FUYOH! PAS DAPAT SATU LAGI ANUGERAH! ANUGERAH PARTI PALING BEBAL DALAM DUNIA!

Aku nampak keratan ni kat blog RBF Online.. Klik sini

Muahahahahahaha! Kah kah kah, ambo mintak maaf, ambo tokleh tahan. PAS memang bebal tahap harami punya, Anwar dah iktiraf mereka bebal dar dulu lagi. Sampai hari ini Anwar masih pandang mereka sebagai Kaldai bebal. Dia nak PAS pun sebab kan Kaldai mudah diperbodohkan?

Aku percaya kalau Anwar baca artikel ni, pasti dia akan gelak guling-guling punya sebab dia tau PAS memang bebal. In fact kalau letak BABI sebelah PAS pun, kita akan nampak lebih cerdik babi tu dari PAS. Sekarang ni DAP pulak dok perkudakan depa, tak percaya? Baca Kickers tulis kat bawah ni:

Demi untuk kemenangan kononnya, Nik Abdul Aziz Nik Mat menghalalkan malah mempertahankan hubungan serta kerjasama dengan DAP. Malah lebih menghairankan lagi ialah apabila Nik Aziz tidak tahu mengapa orang-orang PAS sendiri menyatakan bahawa PAS telah lari daripada perjuangan asalnya.

Ketika merasmikan Pasar Syaidina Ali di Kok Lanas, Nik Aziz menyatakan bahawa dia tidak nampak yang DAP mengganggu dasar PAS. Malah Nik Aziz juga menyatakan kehairanan mengapa pemimpin-pemimpin veteran PAS melihat kemudaratan kerjasama dengan DAP sedangkan selama ini DAP tidak pernah mengganggu PAS dan PAS tidak mengganggu DAP.

Barangkali Nik Aziz sudah terlalu nyanyuk dan sudah buta huruf atau telinganya sudah ditulikan sehingga dia hanya mahu mendengar apa yang hendak didengar sahaja dan percaya dengan apa yang dipercayainya. Hakikat yang sedang berlaku tidak dihiraukan, bahkan menganggap segala kebenaran yang terserlah sekarang, tidak lebih daripada sebuah mimpi-mimpi ngeri ciptaan UMNO dan Barisan Nasional.

Bagaimana Nik Aziz boleh menyatakan bahawa DAP tidak mengganggu PAS? Seterusnya baca di Kickers

MUAHAHAHAHAHAHA! KAH KAH KAH! Ambo tahu, ambo tak layok masuk sorga Nik Aziz, tapi apakan daya, KEBEBALAN PAS ni dah melantun-lantun.

Setuju tak PAS bebal?

23 Responses to "FUYOH! PAS DAPAT SATU LAGI ANUGERAH! ANUGERAH PARTI PALING BEBAL DALAM DUNIA!"

  1. PAS memang bebal kalau dia pandai takda lah berkerjasama dengan kafir yang terang-terang nak menghapuskan Islam... Tapi apa apa pun Kesian Parpu tak dapat masuk syurga Pok Nik! kahkahkah!

    ReplyDelete
  2. ini lagi satu fitnah umno nak aibkan anwar.

    umno & fitnah berpisah tiada

    salam jari tengah berlendir dimasukkan dlm puki neelofa

    ReplyDelete
  3. Anon 11.41,

    Kau ni dah kenapa? Mak kau dah tak puas dengan bapak kau masa buat kau ke? Ke kau kurang kasih sayang ni?

    ReplyDelete
  4. Wow ini la taraf mentaliti penyokong pakatan, anon 11.41, takleh dipisahkan dari lendir dan kunyit, siang malam ingat seks ingat puki dan lobang bontot saja. Well done.

    Rakyat bukan bodoh, aku atas pagar, aku dah nampak sekarang, mana yang patut aku sokong. Tq PK

    ReplyDelete
  5. Semua ni pasal Pok Nik yang telah dibeli oleh Anwar.

    Nasib le Peh ...

    Anon 11.41 p.m. bila orang berkata yang benar, dengarlah dengan baik. Taksub kau orang bukan kerana Allah telah butakan hati kau orang tapi kau orang yang butakan hati sendiri.

    Kau orang pernah fikir ke mengapa kita orang saban hari mengutuk dan mencerca kau orang.

    Semoga Allah swt. menyatukan umat Islam Malaysia.

    ReplyDelete
  6. MEMANG AKU SOKONG PAS PARTI BEBAL DAN TAK CUKUP PANDAI NAK MENILAI ANTARA BAIK DAN BURUK SESUATU BENDA. ANON 11.41 YG KAU TERASA KENAPA KAU ADA SKANDAL KE DGN ANWAR TU SAMPAI MRH GILE KAT ORG2 UMNO.

    ReplyDelete
  7. hahaha lwak giler sial,PASial mmg paling bebal nk mampos.
    bila dia bersahabat dengan kafir harbi tu dah menunjukkan kebodohannye yg melantun2 kena diri sendiri and the geng,PASial xde akal.
    fikir guna lutut,jilat la lagi jubur anuwar dan guan eng yg berlendir dan bernanah tu.
    manusia penyesat dan bebal,dah tua nyayuk.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  8. kelakarlah masih ada org nak sokong anwar sedangkan anwar dan pun kata pas bebal dari dulu lagi dan masih pergnakan org2 bebal dlm pas ni. kan aku dah kata anwar ni jenis penting diri punya org dia mesti ada agenda dia tersendiri cuma raih simpati rakyat aje, padan muka pada pas yg bebal nak mampus ni.

    ReplyDelete
  9. blog parpukari dan puki ibarat irama dan lagu.

    ingat parpukari ingat puki.

    ReplyDelete
  10. Taktik memecah belah pembangkang oleh UMNO telah lama gagal kerana pembangkang dan rakyat bersatu dalam 1 kebencian terhadap partii UMNO BN yang menjahanamlan malaysia 55 tahun. Kehancuran UMNO dalam beberapa bulan lagi tidak dapat dielakkan

    ReplyDelete
  11. itulah masalahnya PAS memang semakin hari semakin bebal...
    dah dicop bebal pun masih tetap bebal masih ikut telunjuk si juburi..
    dan anon 11.41 telah memberikan bukti kukuh terhadap betapa kejinya penyokong pakatan...
    in short gila seks

    ReplyDelete
  12. pas mmg bebal tahap paling bangsat konon parti islam tp ikut telunjuk kafir...ape kafir cakap semu jadi halal..pas dah jd anjing kafir itu dah cukup membuktikn betapa bebal nye mereka

    ReplyDelete
  13. anon 12.23 klu ko tu dah gilakn puki sgt ko ketuk pintu mak ko ko g tgk puki dia mesti dia akan terajang telur ko sampai ko msk dlm jubur anwar..masa tu ko ingat lah puki mak ko selama lamanye xde sapa nak marah...aq pun takkan jentik telur ko

    ReplyDelete
  14. anon12.32 ko mmg layak dk kandang babi je manusia trak reti bersyukur mcm ko ptt mati dlm loji babi...selaa 55 tahun negara kita aman je ko ckp byk plak eh babi...ko jgn sampai aq jentik telur ko sampai jd twelur babi sial

    ReplyDelete
  15. apa lah pas ni bodoh sgt makin lama mkn bodoh suka guna kan agama utk kesenangan hidup sendiri pas mmg sial kaki ampu cina tp cover konon parti islam lah sgt poooddaahhhh

    ReplyDelete
  16. apa lah pas ni bodoh sgt makin lama mkn bodoh suka guna kan agama utk kesenangan hidup sendiri pas mmg sial kaki ampu cina tp cover konon parti islam lah sgt poooddaahhhh

    ReplyDelete
  17. kenapa lah pas n pkr bodoh bebal sgt dah terang2 anwar tu sial drg blh sokong dia lg napa tak drg terajang je anwar tu....

    ReplyDelete
  18. Orang tua tu xlama dh akn berkubur bersama sekalian tali barutnya...buang masa je dgn manusia setan ni...

    ReplyDelete
  19. pok nik dibebalkan oleh aljuburi.....sibebal yg dibebalkan oleh sipembohong.....kehkehkeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,bagai aur dgn tebing.hahaha

      Delete
  20. PAS dengan bebal mmg tak blh dipisahkan...
    sbb dh ternyata p
    yg si PAS tu mmg bebal sebebal-bebalnya...
    sbb dia sggp ikut blkg punggng cina! dan jatuhkan bgsa sndri!!

    ReplyDelete
  21. kpd anon October 14, 2012 12:23 AM,
    klu ye kau kata kat parpu mcm tu knp kau msh nk msuk lg blog dia ha??? mmg sah dn nmpk sgt yg kau ni bebal sma mcm pok nik tu!!! bebal bahlol!!

    ReplyDelete
  22. Salam bro. Kalau tak bebal bukan PAS namanya sebab penubuhan PAS pun diluluskan oleh penjajah British.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!