GEMPAR! VIDEO SEKS ANWAR DAN SHAMSIDAR BAKAL DIEDAR?

Ini artikel aku ambil dari blog Suara Pakatan Rakyat, something is wrong somewhere, bacalah dulu ya:


INI berita yang penulis terima lewat malam tadi. Khabarnya tidak berapa lama lagi, video yang di dakwa mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan isteri YB Azmin Ali, Shamsidar Taharin AKAN TERSEBAR (ada yang kata sudah pun disebarkan tapi carian penulis di laman Youtube tidak jumpa).

Penulis difahamkan, ada besar kemungkinan video ini adalah antara beberapa video yang disimpan oleh bekas rakan karib Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk S Nallakarupan yang beberapa bulan lepas menyerahkan satu daripada video tersebut untuk digunakan dalam prosiding saman fitnah yang dikemukakan Anwar ke atasnya.

Tapi itu hanya kemungkinan, sumber yang memberikan maklumat ini kepada penulis, tidak pula menyatakan dengan pasti sama ada video tersebut memang dari Nalla atau tidak.

Bagaimana pun, soal dari mana video itu datang, bukan masalah sangat, kebimbangan terbesar penulis sekarang ialah, bagaimana Pakatan Rakyat harus menyediakan diri untuk berhadapan dengan serangan berbentuk peribadi ke atas Anwar kali ini?

Laman ini bimbang, Pakatan Rakyat akan sekali lagi terperangkap dengan permainan politik jahat UMNO seperti mana dalam soal penyebaran video lucah pertama yang mengaitkan Anwar dengan seorang pelacur dari China, jika mengambil mudah maklumat ini serta tidak bersedia dari sekarang.

Dalam kes tersebut, bukan isu video lucah itu sahaja yang menyusahkan Pakatan Rakyat dan Anwar sendiri, tapi kegagalan menunjukkan jam Omega yang didakwa keluarga Anwar tidak hilang sepertimana dakwaan asal oleh perakam video, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, turut menjadi isu politik yang tidak kurang hebat juga.

Sehingga sekarang pun, gambar-gambar yang diekstrak dari video tersebut masih dimainkan oleh para blogger UMNO secara aktif, terutama bila menyentuh tentang moral Anwar.

Kita tahulah semua itu fitnah tapi seperti mana pembohongan UMNO yang lain, masih ramai yang percaya individu dalam video tersebut adalah Anwar.

Apatah lagi bila ada kenyataan dari Anwar sendiri yang mengakui individu dalam video tersebut memang menyerupai dirinya (looks like me but not me) dan kegagalan mengambil tindakan undang-undang ke atas Eskay dan rakan-rakannya, membuatkan kelompok bodoh yang percaya dengan video tersebut, bertambah menggila.

Semua inilah yang perlu diberi perhatian dari sekarang oleh para strategis Pakatan Rakyat. Apatah lagi penulis difahamkan, video kali ini khabarnya lebih jelas dari video fitnah yang pertama kerana ia dirakamkan dalam bentuk warna, bahkan ada audio juga!!

Kalau tanya penulis sendiri, tidak pastilah sama ada pada waktu adegan tersebut dirakamkan (khabarnya pada pertengahan 90-an), sudah wujud teknologi video yang sedemikian, kalau ada pun sudah pasti saiznya besar macam burung kakaktua, tak macam teknologi sedia ada hari ini.

Tapi itu hanya pendapat penulis, apa pandangan anda yang lain?

Penulis sangat menghargai pandangan-pandangan dari anda semua dan akan menyiarkannya di ruang komen dibawah tanpa tapisan. Tapi penulis harap bahasa yang digunakan itu mestilah baik dan positif.

House PK: Apa game lagi Pakatan nak main ni?

57 Responses to "GEMPAR! VIDEO SEKS ANWAR DAN SHAMSIDAR BAKAL DIEDAR?"

  1. tunggggguuuuuuuuuuuu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Anwar, edarkan juga perihal china doll berikut:-

      Hebatnya diskriminasi oleh Mgmt Cina dan Australia di Suria KLCC. Mereka nak tambah lagi 80 kedai dan bagi kpd peniaga2 asing.

      Baca dinturtle.blogspot.com

      Delete
  2. Bukan ke anwar sepatutnya didakwa sebab membuat laporan polis palsu mengatakan jantan dalam video tu bukan dia? Kenapa pendakwaan belum dijalankan sedangkan dah confirm video tu tulin dan watak utamanya jugak dah dikenalpasti. Cer selongkar sket bro

    ReplyDelete
  3. dah..dahlah dengan cara politik kotor nie..lagi ramai yang alih sokongan pada pakatan rakyat..takbirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....aku doakan kroni bn dan pencacai akan jatuh muflis dan disumbatkan dalam lokap sebab bn dah hilang kuasa....dan kehilangan banyak projek kroni sebelum nie...hidup anwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takat doa cacai banyak dosa macam hang ni kami tak takut laaa.. doa pecah perut tok garu hangpa dari dulu lagi pun tak penah ada efek langsung. Sebaliknya tembelang pemimpin2 hangpa yang pecah!! Alhamdulillah, Allah tunjuk jugak siapa benar siapa salah. Aku doa cacai biol macam hang ni dibuka pintu hati sebelum PRU13 nanti.

      Delete
    2. Takbir kepala hotak kau! Tipikal!

      Delete
    3. Ini lah dia komen dan doa orang yang buta hati dan perut. Sudah terang lagi bersuluh...entahlah apa nak jadi pada kaum2 sejenis Anon 12:08. Matahari pun nak doa agar diberi petunjuk dan hidayah sebelum PRU13 ni.

      Delete
    4. rumbu (lembu) pong lebih bijak berpikir dr anon 12.08 nih...

      Delete
    5. Takbirrrrrr kepala hotak hang... Manusia sesat dan buta hati dari PR... Bertaubat sbl terlambat.

      Delete
  4. Sebab itulah UMNO ini dikatakan SESAT YANG LAGI MENYESATKAN.

    UMNO bergembira untuk sesuatu yang dikatakan bukti tanpa mengemukakan bukti yang sahih seperti yang dituntut oleh syarak.

    Kemukakan 4 saksi yang melihat penzinaan ini jika UMNO adalah benar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TENGOK TENGOK SIAPA YANG KENA. TENGOK TENGOK ESOK PAS KAT MANA, PKR KAT MANA. BANYAKAN SELAWAT JGN SESEKALI MELIWAT. SULTAN KELANTAN DAH BERTUKAR WARIS, PAS KELANTAN BILA LAGI.

      Delete
    2. Ewah, kalau kena atas batang kote sendiri terus terlompat2 minta 4 saksi la, siap keluar fatwa video jadi besi. Tapi bila kluar gambar photoshop najib makan kfc dgn altantuya terus percaya terhangguk2. Bongok..

      Aku doa satu hari nanti adik pompuan ko kena rogol pas tu si perogol rakam adegan masuk youtube. Aku nak dengar ko cakap "video adalah besi".

      Delete
    3. Penyokong Pakatan memang bodoh dan tak ada Akai. Adakah minta 4 saksi nak bukti Anuar bersalah. Kalau kaum keluarga Mamst Bpdoh ini kena rogol dan ada video jelas tunjuk Pesalah tak boleh pakai sebsb mesti ada 4 saksi yang menengok aksi rogol. Ini lah akibat tahu agama dikit lagak macam pakar.

      Delete
    4. Ni satu lagi contoh budak bodoh yang otak dah kena cuci dgn Pakatan.

      Delete
    5. pe la anon 12.10 nih. nak sebut syarak konon...

      4 saksi tu terpakai kalau kita tuduh PEREMPUAN, ulang PEREMPUAN yg baik itu berzina ..paham..?

      satu lagi, kalua ikut tafsiran mu, ramai budak-budak melayu dlm penjara skrg ni kena lepaskan lah dari tuduhan rogol. seba x ade 4 saksi.

      amacam stuju..?

      Delete
  5. 12.08 & 12.10..JGN MELENTING LEBIH2...TUNGGU LA VIDEO KELUAR DULU! HEHEHEHE!!!!

    ReplyDelete
  6. "Apatah lagi penulis difahamkan, video kali ini khabarnya lebih jelas dari video fitnah yang pertama kerana ia dirakamkan dalam bentuk warna, bahkan ada audio juga!!"
    Waw. Lebih jelas, warna dan audio? Yang itamputih, kabur, pun pakar boleh kata 99.9% sama. Hahahahahahahahahah lu pikir sendirilah yaaaaaa

    ReplyDelete
  7. Siti Saleha ( Original)October 31, 2012 at 12:31 PM

    anwar harus betaubat

    ReplyDelete
  8. kami mau video seks yg terang. Sekurang2nya mcm video seks Adrian & Vivian. Aku nak yg nampak puki dgn jelas.

    ReplyDelete
  9. bro Parpu , ini pendapat aku ... depa nak wujudkan reverse psychology , nak campurkan antara fakta video seks asli yang betul pelakunya Anwart al LIwatti dan video seks palsu (yang mereka buat sendiri) . jap lagi aku nak buat huraian dalam post blog aku.

    ReplyDelete
  10. apa nak tunggu lagi siarkan cepat. Biar puak2 haramjadah tu terlopong menjerik serupa polong...hehehe

    ReplyDelete
  11. Jangan risau cacai PKR sekalian. Parpukari mana ada telur nak tayang video Anuwar..dia acah2 je tu. Tengoklah nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita tgk la nanti anOn 1.45 sape yg ada telor???? Aq x sabar gak nak tgk video ni... Confirm meletop.. Silap2 bleh menang anugerah skrin 2012 ooooo.,,, fuyoooo..,.. Anwar pelakon lelaki terbaik n shamsidar pelakon wanita terbaik... Kelass gitu

      Delete
    2. Anwar no more relevant

      Delete
  12. punya dasyat bini kawan pun sapu...
    memang manusia takde moral sunguh si anuar nie...
    tak payah simpan-simpan tutup-tutup lagi...
    sebarkan je biar penyokong anuar terbeliak mata tengok sifat mulia pujaan hati mereka...

    ReplyDelete
  13. waktu kejatuhan dan kemusnahan anuar semakin hampir..cepat2 ramai2 tunjukkan kebenaran kepada rakyat

    ReplyDelete
  14. kalau anwar jatuh, kami masih ada Tony Pua & LGE. Mereka cekap & telus mentadbir negara ini. Semoga salah sorang dpd mereka menjadi PM. Allah saja yg melindungi & murahkan rezeki mereka. Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku kesian kat hang...anon 2.05..qalbu hang dah tersangat hitam..doakan kafir harbi untuk jadi pemimpin hang..mana hang belajaq...

      Delete
    2. Belajaq kat kandang babi yg kalid gagap buka kot.....

      Delete
    3. pe benda mengarut yg mu doakan ni anon 2.05?

      kan ke lebih baik kalu mu doa kan mereka terbuka hati peluk Islam dulu, baru minta yg lain 2?

      tp lebih afdal kalau mu doa dr Allah swt spt dr ayat akhir Al-Baqorah meminta pertolongan terhadap kaum kafir? bukan begitu?


      Delete
  15. hahaha...pencacai umno harbi ni mmg bangang spt gobahing.(brahing + gobala)..blog suara pakatan rakyat tu blog kepunyaan ahli umno harbi...saje menyamar...hahahha..xkan la parpu si peminum arak ni nak ambik dr blog ni..hahahha

    ReplyDelete
  16. kenapa umno susah sangat nk faham....
    org sokong pr bukan kerana suka anwar...
    tp sb dh terlampau benci dgn bn....
    biar anwar merodok gajah sekali pun...
    xkan balik sokong bn. ...bn perlu kalah dulu...utk kerja2 pemulihan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....meroyan nampak...

      Delete
    2. Pemulihan ayah ko - penjahanam kerat-lintang ada la. Buat malu aku jadi rakyat Selangor. Macam beruk diberi bunga lak. Hancus!

      Delete
    3. pe la anon 2.12 nih,

      kalu benci snagat dgn bn knapa sibuk di blog ni?

      pi blah la...

      benci tp rindu kot...cam orang yg merajuk jer...

      atau....? x dapat habuan kot....caya la dgn lu..

      Delete
  17. Pasal Nuar nak jadi PM, pada aku lantaklah. Aku percaya dan yakin ianya tak akan menjadi kenyataan. Kalau Tuhan nak dia jadi pemimpin Malaysia, dah lama dah dia duduk ditempat tu. Dizaman Tun M sekali, dizaman Pak Lah sekali (hanya diketahui oleh org yg mengikuti perkembangan politik diwaktu tu). Tapi hajatnya tetap tak kesampaian.

    Skrg Nuar dah menjadi keterlaluan, dgn membawa masuk ejen dan anasir subversif luar utk menjahanamkan negara, semata-mata utk melepaskan gian nakkan tempat PM, disamping membalas dendam(?). Kita tengoklah samada dia boleh berjaya.

    Tapi bagi aku sekeluarga yg tidak jadi ahli mana2 parti, pemberian undi berpandukan kpd kriteria - SEBELAH MANA YG BOLEH DIHARAPKAN UTK MENJAMIN KEDUDUKAN BANGSA MELAYU TIDAK PUPUS DINEGARA SENDIRI, NEGARA TIDAK JADI KACAU BILAU, DAN AGAMA ISLAM TERPELIHARA SBG AGAMA RESMI NEGARA.

    Cerita2 rasuah, telus tak telus, bertanggungjawab atau tidak, kroni ke tak, terlalu susah utk dibuat perbandingan. Kedua2 pihak dianggotai oleh manusia2 biasa bukannya malaikat. Kira2 sajalah pihak mana yg lebih memberi manfaat kpd rakyat. Kalau ada yg fahamlah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. gua caya sama lu lah bro JWP, mantop....

      Delete
  18. Agak2 korang semua la anon PR, kali nie anwar main guna posisi apa ek????? Hehehehe......

    ReplyDelete
  19. kami mau umngok siarkan video lucah yg terang. Pelakonnya biarlah gadis2 yg masih fresh pukinya. Kami tidak mau puki yg sudah lobos yg berwarna hitam kecoklatan, mcm puki kakbedah. Kami mau puki yg masih ketat, pink kemerahan.

    Pelakon lelakinya, kalo nak ambil yg serupa anwar...boleh. Tapi jgnlah ambik yg kote bengkok mcm video thn lalu. Kami mau pelakon yg memiliki kote yg lurus, kurang berurat & warna biarlah sawo matang. jgn ambik kote yg hitam legam mcm parpu punya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. abih camna bro anon 2.56.

      hanya dia sorang jer pelakon yg ade dlm dunia ni.

      dan dia memang favourite dia suka jenis yg dah bolos ...nak buat cam ne?

      Delete
  20. anwar2 dah lah depan belakang hang x lepas bini azmin pun hang x lepas hebat sungguh hang nie anwar hang guna ubat ape hah sampai mcm tu sekali nafsu hang...tp yg aku pelik dgn kak jijah blh sokong suami walau terang2 dlm viedo tu suami die nie lg power...pelik sunguh kan kak mah buat keje baik dicaci tp kak jijah sokong suami terang2 salah dipuji mmg hebat lah penangan anwar nie membodoh kn penyokong die mcm lembu cucuk hidung je

    ReplyDelete
  21. LGE menjadi KM terbaik d negara ini, apabila berjaya memperkenal pentadbiran yg telus. Kami sangat2 berterima kasih kpd beliau. Seorang yg merendah diri & bergaul dgn rakyat biasa. Tidak keterlaluan beliau layak digelar 'BAPA MALAYSIA'. Org yg baik & ikhlas berkhidmat kpd rakyat spt LGE layak dipertahankan! Kami melayu sanggup berjihad mempertahankan beliau! Allah bersama kami & LGE. Semoga dipanjangkan umur hendaknya! Takbir!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunyi cam take beer....betul ke ape aku dengar ni...?

      Delete
    2. ntah mamat ni, btoi ka ang org penang? aq org penang, aq taw mcm mna LGE kesyangan ampa 2 perintah... perkauman ckop tggi dia tu, p tgok kat pdg kota, org melayu mniaga juai mainan, juai rojak pa skit2 tpi 2, kna halau, kata kotoq, p tgok kat gurney drive, tmpt cina mniaga, siap bleh wat payung lg bgai bg kat dpa, ang ni btoi xbtoi ni org penang?

      Delete
  22. “Apa yang seseorang lakukan dalam kehidupan sosialnya adalah cerminan daripada kehidupan peribadinya” – Steven R. Covey

    ReplyDelete
  23. ANON 2.05 PM BGSLAH KAU SOKONG KAFIR ESK LUSA KAU SENDIRI JADI HAMBA MEREKA BARU PADAN MUKA KAU, TU JAM AKU LEMPANG MUKA KAU SAMPAI BIRAT. TAK CUKUP DGN ANWAR YG GILA KUASA DAN GILA DUIT LAGI KAU ADA HATI NAK SOKONG TONY PUA DGN LGE MMG DAH HILANG AKAL KAU NI.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. chit! pooodah!! hoi ko tu perempuan! pegi dapur lah masak nasi. Jgn masuk campur urusan lelaki. Pegi cuci lubang puki ko bersih2, sat lagi babi nigeria nak angkut ko kat rumah sewa dorang.

      Delete
    2. cik mira, knapa hang nak lempang dia plak?

      x perlu lah berkasar kerna ...dah memang bermentaliti dot, dot, dot

      Delete
  24. GEMPAR! UMNO DAH HABIS MODAL. Rakyat pun dah tak heran nak baca tipu helah UMNo ni. Rakyat sedang menghitung hari2 terakhir UMNo di putrajaya. Coundown kepada kemerdekaan rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi anon ko tak malu ke nak ckp umno tipu org....padahal pembangkang yg duk tipu org beb rakyat bkn bodoh mcm dulu lg lah..n satu lg putrajaya yg pembangkang tergila gilakan tu pun umno yg buat asal pembangkang duk terliur mcm anjing kurap kat putrajaya napa tak pembangkang buat je satu tempat jd mcm putrajaya tu kan senang..ke pembbangkang tak sebijak tun mahathir nak buat tempat mcm putrajaya

      Delete
    2. ha ha ha kesian aku tengok beruk UMNO yang dah desperate siap guna nama cina dan india macam la kaum tu nak sokong parti bangsat seperti UMNO. Orang melayu sendiri pundah tinggalkan UMNO. Ptuih

      Delete
  25. apa nak jadi dgn anwar ni tak hbs2 buat dosa besar n bini org pun kau sapu apa cite ni, anwar ni tak malu ke dgn anak bini dia bila video tersebar keluar kat internet n org cakap2 tentang seks dia. langsung tak layak nak jadi pemimpin apatah lagi nak memerintah negara pi tanam jagung tak pe.

    ReplyDelete
  26. masa kemusnahan dan kejatuhan anuwar si peliwat akn berlaku x lama lg,sediakan kubur sebelum mati.
    perangai serupa binatang,depan ke belakang ke ats ke bawah semua dia tibai,bg dia yg penting boleh masuk.
    kasi tunjuk saja video berkaler dengan resolution hd,biar anjing2 dia x terkata2 lg.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau cukup luas lubang idung & telinga pon kena kot...


      ha ha ha

      Delete
  27. org dlm video kilp tu, anuar ka tu? ya!! aku memng kenai, Inilah pakatan mahu jdi kn PM MALAYSIA... biar betul otak mereka ni.!..cuba engko org selidik, mana ada negara d dunia ada PM yg tukang konk....? dan suka main kunyit.

    ReplyDelete
  28. aku tengok batang soi lek lg besar dan mantop.....banyak taik kulup woo.....

    ReplyDelete
  29. Aku suka sangat kalau ada lagi video tentang Anwar ni. Lagi banyak lagi bagus buat collection.

    25 tahun lagi akan jadi bahan rujukan budak-budak 'U' nak buat tesis Phd. boleh didapati di Arkib Negara.

    Harimau mati meninggalkan belang kote mati tinggalkan pucuk layu.

    Takbeerrrrrrrrrr...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!