GEMPAR TAHAP VAVI! BAS MEWAH ANWAR LANGGAR AES!?


Kah...kah....kah....kah...kah....kah....kah....kah....kah....kah....

Saya tak mahu cakap apa-apa pun nanti ramai pula yang marahkan saya....

Bodoh....perjuangan diri sendiri.....beri peluru kepada pembangkang dan macam-macam lagi.....

Saya hanya tergelak, itu pun tak sengaja dan kongsikan gambar yang dipetik dari blog Taiping Mali ja.....

HOUSE PK: Nakal betul la si blogger RBF ni, ada ke patut dia gelakkan kamera AES yang bernilai berjuta-juta tu jatuh? Aku pun, nak gelak jugak la, MUAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Aku tak kira la apa punca dia jatuh, bagi aku AES ni memang patut dihentikan. Banyak lagi perlu dikaji sebelum nak 'implement' benda gila ni. Yang paling aku takleh terima letak benda bingai ni kat Highway PLUS! Kat situ dol tak banyak accident. Letak la kat jalan bandaran atau jalan persekutuan.

Kan baik kalau cari jalan untuk kenakan pemandu lori dan bas yang kurang ajar di LEBUHRAYA PLUS tu? Semoga banyak lagi kamera AES jatuh hendaknya...kui kui kuiii...tajuk tu aku gempak je...

31 Responses to "GEMPAR TAHAP VAVI! BAS MEWAH ANWAR LANGGAR AES!?"

  1. kah kah kah!

    Siot aku ingat betul-betul tadi BAS Mewah juburi langgar AES, Yela BAS Banyak dosa memang macam tu

    Dah mampos satu camera AES!

    Kan bagus kalau letak kat lampu isyarat... Ni tak, suka sangat nak letak kat lebuhraya... Yang banyak acciedent mana? dekat lebuhraya ke dekat lampu isyarat? hehehe

    ReplyDelete
  2. Terkena aku..mati2 ingat bas aljuburi yg langgar..hehe..Salam perjuangan mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

    ReplyDelete
  3. Kenape kita ikut rentak pembangkang? AES tu bukan buat kajian sehari dua. Sikap pemanduan rakyat negara ni dh sgt kritikal.

    Saman biasa xde kesan. Saman ekor dh mansuh sbb not compliance lah. So takkan kite nk bebas mcm mat rempit xpyh ade undang2?

    AES utk rakam kesalahan.. utk orgyg suka buat SALAH!

    Aku pelik kenape blogger Pro-BN pun jd Trojan Horse Anugay Laknat tu lanyak habis2 bg modal pd pembangkang soal AES.

    RBF tu dh pelik smcm.. Anugay bayar die bape Juta?

    ReplyDelete
  4. Anonymous said...

    Elok sgtle baru je Najib citer soal sabotaj2 menjelang PRU ni ..nh skrg dh ade rupanye.. hahaha xnk ckp ape2.. aku tk tuduh sape2.. tp sndiri bole pikir lah kan.. dkt2 nk ke medan perang tibe2 ade plak pakai camouflage musuh.. hahahaa...

    bg aku Blogger pn kalo Najib xkasi makan kenyang2 ikut 'selera' diorang boleh gigit balik woo...

    hahaha..
    PEACE!!

    ReplyDelete
  5. Wei anon 10.48 dan 10.50, aku rasa korang orang yang sama. Kita ni bukan penjilat bebal yang tak berakal. Fuck the pembangkang. Kami sebagai rakyat Malaysia tak suka dengan benda ni, takkan la kami tak berhak nak bersuara kot? Apa punya pemikiran la korang ni, memang lahanat jenis penjilat yang merosakkan parti la korang ni.

    Benda tak betul kita kena tegur. Benda betul kita sokong. Tah2 korang ni PR companya yang diupah oleh kontraktor AES ni kot? Lain macam je bunyi..he he he..we know the game

    ReplyDelete
    Replies
    1. yerp.. aku sokong.. barang yang ada kelemahan kita suarakan yang sebenar. baik sebagai blogger sekalipun.. KATAKAN YANG BENAR WALAUPUN PAHIT. kalau tanya aku.. takkanlah semata mata sokong BN, apa yang kurang setuju kita tidak boleh suarakan pendapat, aku rasa kerajaan BN satu kerajaan yang cukup baik dalam menerima teguran ahli2 nya dalam memperbaiki mutu pentadbiran dalam negara. See... fuck the pembangkang... tak timbul soal trojan horse atau najib bagi makan tak kenyang... kita ada kerja dan sumber pendapatan sendiri..bukan tahap cacai yang terpaksa ambik dana soros yahudi untuk bayar upah troopers... - waris amp

      Delete
  6. Itu tanda kejatuhan UMNO

    ReplyDelete
  7. betul tu bro..aku skong kau..jgn lah kita samakan taraf kita dgn pnyokong PR yg hnya tahu nk mnjilat bntut bos diorng jer..klau kerajaan buat silap sdh mnjadi tnggjwab kita sbgai rkyat utk mmprbtlknnya..slh ke kita mnuarkn pndapat kita??pendapat ad lah hak masing2..lagi satu,spnjang ak mngikuti panulisan blogger2 yg mnyntuh tntang AES ni mereka bkn tidak setuju sgn AES,cuma mereka tidak stuju dgn sistem PELAKSANAAN AES,sekali lagi,PELAKSANAAN..

    matang la skit wahai saudar2 sekalian..jgn jadi bodoh sprti anjing2 PR..

    ReplyDelete
  8. benda yg tak logik kita bantah bukannya mcm penyokong anwar aljuburi semua pun nak sokong AES tu mmg tak sesuai utk kita dan bknnya nak lawan mana2 pihak cuma nanti pasal benda ni byk lagi saman tertunggak pulak kerna sakit hati tak mau bayar.

    ReplyDelete
  9. anon 10.48 dan 10.50,korang ni penjilat tegar la ..haaa...apa yg bos lu buat..u ikut je..kerje lu,,,angguk je,,,yesss bossss,,,x pakai otak dah..atau mmg x de otak...

    jgn ikut ayat penjilat zaman tun mhathir...bila buat ssuatu..org bawah,,asik ckp,,TEPAT PADA WAKTUNYA..TEPAT PADA MASANYA..HIK HIK..mmg penjilat la korang ni,,

    sedih aku dgn org mcm ni..huk huk huk....

    ReplyDelete
  10. KITA BKNNYA NAK LAWAN MANA2 PIHAK TAPI AKU RASA AES NI MMG TAK SESUAI DIPAKAI DI LEBUHRAYA PLUS SEPATUTNYA PASANGLAH KAT JALAN BANDARAN OR JLN YG AGAK SIBUK DIBANDARAYA DAN PERSEKUTUAN. SANA KAN SELALU ORG BUAT SALAH LALU LINTAS.

    ReplyDelete
  11. "oiiiiiing....oiiiiiing....oiiiiiing.....!!!!!!!!!!"

    S: apa bunyi tu?
    J: bunyi puak2 VAVI UMNO!!!!

    S: apa pasat?
    J: ongkos bg tak cukup!

    Jib: haramjadah!!!!!!!!!!!!!! vavi house pk ... ko kacau aku jugak!!!!

    umnolucah vs umnongok



    ReplyDelete



  12. cilaka punya olang umnuuu!

    bikin olang raMAI susah...

    hantam sama ubn!!!!!!!!

    pru13 bila... saya mau kasi hantam sama itu kapala samseng umno!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. Lu ni ayat samseng ekk PK... Mcm jahanam je jwb. Ye mmg aku yg post..tp aku nk tnye bloggers nyamuk mcm korang, asal xpuas hati je blh menyalak bodoh wpun entah ape hujah yg betulnye??

    Ape yg xbetulnye psl AES smpai kena lanyak mcm PR lanyak?? Aku harap Najib jgn byk sgt 'hutang' budi dgn bloggers sampah samseng kaki ugut cmni. Bkn pe nnt Najib kena ikut kebodohan puak2 ni.

    *PK, lu punye ayat stail bangsat la..mcm gangster..aku rajin post jg hentam PR..tp ikut tgk stail ko yg merosakkan UMNO BN..stail kurang ajor yg Anuwar pakai! Nk ckp aku org yg same pun ko kena agak2 ker?? Bodohle ko kan tuan rumah..check je la IP aku..pehal buat agak2...ptuihhh!

    ReplyDelete
  14. Aku dh agak ramai Trojan Horse PR yg lagak mcm Pro UMNO BN.sbb tu open je kutuk.. Bg ruang byk2 PR kuat balik...pntng ditegur...besar kepala..diorang tegur org lain maki sedap2 xpe..posting tegur diorang je mengamuk mcm anjing lapar..cehh!!

    Aku org yg sama dgn anon 12.12, so ko xyh buat ayat bodoh agak2 ye PK..ptuihhh..

    ReplyDelete
  15. sudah kena main belakang da!!! blogger tak bermaruah la lu.

    ReplyDelete
  16. ye ye aku percaya tau..cis tp mmg ptt pun aes tu hancur aku suka haha

    ReplyDelete
  17. anon 12.16 klu ko tak suka dgn tajuk pk ni napa ko nak komen kat blog ni...xde org paksa ko baca pun kan

    ReplyDelete
  18. utk pngethuan k0rg bl0gger umg0k taraf nyamuk jeeeee...

    ReplyDelete
  19. Lajim ukim cakap "Bila mesyuarat MT,semuanya tipu rakyat.Ketua bahagian,ketua pemuda dan wanita,dapat banyak kontrak.Bila PRU guna rakyat utk dapat kuasa.Lepas tu ketua cawangan dll,habuk pun tak ada.Rakyat dapat RM500.tapi setiap hari,di arahkan pada polis traffic kena ada 8 kertas saman.Lepas tu harga barang naik.Setiap ketua bahagian hanya di peruntukkan 50 rumah mesra rakyat setahun.Kalau PR menang,dgn duit royalti 20%,di peruntukkan RM 1 billion utk perumahan rakyat di sabah bersamaan 16 ribu buah rumah setahun.Dulu gaji saya RM30 ribu,sekarang RM 1 ribu pun tak ada,ini kerana perjuangan saya utk rakyat"....Malunya steament mcm nie,sebagai negara yg membangun,adil dan saksama.

    ReplyDelete
  20. Anon 12.12 cibai la lu, toksah berlakon la, wa tau lu sapa, tungguuuu

    ReplyDelete
  21. gooood moorninng gEmPar VAVI house PK.... heheheeeeh

    ReplyDelete



  22. rakyat semakin jelak dgn gelagat ketua2 korupsi hipokrit UMNUU vavi.

    ReplyDelete
  23. Sebenarnya AES ni bagus utk mendisplinkan orangramai. Cuma tak eloknya ia diswastakan kepada pihak ketiga utk keluarkan saman. Sebaiknya biarlah pihak berkuasa berkenaan saja yg keluarkan saman agar perkara yg baik ini boleh mencapai tujuan.
    Orangramai kena buka hati dan minda, AES ini boleh mengkuatkuasakan undang2 jalanraya bagi pemandu yg biadap.
    Kerajaan perlu kaji semula tentang memberi pihak yg tiada kaitan dgn penguatkuasaan mengeluarkan saman.

    ReplyDelete
  24. Aku tgk PK ni kuat maki dgn mencarut je ble xkena selera dia. Kt atas dunia ni ko carutlah byk2..ko tnjukle samseng keparat ko, tp ingtlah kita semua xlepas dr 'takluk' Allah. Xkire lah ko org Anuwar ke org Najib ke, dosa maki carut tetap valid. Sekali Allah tarik nikmat ko berkata2..kena stroke tiba2 ke nk sebut Allah pn xboleh nnt, br ko tau langit tinggi mana. Xusah lagak gangster sgtlah PK... Org mcm puak ko ni sama je taraf dgn puak BERSHIT... Akal dibawah punggung... Nafsu je besar... Xde nk jejas lh negara oleh bloggers Langau kaki ugut samseng ni... Lmbt laun Allah bls jua...Aminnn...

    ReplyDelete
  25. AES system yg sgt bagus untuk disiplinkan pemandu, cuma bglah dia jalan dulu then komen. Ini ntah ape2 trus bantah, siap seronok lg peranti tu dimusnah.. Xphm le aku stail rakyat Msia skrg ni...

    ReplyDelete
  26. La la la la la...aku gangster? Muahahahahaha...macamana UMNO nak menang kalau ada anon pukimak kaki jilat sebab nak untung sanggup jatuhkan kerajaan? Tuan pensihat 25%?

    Akai ada ka? Demi projek AES sanggup tengok kerajaan jatuh,, anak haram punya PR company....he he he

    ReplyDelete
  27. bukan la nak kata apa kan..
    mungkin bila kena tang batang idong aku maaybe aku pun akan mengamuk...
    tetapi pikir lah sikit sebelum nak bantah pun sebab ini demi mengurangkan kadar kemalangan...tengok la wei tiap-tiap hari banyak kemalangan berlaku dengan ngeri lagi tu...
    so semua ada otak sebelum nak pakat bantai je pikir dulu ye...

    ReplyDelete
  28. AES ni elok letak kat tgh jalan je. Senang kena langar he.he..konon dh buat kajjian panjang lebar ha.ha..yg aku tahu kajian yg dibuat adalah ini utk kau yg inmmi utk aku yg tu utk sinun..ha.ha jgn mare..nti cepat tua...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!