CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, October 11, 2012

INILAH RUPA CINA SIAL DAP PUKIMAK YANG TAK HORMAT MELAYU!


Pukimak punya Cina DAP, depa memang nampak macam dahagakan darah ni, main masuk ke tempat orang lain dan buat sesuka hati mak bapak depa je, anak haram punya Cina dah semakin melampau! Lagi kita diam lagi depa naik kepala. Maka benarlah apa yang diperkatakan selama ini.

DAP adalah parti samseng dan gangster, kalau kita biar parti ini berkuasa, maka kita akan jumpa lebih ramai cina yang kurang ajar macam betina sundal ni. Wei pemimpin UMNO, lu orang buat apa pun, DAP pukimak sudah hasut sama ini Cina Koi supaya jangan undi BN! Kaum bangsat ni wajib diajar!

Wahai orang-orang melayu, mereka ni belum pun berkuasa lagi, dah boleh menceroboh masuk mana mereka mahu, siap kurang ajar lagi tu! Cuba bayangkan kaum Yahudi Aisa aka Cina keparat ni dapat kuasa? Habis kita melayu kena sembelih dengan mereka ni!

Kalau masih ada melayu yang mahu menjadi balaci Cina, maka maka bapak korang adalah manusia paling rugi di dunia ini kerana telah melahirkan zuriat bangsat balaci Cina. Bangkitlah melayu, nak tunduk sampai bila?

Tapi kan kat Malaysia, Cian pukimak macam ni  boleh buat apa saja kan? Dan mereka boleh terlepas sebab takde siapa pun nak usik mereka takut tak dapat undi Cina (hakikatnya Cina memang tak mau BN dah). Tapi di Singapore, lain pulak cerita dia. Baca keratan kat bawah ni, klik imej untuk diebsarkan:

 Kat Singapore, sorang lagi Cina Malaysia buat hal dengan menghina adat perkahwinan orang Melayu, dia telah menyebabkan ramai marah dan perkara ini membuatkan majikan betina yang hina melayu ni membuat keputusan untuk memecat dia. Malah kerajaan Singapore pun tak bagi muka sampaikan dia terpaksa ke Australia untuk selamatkan diri.

Tapi kat Malaysia perempuan ini akan disanjung dan ada ramai Melayu Malaysia balaci Anwar akan sanggup mati mempertahankan betina sial yang menghina melayu, kadang-kadang aku tengok orang melayu sendiri yang bagi muka kat Cina Sundal hina melayu kan? Aku percaya majikan wanita yang serang PWTC ni akan naikkan gaji dia dan akan lantik dia jadi menteri untuk halau melayu sekiranya PR menang.

Kalau kroang rasa benda ni kecil, tutup je PC dan sambung tidur dan tunggu sampai korang jadi pelarian di negara sendiri ok? Dalam hal ini aku respek kerajaan Singapore yang sangat aku bencikan tu. Mereka berani buat keputusan demi menjaga ketenteraman awam!

Kat malaysia pulak, apa tindakan yang akan diambil terhadap wanita ni? Aku percaya ratusan malah ribuan laporan polis akan dibuat tapi perempuan sundal yang hina melayu ni akan tetap jadi popular dan siapa pun tak berani usik punya kan?

Kenapa kita jadi macam ni? Why? Cuba korang cakap kat aku sikit....aku confuse ni, adakah KERAJAAN SINGAPURA lebih prihatin dalam isu perkauman dari KERAJAAN MALAYSIA sendiri? CIna kat sini terus-terusan hina Melayu, kerajaan diam je, dah le melayu pun macam takut je aku tengok...betulkan aku sekiranya aku salah..

78 comments:

  1. Cina pukimak babi haniing sial tu mmg haram jadah... Patutnya dari dulu lg kita x patut bagi diorang kuasa ... Lambat laun nanti negara kita ni habis dipijak diorang klu kita x ambil tindakan dari sekarang

    ReplyDelete
  2. Aq tgk kat sekolah2 cina diorang dah mula menerapkan nilai2 bencikan melayu n cintakan komunis ... Sikit demi sedikit diorang ni akan hilangkan semngat patriotik cintakan malaysia

    ReplyDelete
  3. Cina anak haram pukimak anjing sial memang tak habis habis nak cari pasal! Pukimak dia ingat dia bagus sangat. Tu lah Melayu suka sangat bagi muka kat bangsa bangsat haram jadah pukimak ni. Lepas ni aku jumpa cina kurang ajar semua aku ludah beb. Bangsa dorang ni memang langsung tak reti nak hormat orang. Suka suka dia masuk tempat orang buat hal. Itu pun masih ada lagi ke melayu nak sokong dia? memang sial lah siapa yang sokong cina bangsa pukimak anak haram ni.

    ReplyDelete
  4. bravo girl!! u r a hero!! mcm tu lah brani menyuarakan kebenaran direct trus masuk pwtc. hahahaha

    tak kan sorang perempuan pun takleh handle. ramai sgt yg pegang2 dia. Tu nak ambik kesempatan la tu nak pegang puki dia.

    bravo skali lagi. hahahaha

    ReplyDelete
  5. Masalahnya orang Melayu kita memang bersifat & sikap bacul sementelah ada pula Melayu khianat bangsa sendiri dengan melabelkan usaha Melayu lain utk mempertahankan Islam dan Melayu sebagai assobiyah..

    ReplyDelete
  6. mengutuk dan memaki hamun tak guna juga sama saperti anjing menyalak bukit sebab nya selagi menteri yang jaga KDN tu asyik dengan sengeh nya sambil berkata" Saya bagi amaran jangan terlalu melampau ..nanti akan ambil tindakan keras"..dah berapa ribu kali dia menyebut perkataan yang sama tapi tiada sebarang tindakan pun dilakukan. Sekarang ni telah terbukti kenapa pihak sial ni maukan akta ISA dihapuskan..sebabnya...mereka boleh lakukan apa sahaja tanpa sebarang halangan..so fikir2 kan laa

    ReplyDelete
  7. gua terharu dgn keberanian amoi ni. walau dia takder tenaga, tapi cukup brani menyuarakan ketidakpuasan hatinya.

    rasa terharu dgn keberaniannya. semoga dia dimurahkan rezeki & dilindungi dari kezaliman umno & perkasa hendaknya. Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahap unta lah bodoh ko ni. Masuk kandang kambing mengMBEK la. Atau ko pun kena ajar bertindak kurang ajar bila masuk rumah org.

      Memang x beradab lah org2 seperti korg ni.

      P/s : Bertindak kurang ajar adalah ajaran Yahudi Soros. Huuaktui

      Delete
  8. umno tu yang bagi muka kat depa ni... mana tak naik tong cang. Ini ada pembesar umno yg begitu megah beritahu yang dia yang mengapuskan kuasa menteri pelajaran yang boleh menuntup sekolah cina ... dah lebih 50 tahun berkuasa tapi masih tak boleh menyatukan orang melayu .... apakah tujuan penubuhannya.
    Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu
    BERSATUKAH MELAYU?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ni mestiberasal dari keluarga tali barut komunis dulu ni...emak bapak dia x ajar anak bila dah besar jd bodo dan pengkianat bangsa ...siap doakan murah rezeki lagi tu....x tau cina tu kafir musuh islam....bodo...ini mesti org pkr ni bodo jd kayu DAP tu mcm lembu cucuk idup..apa DAP cakap ye ye ye...bsok cina jd PM baru tau..keluarga ko, anak ko, cucu ko jadi kuli cina...lama2 keturunan ko jd bonggok...

      Delete
    2. ko tu yg bonggok...sedap mulut je ko cakap..!! semangat ko la melayu..ko ingat ko tu pejuang la konon..setakat menyalak dlm nie baek ko g sembahyang la kawan..umno dgn semangat melayu yg tipu melayu jek.

      Delete
  9. Komunis yg suke melantak BABI nih wat prangai cam BABI...main sondol jer xkire rumah org ke tmpt awam ke....

    Kpd yg kata kjaan pimpinan UMNO zalim cer guna akai sat ...kalo kat neg len betina BABI neh dah mampoih dah..tapi krn kjaan trlalu berlembut sbb tu la sundel BOLONG neh brani...

    ReplyDelete
  10. Cina ini ada telor dari KDN.Pelik bin hairan kat Parlimen.....menteri tak ada ke ?

    ReplyDelete
  11. Aku tengok melayu dah jadi banghsa bacul dan takde maruah sejak kebelakangan ini. Sebab tu Cina buat sesuka hati mereka. Lihat anon 2.42, apa saja dibuat kaum cina, ada jenis melayu haramjadah tak bermaruah macam anon tu sokong si pemakan babi. Dah le menteri pukimak pondan, ditambah lagi dengan melay haprak takde maruah. Lagi besar kepala cina. Malu aku kat singapore. Mereka negara moden tapi masih mengamalkan batasan terhadap kebebasan bersuara. Hisham kau potong anu kau bagi anjing makan je.

    ReplyDelete
  12. bangang punya UMNO Harbi..dengan pompuan ni pun takut ke?hahah..dia bukan bawak senjata pun..fobia terlebih plak UMNO celaka ni..itu petanda2 UMNO Harbi akan mampos next pru..

    ReplyDelete
  13. Betul gak UMNO dah jadi penakut dan dayus demi nak undi cina, malunya

    ReplyDelete
  14. DEMI UNDI CINA UMNO AKAN JUAL SEGALANYA?

    ReplyDelete
  15. Orang kata bodoh marah, Siapa nak kemarukkan undi Cina? Pakatan kan? Sanggup gadaikan agama demi nak undi Cina... Dah kemaruk sangat nak jadi PM lah katakan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...dulu time jd tpm marah DAP sekrg kerjasama dgn parti komunis tu...bangsat...kerana parti keluarga rosak malaysia..

      Delete
  16. Selagi ada menteri2 pondan dan menteri pejuang sekolah cina selagi itulah cina2 ni berani pijak kepala melayu.

    Inilah masalah Melayu baik yang memerintah mahupun yang membangang.Dua2 bangang takut undi cina lari.

    Kalau Melayu2 semua pondan2 dan rela jadi barua macam anon di atas tu,habislah semua tergadai nanti.Apalah aku nak jawab dengan anak cucu aku nanti.

    ReplyDelete
  17. Melayu yang sokong amoi ni memang aku nak gelak jee kat korang .. spesis macamni ni ramai , amoi dan spesis dia ni tak fikir pasal politik umno dan pas sebenarnya ..

    orang macamni hanya fikir Melayu pemalas , melayu taktau buat keje , sedangkan depan mata dia melayu meredah hujan menyiapkan keje dan tunggu lama . Semua orang macamni mempunyai sifat anti Melayu dan anti Islam , mereka ni ramai di Malaysiakini dan MalaysianInsider tgk sahaja komen puak racist ni bila berkaitan dengan hal ehwal Islam ...




    ReplyDelete
  18. HARAP PIHAK BERWAJIB AMBIL TINDAKAN.
    INI SATU HASUTAN PROVAKASI BUKAN HANYA KEPADA UMNO/BN TETAPI JUGA KEPADA KETENTERAMAN AWAM.

    ReplyDelete
  19. KDN sebenarnya dah bacul, cuma nak jaga undi org cina shj. Mereka ni semua dah buta ke ? Macamana BN memenuhi permintaan mereka yg bukan2 pun, majoriti mereka 90% org cina tetap akan menyokong dap. Tolong menteri KDN ambil perhatian berat. Majority kami melayu semua kan menyokong BN.

    ReplyDelete
  20. Tahniah PK kerana membogelkan sifat haramjadah puak DAPigs ni .. yang pastinya aku tengok puak lembu PAS akan menyokong dan menjilat bontot amoi DAPigs ni ...

    Kesian puak lembu PAS , aku tgk masa demontrasi pasal filem hina Islam haritu , bukan main puak DApigs ni hina dan maki orang yang buat demontrasi ni kat FB dan forum-forum cina . Masih lagi lembu PAS nak jilat bontot amoi DAPigs ni hrmmm

    ReplyDelete
  21. Bagilah tau perempuan ni parti atau NGO mana?

    Silap-silap ahli parti komponen BN kat Semenanjung atau Malaysia Timur yang dah naik tonchang.

    Manalah tau, ni rekaan drama je UMNO atau pemblog sendiri, kut?

    ReplyDelete
  22. UMNO dah tak de telor sebab tu kafir lahanat boleh besar kepala sekarang. Cina tu masuk tempat orang buat masalah boleh angkuh mintak IC lagi.

    ReplyDelete
  23. Replies
    1. jom puki lu punya mak

      Delete
  24. kagum dgn keberanian amoi ni. cayalah. kau lah inspirasiku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kagum lu ade bola sini cakap. lu pigi singapore cakap byk puki cina. .... pantat tarak bola lu!... HAHAHAHAHAHA

      Delete
  25. Tak guna nak panggil mereka pukimak, anjing atau babi dah. Udah udahlah tu.Sebab mereka memang pukimak, anjing dan babi. Macam kita manusia, kalau orang panggil kita hei..manusia- adakah kita marah, tersentuh hati?

    sudah jelas mereka bertujuan untuk menghapuskan melayu. Jadi bersiap siagalah kita. Api di lawan gengan api. Tanamkan semangat melayu pada anak-anak kita, tidak apa kalau mereka menjadi anti cina. Tit for tat.

    Macam video di atas, pegawai-pegawai yang bertugas, sepatutnya ludah dan tempeleng babi betina itu (kalau boleh pulas tetek dia). saya rasa kalau ada wanita melayu berani membuat perkara yang sama di dewn DAP atau MCA sudah tentu dipukul dan dihina.

    Banyak cara kita nak mulakan sikap agresif orang melayu demi mempertahankan agama dan bangsa kita.Kita patut sentiasa menyerang dan bukan bertahan dan meminta mereka faham kita.

    ReplyDelete
  26. Itulah ISA xdk kalau ade ISA dh lme kne cekup die nie ahahah

    ReplyDelete
  27. Itu lah bagi muke lagi kat cina2 nie....patut truz tngkp msuk penjare aje....nie bkn freedom of speech tp nie dh tahap kurang hajar....kalau buat demonstrasi kat luar xpe....nie smpi msuk dlm tuan rumah nye tnh lps tuh buat hal....slmt ko x kne belasah aje

    ReplyDelete
  28. yg penting amoi ni berani menegakkan kebenaran. kalau aku jadi amoi tu, siap ludah muka jantan2 sial yg ada kat dalam tu. Berani kerana benar. Tabik spring buat amoi.

    ReplyDelete
  29. Kita jangan termakan dengan umpan mereka ini, tujuan adalah untuk mencetuskan pertelingkahan sahaja, kalau berlaku sesuatu yang menyebabkan kecederaan ataupun kematian , perkara ini akan terus dispinkan ke seluruh negara, siapa yang rugi...BN juga, biarlah mereka dengan sikap tak bertamadun itu, ini menunjukkan mereka sudah kehabisan modal, sehingga sanggup mengupah amoipukimak ni untuk buat provokasi...syabas keselamatan PWTC anda bertindak bijak....ini bulan 1969 dimana orang melayu senang nak di hasut2. Apa yang perlu kita kukuhkan perpaduan dan menangkan Melayu supaya memegang kuasa pusat dengan lebih besar lagi untuk mendiamkan mereka ini.

    ReplyDelete
  30. Apa yang dia buat? Kor tungjuk dia kena escort keluar saja. Orang nak percaya ka tipu helah UMNO? Mana kau tahu dia DAP?

    ReplyDelete
  31. yg mainkan sentimen perkauman sebenarnya artikel ini. Amoi tu bertindak atas kapasitinya sebagai penyokong PR yg anti dgn parti lawan iaitu umno-bn. Dia tak kata melayu, tapi dia kata umno-bn samseng & umno yg menyerang raja2 pd thn 1980-90an.

    Malah, kebanyakan komen dlm ni terserlah racistnya, apabila menjadikan amoi ini mewakili semua kaum cina d msia.

    Akhirnya terbukti Umno & penyokong2 umno adalah racist. Salahkan artikel ni yg berbaur perkauman.

    Cayalah amoi, mesti puki ko ni sedap, licin & ketat.

    ReplyDelete
  32. "anonymous oktober 11"...PUKIMAK ENGKAU..KO LAH BANGSA ANJING PENJILAT LUBANG JUBOR CINA

    ReplyDelete
  33. sedap apa jilat lubang jubor cina. puki2 dorang pun sedap kena jilat.

    amoi, kau lah pejuang bangsa mewakili bangsa melayu moden. jgn risau amoi. kami akan tetap berdiri teguh d belakangmu. takbir!!

    ReplyDelete
  34. Anonymous Okt.11 5.25,6.37 Pm.....PUKIMAK ENGKAU..KO LAH BANGSA ANJING PENJILAT LUBANG JUBO CINA

    ReplyDelete
  35. Masalahnya sekarang siapa yang bagi muka pada cina, bukankah anuar dan pas beri laluan kepada mereka sebab itu mereka naik toncang sekarang ini. Rakyat harus tolak pkr tolak pas.

    ReplyDelete
  36. sial sungguh la cina-cina nie semua dorang semakin hari dok tunjuk kepala pada kita..
    cuma yang sedih tu kaum melayu sendiri berpecah dan ada yang menjadi barua cina-cina sial semua ini..

    ReplyDelete
  37. UMNO Memang bodoh dan ahli UMNO dah banyak diperbodohkan. UMNO kata Umno pakatan sama dengan undi soros. tapi terang2 kita saksikan pemimpin2 UMNO lepak bertemu dan berjqabt tangan dengan soros. Itulah hipokrit namnya. Di mata tuhan hanya ada 3 golongan, the believers, the unbelievers and the munafiks (hypocrites). Yang mana satukah UMNO?

    ReplyDelete
  38. cina sial ini penyedap sakmongkol. dia memang sayangkan cina macam ini.

    ReplyDelete
  39. cilaka babi pnya cina pukimak ni..makin hari makin mnjadi2..

    ReplyDelete
  40. Ini semua punca barua sial PAS terutamanya Nicky Najis yang haram jadah.

    ReplyDelete
  41. barua punya cina keparat bkn main lg tunjuk kepala besar kat malaysia ni...ni lah perangai sebenar cina keparat

    ReplyDelete
  42. Orang melayu masih belum sedar? Bangsa ini berani baling kepala babi ke masjid. Sekarang ini? Masih belum sedar? Sokonglah lagi pkr. Inilah jadi.

    ReplyDelete
  43. cian mmg sial lah,perangai cam babi je.
    mereka ingat ni negara bapak diaorg ke,dah lah menumpang kat negara org.
    x sedar diri punya cina sial,nk tunjuk kepala pulak.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  44. berhentilah berlembut dengan bangsa cina kafir ini hanya kerana harapkan undi mereka.Hak kita semakin banyak digadaikan kepada mereka hanya kerana undi.Terimalah hakikat mereka tidak akan undi kita samada kita layan atau x layan permintaan mereka kerana mereka pasti apabila melayu berpecah maka kuasa ditangan mereka.Sementara melayu ada kuasa gunalah kuasa dengan sebaiknya walaupun terpaksa mengorbankan mereka atau menunggu bangsa kita terkorban kuasa yang satu-satu nya yang masih ada pada bangsa kita dinegara kita ini.

    ReplyDelete
  45. The moral of the story ...

    Seekor anjing betina telah terlepas masuk ke dalam premis Melayu dan berjaya memalukan bangsa Melayu.

    Yang kita semua ni bercakaran sesama sendiri apa hal.

    Lihat pada perkara asas.

    ReplyDelete
  46. Salam bro. Mungkin p*** yang kau kata tu dah terima ugutan atau rasuah daripada DAP kongsi gelap. Jadi pihak berkuasa harus hapuskan 'organized crime' dan gangsterism.

    ReplyDelete
  47. Orang Islam tak mampos pun..kalo umno tak memerintah Malaysia!!
    Yang nak mampos hanya UMNO...p mampos lah umno.

    ReplyDelete
  48. dah kata dah mmg sifat orang cina macam tu dia ni mmg kurang hajar nak tunjuk yang dia ni hebat dan bagus sanggat dia ni mana tau hormat orang jangan kata yang besar yang kecik pun sama je haram jadah..

    ReplyDelete
  49. 1 malaysia,kerajaan dan bangsa perpaduan semua boleh cakap dan ada hak yang sama,China,India,Melayu dan orang asli.dari merdeka negara ini dibentuk berasaskan perpaduan.pasal budi bahasa ato betul tak betul apa yg dibuat rakyat bangsa ini adalah sah,mengikut undang undang,semua boleh menyampaikan pendapat dan berbuat ikut apa yg dia rasa.Namun undang undang tak boleh dilanggar.cina neh memang berani apalagi seorang perempuan,aku tabik spring sama amoy neh.Demontrasi seorang je,dan tidak merusakan fasilitas awam.ato lebih baik daripada mencarut kat blog,buat fitnah tapi pelakunya nyorok belakang buntut,

    ReplyDelete
  50. Amoi tu marah marah sebab dia dah offer murah murah tapi tak ada orang UMNO nak layan...

    Hahahaha.. level Amoi macam ni layak untuk hidangan pencacai pencacai PKR je... yang asal jilat, tak kiralah depan atau belakang ...

    Bangsa Gangster, mafia,kongsi gelap nak mengata orang lain mafia...

    Hahahahahaha .. memang layak jadi pelacor murahan ....

    ReplyDelete
  51. Mari kita buang cina ni kedalam sungai klang ok......nanti lu .....cras mari ya......

    ReplyDelete
  52. Amoi ni sdh menjadi icon keberanian. Biarlah Amoi ini digelar Tun Teja Moden. Srikandi spt amoi ini patut dijadikan contoh keberanian belia skrg yg menolak politik usang umno. syabas amoi. kasi gempar lagi itu pwtc.

    ReplyDelete
  53. bgsa cina nie mmg dh melampau sgt kot!!
    elok halau je diorg semua nie dr ngra Malaysia nie!!
    bru padan muka sialan semua tu!! nk tuinjuk bgus konon..

    ReplyDelete
  54. inilah akibatnya klu bg muka kat cina gampang ni!! akhirnya kepala kita jgk yg diorg akan pijak!

    ReplyDelete
  55. petang tadi sebelum pergi stadium shah alam singgah pasar raya matang chan sebelah tesco bukit sentosa rawang lalu saya membeli barang disitu..semuanya harganya rm13.70..tapi apek tu cakap rm13.90..setelah membayarnya lalu saya minta reset tiba2 apek tu terus keluar dari kaunter lalu naik tangga atas dan menyuruh isteri dia yang bagikan reset..apabila saya terima reset dan melihat harga sebenarnya rm13.70 terus saya minta pulangkan 20sen balik..tapi isterinya x cakap sorry pun dgn saya..mereka ini ingatkan saya ni bodoh..agaknya banyak melayu dah terkena dgn mereka ini yang suka kelentong melayu..mereka ni memang x jujur dgn melayu..sungguhpun 20sen tetapi cara mereka menipu itu memang menyakitkan hati saya..nasihat saya selalu minta reset setelah membeli dikedai cina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah mula menipu bumiputra semenjak zaman datuk nenek kita lagi tu.

      Gaman Logiut

      Delete
  56. amoi ni racist ke artikel ni racist? aku baca yang amoi tu kata kat UMNO dan BN, bukan kata kat melayu, ingat la UMNO bukan melayu. melayu tak semestinya UMNO. mamak pun dah jadi pemimpin UMNO. ??

    ReplyDelete
  57. pukimat punyer cina....mmg betul2 bangsat punyer cina....sial anak haram...

    ReplyDelete
  58. Amboih...maki sana sini....duk tgk semua mcm melayu...dah bila nak settel...maki mana blh settel...tulis mcm2 tutup pc balik tido...jln lah korang...aku dah bosan dgn sifat poyo nih...baik dgr ceramah uai lagi bgus...duk gaduh pasal cina wat pe...dah tahu diarng nie xkan pernah puas hati...layn lgi wat pe...kalau aku tgk amoi tu aku gelakkan je...dah tahu bagang...kita yg merdekakan tanah melayu...bkn diarang...tgk tentera berapa kerat cina...cuma sedih ada melayu yg lahir kat parit mana ntah ckp tntg ketidakadillan..kalau tak kerana rejimen tentera melayu dulu melayu skrang duk dlm parit lah...maaf ye..sejarah terpadam umno keluar...kaji sejarah guna arkib bkn buku text...asal manusia pun dari beruk...tulah buku text...sekian...rindukan pemerintahan khilafah...bkn pkr..bkn umno..bkn bn...bkn dap...bkn pas...rindukan pemerintahan rasulullah...kerana islam yg menyatukan umat bkn parti buatan manusia yg tinggal sembahyang....

    ReplyDelete
  59. woi kepala butuh,,,masa korang kutuk bangsa lain korang tak marah...orang kutuk kita dah marah....kita yg mulakan semua masalah ini,adakah dalam islam kita diajar utk hina agama lain....renungkanlah jangan jadi penghasut dan rosakkan keamanan negara

    ReplyDelete
  60. HALLO LU OLANG JANGAN CAKAP BANYAK LA... CIBAI...
    KANNE.. MAU KASIH HANTAM LA... WA ORANG CINNA TARAK TAKUT PUNYA,,
    HAOSIAO... CHIEWCIPET..

    ReplyDelete
  61. Sohsoh red bean army dah meroyan cibai lu cina harktui

    ReplyDelete
  62. fuck you bloddy kock sucking cibai mother fuckker!!!! fukc until your mother smelly rotten cibai. your father fuk pig. your mother eat monkey cum. your fukc your lanciau smelly cibai sister who is a fucking goat sucking toad

    ReplyDelete
  63. house pk lancia sucker. fuckfuckfuck his sister and mother.. HAHAHAHAHAHA... suck his grandfather dik

    ReplyDelete
  64. you breed is come from snake pig and dog. eat ham ka chan... HAHAHAHAHA. SMELLY ROOTTEN PUNDEK!!! HEHEHEHE

    ReplyDelete
  65. SIAL SIAL YOU PUNYA KELUARGA HIDUP SIAL MATI JAHANAM... hehehehee

    ReplyDelete
  66. lu bukan melayu. lu kacukan babi dan anjing. bapak babi emak BIIITCH!! ptuiii!!!!

    ReplyDelete
  67. Patutlah orang jepun bnyak pancung kepala orng cina sbb memang mcm ni kot prangai diorng haha..bagus orng jepun..

    ReplyDelete
  68. memamg patut cina x hormat melayu sebab melayu mcm pukimak...busuk perut,dengki,lakhanat,suka menjatuhkan bangsa sendiri dan suka support cina...memamg padan la cina x hormat..nak hormat buat apa kat bangsa celaka mcm pukimak.kalau aku jadi cina pun aku buat benda yang sama....

    ReplyDelete
  69. Dulu ini cina cina tipu datuk nenek kita sampai ramai keturunan bumiputra sekarang di bawah mereka. byk syarikat2 milik cina dan kita bumi sebagai pekerja yg kadang diherdik dan dilayan macam orang bodoh. sampai masa sudah kita kenakan cina cina ni skrg. pada masa kini ramai cina juga yg besar kepala macam dunia ni diaorang punya. Celaka undang2 byk dipergunakan utk yg mampu & kaya. Saya sdh hampir mau menghidupkan kembali semangat mengayau (Headhunting/ potong kepala) di sini Sabah ni skrg kerana ni cina byk temberang, ntah berapa yg mau ikut. tengoklah macam mana keadaan beberapa ketika ini sebab sudah betul rasa tertekan.

    Yg Benar,
    Gaman Logiut, Tawau & KK, Sabah..

    ReplyDelete
  70. Gua baca komen semua bedegar² ...tp gua no tnye skit DLM satu hari ni brp byk duit kite lari kt cine pukimak ni'(jihad ekonomi!!!!!)boikot BRG cine

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!