GEMPAR BERAPI! VIDEO KEBIADAPAN PELAJAR DI UIA TERBONGKAR PART 1


Pendedahan Rakaman Video Oleh Pelajar UIAM yang menunjukkan kebiadapan pelajar UIAM sendiri yang tidak menghormati Timbalan Rektornya sendiri, Dato' Dr. Mizan yang cuba menjelaskan perkara sebenar tentang kepincangan sistem yang berlaku semasa Pilihanraya Kampus UIAM pada 25hb September yang lepas

SIkap pelajar UIAM pro-pembangkang ini tidak dapat menghormati seorang Timbalan Rektor mahupun seorang yang lebih berumur daripada pelajar tersebut.

Adakah ini akhlak yang sepatutnya ditunjukkan oleh seorang pelajar yang datangnya daripada Universiti ISLAM Antarabangsa Malaysia?

Sungguhpun kamu tidak menghormati beliau sebagai TImbalan Rektor, sekurang-kurangnya hormatlah beliau sebagai orang yang lebih tua daripada anda.

Serulah ke jalan Tuhanmu (wahai Muhammad) dengan hikmat kebijaksanaan dan nasihat pengajaran yang baik, dan berbahaslah dengan mereka (yang engkau serukan itu) dengan cara yang lebih baik; sesungguhnya Tuhanmu Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang yang sesat dari jalanNya, dan Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang-orang yang mendapat hidayah petunjuk.. (Surah Al-Nahl Ayat 125)

House PK: Pandai pulak mamat ni mintak Timbalan Reaktornya bersumpah ya? Kenapa tak suruh Anwar Ibrahim bersumpah? 

25 Responses to "GEMPAR BERAPI! VIDEO KEBIADAPAN PELAJAR DI UIA TERBONGKAR PART 1"

  1. Mmg mcm ni lah perangai pembangkang.. Tak kira lah kat mana pun drg belajar drg ttp kurang ajar....tak reti respek org tua...pengaruh anwar terhadap budak2 yg lemah minda mcm ni mmg kuat biasa lah kan anwar mmg pandai berkata kata cuma pelajar ni lah bodoh tahap qaban

    ReplyDelete
  2. Anwar kan suka hasut org jd kurang ahar tgk lah apa yg drg bt sbb anwar mesti akan jadi kecoh sbb mmg anwar dah ajar pengikot2 bodoh dia mcm tu...

    ReplyDelete
  3. Aku pasti budak yg tak de akhlak ni mak bpk dia pun comfirm dia tak respek... Yg dia respek amwar je

    ReplyDelete
  4. Ptt nye budak kurang ajar mcm ni buang he dr uiam tu.. Sbb ada nye budak2 mcm ni lah nama uiam rosak tau.. Dah lah nama universiti kebangsaan islam malaysia mmg tak blh bg muka bila budak biadap sbb secara tak lsg ia membabitkan nama negara kita jugak...

    ReplyDelete
  5. Akak pelik lah...Nak kata bodoh mak bpk tak ajar.. Tak blh jugak kan sbb drg ni student uia tp napa masih perangai mcm ni tak reti respek org tua... Bkn ke islam ajar respek org tua tak kira lah dia btl atau salah tp kita tak blh kurang ajar dgn dia kan..tp budak2 pembangkang ni semua tak tau lah anwar ajar apa jat drg samapikan blh bersikao biadap dgn org tua

    ReplyDelete
  6. Mcm ni lah sikap pengikut anwar... Tau main jubor je baik tak yah berlajar kat uia tu buat busuk nama uia je... BudK2 mcm ni pttnye buang he dr u biar drg tau ikot anwar tu tak dpt apa... Tak oun bg anta bdk2 tu kat aq je buar aq jentik telur drg sampai drg tau respek org tua

    ReplyDelete
  7. anak melayu...meka tak bealajr dai bekas pelajar tahuan 19an yg kini hidup susah ada yg menadi kuli aja..tak ada pun bang non nak tlg sebab tak memberi apa pa ertia atau no hasil...

    ReplyDelete
  8. mulut mcm longkangOctober 1, 2012 at 7:06 PM

    mcm nie lah penyokong pkr dan jgn risau akn ade lebih ramai pelajar mcm nie sbb tepengaruh dgn anwar....yg paling anak haram sebenarnya anwar die x layak dipangil manusia lah

    ReplyDelete
  9. Klu mcm ni rupa nampak gaya nye klu pkr menang penat aq nak jentik telur org ramai sgt yg kurang ajar nnt

    ReplyDelete
  10. Bukan main lagi pencacai pakatan haram suruh orang sumpah der... Tuan kau bila nak sumpah? Dah berzaman tunggu peliwat bersumpah tapi tak berani berani dia.. Puihhh!!

    ReplyDelete
  11. memalukan nama pelajar je sial nie...patut lempang sial nie pastu heret pusing kl....nie la sifat pebangkang...memang sial punya perangai..nie mesti bapak dia orang kuat pakatan anak haram..sebab tu perangai sebijik macam pakatan...jenis tak reti hormat orang yang lebih tua....sial

    ReplyDelete
  12. inilah yang akan berlaku apabila terlalu taksub menyokong pembangkang....
    sampaikan orang tua pun dorang tak reti hormat..
    contohnya kelakuan yang dilakukan sewaktu perhimpunan bersih...
    PM dan DSR pun tak dihormat macam-macam mereka hina...
    pelajar berpelajaran tetapi sayang akal cetek...

    ReplyDelete
  13. sial punya pelajar,dengan org tua pun xde hormat.
    macam ni la perangai pencacai2 pembangkang sial,terlalu taksub sampai lupa semua batas.
    harap belajar je kat UIA,perangai cam sial.
    macam mana hebat pun ko sekali,islam x ajar kita tuk kurang ajar atau biadap dengan org tua.
    dasar pelajar x berilmu yg sial,pelajar yahudi yg lahanat

    ReplyDelete
  14. cuba kau ckp ngan aku pembangkang ni bila tahu hormat org??stat dari pmimpin diorng hngga lah anjing2 diorng smuanya biadab!!pada aku bdak ni xde tokoh sebagai mahasiswa langsung,sorry to say la,but he is full of shit!!ni lah yang org tua2 selalu ckp,belajar tnggi2 tapi BODOHnya bertingkat-tingkat..

    ReplyDelete
  15. INILAH BEBUDAK YG TAK RETI RESPECT ORG TUA MESTI MAK BAPA DEPA PUN MEREKA TAK RESPECT. INILAH CONTOH PERANGAI PEMBANGKANG BELAJAR TINGGI MANA PUN TETAP BODOH NAK MAMPUS.

    ReplyDelete
  16. buang aje bebudak ygkurang ajar ni tak perlu simpan lagi buat langsung takde masa depan sendiri pun dah gelap nak tolong negara jgn haraplah nak jahanamkan negara mungkin mereka ni pandai agaknya.

    ReplyDelete
  17. patutnya buang je budak kurg ajar nie dr UIA...
    harap je pelajar U tp perangai mcm org tak berakhlak lgsg!!
    otak tak dek lgsg! nk buat mcm mne dh otak dia ada kat anwar je!
    mcm nielah alamatnya jadi..

    ReplyDelete
  18. ish perangai mcm sial je budak ni..! harap je pelajar IPT tp buat perangai mcm org tak berpelajaran je! krna dia hbs rosak nma UIA.. buang je dia dri UIA tu!!

    ReplyDelete
  19. die nie ckp mcm nk set up pilihan raye sng....asl ko je x setup sndiri kan?
    dri ko membebel ko join la spr...

    ReplyDelete
  20. nie idk what to say.....adakah psl die mmg memahami dan mengetahuai ape mslh2 nya.....atau die dpegaruh rakan untuk mnjd sbgini?

    ReplyDelete
  21. Memang macam ni lah akhlak pakatan... Kurang ajar nak mampos der.. Tak reti nak hormat orang.. Sekurang kurangnya orang lah sebab dia lagi tua dari kita... Bahlol betullah pencacai pencacai pakatan ni... Puihhh!

    ReplyDelete
  22. Budak ni kalau dah tak percaya kat pengurusan UIAM .....pi la belajak kat negara lain...pakai duit sendiri...jangan pakai duit kami ....kami tak halal ....

    ReplyDelete
  23. hahaha... kelakar laa komentar2 yang diberi... komen2 kat atas ni sume macam xde beza je dengan tajuk post ni..
    kita sebgai org umno, kene laa jadi contoh sket.. jgn jadi same macam "pencacai Anwar"... ^^

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!