ISU SELANGOR! JAMBATAN RUNTUH DI PUCHONG AKIBAT DARI AKTIVITI KOREK PASIR YANG TERLAMPAU?

Korek....korek....korek.....korek dan balun sampai ranap kerana lepas pilihan raya nanti belum tentu akan kekal. Jadi, sementara waktu yang berbaki ini balunlah cukup-cukup.

Itulah kata-kata RBF yang sangat marah kerana Sebuah jambatan di Sungai Rasau, Kampung Pulau Meranti dekat Putra Perdana, Puchong runtuh semalam menyebabkan laluan dari kampung itu ke Puchong, Putrajaya dan Cyberjaya terputus.

Nampaknya apa yang RBF marahkan itu ada asasnya, kerajaan Selangor bawah PKR sekarang ni main korek je mana mereka suka, asala da pasir sebat sampai runtuhlah jambatan yang dibuat mereka ni. Last-last mereka akan salahkan kerajaan dulu jugak, padahal mereka sudah memerintah selama 4 tahun beb.

Sampai bila la rakyat Selangor nak kena kencing dengan kerajaan Pakatan ni? 

18 Responses to "ISU SELANGOR! JAMBATAN RUNTUH DI PUCHONG AKIBAT DARI AKTIVITI KOREK PASIR YANG TERLAMPAU?"

  1. salah satu projek UMNO yang tiada kualiti macam highland towers yang runtuh membunuh rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asyik2 salahkan orang lain. Cubalah fikir baik2 sebelum nak bagi komen.

      Delete
    2. cemana leh tau puak UMNO yg bina highland towers tu? ada bukti nk tunjuk sapa kepala pemaju tu?

      Delete
    3. kalau semua UMNO bina yang PR bina apa!!!! ops memang depa tak bina apa... depa perabih harta dan masuk dalam poket depa je... memang perangai puak2 bodoh ni macam tu... semua di salah kan org lain... mereka maksum (tiada kesalahan).... babi pun tak gila tahap puak2 bodoh ni... hahahahahaha....

      Delete
    4. PAKATAN untuk melingkupMarch 1, 2013 at 11:14 AM

      Highland tower tu runtuh sebab bala maksiat macam kau punya pemimpin buat. Sama macam jambatan ni la. Anonymous PAS suruh tanggung jawab di hadapan Allah konon. Lepastu nak suruh Allah laknat orang UMNO pulak. Nama Allah pun korang nak bagi kat kapir letak kat kuil dengan gereja. Poodah la. Bodo punya parti. Pasti Islam nenek korang. Korang tu yang patut kena laknat. Parti Agama Songsang (PAS) ader ler. Pastu join PKR (Parti Kencing Rakyat) dan DAP (Duit Aku Punya). Lingkup la Malaysia ni dengan sesetengah budak universiti yang dah semakin bodoh macam lembu kena tarik hidung. Baru jer sapu duit PTPTN bila dah gagal tak nak bayar. Kalau belajar betul-betul duit PTPTN tu free ler ngok. PKNS ni pulak bila dah tak tau malu tuduh orang lain. Macam la rakyat Selangor ni bodoh macam korang. Sekarang jambatan runtuh apa macam? Lingkup ler kalau PKR bodo dengan PAS sombong pegang lagi Selangor ni. Lingkup..lingkup

      Delete
  2. Kerajaan selangor ni memang bangang.. Mcm ni ke cara nak tadbir kerajaan pusat? Hancur bro.. Buat main main macam ni lah hasil.. Adoi

    ReplyDelete
  3. pkr,...lantak sja lh. pkr kn buat smua bole...depan-belakng...kunyit pun kunyit lh...yg penting masalh smua selasai.

    ReplyDelete
  4. selagi tak PRU selagi tu lah rakyat selangor akan kena kencing..
    kasian sungguh salah dorang jugak suka sangat kan pilih pakatan memerintah...
    sekarang rasakanlah...

    ReplyDelete
  5. lama2 negeri selangor jadi lopong..akibat kebodohan PKR..so rakyat selangor apa tunggu lagi kasi guling je mangkuk punya gagap

    ReplyDelete
  6. Diorang fuckatan n cina babi ni akan korek mana2 pasir kat selangor nie selagi boleh sebab lepas PRU nanti diorang semua ni akan dibuang negeri so masa yg ada nie lah nak kaut semua duit selagi boleh... Betul c kalid gagap????

    ReplyDelete
  7. Rakyat boleh melihat sendiri kebodohan UMNO dan kehancuran yang akan menyusuli tak lama lagi pada parti UMNO Laknatullah ini.

    http://www.youtube.com/watch?v=UwM3vO9Kvqc&feature=g-all-u

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jambatan Runtuh Negara pun Bole RuntuhMarch 1, 2013 at 10:44 AM

      Anonymous PAS suruh tanggung jawab di hadapan Allah konon. Lepastu nak suruh Allah laknat orang UMNO pulak. Nama Allah pun korang nak bagi kat kapir letak kat kuil dengan gereja. Poodah la. Bodo punya parti. Pasti Islam nenek korang. Korang tu yang patut kena laknat. Parti Agama Songsang (PAS) ader ler. Pastu join PKR (Parti Kencing Rakyat) dan DAP (Duit Aku Punya). Lingkup la Malaysia ni dengan sesetengah budak universiti yang dah semakin bodoh macam lembu kena tarik hidung. Baru jer sapu duit PTPTN bila dah gagal tak nak bayar. Kalau belajar betul-betul duit PTPTN tu free ler ngok. PKNS ni pulak bila dah tak tau malu tuduh orang lain. Macam la rakyat Selangor ni bodoh macam korang. Sekarang jambatan runtuh apa macam? Lingkup ler kalau PKR bodo dengan PAS sombong pegang lagi Selangor ni. Lingkup..lingkup

      Delete
  8. INILAH AKIBAT YG TERPAKSA RAKYAT SELANGOR ATAS KESILAPAN MEMILIH PAKATAN HARAM JADAH NI, TAK HBS2 MEROMPAK TANAH KAT SELANGOR NI SAMPAI KOREK2 JAMBATAN PUN BLH RUNTUH MMG SIAL BTL PAKATAN NI.

    ReplyDelete
  9. inilah kerja khalid gagap dia terpaksa korek mana2 tanah kat selangor sebab kena jaga maintenance anwar kan mahal bajet nak jaga bos dia tu. kalau lps ni pun rakyat pilih pakatan aku taktau nakkata apa lagi krg ni semua mmgbuta hati dan bodohlah.

    ReplyDelete
  10. sokong lg lah pakatan sial tu,undi lg pakatan sial.
    anuwar peliwaqt n the gang kaut semua khazah dan harta kat selangor tu then dia kencing kat rakyat,anjing2 mereka yg sial akn percaya.
    pastu pe saja jadi salahkan UMNO,main tuduh je tanpa siasat.
    perangai serupa binatang,akal ada tp xmau guna.
    lh lama pakatan sial pegang selangor,lg musnah la selangor.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  11. Anda smua brtanggung jwb atas stiap patah prkataan yg anda luahkn di hadapan Allah swt kelak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous PAS suruh tanggung jawab di hadapan Allah konon. Lepastu nak suruh Allah laknat orang UMNO pulak. Nama Allah pun korang nak bagi kat kapir letak kat kuil dengan gereja. Poodah la. Bodo punya parti. Pasti Islam nenek korang. Korang tu yang patut kena laknat. Parti Agama Songsang (PAS) ader ler. Pastu join PKR (Parti Kencing Rakyat) dan DAP (Duit Aku Punya). Lingkup la Malaysia ni dengan sesetengah budak universiti yang dah semakin bodoh macam lembu kena tarik hidung. Baru jer sapu duit PTPTN bila dah gagal tak nak bayar. Kalau belajar betul-betul duit PTPTN tu free ler ngok. PKNS ni pulak bila dah tak tau malu tuduh orang lain. Macam la rakyat Selangor ni bodoh macam korang.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!