KHALID GAGAP SEMAKIN MELAMPAU! SUDAH MULA UGUT RAKYAT SELANGOR PULAK!

Rakyat Selangor tidak perlu takut dengan ugutan pihak-pihak terentu dalam usaha mereka untuk menggagalkan proses tuntutan Air Percuma kepada kerajaan negeri itu.

Mewakili ribuan rakyat, peguam Kamarudin Ahmad dari Tetuan Kamarudin & Partners mengakui bahawa rakyat yang cuba menuntut hak bagi menikmati Skim Air Percuma diugut dimana golongan tersebut dengan niat menakut-nakutkan masyarakat dari bertindak untuk menyaman kerajaan Selangor.

“Rakyat Selangor perlu berani untuk mendapatkan hak… bangun dan tuntut hak anda untuk menikmati Air Percuma seperti yang dijanjikan oleh kepimpinan Pakatan Rakyat dalam manifesto mereka pada Pilihanraya 2008.

“Anda semua tidak perlu takut… saya tekankan perkara ini kerana kita dapati ada pihak-pihak yang sedang menakut-nakutkan pengguna air supaya tidak mengambil tindakan.

“Kita difahamkan… golongan itu kata buat apa nak saman… kalau kes ini kalah maka kerajaan Selangor akan saman rakyat balik,”katanya ketika berucap di Demonstrasi Aman Menuntut Air Percuma di Flat SPNB, Kampung Dato Harun pagi tadi.

Kamarudin menambah, rakyat Selangor tidak seharusnya risau tentang kekalahan kes tuntutan tersebut sekiranya berlaku kerana ia melibatkan puluhan ribu rakyat negeri itu.

Malah, beliau juga merasakan kerajaan Selangor mahupun Tan Sri Khalid Ibrahim tidak akan berani dan bertindak bodoh dengan menyaman semula rakyat.

Read more...

20 Responses to "KHALID GAGAP SEMAKIN MELAMPAU! SUDAH MULA UGUT RAKYAT SELANGOR PULAK!"

  1. Pakatan Rakyat sudah tidak releven..

    http://ashamsuri.blogspot.com/2012/10/latestpkr-masuk-umno-secara-rasmi-bubar.html

    ReplyDelete
  2. Belum apa2 lagi awak dah mula ugut kami ya. Maka dengan ini kami Rakyat Selangor pasti tidak akan mengundi Pakatan Rakyat yang bertindak seperti samseng.

    Baru setahun jagung perintah negeri dah cuba tunjuk belang.

    ReplyDelete
  3. ini lah yang dikatakan maknusia bila sudah berkuasa dalam dunia sudah menunjukkan kuasa yang hebat yang dimiliki .ingat harus kita sedar apa yang dilakukan di dunia ini hanya sememtara waktu saja yang memdatang kita tidak perlu bersikap riak dan sombong[fikirlah apa yang kau lakukan ]////kami rakyat selangor\\\\..

    ReplyDelete
  4. PAKATAN RAKYAT DAH TAK BOLEH PAKAI..KHALID GAGAP MEMTERI SELANGOR TAK GUNA DAH MELAMPAU MEUGUT RAKYAT NEGERI SELANGOR..

    ReplyDelete
  5. Yang selalu guna ugutan isalah UMNO. Tapi hanya 5 bulan tinggal untuk si buli ini berkuasa. Selepas itu rakyat bebas dari ugutan UMNO

    ReplyDelete
  6. pergilah mampus wei gagap...
    dah lah tak reti nak tasbir negeri bole pulak ko muka mtak malu main ugut rakyat pulak..
    sengal ke apa PKR semua nie semakin hari...
    ini semua akibat percayakan dan mengikut jejak si anuar tu...
    inilah akibatnya

    ReplyDelete
  7. oit anon 7.14..selama nie ko idop takut2 ke kena ugut ke??????selalu diliwat ke yang ko takut sangat tu degan ugutan UMNO tu kenapa plak????????fitnah ye ko kalo ko betul kena ugut tak la ko idop tenang lagi dan merepek disini..haila mangkuk

    ReplyDelete
  8. Pakatan haram mmg dh tak blh pakai!! sbb tulah skrg nak ugut rkyt pulak!!

    ReplyDelete
  9. mmg btl apa yg diperkatakan oleh anon 11:01 AM.. lps ni mmg rkyt selangor tak akan mengundi PR lg dh lah.. dah cukuplah apa yg diorg kena tu.. diorg dh blh nmpklah wrna sbnr si PR bodoh tu!

    ReplyDelete
  10. Kita saksikan coundown kepada kehancuran UMNO. Rakyat akan bebas dalam masa 5 bulan dan negara akan lebih maju tanpa kongkongan segelintir beruk. The most exciting times in malaysian history.

    ReplyDelete
  11. sial punya gagap,dah lah bengap tahap cipan.
    dah lah macam2 masalah ko buat dekat selangor,skrg ko nk mengugut plak.
    selangor ko x reti nk handle,pastu ko nk ugut plak.
    pakatan mmg sial,parti paling bodo.
    dasar parti sial yg lahanat,parti yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  12. khalid pukimak ni dah lah bodoh nak ugut org konon pukimak ni tak layak bersuara pun aq rasa nk jentik je telur dia samapi dia jadi bisu aq benci gila dgr suara pukimak ni

    ReplyDelete
  13. diam lah pukimak punya noob gampang ko pun sama mcm khalid pukimak ni sial..aq rasa nak jentik telur ko sampai bentan

    ReplyDelete
  14. zaman kejatuhan pakatan sudah tiba rakyat dah tau yg khalid ni bodoh tak tau buat keja tau mkn duit haram n besar kan telur je....

    ReplyDelete
  15. bye2 pakatan..ckp lah lah menyusahkan selangor takat ni pru13 ni ko g msk loji taik je

    ReplyDelete
  16. jgfn lupa bwk anwar kaki jubur sekali blh main dlm logi tu

    ReplyDelete
  17. baru syok feel ohh main jubor dlm loji taik

    ReplyDelete
  18. baru syok feel ohh main jubor dlm loji taik

    ReplyDelete
  19. INILAH PERANGAI SEBENAR KHALID GAGAP DAH DIA GAGAL JADI MENTERI YG BAIK LAGI MAU UGUT RAKYAT SELANGOR KE JGN HARAP RAKYAT SELANGOR AKAN SOKONG PKR LAGILAH LPS NI CUKUP SUDAH CUKUP DGN JANJI PALSU PKR SELAMA KUASI SELANGOR.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!