HANGAT! LUAHAN HATI DS ROSMAH YANG MESTI DIBACA SEMUA!

“Biarlah saya difitnah, biarlah saya dihina, asalkan anak-anak ini mendapat pendidikan awal yang terbaik”.

Demikian luahan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor sebagai mengulas segala kontroversi serta fitnah yang dilemparkan ke atasnya oleh pemimpin Pakatan Rakyat.

Rosmah yang juga Penaung Program Permata Negara, memberitahu bahawa segala tomahan itu bukanlah penyebab untuk beliau menghentikan segala usaha dalam membangunkan pendidikan awal kanak-kanak.

Katanya, aspek pendidikan pra sekolah adalah sesuatu yang penting dalam proses membentuk jati diri anak-anak dan atas sebab itu pelbagai usaha untuk memastikan kanak-kanak di bawah umur empat tahun terutama yang tinggal di kawasan pedalaman perlu dilakukan secara berterusan.

“Macam-macam yang telah diperkatakan oleh pihak di sebelah sana (pembangkang) tetapi kita pekakkan telinga dan teruskan kerja-kerja kita untuk masa depan anak-anak ini.

“Saya tidak mendapat apa-apa pun… saya sendiri tak faham mengapa mereka asyik nak timbulkan kontroversi,” katanya.

Menurut Rosmah lagi, program Permata bukanlah satu usaha yang boleh memudaratkan minda anak-anak sebaliknya ia memberi fokus kepada pendidikan pra sekolah secara holistik bagi membentuk insan yang cergas minda, kreatif dan berkeyakinan tinggi.

Beliau menambah, rakyat perlu bersyukur kerana kerajaan di bawah pentadbiran Barisan Nasional (BN) kini meletakkan usaha membina modal insan sebagai agenda teras kepada kejayaan bangsa dan negara.

Malah katanya, komitmen itu dibuktikan melalui penglibatan agensi-agensi kerajaan dalam mewujudkan tadika dan taska Permata seperti yang dilakukan oleh pihak KEMAS dan lain-lain.

“Kita dapat lihat betapa seriusnya kerajaan meletakkan aspek pendidikan pra sekolah ini di mana melalui Bajet 2013, sejumlah RM532 juta diperuntukkan kepada KEMAS.

“Lebih dari itu, demi memastikan kanak-kanak mendapat penjagaan yang sempurna di samping membangunkan perkembangan minda yang positif, kerajaan telah mencadangkan geran pelancaran RM10,000 kepada penyedia Pusat Pendidikan Awal Kanak-Kanak bagi membantu membuka taska baru yang lebih berkualiti,” katanya ketika berucap di Majlis Ramah Mesra Kanak-Kanak Tabika dan Taska Permata Kemas, pagi tadi.

Menerusi majlis itu, Rosmah disambut oleh 250 anak-anak Tabika dan Taska Kemas selain ibu bapa dari seluruh Selangor.

Apa yang dilihat, program seumpama itu, wajar dianjurkan bagi membolehkan hubungan erat terbentuk selain memupuk semangat kerjasama antara anak-anak, para pendidik Tabika dan Taska serta tidak ketinggalan golongan ibu bapa.

Sumber: Perak Today - THE PORTAL

95 Responses to "HANGAT! LUAHAN HATI DS ROSMAH YANG MESTI DIBACA SEMUA!"

  1. Mulia sgh hati datin sri rosmah kan... Walau apa yg irg buat kat dia.. Dia tak pnh simpan dlm hati or berdendam dgn sesiapa dia trskan kerja amal dia utk rakyat jugak kan... Mmg sah nak dpt isteri pemimpin yg aktif dan bijak seperti beliau...

    ReplyDelete
  2. Hal akhrat tu biarla dia yg tnggung...skrag2nya dia dpt jgk phala dr org yg dok ftnah...ckalkn hati kuatkn smgt...smoga ds rosmah dkurniakn hdayah

    ReplyDelete
  3. Terbaik lah apa yg datin sri rosmah bt ni... Ramai keluaga dpt tumpang senang dgn adanye permata...

    ReplyDelete
  4. Kagum dengan kepimpinan ds rosmah yang melakukan kerja mulia untuk kepentingan kanak-kanak di malaysia...penubuhan PERMATA antar yang terbaik..pendidikan yang diberikan secara percuma dapat membantu meringan bebang keluarga di luar bandar...TERBAIK ds rosmah

    ReplyDelete
  5. Kak jijah tgh berasap lah tu tgk org puji datin sri rosmah....tu lah kak jijah dah kata g lah buat keja lain kgn asik jaa telur anwar... Kan panas skrg ni...Hahaha padan muka

    ReplyDelete
  6. Wow percuma lah... Mmg terbaik lah datin sri rosmah lps ni klu ada sapa2 ckp tak baik ttg datin sri rosmah lg aq akn jentik telur dia sampai dia jadi babi hutan

    ReplyDelete
  7. Sebelum nak ckp pasal ds rosmah mai jumpa aq dulu.. Aq bg krg rawatan jentik telur percuma

    ReplyDelete
  8. OH DS Rosmah. kenapa beliau bijak dan berjiwa rakyat menubuhkan PERMATA untuk kanak-kanak dimalaysia sehingga membuatkan pembangkang meroyan macam org sakit mental..kepimpinan yang ditunjukkan memang terbaik...memberikan pendidikan percuma untuk rakyat yang susah dan menepati janjinya...tp pembangkang aa kes mana janji nya hampeh pun tak ada memang sial lah..jdlah mcm DS Rosmah sememangnya yang terbaik

    ReplyDelete
  9. walaupun sering dicaci,di fitnah,ds rosmah ttp tabah mnghadapi semua ini..
    beliau tdak mematah smngat untk truskan amal kebajikan trhdap rkyat..
    betapa mulia,murni nye ds rosmah...

    ReplyDelete
  10. Akak kagum sgt dgn dsr dia byk buat keja amal yg bantu org kurang berkemampuan... Skrg krg nye dgn ada nye permata masa dpn anak mereka cerah.. Anak2 mereka pun blh belajar seperti kanak2 yg lain.... Jd di jenerasi akan dtg semua bdk2 ni akan jd budak yg berguna dan blh membanggakan nama negara... Tak de lg lah budak2 yg tak berpelajaran kat malaysia ni lg nnt... Dulu ye lah tak mampu nak byr so tak dpt bg pendidikan kat anak2 skrg dgn adanye permata semua org blh belajar

    ReplyDelete
  11. Akak tau hati datin sri rosmah sgt mulia.. Biar lah org nak kata apa pun kata lah akak ttp kagum dgn kepintaran datin sri rosmah mmg ssh nk cr penganti beliau... Bkn semua org sgp buat keja amal mcm yg datin sri buat ni...

    ReplyDelete
  12. Nak harap kan kak jijah buat keja amal... Mmg tak lah... Emmm klu nak hasut org ataupun nak kejar kuasa mmg dia lah no1... Mcm ni ada hati nak jd wanita pertama mmg tak lah....

    ReplyDelete
  13. sifat yang mulia dan baik hati ds rosmah terhadap kanak-kanak malaysia tidak boleh di pertikaikan lg...kebolehan beliau sememangnya mendapat di iktiraf oleh pemimpin dunia yang lain..sehingga membuat pembangkang haram jadah meroyan dan busuk hati pada beliau sehingga sanggup menabur fitnah...kesialan pembangkang sememangnya terbukti..tp ds rosmah tidak menghiraukan fitnah bodoh dari pembangkang ds rosmah memang terbaik

    ReplyDelete
  14. Aku syukur sgt sbb negara kita ni dpt pemimpin seperti ds najib n isteri seperti datin sri rosmah mereka byk mengubah nasib rakyat yg kurang baik... Alhamdullilah

    ReplyDelete
  15. jijah mesti tngah meroyan..mana tidaknya kepimpinan isteri perdana menteri yang bijak dan tiada tolak bandingnya..jijah pula isteri kepada isteri ketua pembangkang yang al juburi dan songsang yahudi

    ReplyDelete
  16. Ala biasa lah tu org mmg tak blh tgk kita hidup senang atau buat baik....mesti drg nak kata mcm2 mesti drg nak fitnah mcm2.. Dengki kan

    ReplyDelete
  17. geli aku!!!.. rosmah jenis orang suka puji diri sendiri. di mana2 berucap selalu perasan. uweekkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei ko ni apa hal geli konon padahal dengki kan sbb mak ko tak lawa n bijak mcm datin sri sbb tu ko geli konon... Ataupun ko dengki sbb ki tak pandai mcm dia kan.. Tp ki bodoh mcm kak jijah yg lembab tu kan anon sial 10.47

      Delete
    2. Mai sini aq jentik telur ko bg hilang ckt perasaan jeles ko ni

      Delete
  18. aku berharap pemimpin negaran di gantikan dengan orang yg sayangkan agama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin skrg ni dah terbaik ko tak pyh nk harap apa2 sgt lah sial sbb tu takkan terjadi paham

      Delete
  19. allah sahaja yang meghtahwei apa yang ds rosmah lakukan selama ini untuk rakyat dari segi. kebaikkanya dan keiklasannya dalam apa jua kerja amal yang dilakukan. saya memdoakan segala kebaikkan ds rosmah diberkati allah ..amim..

    ReplyDelete
  20. terima kasih kak ros kerana telah membuat luahan hati untuk dibaca semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh babi g mampus lah ko sial dasar noob pukimak jilat punkok kak jijah jentik telur br tau

      Delete
  21. MMG SUSAH NAK DAPAT SEORANG ISTERI PEMIMPIN YANG AKTIF BIJAK DAN PANDAI SEPERTI DS ROSMAH SEGALA APA YANG DILAKUKAN ADALAH UNTOK KESENANGAN RAKYAT SEMUA DAN UNTOK MASA DEPAT ANAK-ANAK KITA DIMASA AKAN DATANG..

    ReplyDelete
  22. who is rosmah? How is she relevant to the future of this country?

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAYBE YOU SHOULD JUST GET THE HELL OUT OF THIS COUNTRY. IF YOU DON'T RECOGNISE HER THE ITS BETTER IF YOU STAY IN CHINA OR INDONESIA.

      Delete
  23. mmg terbaik tabib spring buat ds rosmah seorang wanita yang berhati cekal.peyabar.dan periang tak kisah apa orang nak megata pasal dia yang penting apa yang dibuat kerja selama ini iklas bukan nak menunjuk bukan nak nama..

    ReplyDelete
  24. woi anon10.47...aku lg geli baca komen ko tau mcm haramjadah je...ds rosmah x mintak pun ko puji die k perangai mcm babi je ko nie anon

    ReplyDelete
  25. apa yg aku bleh ckp ds rosmah betul2 insan yg berhati mulia...walaupun sering d fitnah oleh pakatan harami beliau ttp tabah dan sabar demi kerja2 kebajikan nyer kepada rakyat...mana ada tempat hantar anak belajar x kena byr???????hanya d permata sajer yg ada.....bg aku ds rosmah betul2 komited utk menolong golongan2 yg berpendapatan serdahana.....teruskan niat murni mu datin....

    ReplyDelete
  26. SEBENARNYA DS ROSMAH NI DAPAT BYK PAHALA KERANA RAMAI SGT KUTUK DAN FITNAH BELIAU SECARA TAK LANGSUNG BELIAU DIBERKATI ALLAH SWT.

    ReplyDelete
  27. betul apa yg ko ckp tu MIERA EDORA aku stuju secara x langsung ds rosmah d berkati oleh allah swt...biar la apa pakatan harami nk kata yg penting beliau betul2 iklas dengan kerja2 amal nyer.....dan apa yg beliau perjuangkan ini akan d kenang rakyat sampai bila2...

    ReplyDelete
  28. terbaiklah DS Rosmah... mmg beliau patut di tabik..beliau sntsa pkrkn psl kesenangan rkyt..
    tp yg sedihnya ada jgk org2 bodoh yg msh tak nmpk kebaikan beliau malah suka sgt buat fitnah pasal DS Rosmah nie...

    ReplyDelete
  29. apa yg DS Rosmah buat ni mmg terbaik..dia sntsa ikhlas utk bntu rkyt..mcm2 cara yg dibuatnya utk berikan ksngn kpd rkyt.. jd pada sesiapa yg rasa tak blh nk terima kebaikan yg DS buat tu tak payahlah nk mengutuk2 dia pulak ye!!

    ReplyDelete
  30. Ish ish ramai btl yg dengki dgn datin sri kan... Sabar je lah datin sri anggap je apa yg drg buat ni satu cabaran bt datin sri.... N biar org mengata kita skrg krg nye dpt gak kita pahala free

    ReplyDelete
  31. Allah sentiasa bersama org yg benar... Hanya allah yg tau hati kita... Biar apa pun irg kata janji allah tau apa kita buat

    ReplyDelete
  32. Aku suka Rosmah sebab bagi aku dalam sejarah malaysia, hanya dia isteri PM yg berwibawa, berketrampilan, ada ciri kepimpinan, cerdik, cantik dan bergaya..

    ReplyDelete
  33. Bak kata org datin sri rosmah seorg yg perfect cantik bijak,kaya dan baik

    ReplyDelete
  34. Tp satu je tg fail tak cukup tinggi klu ckp tinggi dah mcm super model dah

    ReplyDelete
  35. Itu org kata pendek mcm babi sbb tu perangai pun mcm babi

    ReplyDelete
  36. Manusia mcm ko ni ptt mati dalam loji taik je sial... Isteri pemimpin pun ko tak reti nak hormat ada hati nak komen kat sini... Aku ckp benci manusia spesis ko ni... Klu anak aku mcm ko kecik2 lg aku dah cekik tak guna hidup pun besar2 mentusahkan negara busuk kan nama mak bpk je anon...12.36

    ReplyDelete
  37. Akak ckp marah klu org tak reti respek pemimpin kita

    ReplyDelete
  38. mungkin kak jijah bertudung,tp perngai dia lak mcm mna??claim diri warak tapi mulu dok tabur fitnah sana-sini,membohong rakyat..wlaupun tidak bertudung tp DS Rosmah lebih mulia berbndg jijah,nak tahu knp??sebab DS Rosmah sering mngambil berat akn masalah rakyat,mngutamakan msalah rkyat..jijah ad buat mcm tu??dia tlong suami dia bhong isu liwat ad lah..

    bab brtudung tu kita serahkn saja kpd beliau dan ALLAH,jgn kita mnghakimi org krn luaran nya shj..walupun ssorang itu brtdung blum tntu akhlak dan prngai dia baik..

    kpd DS Rosmah dihrap trus bersbr dan berusaha shabis daya utk mmbntu rkyat..kami rakyat malaysia ad di belakng datin..!!

    ReplyDelete
  39. Kubur msg2 kenapa kita plK yg nak sibuk sama ada dia pakai tudung ke tidak... Kubur sendiri pun blm tentu lg diterima ke tidak ni sibuk pasal kubur org lain

    ReplyDelete
  40. Biar lah apa org nk kata pun janji datin sri buat yg terbaik utk semua...

    ReplyDelete
  41. Kecian kan kan kan kan. Ol pussy playing angel. Boleh blah.

    ReplyDelete
  42. Ala biasa lah ramai sgt yg dengki dgn datin sri rosmah sbb drg semua nk berada di tempat yg datin sri berada skrg ni tp drg tak dptvsbb tu drg kata mcm2 kat datin sri.. Tp drg tak tau betapa berat beban yg datin sri pikul drg hanya nampak luaran je dalaman xde sapa pun tau... Drg ingat datin sri xde perasaan mengata mcm2 biar lah yg ptg datin sri tabah... Satu hari nnt drg pasti akan tau kebenaran ttg datin sri....

    ReplyDelete
  43. Ala biasa lah tun mahathir dulu pun buat baik kat negara drg mengata mcm2 gak bila dia berhenti br ramai yg sedar kebaikan tun m... Datin sri rosmah n datuk srivnajib dah bt yg terbaik utk negara... Satu hari nnt pasti org yg mencaci datin n datuk sri akan sedar benda ni

    ReplyDelete
  44. Trrbaik datin sri rosmah biar lah org nak kata apa pun tk blh ckp pakai mulut suh drg ckp pakai bontot... Dah penat nnt diam lah drg tu.. Yg ptg datin sri ttp dgn penderian datin sri utk terukan program permata

    ReplyDelete
  45. Klu drg tak blh ckp pakai bontot srh drg pinjam bontot anwar utk bercakap bontot dia power ohhhh... Klu dah tak power bgtau aq aq blh tlg power kan blk dgn jentik telur dia 800 kAli

    ReplyDelete
  46. Jentik jgn tak jentik kak bedah... Klu blh jgn lupa jentik puki kak jijah sekali seh dia rajin ckit... Contohi lah datin sei rosmah

    ReplyDelete
  47. Tak munkin ade insan nak contuhi si pendek tu.....ini satu mimpi ngeri lah.....hippokrit yg nyata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh babi ko ni bangsa pukimak yg bodoh klu aq jumpa ko aq jentik telur ki lps tu aq anta ko g jumpa anwar biar dia keja kN bontot ko plak lps tu

      Delete
  48. kahkahkah...rse nak terciriiit aku dgar luahan datuk sri r0smah ni,eh silap datin sri r0smah...minta simpati pru13 la niiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh babi ko tu tak sedar diri tau... Ko ni bangsa komonis hati busuk meluat aq tgk org mcm ko ni tau babi kdg2 aku rasa sedih pun ada napa lah ada rakyat bodoh lg kat malaysia ni yg senang2 je di tipu oleh pembangkang sbb ada org mcm ko lah cina selalu kata melayu bodoh...

      Delete
  49. Kak Bedah asyik nak jentik telur orang je.....cubit kelentit baru tahu.....mungkin tiada orang yang sudi kerana Kak Bedah dah le hodoh perangai pun buruk lagi bodoh ,buat malu penyokong UMNO sahaja orang macam nih....tolong jaga bahasa dan tatatertib kerana bahasa melambangkan keperibadian .Kak Bedah mencemarkan UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei man cipan pukimak aq ni sebagai rakyat malaysia aq bijak berpk aq sokong umno jerana aq bijak bkn bodoh kg mcm ko yg senang2 je pembangkang goreng telur ko hari2 aq lawa ke tak lawa ke apa mslh ko babi bln aq ajak bpk ko main pun kan... Klu mulut aq jahat pun ko kisah apa??? Kubur aq suka hati aq lah.... Blm tentu lg ko tu kubur terima dasar tak kenang budi pemimpin sendiri pun ki tak hormat ada hari nk kata pasal aq klu ko berani sgt mai jumpa aq dpn2 aq blh jentik telur ko sampai ko insaf

      Delete
  50. Bgus2.sedekahkan lg pahala korang kat rosmah.klau sifat hasad dengki,suka fitnah mcm korang ni da ada dlm diri korang semenjak azali, tngokla khdupan anak cucu korang nnt.ALLAH tu maha adil dan x penah lupa dosa yg korang buat.

    ReplyDelete
  51. Kesian beb DS Rosmah… Aku bukan apa, Dia bukan buat kerja tak baik pun bro, Dia buat kerja kebajikan demi masa depan anak-anak kecil ni… Tapi apa nak buat dah kalau pencacai Pembangkang busuk hati tak habis-habis nak kutuk dan hina dia… Kalau dia buat untuk diri dia sendiri takpalah kalau nak kutuk, Ni dia buat untuk anak-anak kecil dan membantu golongan yang berpendapatan rendah yang tak mampu nak hantar anak mereka ke tadika… Dorang ingat DS Rosmah ni macam Anwar ke? Buat semua benda untuk kepentingan sendiri? Pastu dah kantoi nak salahkan kerajaan? Salah ke Isteri Perdana Menteri pergi tolong rkayat yang berpendapatan rendah? Kalau ya pun dah takda isu janganlah politikkan benda yang tak sepatutnya… Politik-politik juga bro, Tapi kalau dah benda tu bagus tak salah kan kita sokong? Yang bagus kita kenalah kata bagus… Jangan asyik nak dok kutuk dan hina tak tentu pasal… Tapi apa apa pun aku respect DS Rosmah beb! Walau dihina, dimaki, Dicaci dan dikutuk dia tetap teruskan usaha dia demi masa depan anak-anak kecil ni… Yalahkan, Tadika sekarang bukan lagi macam dulu, Sekarang tadika semua dah mahal… Baguslah bila dah ada tadika free macam ni… Dapatlah orang yang berpendapatan rendah hantar anak mereka ke tadika…

    ReplyDelete
  52. sampai bab bertudung ramai yg ckp "kita serah pd Allah". moga kita byk lg menelaah ilmu kehidupan sbgai muslim yg dikehendaki oleh agama dan tuhannya. xleh nk ckp ape la coment2 kt cni.

    ReplyDelete
  53. betul 2 cili padi aku sokong sangat pandangan yang ko bg...pembangkang sudah meroyan tahap gaban..sanggup menjadikan ds rosmah sebagai mangsa fitnah dan cacian puak-puak anjing kafir..tp d tetap sabar tan tabah..memang terbaik ds rosmah

    ReplyDelete
  54. anon 11.01 am......pls wake up la....PERMATA is a programme which developed children from the early age for the sake of our future generation....people like you should stop creating nonsense about DS Rosmah......Your PR leaders themselves are irrelevant for the future of this country....they don't have a gut to announce the shadow government yet they arrogantly declared PR 2013 budget.....which are clearly NONSENSE!!!!......if this budget are really for the RAKYAT...then the RAKYAT should have the rights to know who are the people behind the scene...again SHADOW GOVERNMENT!......so pls don't simply talk about future of the country whilst the PR leaders don't talk the walk....

    ReplyDelete
  55. Fat Mama Rosmah sudahlah..dengan luahan hati anda yang penipu itu. Sudahlah engkau menyelewengi kekayaan yang tidak dirahmati itu. Engkau suka menonjol dengan cincin belian dan juga utas rantai. Bertaubatlah..jangan menipu rakyat lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh anon 11.48 ko tu fitnah datin sei tak smdosa ke? Apa yg ko ckp tu ko nampak dpn mata ki je??? Eh xde org yg nak membazir bodoh mcm tu je lah... Tp klu ye pun dia nak beli apa mslh ko???? Datuk sri najib tu mmg dr keturunan kaya raya klu dia tak bg bini dia guna duit dia takkan nk bg kat kak jijah kot bahlol... Lg satu anak datin sri pun kaya2 mereka keja di luar negara... Bkn datin sri rosmah ambik duit bok ko beli brg dia pakai hak dia kenapa ki nak bising ha... Lgpun dia byk bt keja amal yg tak dpt satu sen pun napa masa tu ko tak kata apa sial ha????ke ko dengki x dpt jd mcm datin sri rosmah

      Delete
  56. Rosmah ni mmg seorang yg tabah lagi cekal,walaupun pakatan melontarkan fitnah demi fitnah beliau tetap teguh dalam pendirian dia.
    apa salah Rosmah jika dia membantu kanak2,apa salahnya jika Rosmah mengambil berat mengenai kanak2.
    kita sepatutnye bangga kerana ada orang yg mengambil berat pasal masa hadapan kanak2 di malaysia ni,bukannya kita menghina dan memfitnah org tersebut.
    pakatan langsung tidak mengambil peduli perkara2 ni,bila ada org BN terutama sekali Rosmah yg mengambil berat maka mula lah mereka buat isu dan memburuk2kan Rosmah.
    ini menunjukkan bahawa si peliwat tu dan anjing2nye mempunyai mentalili yg low class,mentaliti seperti binatang.
    dasar manusia sial yg penuh dengan hasad dengki,manusia lahanat yg yahudi

    ReplyDelete
  57. AKU ANTAR ANAK AKU KAT PERMATA.. ORG PR PON ADA HANTAR ANAK MEREKA SINI. SUSAH NAK CARI PERMATA YG ADA KEKOSONGAN, SEMUANYA PENUH.. UNTUK ANAK AKU YG BAKAL LAHIR NI, AKU TERPAKSA BOOKING TEMPAT.

    ReplyDelete
  58. perh brader,wa memang respect la dengan DSRM ni…..walaupun dihina dan dicaci oleh puak puak pakatan yg ank haram tu,DSRM tetap membuat kerja amal demi masa depan kanak kanak…..pakatan memang suka membuat isu untuk menghina dan menjatuhkan maruah DSRM,sedangkan DSRM hanya membuat amal kebajikan je brader…..pakatan ni memang celaka haramjadah betul lah,suak sangat membuat perkara yg jijik……apa pun aku sangat kagum dengan semangat DSRM ni,seorang yg tabah dan mulia

    ReplyDelete
  59. Teruskan usahamu datin sri rosmah biar lah apa org nak kata pun...janji org yg perlukan bantuan datin sri puas hati dan dpt merasakan hidup senang...

    ReplyDelete
  60. kerja kosong untuk wanita sahaja:

    Kelayakan:
    memiliki puki tembam & banyak air.
    tahan asakan berterusan.

    Bidang tugas:
    Jadi pelacur la...apa lagi.

    Ibu, kakak, adik or isteri anda digalakkan memohon, sebagai pendapatan sampingan membantu anda. Semoga pekerjaan halal ini diberkati oleh ularmak2 muda yg bermulut puki itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei anon12.13 apa kata ko g jual pukimak mak ko dulu bila dah tak laku jual puki nenek ko plak.. ciri2 yg ko mintak semua nye drg ada buat apassh2 nk bt iklan kat sini.... Klu ko rasa nk kena jentik telur dtg jumpa aq aqblh tlg jentik sampai ko bertaubat tau sial

      Delete
  61. anon 12.13 bagus sunguh ko tunjuk sifat sebenar pembangkang kn sentiasa memikirkn pelacur je hingga mak kakak adk pun korg x lepas...mcm nie ke pembangkang nk memerintah malaysia ...maka hancur lah negara sbb xkn ade prbezaan antara manusia n binatang semua blh sapu xkira mak atau ape saja...ya allah jauh kan lah pembangkang dari nagara kami dan selamat kan lah kaum ibu kakak dn adk perempuan dari binatang buas pembangkang

    ReplyDelete
  62. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  63. knp nk caci n maki...ds rosmah contoh seorang wanita yg harus dikagumi bkn di caci...ape yg beliau lakukan semua nye utk kebaikan org lain dan beliau x lakukan ni utk menceburi politik atau ape tp beliau lakukan nye disebabkn keikhlasan hati nye wahai pembangkang contohi lah beliau bkn mehina dan maki beliau...

    ReplyDelete
  64. Biar lah apa org nak kta pun namun datin sri rosmah ttp tak pts asa dan trakN perjuangannye utk menolong rakyat.. Tp syg ada gak rakyat yg bodoh tak tau menghargai beliau… Apa2 pun allah nampak n tau niat murni datin sri rosmah biar lh dihina oleh pembangkang janji dia mulia pd pandangan allah…jgn hanya kerana dia tak pakai tudung kita kata allah tak bg dia pahala… Tak kita salah yg ptg hati baik satu hari nnt insyallah hati beliau akan terbuka utk pakai tudung…

    ReplyDelete
  65. Ala tak guna lah klu pakai tudung pun tp perangai mcm kak jijah yg penipu rakyat tu… Apa yg dia bt utk rakyat selain dr menghasut takat hari ni… Apa lah buta sgt mata pembangkang2 pukimak ni tak nampak ke beza datin sri dgn jijah penipu tu…. Antara lgt dgn bumi… Kdg2 aq rasa kak jija pakai tudung pun saja2 nak tunjuk baik je… Ala biasa lah rakyat malaysia pembangkang kan bodoh tgk org ttp je dah ingat dia tu baik sgt… Padahal… Emm paham2 sendiri lah ye nok…

    ReplyDelete
  66. pembangkang mana blh tgk org bagus dri depa tu yg mcm2 fitnah yg depa dok lemparkan kat DS Rosmah..tp walau apa pn yg depa buat fitnah kat datin sri mmg tak dak kesan pnylah sbb wanita mcm datin sri ni mmg cekal dn tabah orgnya..lg pn stiap fitnah yg pembangkang lemparkan tu bknnya btl pn kn so rkyt pn tau lah yg tu hnylah rekaan pembangkang je semata2 utk jatuhkan org yg bgus mcm datin sri ni.. biarlah apa pn org nak kata tp yg pntg datin sri mmg terbaik.. aku akn sntsa menyokong datin sri tak kira apa jua keadaan sekali pun…InsyaAllah…

    ReplyDelete
  67. Kesian beb DS Rosmah… Aku bukan apa, Dia bukan buat kerja tak baik pun bro, Dia buat kerja kebajikan demi masa depan anak-anak kecil ni… Tapi apa nak buat dah kalau pencacai Pembangkang busuk hati tak habis-habis nak kutuk dan hina dia… Kalau dia buat untuk diri dia sendiri takpalah kalau nak kutuk, Ni dia buat untuk anak-anak kecil dan membantu golongan yang berpendapatan rendah yang tak mampu nak hantar anak mereka ke tadika… Dorang ingat DS Rosmah ni macam Anwar ke? Buat semua benda untuk kepentingan sendiri? Pastu dah kantoi nak salahkan kerajaan? Salah ke Isteri Perdana Menteri pergi tolong rkayat yang berpendapatan rendah? Kalau ya pun dah takda isu janganlah politikkan benda yang tak sepatutnya… Politik-politik juga bro, Tapi kalau dah benda tu bagus tak salah kan kita sokong? Yang bagus kita kenalah kata bagus… Jangan asyik nak dok kutuk dan hina tak tentu pasal… Tapi apa apa pun aku respect DS Rosmah beb! Walau dihina, dimaki, Dicaci dan dikutuk dia tetap teruskan usaha dia demi masa depan anak-anak kecil ni… Yalahkan, Tadika sekarang bukan lagi macam dulu, Sekarang tadika semua dah mahal… Baguslah bila dah ada tadika free macam ni… Dapatlah orang yang berpendapatan rendah hantar anak mereka ke tadika…

    ReplyDelete
  68. Tukang kutuk ni! kebanyakannya bodoh sombong pemalas dan cemburu kalau ko bagus jadilah Tukang yg bawa kemajuan pada diri sendiri dan umat. jadi tukang kapalterbang ke! tukang teknologi neuklear ke, tukang jual beli ke! mereka berjaya dan kaya kerana bijak dan rajin. Syabas Datin Rosmah Mansor.

    ReplyDelete
  69. Memang respect pada DS Rosmah meletakkan nama PERMATA ke tahap dunia sehingga di puji oleh negara-negara luar.melalui program PERMATA ini ia dapt menyerlahkan sisi diri kanak-kanak ke peringkat yang lebih tinggi dan seterusnya menyumbang kepada negara pada masa kelak..melentur buluh biarlah dari rebungnya..Pendidikan percuma PERMATA dapt membantu mereka yang berada diluar bandar dan mereka yang tidak berkemampuan..memang terbaiklah DS Rosmah..tp masih ada manusia yang busuk hati dan dengki dengan kebajikan dan kebolehan beliau..PAKATAn haram jadah cukup-cukuplah merosakkan benda baik..cermin lah diri sendiri dahulu..

    ReplyDelete
  70. memang aku hormat la walaupun beliau difitnah dimaki hamun dihina…
    gamber die diperbuat macam-macam aksi yang sangat memalukan tetapi beliau masih terus bersabar..
    bukan aku nak puji la tapi kalau aku la lama dah aku dah hentam semua orang yang cari pasal dengan aku serius..
    tetapi beliau tetap berdiri kukuh memikirkan akan kebajikan rakyatnya..
    tak kiralah anak UMNO ke PEMBANGKANG ke…
    beliau tetap memberikan peluang dan hak yang sama rata

    ReplyDelete
  71. patot kalau aku lah anak2 pembangkang aku xkasi punya kelebihan dalam permata dan apa2 program tau..tp DSR beliau tak pikir macam tu coz die pikir dan ada sifat kemanusian..kalau pembangkang bkn nak buat benda macam nie kaut dan tipu duit rakyat lagi adalah

    ReplyDelete
  72. APA YANG WAN AZIZAH BUAT ?

    ReplyDelete
  73. Ya allah.. sudah2 lah kamu memburukkan datin seri, apa baik sangatkah pemimpin pembangkang? dah takde isu p hentam org pulak

    ReplyDelete
  74. datin sangat baik.. cuma orang yang tidak mengenali beliau yg anggap bukan2 pada beliau.. cubalah mengenali orang terdahulu.. jgn la menhina orang

    ReplyDelete
  75. apa pun sy sokong apa yg datin seri lakukan, cuba kamu fikir ada ke isteri pemimpin pakatan yg lakukan mcm apa yg datin seri lakukan? apa yg datin usahakan (permata) adalah usaha yg terbaik.. Tadika free beb..

    ReplyDelete
  76. daripada kamu menghina datin, lebih baik kamu fikirkan mcm mana nak setelkan masalah pakatan pembangkang..

    ReplyDelete
  77. Saya memang kagum dengan kepimpinan datin rosmah yang sentiasa melakukan kerja mulia untuk kepentingan kanak-kanak di malaysia... terbaik datin

    ReplyDelete
  78. Kalau korang nak tau, Penubuhan PERMATA antara yang terbaik..pendidikan yang diberikan secara percuma dapat membantu meringan bebang keluarga di luar bandar.. itu pun puak pembangkang tak tau bersyukur!

    ReplyDelete
  79. sabar datin seri, walau apa yg puak pembangkang burukkan datin, kami rakyat malaysia sentiasa akan bersama datin, kerana kami percaya dan bangga dengan apa yg datin lakukan.. tahniah

    ReplyDelete
  80. sebenarnya yg kutuk datin seri ni semua di upah, semua ni kerja anwar !! ini semua strategi depa untuk merosakkan fikiran rakyat! tapi rakyat tak bodoh.. rakyat tahu menilai!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!