GEMPAR! ROSMAH MANSOR NAK JUAL PERMATA BERNILAI RM1 BILLION?

Ada pihak mengatakan tiada beza antara PAPN (Pusat Anak Permata Negara) dengan Taska Kemas...

Jawapan ZZ.. BENAR DAN TEPAT SEKALI..

Mengapa?? Kerana Taska Kemas telah menggunapakai kurikulum Permata sejak tahun 2009.. sekian, terima kasih..

House PK: Ini adalah antara soalan yang selalu dilontarkan oleh orang ramai yang masih belum jelas tentang Permata. Mak dijawab ZZ dengan begitu tepat dan padat sekali. Malah kita boleh melihat banyak anjing pakatan dan penjilat DAP yang naik berang atas penjelasan yang dibuat oleh ZZ ni.

Dek kerna sudah malu, maka timbul la ayat SOP, betul ke dapat banyak ni je? Betul ke Rosmah tak dapat peruntukan yang banyak? Takkan la banyak tu je kot? Takkan la macam ni? Pendek kata macam-macam soal la ditimbulkan demi nak menghalalkan matlamat mereka.

Apa yang anjing DAP ni semua lupa adalah, semua jenis tadika ni, tak kira la Permata ka, Kemas ka adalah untuk anak-anak kita. Tak tau la jenis anjing apa depa ni, benda baik untuk budak-budak pun mereka kata nak dimakan duitnya. Padahal negeri mereka perintah semua menindas rakyat terutama sekali kanak-kanak.

Masihkah korang ingat lagi bagaimana kerajaan negeri Selangor menutup semua tadika Kemas tidak berapa lama dulu? Nasib baik la Rosmah ni ada hati nak tolong budak-budak yang tak berdosa ni. Kalau harapkan Pakatan segala peruntukan untuk anak-anak ini mereka sapu dan simpan duit untuk kempen pilihanraya.

Kalau kroang nak tahu berapa peruntukan untuk Permata, KLIK SINI

Wahai Pakatan Haramjadah, rakyat dah nampak terang-terang sekarang ni, korang memang buduk hati. Inilah masalahnya kat Malaysia ni, kualiti Pembangkang kat sini memang berada di tahap Paria, benda baik pun mereka tentang. Jadilah pembangang yang berguna sikit..alahai...

Asal ada orang nak ceritakan kebenaran je, maka anjing DAP aka juburi ni akan kata kita ni pencacai la, kaki ampu la, padahal mereka sendiri tak faham apa yang mereka cakapkan...kah kah kah..malunya pembangkang punya tahap sudah semakin macam pelacur di Lorong Haji tTaib adanya...

75 Responses to "GEMPAR! ROSMAH MANSOR NAK JUAL PERMATA BERNILAI RM1 BILLION?"

  1. Anjing2 DAP dah hilang akal , dah buntu nak cari fitnah lain setelah satu demi satu fitnah kantoi ! Yang paling kurang ajar dah kantoi boleh dok senyap2 tak buat permohonan maaf , memang celaka sungguh . Dah nak konar bab KEMAS dan PERMATA pulak , sekali KEMAS memang guna pakai kurikulum PERMATA .. kah kah kah kantoi lagi . Pak-pak lebai PAS mohon longgar-longgarkan serban anda supaya lebih banyak oksigen masuk dalam otak , itu pun kalau tak nak berterusan kena tipu dengan 'sahabat2' a.k.a serigala lain dalam PR lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg anjing2 DAP tu semua tak kenang budi pny org!! kurang ajar tu jgn ckplah dh mmg sah2 depa tu mmg kurg ajar pun!! satu demi satu fitnah yg depa dok buat skrg nie!! bila depa nak dok diam pun aku tak tau lah!!

      Delete
  2. peruntukan banyak mana pun apa masalah pakatan semua nie ha....
    benda baik la wei itu pun untuk kanak-kanak la...
    tak kan nak berkira jugak kot????????
    sendiri hati batu kejam lahanat pakatan semua nie terutama si anuar dan sekutunya..
    bila DSR fikir pasal kebajikan kanak-kanak depa juga yang bangun membangkang mempersoal memfitnah..
    bukanya sokongan yang hendak diberi tetapi racun yang diberi...
    dah memang dasar hati busuk pakatan semua nie...
    nak bahan DSR pun jangan lah sampai lupakan kebajikan kanak-kanak sekalian nie...
    anak korang pun ada jugak wei...

    ReplyDelete
  3. pakatan semakin lama semakin bersifat syaitan..budak2 masum pun tidak dilepaskan..mereka patut dijatuhkan..anak2 mereka kita patut sisihkan bagi dorang rasa sikit apa nak jadi dgn masa depan anak dorang baru dorang akan mungkin la tu pun comform tidak mereka sedar

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu saya sokong tetapi saya tahu DSR sangat berbesar hati walau anak 'MUSUH' pun beliau tidak akan sisihkan kerana hati beliau tak busuk macam pakatan semua tu..kerana beliau sayangkan kanak-kanak semua tak kira la anak sape pun kerana kanak2 kan tidak bersalah mereka sangat polos dan memerlukan orang yang betul untuk dididik seperti program permata ini..

      Delete
  4. org2 pakatan haram nie semua mmg tak reti dan tak pernah nak bersyukur!! apa yg DS Rosmah buat semua nie utk kepentingan anak2 kecil di ngra kita jgkkn.. knplah depa nak dengki dgn budak kecil pun!!

    ReplyDelete
  5. Tuan,

    Minta di-link-kan blog saya di blog tuan. Blog tuan sudah di-link-kan.

    http://www.inigoblogpolitik.com/

    ReplyDelete
  6. inilah dia masalah org2 pakatan haram ni.. depa tu sume tak pernah sekali pn nak pikir pasal kanak2 di negara kita ni..apa yg datin buat semua ni utk kebaikan kanak2 ni jgkkn.. jd apa yg nak didengkikan?? knp mst nak buat mcm2 fitnah pasal datin??

    ReplyDelete
  7. orang kata banyak peruntukan diberi buat program permata....tapi tak da yang pikia peruntukan itu digunakan untuk kebaikan anak anak muda...pakatan jeles ke....jeles bukan tak dapat peruntukan tapi jeles tak da akal nak pikia buat program sebegini....

    ReplyDelete
  8. kah..kah..kah..anjing2 PR kna lagi..nmpknya fitnah pmbgkg utk jtuhkn rosmah gagal lagi,msti diorng meroyan beb!!ak kdang2 pelik ngan pmbgkang ni,mreka snggp jdikn bnda2 ni sbgai modal brkmpen untuk parti diorng walhal ini demi kbaikan knak2 kat negara ni gak..ntah2 antra anjing2 pembgkg ni ad yg hntar ank ke pusat asuhan PERMATA,tp sbab nk jilat pmimpin diorng,diorng ckp la mcm2..lagi satu PERMATA ni utk kanak2 jer doe,bwah 21,xleh nk mngundi,so xpyh la bmbg sgt..ketakutan pmbgkang semakin mmncak smpai rosmah trus mnjadi mgsa ftnah mreka walhal rosmah hnya mnjlnkn tgas dia sbgai isteri PM,dia xprnh lak brkmpen utk BN,tp knp pmbgkg begitu gabra..sbb diorng hnya tahu mrompak duit rkyat,nk bt jasa jgn hrap lah..

    ReplyDelete
  9. pakatan haram jadah useless bucket of shits...always mata kat isteri orang je....

    ReplyDelete
  10. I LOVE DS ROSMAH.....SHE IS THE BEST!!!!

    ReplyDelete
  11. dh kena atas batang hidung sendiri anjing2 pakatan harami nie mula la cr alasan lain...sebelum fitnah rosmah ttg permata tu baca dulu sejarah penubuhan permata,apa peranan permata jgn duk fitnah rosmah dngn membabi buta wahai anjing2 pakatan harami oi.....rosmah buat program utk kebaikan anak-anak kat malaysia nie pun pakatan harami nie dengki....klu setakat duit rosmah x hairan la laki dia pun bnyk duit sbb keturunan laki dia dh mmg keturunan orng kaya...lain la al juburi kekayaan dtg dr dana asing...

    PERMATA d tubuhkan utk mendidik anak-anak dr terjebak ke dalam keruntuhan akhlak dan moral dan ternyata perkembangan emosi,sahsiah dan sosial anak-anak PERMATA amat menyerlah dan lebih baik daripada kanak-kanak yg d hantar ke PASTI d mana kanak-kanak se awal 4 tahun sudah d ajar memijak gmbr pemimpin2 negara....ini FAKTA bkn AUTA.....

    ReplyDelete
  12. masaalah pakatan yang belum selesai memfitnah dan menghina orang lain demi kepentingan diri sendiri..habis semua nak ditutup walhal itu semua untuk orang melayu..

    ReplyDelete
  13. puak-puak fuckatan ni dengki sebab tadika PASTI tak dapat peruntukkan sesen pun dari Kerajaan Pusat/BN. Mana dia janji PAS nak beri pendidikan percuma, sedangkan PASTI, UNISEL, KUIN semuanya mak bapak kena tanggung. Duit derma karung perabis kat pemimpin atasan buat markaz PAS, bayar duit sara hidup penceramah, bayar duit pergi demonstrasi dan bayar duit minyak bas, trailer dan jet pemimpin.
    Pencacai penat kutip derma, pemimpin mereka mewah bergaya asyik tambah anak, tambah bini dan perbesarkan rumah.

    ReplyDelete
  14. bodoh punya pakatan banyak benda yang ds rosmah buat. yang terbaik untok anak-anak kecil demi masa depan mereka. bukanya macam pakatan apa yang mereka boleh lakukan program untok anak-anak untok masa depan mereka megaja mereka melakukan perkara yang tidak baik jelah..

    ReplyDelete
  15. balaci2 uummmnnooo....
    Agak2 brapa ringgit korang dapat upah meroyan ni ek.?
    Sb setahu gue, kaki2 merapu BN ( BABI NEGARA ) ni, kalo dpt duit poket, meroyannye menjadi2. Minta korang buka mata skit, nawaitu program tu x lain x bukan untuk kroni2 sahaja. Hidup ni kna brfikir jauh skit, jgn di sebabkan dapat gula sekilo, dh gelap mata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa mnafaat kroni dpt dari buat program tadika nie port well woi?
      jual bdk2?
      itu keje PR je
      org2 mcm ko la perosak bangsa

      Delete
    2. Paling jelas nampak, x payah pikir jauh2, conpom baju yg dpakai oleh puak2 permata tu disponsor, mampus x beli sendiri. Brapa harga? Rm20? Rm80? Sape yang dapat kontrak jahit baju? ( ni bru yg kecik, x payah nk pikir yg besar lg) orang mcm ko ni, kena byk membca lg. Jgn sempitkan akal dengan bacaan pihak tertentu shj.

      Delete
    3. Name pun bisness brader....ko klu nk wat keje ko nk wat free je ke?
      and mmg la kne ade uniform bdn kerajaan....aduh xkn tuh pun lu xley pk der?

      Delete
    4. Bsnes nk wat mkn ank bni tu ther, biarlh halal. Berlambak cra bsnes islam ther. Ambil thu la skit2 hukum hakam ni, kta nk mati ther. Jgn main belasah mcm lembu je, x kira rumput kebun org ke janji boleh rembat. dalam islam HARAM tu ther. (islam je bkan islam hadhari pak lah badawi yg dh mati tu).

      Delete
    5. kami pengusaha taska telah beroperasi sebelum wujudnya permata dan alhamdulillah anak jagaan kami juga cemerlang,dan kami rasa tertindas gak,setelah jkm bertindak atas dasar permata kami ditekan dengan peraturan 1rumah hanya dibenarkan 15 kanak2 saja,pengasuh 3 orang,rumah sewa(sbb tiada aset sendiri),mmng jadi kerja free je la,klu dah ini ketetapan Allah bg kami pengusaha taska kami redha ttp bg pemimpin2 negara harap pertimbangkan jgn syok sendiri,kami rakyat malaysia juga,kami pun ada keperluan juga,asyik nak kena ugut saman klu ambil budak lebih,atau tidak menghantar pengasuh pergi kursus,jadi pengemis kot kami lpas kami dah tidak lagi boleh beroperasi,tak kan kami nak letak harga tinggi kt ibu bapa kami tidak sanggup berlaku zalim,lebih baik kami tutup je,..Allah maha kaya balasan tetap ada InsyaAllah bg mereka yang zalim

      Delete
  16. ADA JE YANG TAK KENA DENGAN PAKATAN NI TAK HABIS-HABIS DENGAN FITNAH MEGUTOK MEGATA DAN MEMHINA TAK ADA KEJA LAIN KE DARI PADA KAU NAK BUAT KEJA BODOH NI SUKA SANGGAT MEMCARI KESALAHAN ORANG .APAKAU FIKIR KAU BAGUS SANGGAT KE ..

    ReplyDelete
  17. PR dh takot sebab mereka dh xdk kekuatan dh....ramai rakyat dh mula sedar trutamnya di selangor...mereka nmpk cara pakatan rakyat hnye menjahanam kan negara....sape lgi nk prcye kat PR kcuali anjing fanatik yg di sogok duit

    ReplyDelete
  18. PR sole purpose is to destroy malaysia and make it to obey the rules of the zionist that is y they are trying very hard to succed

    ReplyDelete
  19. Mana SOLOMON KING ni? X kn baru bongkar 1 je dah lari terkencing2. Kalau nk brpolitik, jgn main baling batu sorok tangan, brani la hadapi, jgn jd mcm Anjing2 Umno menyalak dalam pagar, kat depan lari mcm Babi x de ekor. Bile ajak debat, alasan kukuh Debat Bukan Budaya Kita. Khhaaiikk ttuuiiihhhh... ( tringat pernah tgk DEBAT PIALA PERDANA MENTERI ). Bnda terang n jelas mcm tu pun kena tipu, yg x nmpk lg2 lh. Bagun la wahai pencacai2 LEMBU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape main sorok2? haha ko nie lawak ar ko ingt aku tkut sgt ke? common la beb ko nie wat malu name PR je sbb bhse pki bhse maki ce la bncang elok2 xley ke?
      ssh sgt?
      hahaha bhse x beradab lpz tuh ade hati nk bg ceramah ape tah....setiap manusia ade pndangan masing2....and stiap orang ade cre mereka kerja untuk mendptkan income tuk sara diri....kalau la btol ko ckp kroni bnyk asl aku tgk sdikit je org melayu kaye berbanding cina? asl 1 je billionair melayu islam? mne asl yg len? smua cina je aku tgk? apa punya sistem kroni hang dok merepek nie....kalau la btol ko ckp sistem kroni....malaysia jd mcm negara africa di mne pemimpin die amik smua dan tolg kroni shja...itu bru btol.....nie ko duk ckp atas angin tnpa bukti so i just dont seem to understand how u thnk

      Delete
    2. Income tu biarlah yg halal bro. Nk wt mkn ank bni tu. Kroni nk kya mcmne coz ketua Babi Negara tu x kira org d tipunye. Betul la hang ni x cukup maklumat, ramai bllioner melayu islam kt mlysia ni. Dgn menabung shj dhdpt beli cincin brjuta2 rggit. Cuba korang kira brapa ringgitn1 hari nk cukupkan jumlah tu.Hahaha.a... Lain kali ckp je la duit kena latori ke, duit nafkah dr abg jib ke, duit jual hrta pusaka ke. Errr...mat taik & mat toyol plak mcmner? Dh hbis ke duit diorg tu. Hahaha.. Akhir kata, sudh trjawab prsoalan knapa masa korban hari tu lembu x ckup, rupa2nye lembu2 ni berehat kat kondo x blik kg.
      Bajet tuk rakyat 2013, 2012 dh naik gula..gila ke ape pemimpin mcm ni. X boleh pikir2 lg ke korang diprbodohkn dgn seng2 je.

      Delete
  20. Saya ucapkan tahniah pada Rosmah kerana sudah pun ada keinsafan untuk cuba menolong rakyat. Saya rasa pengikut-pengikut parti UMNO=Setan serta kuncu-kuncunya termasuk kawan karibnya Chua Soi Lek dari BN=Barisan Neraka akan turut meninggalkan amalan mereka yang tidak sehat!

    ReplyDelete
  21. Akak nampak sgt pakatan ni tgh cuba sedaya upaya utk jatuhkan datin sri rosmah... Apa lah drg dpt klu drg busuk hati... Dah lah tu tak baik fitnah org...

    ReplyDelete
  22. Pembangkang asyik nak hentam permata jer.. Kenape??? Mungkin mereka ni seperti katak di bawah tempurung, tidak tahu apa apa perkembangan, tidak pandai membaca dan memang mereka ni bebal. Kalau kita mintak mereka terangkan apa itu permata aku rasa dorg tak tahu.. mereka hanya tahu menghentam pihak kerajaan sebelum memahami apa itu permata!!

    ReplyDelete
  23. Permata tu dah ckp perfect dah n dgn ada nye permata dpt gak bantu rakyat ringankan beban drg... Yg byk kata2 tu semua dengki je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan dengki sbb semua org sokong kak mah tp kutuk kak jijah tu je... Dah tu kak jijah bodoh sapa nak puji dia kan

      Delete
  24. Permata merupakan satu prgram yg terbaik untuk anak anak kita, apa salahnya permata di mata pembangkang??? Dah takde isu lagi depa tak henti henti duk hentam permata. Aku rasa usaha rosmah utk menubuhkan permata adalah satu usaha yang murni.. Ada ke isteri pemimpin pakatan berusaha macam rosmah?? Berusaha untuk naikkan lagi saham suami mereka adalah.. Tapi tak tahu buat kerja.. Tgk la apa yg dah terjadi pada negeri negeri di bawah pimpinan pakatan.. Hacur beb!

    ReplyDelete
  25. Hebat !! sebanyak 313 buah TASKA KEMAS telahpun dinaiktaraf di seluruh negara dan tenaga pendidiknya telah dilatih bagi membolehkan semua TASKA KEMAS menggunapakai Kurikulum PERMATA Negara.

    ReplyDelete
  26. aq pun x paham dengan perangai anjing2 sial pakatan dan DAP kafir harbi ni,bende ni memberi impak positive kepada ank2 mereka jugak.
    pasal hasad dengki yg membuak2,maka benda baik pun mereka kata jahat.
    semua yg rosmah buat,semuanya dikatakan utk kepentingan diri.
    kenapalah mentaliti anjing2 ni low giler,benda baik pun mereka nk jadikan isu.
    ank2 anjing ni jugak yg bersepah kat PERMATA,pastu macam anjing tersepit duk melalak kata PERMATA mkn duit.
    makan duit penye sial,utk kebaikan kanak2 kat malaysia ni jugak.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  27. SYUKURLAH YG TADIKA KEMAS PUN DAH NAIK TARAF JUGA AKHIRNYA. SEMUA CIKGU ADA DIBERI KURSUS UTK MENGAJAR KANAK2 NI. YG PASTI PERMATA NI YG TERBAIK UTK ANK2 KITA.

    ReplyDelete
  28. nikmatilah bulan2 terakhir mencuri wang rakyat

    ReplyDelete
  29. Demi meningkatkan taraf pendidikan tadika kemas di naik taraf.ini merupakan langkah yang bijak di buat oleh rosmah,PERMATA merupakan satu contoh yang terbaik,,pakatan apa yg mereka lakukan hanya tau merosakan masa dpan kanak-kanak dan memberikan contoh tidak baik.kenapa bodoh sgt..nama je org tua dan pemimpin tp otak bodoh sial btl

    ReplyDelete
  30. I love Rosmah bukan sebab dia isteri PM atau pun oun kerana dia jojes dan cantek tetapi kerana kehebatan dan kewibawaan beliau sebagai wanita pertama yg amat disanjungi dunia luar terutama di asia.

    ReplyDelete
  31. perh brader,de anjing pakatan bernama port well tak puas hati kot.....kesian brader ni,hari hari kena liwat dengan anuwar sampai otak pun dah tak berfungsi.....bende yg baik pun dia kata tak baik,DSRM membantu rakyat dia kata DSRM merompak rakyat.....nampak sangat brader ni bebal nak mampus,tak tau bezakan yg baik dan yg buruk.....sembang kencang boleh lah brader,kasi bukti tengok.....baruah pembangkang macam ni lah,tak boleh nak terima kebenaran.....pastu buat fitnah pasal DSRM,perangai serupa celaka haramjadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah..kah..kahhh..rela bodohkan diri ni pertahankan anak derhaka mansor ni, byk ke dpt projek? Dpt beli petrol n gula dgn harga murah ke brothr? Cuba bukak2 youtube tgk pengakuan adik bradik rosmah tu ape diorang crita. Buka kepala skit. Kalo darah daging dia sendiri kata mcmtu, korang yg x de kna mgena ni nk backup dia? Hidup2 kna tipu.

      Delete
  32. KALAU DAH PAKATAN NI BUSUK HATI NAK MAMPUS TAK HBS2 NAK HENTAM ROSMAH DGN ISU PERMATA AJE. ORG DAH TAK BODOH N BUTA APA YG ROSMAH BUAT TU MMG YG TERBAIK UTK ANAK2 KITA YG KRG MELALAK MCM ANJING KENAPA DAH TAKDE MODALKE NAK BUAT FITNAH.

    ReplyDelete
  33. pakatan saja suka buat fitnah tetang ds Rosmah. sedangkan ds Rosmah banyak membantu rakyat yg kurang berkemampuan untuk kesenangan kita semua.

    ReplyDelete
  34. Memang bebal tahap babi pakatan ni... Benda baik dengan buruk pun taktahu nak beza... Agak-agak lah kalau dah taktahu nak buat apa... Asyik nak menipu dan menfitnah je kerja... Salah ke nak tolong anak-anak kita untuk belajar? Adakah itu satu kesalahan besar? Cukup-cukup lah dengan fitnah busuk korang tu, Ingat rakyat bodoh ke nak percaya janji kosong yang tak pernah nak tepati tu hah pakatan? Lagi ada hati kaki liwat nak jadi PM? kahkahkah!

    ReplyDelete
  35. Aku tak faham betul lah dengan pembangkang ni. Tak habis-habis nak fitnah. Ada-ada je yang dorang tak puas hati. Come on lah! Takkan nak buat benda baik pun korang tak puas hati. Benda ni buat untuk kesenangan semua juga. Cuba lah berfikir sikit wahai pembangkang. Jangan asyik nak menipu sana sini je.

    ReplyDelete
  36. Kalau dah busuk hati taknak tolong rakyat, Janganlah marah orang yang tolong rakyat. Dah parti sendiri suka makan duit haram janganlah nak mengata orang, Cermin lah diri sendiri dulu sebelum kata orang macam-macam. Kalau diri sendiri lagi teruk baik tak payah.

    ReplyDelete
  37. Sepatutnya kita kena lah tengok mana yang bagus mana yang tak bagus.. Kita tak sepatutnya terus menyalahkan sesuatu benda tanpa memeriksa dengan betul. Sebenarnya, Kalau dilihat dengan betul, Permata telah sikit sebanyak mengubah nasib orang-orang yang tak mampu nak hantar anak mereka ke tadika. Sekarang mereka dapat hantar anak-anak mereka dengan mudah dan percuma.. Elok kalau permata membuat bermacam-macam lagi program bagi membantu kanak-kanak berlajar dalam masa yang sama menolong orang yang susah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu bro...kalau di kira dari segi kewangan...kumpulan yang berekonomi baik saja yang ramai menghantar anak anak ke pra sekolah yang tip top...dgn program permata peluang di berikan seluas luas nya untuk kumpulan keluarga yang kurang kemampuan.

      Delete
  38. pembangkang hanya tau mcm mana nk fitnah utk kepentingan mereka je...tanpa mehirau masa depan rakyat...janji ade kepentingan partie pembangkang mereka sangup lakukan ape saje...rosmah laku kan pekara baik demi masa depan anak2 rakyat malaysia tp pembangkang x puas hati maka die reka mcm2 cite...bila lah pembangkang nk berubah aku pun x tau

    ReplyDelete
  39. Drp pmerhatian gue, hya 2 3 kerat sje rkyt mlysia yg masih skong BN . PRU13 ni, brakhirnye riwayat umno.
    Bkti nye :
    1. Bilgan like / dislike sembang najib.
    2. Mlalui facebook akaun najib, 3/4 adalah pembangkang.
    3. Bilangan org yg hadir ceramah ( pembgkang /umno )
    4. Perhmpunan bersih. ( brbanding yg buat mogok )
    5. Kebangkitan anak2 muda
    6. Keputusan undi di IPTA (fakta sebenar tdak didedahkan )
    7. Keyakinan najib untuk bubarkan prlimen.
    8. Byk taktik SPR trkantoi
    9. Makin byk pnyelewengan dlm umno trbongkr.
    10. .........dan byk lg!

    ReplyDelete
  40. kepada port well

    bkn main lagi kau erk,ckp pasal hala/haram,ckp pasal islam,pasal kroni...mcm lah arti kau tu xde semua ni..

    BAS Mewah apa crta bro??mna dpat duit tu??
    Jet Mewah apa crta bro??sejak bila plak menabung??
    Kat kelantan sana,berapa byk kroni nik aziz kat dalam PMBK??knp bnda2 ni kau xsntuh..sebab sbnrnya pencacai,bkn ktorang..tgk sudah komen kau,brlmbak kat sini,klau xslap aku PR byr 500 sbln erk utk pnjilat2 mcm kau ni??

    ReplyDelete
  41. Pembangkang hilang modal..asyik dgn SOP salahkan BN dan Rosmah.. Pembangkang patut berterima kasih krn PERMATA juga beroperasi di negeri negeri mereka... Membantu semua rakyat tanpa kira negeri.. Gua pasti pemimpin tempatan mereka akan pergi heboh ckp PERMATA ni initiatif pembangkqng...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu aku sokong pembangkang dah xde modal nak cr kesalahan bn jd drg jdkan rosmah mangsa keadaan dia buat apa pun drg kutuk..drg ingat bgs sgt ke apa yg drg buat tu pui bodoh nak mampus lah malukan diri sendiri je pembangkang2 ni semua klu aku jumpa nak je aku jentik telur drg

      Delete
  42. Le leftenan pun sama bangang.........cakap biar le ada kuality bro........sudah la gi main tembak2 ngan tadika kemas tu.

    ReplyDelete
  43. Permata is just fine...my son is studying there and i am veli happy.. I hv told all my friends abt it... People are happy,oppositions are not..

    ReplyDelete
  44. Memang tahap bangkai anjing pembangkang bangang di Malaysia sampai tarak otak benda simple pun xleh pikiaq. kalau permata negara yang FREE untuk parents hantar anak2 untuk dptkan pendidikan awal dikatakan SALAH... aku dh tak boleh nak kata apa.. org bingai mcm ni terangkan apa pun dia masih bodo

    ReplyDelete
  45. aku predict banyaklah beruk UMNO akan heart attack lepas PRU ini. memang patut lah beruk2 ni mampus pun. Dah lama menipu melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAPAK KO LAH HEART ATTACK LPS NI SBB PRU NI AKU comfirm yg UMNO AKAN MENANG PEMBANGKANG GIGIT JARI JE LAH YE

      Delete
  46. Korang tgk komen pencacai pakatan.. Nmpak sangat komen mereka tidak ilmiah tetapi penuh dengan caci maki.. Bercakap tidak berfakta. Sama macam pemimpin mereka.. Ni lah akibat kalau dah bercampur pemikiran komunis DAP. Mereka sebenarnya dah takut dengan bayang bayang mereka sendiri, kerananya mereka melihat kejayaan dan kenikmatan yang kerajaan barisan nasional sediakan untuk rakyat malaysia.

    ReplyDelete
  47. romah nie dahlah pendek gemuk pulak tu...lepas nie sumbat je dalam lokap......jangan kasi can....

    ReplyDelete
    Replies
    1. OIT SIAL ORG MCM KO NI PTT MATI DALAM LUBANG JAMBAN TAU ORG BUAT BAIK KO DUK MENGATA MCM BABI JE KAN...PTT NYE KITA KENA RESPEK ISTERI KEPADA PM KITA BKN HINA...

      Delete
  48. aku pelik lah dgn pembangkang ni dah mcm xde isu laindrg nak cr kan asik2 pasal permata ni..ye pun tak suka dgn rosmah benda yg baik tu kata lah elok tak yah lah semua benda krg nak kutuk nampak bodoh sgt lH PEMBANGKANG NI

    ReplyDelete
  49. PEMBANGKANG DAH XDE KEJA LAIN LAH TU ASIK NAK MELALAK JE keja mcm anjing kelaparan pun ada...kak jijah tu selain dr jaga telur anwar apa yg dia buat utk rakyat???xde apa kan pembangkang mmg suka sampah masyrakat mcm tu kan

    ReplyDelete
  50. pembangkang sudah tiba masa nye utk gulung tikar...bla lah lu

    ReplyDelete
  51. Permata tak dapat peruntukkan tambahan? Kesian program bagus nie patut diberi lebihab peruntukkan untuk dijalankan. nak masuk bab pembangkang nie, kalau betul pun mereka akan komen, salah pun mereka akan komen.lumrah jadi pembangkang.

    ReplyDelete
  52. kalau fitnah biar kena pada tempatnya, apabila bab bab pendidikan dimainkan untuk kepentingan politk pembangkang, benda yang baik pun mendapat nama buruk. Kesian bila saya fikirkan pasal permata ini. Negara luar mengiktirafnya, tapi rakyat negara sendiri tidak menghargai.

    ReplyDelete
  53. kalau saya, saya akan sumbat Cili kering dalam lubang buntot pembangkang bagi mereka rasa sikit bahana fitnah. pandai kutuk orang sahaja suruh buat benda baik tak boleh pula. haish haish haish! sah nak kena pelempang nie!

    ReplyDelete
  54. DAP ini mememang patut disula. depa nie bab tuduh memang pandai, sering kali cari keburukan dalam kebaikkan dan rakyat mudah terpedaya dengan fitnah mereka. Pembangkang perlu arif dan bersikap adil dalam mempromosi benda yang baik, rakyat pula kena pandai menilai. jangan menari ikut rentak orang lain.

    ReplyDelete
  55. Well i assume the rakyat has misunderstood about permata and it's mission in developing early childhood education. I personally think that Oppositions should educate the rakyat on honoring the the right thing. It's good to help some good programs shine.

    ReplyDelete
  56. rosmah nie mcm angry bird pun ada iras skit skit..wanita jahat.

    ReplyDelete
  57. PKR memang bodoh, Hal Pendidikan pun hendak dipolitikkan, Haktuiiiiii!!!!!!

    ReplyDelete
  58. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  59. mEMFITNAH tidak kena tempat la Fuckatan Haram , Isu ini pun nak dipebesarkan..Tidakkah mereka fikir ini adalah satu cara untuk kanak- kanak dapat mengembangkan otak mereka dgn perkara yang baik??.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!