INI BUKTI DAP-PAS MEMANG BABI!

Inilah perangai sebenar DAP dan PAS! Mereka bergabung dan buat benda2 sial macam ni. Aku percaya penyokong FUCKATAN akan kata ini kerja org UMNO! Hakikatnya kita dah cukup masak dengan perangai Pakatan anak haram ni.

Ini petandan Pakatan memang akan bungkus besar-besaran di Perak!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

28 Responses to "INI BUKTI DAP-PAS MEMANG BABI!"

  1. dulu gua penyokong tegar umno. malah artikel2 gua yg menghentam pakatan selalu disiarkan dlm MYKMU.NET.

    Tapi mata gua sdh terbuka & melihat kepincangan umno & mengetahui konspirasi2 mereka terhadap negeri2 tertentu, utk tidak dimajukan, akhirnya gua sedar, yg rakyat dijadikan boneka semata2 utk mengekalkan kuasa mereka.

    Salam jari tengah berlendir dimasukkan dalam puki neelofa utk semua, terutama kpd bekas2 geng Kelab Maya Umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berjuang demi islamOctober 15, 2012 at 5:12 PM

      Apa nak jadi dgn kamu nie??? Cakap kotor sepanjang masa... Kata pengikut nik aziz tapi perangai mcm pengikut guan eng... Kesian saya tgk kamu ...

      Delete
    2. Apa nak diherankan. Mereka ni sejak azali dah berperangai mcm ni. Bila berceramah kutuk org bagi nama binatang pd org mmg kerja org mcm dia ni. Sebab itu anon atas ni terikut2. Mengata org dan menabur fitnah adalah dosa besar.

      Delete
  2. bakal ahli neraka

    ReplyDelete
  3. Ramai orang mata terbuka hakikatnya hati buta. Lihat semua sudut jangan kaji satu sudut. Berhati-hatilah dengan "musuh dalam selimut".

    ReplyDelete
  4. dulu gua pnyokong tegar pas, tapi sekarang tidak lagi setelah perwakilan pas memilih ketua yg bodoh utk mengetuai parti. dahlah bodoh, bangang pulak.

    ReplyDelete
  5. 3.31
    kalu pencarut macam kamu
    memang sesuai jadi ahli PAS atau PKR
    kat dalam pr memang ramai orang macam kamu
    selamat mencarut
    Kamu lebih baik makan Vavi
    daripada makan ayam

    ReplyDelete
  6. salam jari tengah bersalut taik utk penasihat umum PKR.

    ReplyDelete
  7. MEMANG BANGANG PUN PAS & DAP KONONNYA NAK LAKSAN 3P PI MAMPUSLAH KRG ORG MELAYU INGAT CINA KAFIR NI BAIK HATI SANGAT KE DGN KRG ORG MELAYU JGN NAK HARAPLAH DAP HANYA BUAT PAS SEBAGAI BATU LONCATAN AJE. JGN PULAK KATA SEBAGAI RAKYAT PRIHATIN AKU TAK INGATKAN KRG PAS. KEMBALILAH KE PANGKAL JALAN SEBELUM TERLAMBAT JGN ESK KITA JADI HAMBA CINA HARBI.

    ReplyDelete
  8. apa punya bodoh anon 3.31 tak malu ke bila kau cakap yg kotor2 kira pukilah, apa salah neolofa kekadang aku rasa org sadis mcm ni elok kita kerjakan cukup2 baru padan muka kau. kalau yg busuk dan jahat semua kau tuduh umno maksum sgt ke pakatan kau tu beruk oit. aku tak boleh nak terima komen bodoh mcm anon ni langsung lari tajuklah beb geramnya aku kat kau ni.

    ReplyDelete
  9. Pergh... Mmg babi hanjing la pakatan sial ni.. Pukimak gampang haram jadah betullah....

    ReplyDelete
  10. dol mat,
    tak perlulah ko geram kat aku, sbb aku tak tergoda pun. Kalu ko nak lepaskan geram, ko cari lah puki geisha. Tapi lebih afdal, kalo ko kahwin saja utk melepaskan geram konek ko yg kecik tu. sondol lah sepuas2nya puki bini ko sehingga mengandungkan zuriat keturunan babi.

    ReplyDelete
  11. "Salam jari tengah berlendir " sama lah ngan salam tangan taik sapu ngan tissue" tak gitu! Pa bodoh punya olang! Tak kantoi, woi pi sekolah dulu lah bro sebelum mau komen bodoh kat sini!

    ReplyDelete
  12. kerja simbah ni adalah kerja umno harbi sebenarnya.org yg baling cat ni adlah ketua bahagian umno harbi yg tidak akan dicalonkan next pru.rukun umno pukimamak adalah sabotaj kalu tidak dicalonkan..ianya petanda yg umno pukimamak akan bungkus dan pasti MB Perak akan menangis dalam rumah spt pru 12...

    ReplyDelete
    Replies
    1. CARILAH MODAL LAIN. ASYIK2 SALAHKAN UMNO SAJA. DAH BASI DAH. MAK BAPAK ATUK NENEK KAU DAPAT HIDUP SENANG KERANA UMNO. KAU PANDAI MENULIS INI PUN KERANA UMNO. JADI SEDARLAH DIRI SIKIT.

      Delete
  13. ini pasti kerja org umno sendiri. Sbb kalo pakatan yg buat, dia akan simbah muka pemimpin tertinggi, iaitu najib.

    Nampak sgt org yg simbah ni sayang kat najib. Kalo sayang kat najib sdh tentu lah penyokong umno-APCO (yg mungkin ada konflik sama itu MB).

    Hal mcm ni pun tak boleh nak fikirkah? Apa penyokong umno sdh tidak ada yg bijak, bodoh2 belaka?

    salam jari tengah bersalut lendir puki neelofa utk semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NI KE CONTOH AHLI SYURGA.

      Delete
  14. kurang ajar sungguh pakatan sial yang buat perangai ini...
    tak hormat langsung pemimpin kita..
    macam nie ke contoh pemimpin yang baik?????????
    ada hati nak perintah negara sedangkan akhlak dan moral langsung tidak boleh diharapkan..
    ceh malu la PAS lebih baik lagi orang yang tak kuat agama daripada kuat agama paham agama tetapi..
    malas cakap pikir lah sendiri

    ReplyDelete
  15. wow hebatnya perangai PAS..marilah undi pas comform masuk syurga hahahaha

    ReplyDelete
  16. sial lah PASial ni,sejak bersahabat dengan DAP kafir harbi ni perangai mereka pun dah serupa babi.
    inilah perangai org yg mempermainkan agama islam,mereka berakhlak keji.
    x habis2 baling cat then tuduh UMNO,hanya perangai hina pakatan saja yg akn buat kerja terkutuk ni.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  17. Saya tak fikir anonymous 15 oct org PAS. Menyamar mungkin. Cybertrooper umno yg nak burukkan pas.

    ReplyDelete
  18. dh mmg masak sgt dengan perangai si pakatan2 haram semua nie!! apa sja bnda yg depa buat mst akn letak atas kpla UMNO jgk!! tp jgn risaulah kami bknnya bodoh.. sbb kmi semua dh tau sgtlh perangai kurg ajar pembangkang tu semua!!

    ReplyDelete
  19. inilah dia mentaliti DAP sama itu PAS.. pembangkang sungguh low class!!

    ReplyDelete
  20. saper x kenal dap&pas nie mmg pemimpin2 dia orng mcm sial..suka menuduh orng lain bila buat jahat...bila kena kat dia kata umno yg buat padahal pencacai2 upahan dia yg buat....bg aku dap,pas,pkr nie adalah parti paling sial dan menjijikan......

    ReplyDelete
  21. Kalau boleh, BN Perak kena kekalkan banner yang disimbah cat itu. Yang aib adalah penyangak, bukannya PM atau MB. Biarkan pengundi tau betapa biadap mereka itu. Macamana nak tadbir negeri atau negara?Baru nampak gambar pun dah phobia!

    ReplyDelete
  22. http://www.youtube.com/watch?v=TNkgB_ck990&feature=g-all-u

    ReplyDelete
  23. orang sayang umno, tapi benci zamri...pada la muka...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!