EEUUUWWW! APABILA AZMIN ALI BERCAKAP SOAL MORAL......

Teringat CTS kepada sebuah pepatah Inggeris, "the pot calling the cattle black" apabila membaca dakwaan Timbalan Pengerusi P"Gay"R, YB Azmin Ali. CTS tabik hormat dengan YB Azmin Ali yang mempunyai rekod peribadi yang mulia, mempunyai isteri dan anak-anak yang soleh dan solehah, menjalani kehidupan yang zuhud, taat dan sentiasa mendengar perintah Ibu. Cumanya, beberapa persoalan di bawah harus dijawab kepada Rakyat sebelum mendakwa orang lain tidak bermoral.
1. Siapakah ibu tua bernama Mak Tom yang menangis apabila seorang anaknya sudah lama tidak menjenguk dirinya yang sudah uzur sejak beberapa hari raya. Apakah hukum seorang anak yang telah menyebabkan ibu kandungnya menangis. Tanya ulama muktabar sebab CTS bukannya Usatz.
2. Anak gadis siapakah yang berfoto berbikini dan meletakkan foto di atas di sebuah laman sosial? Bersopan dan beradap bercirikan adat-adat ketimuran kelakuan anak-anak gadis berkenaan ye?
3. Siapa pula Shamsidar Tahrin? Namanya kerap kali disebut di dalam perbicaraan liwat Anwar Ibrahim yang pertama. Beberapa persoalan yang timbul di dalam perbicaraan liwat tersebut masih belum terjawab seperti apakah hubungan wanita berkenaan dengan Anwar Ibrahim. Bagaimana air mani wanita berkenaan terdapat pada tilam di sebuah kondominium mewah Trivolli Villa di Bangsar bersama-sama dengan air mani Anwar Ibrahim? Bagaimana dengan kenyataan Nalakaruppan bahawa beliau pernah menghantar wanita berkenaan ke kondominium Trivolli Villa untuk bertemu Anwar? Sehingga kini masih samar-samar dan timbul keraguan siapakah bapa biologi sebenar anak perempuan ini yang bernama Afifa?
4. Siapakah lelaki di dalam gambar di bawah yang ditangkap fotonya sedang melakukan perlakuan sumbang ala-ala makan "ice cream" di dalam bilik air apartment wanita tersebut? Kita tidak perlu risau dengan imej gambar tersebut yang tidak jelas. Video penuh khabarnya akan dikeluarkan menjelang PRU13 nanti.
5. Siapakah yang pernah menghina tokoh negara, Tun Dr Mahathir sedangkan ketika beliau berumur 24 tahun. Betapa akrabnya beliau dengan Tun Dr Mahathir ketika itu. Dia sebagai anak angkat Dr Mahathir. Ke mana sahaja Dr Mahathir pergi, dia akan ikut. Beliau menjadi kesayangan Tun Dr Mahathir. Sampaikan ketika dia sakit dan ketika dibuang buah pinggang yang satu, Tun Dr Mahathir, Perdana Menteri  pada masa itu, sanggup datang dan lapkan badannya. Siapakah si tanggang berkenaan?
CTS rasakan cukuplah beberapa persoalan yang kita lontarkan kepada YB Azmin Ali. Banyak lagi kalau hendak ditanya kepada beliau seperti kekayaan melampau yang dimiliki oleh beliau dan isteri waima semenjak menjadi Pegawai Khas kepada bekas Timbalan Perdana Menteri dahulu. Bayangkan pada umur 25 tahun sahaja sudah menjadi jutawan! CTS bukannya apa, tidak perlu kita mendedahkan nanah di kaki seseorang sekiranya panau, pekung dan kudis penuh di dada kita sendiri.

38 Responses to "EEUUUWWW! APABILA AZMIN ALI BERCAKAP SOAL MORAL......"

  1. damn you azmin!!! ko senang2 dpt puki cantik dlm toilet! makan sorang2....kedekut nak mampus!!

    ReplyDelete
  2. komen aku berkenaan dengan azmin bercakap pasal moral adalah KAH KAH KAH KAH....PEGI TENGOK MUKA KAT CERMIN DULU LAA....

    ReplyDelete
  3. jgn hipokritlah...korang pun kalo puki neelofa ajak masuk toilet, misti tak tolak punya. Itu UFB pon, kalo dpt peluang mcm ni, misti lagi ganazz...silap2 semua lobang dia jolok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni mcam nak membenarkan apa yang salah je. Bukan semua orang ada sifat yang macam kau cakapkan. Jgn letak otak kat tumit & cakap guna lubang jubor.

      Delete
  4. azmin! lu jgn buat lawaklah. kalau diri sendiri tak bermoral, jgn nak bercakap pasal moral. mak tom dok nangis kerana anaknya tak balik2 walau pun hari raya. apa halnya?

    ReplyDelete
  5. Salam bro, perumpamaan tu salah la, bukan 'cattle' tapi 'kettle'.

    ReplyDelete
  6. ada hati nak tegur psal moral orang mamat sekor ni,ckp pasal moral konon..diri sendiri pun xde moral..keluarga dia pun dia xmmpu nak bmbing mcm mna dia nak bmbing rakyat??ahahahahha,,memang bodoh giler r dia pegi buat statement cam tu,mkn diri dia sendiri..azmin2..bodoh nye kau..

    ReplyDelete
  7. DON MELAYU pun apa kurangnya. mlm tadi baru je suruh mak dia oral. best beb kena oral mak sendiri.

    ReplyDelete
  8. anon 9.31.. yg ko dok back up azmin ni nape??? mesti sbb mak ko main dgn dia kan pastu bapak ko plak tibai bontot dia... sbb tu la ko beria back up azmin nie.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.....Memag kelas ko...I like your answer!

      Delete
  9. azmin babi..... babi pun x mcm azmin nie....

    ReplyDelete
  10. kak bedah puki ternganga, tempat babi melepas gian, hari2 gila meroyan, khasad hati nak hisap asikrim azmin, tapi puki lobos sapa yg nak. Akhirnya dgn babi pun boleh lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong tegar Aljuburi and pukimak Azmin la ni. Hahaha. Bodoh sangat.

      Delete
  11. woi anon babi 10.35.... klu ye pun mak ko selalu main dgn azmin x yah la samapai nak marah aq... aq tau la mak ko sedap main dgn azmin tu smpi babi lalu depan mata pun dia ingat azmin gak kan?????? hahaha

    ReplyDelete
  12. sial punya azmin,sendiri x bermoral de hati nak bercakap pasala moral.
    ko dengan betina dalam toilet sambil isap aiskrim lagi ko nk cerita pasal moral,sedar diri dulu seblm cakap pasal moral.
    ke mamat sial ni x faham pe tu moral,tu yg dia duk cakap pasal moral.
    pemimpin x bermoral macam ni korang nak,lingkup la negara jawabnya.
    dasar manusia bodoh yg x berakal,manusia sial yg lahanat

    ReplyDelete
  13. Tepuk dada tanya siapa?...dah terang lagi bersuluh..ada akal pilih lah pemimpin yang nampak bersih walaupun ada sedikit kekotoran..payahnye orang melayu ni..wa tak retilah nak carut marut ni..my parent teach me a good manner..be kind and polite..maaf kak bedah..

    ReplyDelete
  14. AA nie mmg dh jahanam la.....apesal die nie msih ade kat bumi melayu nie?
    die nie perosak bangsa.....

    ReplyDelete
  15. HBs la lu azmin....lu sembang mcm sial...skrng lu nk buat sial....gi mmpos la weyh ko tuh mcm nila ko tau dlm sebelange susu

    ReplyDelete
  16. FACEPALM!
    die nie mcm mak ketam mengajar anaknya berjalan

    ReplyDelete
  17. anon 10.35 brp azmin byr ko utk sokong die...sampai sangup maki sumua yg komen disini...pelik sunguh aku ini semua ajaran anwar kn sbb tu ko blh sokong azmin yg terang2 melakukannye kn

    ReplyDelete
  18. malu lah azmin bila ko cakap soal moral...mesti ko rasa mcm nk muntah tp kali keluar kata2 yg baik kan...manusia mcm ko x layak lah nk cakap pasal moral...g sujud kat kaki mak ko dulu sebelum trlambat...sesunguhnya allah akn membalas setiap kesalahan kamu wahai azmin ali

    ReplyDelete
  19. azmin tak layak lah ada kat sini menyampah aku tgk dia kat toilet pun jadi lah eeeuuuwww low class nyerrr

    ReplyDelete
  20. ramai plak yg sokong azmin main dlm toilet...aku comfirm yg sokong semua tu sama je kaki main dlm toilet

    ReplyDelete
  21. aduh semua org2 pkr bermslh...takde satu pun yg baik..contoh plg besar anwar yg lain2 pun sama je...kotor punya org lah pkr ni

    ReplyDelete
  22. azmin tak layan ckp perkataan moral pun lah....main dlm jamban ada hati nak ckp pasal moral poooddaaaah

    ReplyDelete
  23. BERMORAL ,
    JIJIK LAGI MENJIJIKKAN

    ReplyDelete
  24. macam tu la orang zaman sekarang kan gajah depan mata tak nampak kuman seberang laut amboi jelas nampak...
    satu lagi satu jari kita tunding orang empat lagi tunding diri sendiri...he3
    kerana layan pembangkang aku dah jadi bijak berpetah...
    pergi balik la ko azmin diri sendir tak betul nak salahkan UMNO..
    yela macam biasa SEMUA SALAH UMNO...
    yang lain semua malaikat..
    malaikat paling besar adalah ANUAR..

    ReplyDelete
  25. moral la sangat kan ko tu azmin..aku tahu ko tu sendiri tahu ko xbetul tapi nak publisiti murahan dan nama ko lama xkuar so ko wat la statment mangkuk nie

    ReplyDelete
  26. MALULAH SIKIT BILA AZMIN NI NAK CKP PASAL MORAL MAK SENDIRI PUN TAK TAU NAK HORMAT LAGI NAK KATA ORG KE, TU GAMBAR DLM TOILET TGH BUAT APE MENGAJI KE, TAK TAHU AKAN DOSA ZINA LAGI NAK CITE PASAL MORALKAH. CERMIN DIRI SENDIRI DULU SEBELUM NAK KATA ORG YE.

    ReplyDelete
  27. kelakar nak mampuslah kau ni azmin ada hati nak ckp pasal soal moral kau tu cermin diri kau dulu sebelum nak kata pasal org, mak kau yg menangis merayu pada kau langsung kau tak peduli lagi nak kata pasal moral ke, aku rasa ALLAH juga murka dgn kau azmin kerana melukai hati bonda kau sebak aku bila tgk mak kau nangis. yg dlm bilik air tu kau buat apa tak malu ke dan tak rasa takut ke dgn zina yg sudah semestinya dosa besar dan ALLAH melaknat akan perbuatannya itu. azmin.... azmin apa nak jadi kau ni ah.

    ReplyDelete
  28. WOI AZMIN AKU MASIH INGAT LAGI MAK KAU MENANGIS TERESAK-ESAK UTK KAU ADA KAU PULANG ZIARAH DIA ATAU BALIK BERHARI RAYA DGN MAK KAU, LANGSUNG TIDAK KAN, INGAT AZMIN DLM BYK2 DOSA KALU ANAK DERHAKA IBUNYA TAK MAAFKAN TAK CIUM SYURGALAH KAU, OLEH SEBAB ITU TAK PERLULAH KAU NAK AJAR ORG UTK BERMORAL BEB.

    ReplyDelete
  29. Suka melihat cerminOctober 2, 2012 at 10:33 PM

    Hebatnya Azmin cakap pasal moral. Sebelum menegur orang eloklah cermin diri sendiri dahulu. Mana tahu kut ada yang sendiri lakukan lebih teruk lagi.

    ReplyDelete
  30. apa barang dalam tandas tak cukup duit pun hotel murah bersepah lo..

    ReplyDelete
  31. negeri ini azasnya islam,bahkan disebut sebagai negara islam.tap[i kenapa cara berpolitiknya tak mencerminkan islam,dari pemimpin politik hingga pencacai blogerpun mengamalkan fitnah dan ulasan ulasan lucah,setiap buat ucapan mengutuk satu sama lain dan melemparkan fitnah antara bn dan pembangkang.kenapa pemimpin tak bagi contoh yang lebih elok kepada rakyatnya cara berpolitik yang elok dan bertamadun,buatlah contoh yang elok agar generasi yang akan datang boleh mencontohi apa yang kita buat setakat ini.dalam demokrasi kalah menang hal biasa,pertukaran pentabiran harus diterima secara ihklas dan rela hati.janganlah takut akan perubahan,kerena suara rakyat adalah suara tuhan.

    ReplyDelete
  32. inilah di pangil anak haram sedang kan diri sendiri dah teruk...sudah lah anak derhaka.berzina memang sial la manusia mcm nie..syurga pun tak berbau nti neraka jahanan la menanti manusia jenis mcm nie...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!