDelete
  22. Cina dap kurang ajar. bangsat sial dah la menumpang di tanah melayu besar kepala asal usul merempat di tansh melayu dah di rampasnys segsla keksyaan org2 melayu then muka babi tsk tahu malu sesuka hati je nk menguasai bermaharalela di tanah kepunyaan org melayu. ibarat cina babi ni asalnya menumpang dirumah org melayu alih2 naik lemak dr menumpang nk dimilikinya pulak rumah org melayu yg ditumpangnya. dasar babi sial ptt diusir je kaum2 cina bsbi ni balik tanah besar cina. Cina bangsat

    ReplyDelete
  23. Anon 8:09 AM
    Itulah keistimewaan Cina. Dulu mereka merempat, sekarang mereka menguasai ekonomi. Nak salahkan mereka? Salahkan dulu puki2 keturunan ko & puki bini ko, kerana bodoh nak mampus. Tak pandai rebut peluang ekonomi. Kerajaan dah bagi mcm2 subsidi pun masih bodoh tak tau digunakan. asyik nak kerja senang jer. tu lah dia ciri2 puki mealyu, pemalas! Kalu peluang ekonomi tu bangsa lain rembat, dikata merampas pula. Malu aku mengaku melayu, asyik memuki jer dgn bini.

    ReplyDelete
  24. cina makin menjadi2 kurang ajar n besar kepala sbb anwar...anwar yg bg mereka muka sampai kalau blh kepala anwar pun diaorg blh pijak...anwar x kisah janji dpt main dpn belakang negara bg kat cina pun ok nanti xde undang2 islam lg kn...semua nie krn anwar manusia yg paling haram dimuka bumi ini

    ReplyDelete
  25. KALAU KO RASA DAP TU BAGUS SANGAT NAPA X KO G DDK KAT CINA SIAL OII...KO TU BINATANG PALING HINA KT SINI...KO SOKONG DAP SBB PERUT KO KENYANG SENTIASA KN...DASAR GILA DUIT SANGUP JUAL NEGARA DEMI 5 SEN

    ReplyDelete
  26. terima kasih DAP kerana berjaya menyedarkan kami org melayu. Menentang 1 Malaysia, samalah juga tidak menyokong 1 israel. Terima kasih sekali lagi kepada DAP. Biarlah DAP yg mengemudi negara ini, daripada dikemudi oleh parti syaiton yg direjam (dr m yg kata tau!).

    Terima kasih PR, kerana anda adalah malaikat yg belum dikenali. Maka kami org2 melayu akan menyokong PR. Kata org tak kenal maka tak cinta.

    ReplyDelete
  27. kpd anon 11.28 aku harap ko dapat pentunjuk dari allah swt.

    ReplyDelete
  28. mananya DAP tak takut dgn logo ni sebab logo 1 Malaysia ni kan bantu rakyat selalu mana untung kat dap kalau mcm tu cina kan suka makan duit byk buat utg cepat kaya. dap sial ni memang tak kenang budi dan kaki rempat sebenarnya tapi anwar sial ni bagi cina sial byk peluang utk kuasai Malaysia sebab tu mereka besar kepala.

    ReplyDelete
  29. semoga DAP diberkati hendaknya. Parti penyelamat negara ini. Terima kasih DAP. Jasamu akan sentiasa dikenang. Kami berjanji akan berada d belakangmu sehingga ke akhir hayat. Terima kasih sekali lagi!! Dirgahayu DAP!!!

    ReplyDelete
  30. cina kat malaysia ni memang tak sedar di untung. pergilah berambus ke tanah besar sane nu. malaysia bumi melayu. dari dulu lagi. yang datang merempat korang la tak kira bumi mana mesti ada bangsa melukut tepi gantang ni. tak sedar diri. semua bab melayu semua tak suka sampai agong dan raja2 melayu pun mereka nak hapuskan. kalau raja tu keturunan cina bukit dah sah2 mereka sokong. lancau la cina ni

    ReplyDelete
  31. cina mmg sial,lagi sial melayu yg sokong kafir harbi ni.
    cina bangsa racist,bagi mereka hanya 1 cina yg sial.
    sial2 ni tgg masa je malaysia jatuh ke tangan mereka,tp jgn harap lah perkara ni akn berlaku.
    pendatang x sedar diri,ada hati nak memerintah malaysia.
    dasar cina sial yg lahanat,cina yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  32. ish3 melampau sgguhlah cina2 DAP nie!!
    smkin hari smkin menjadi sggh perangai racist depa tu!!
    depa tu mmg nak 1 cina je!! klu nak sgt mcm tu korg pergi bla je lah kluar je dri Malaysia nie!!

    ReplyDelete
  33. Anon anon yamg sokong DAP di sini semuanya bangsa cina..cina DAP kalau tulis melayu memang handal..kalau nak bertutur melayu malu tiada klas..tu lah sek keb tak ada silibus belajar mandrin..cuba baca blog cina cina DAP sebangsa dengan nya ..menyirap darah dibuatnya macam macam mereka kutuk melayu..kita jadi bodohlah sebab tak faham..tu sebab diorang naik lemak..they said "kalau dapat pegang Malaysia..nama negara mesti ditukar..perkataan MALAY tu phobia bagi mereka..KDN tiduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur lena bangat..entah siapa nak kejutkan..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!