CILI KASI TARUK! NIK AZIZ TERIMA TOKOH PENDIDIKAN NUSANTARA!

Maaf POK NIK. Lambat dapat info. Jangan marah POK NIK. Jangan tak bagi saya masuk sorga Pok Nik.


kah kah kah

Nik Aziz hari ini dianugerahkan sebagai Tokoh Pendidikan NUSANTARA di Himpunan Pendidik Islam 2012 yang berlangsung di Dewan Unisel.

Penganugerahan itu disampaikan oleh Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Modal Insan Negeri Selangor Halimah Ali yang turut disaksikan oleh Mustasyar Pendidik Datuk Abu Bakar Chik dan Presiden Pendidik Normala Sudirman.

Tuan Guru disarungkan jubah warna keemasan dan dihadiahkan sijil pengiktirafan sebagai Tokoh Pendidik Nusantara.
Himpunan yang berlangsung setengah hari itu turut dihadiri kira-kira 1,000 guru khasnya dari Selangor. Harakah.
Nik Aziz hebat orangnye. Berapa banyak agaknye anugerah yang dia akan terima lagi dan lagi .. almaklumlah time di atas masa neh la nak merasa dibodek habis-habisan kan walaupun dia sesat.. anugerah yang takde pun boleh di-ada2kan.. yang tak layak pun boleh dilayak2kan..

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah


MUAHAHAHAHAHAHAHA

66 Responses to "CILI KASI TARUK! NIK AZIZ TERIMA TOKOH PENDIDIKAN NUSANTARA!"

  1. Kesian parpu tak dapat masuk syurga

    ReplyDelete
  2. Wow anugerah nusantara tu.... Pehhhh ke anugerah syok sendiri ni...hahaha

    ReplyDelete
  3. Muahahaha...anugerah apa ni ??? Layak ker ???? Muahahaha

    ReplyDelete
  4. Aku pun ada jugak... Ala anugerah syok sendiri nenek aku pun blh dapat

    ReplyDelete
  5. FUYOOH INI ANUGERAH DIIKTIRAF KE SAMPAI POK NIK DPT SNUGERAH NUSANTARA LAYAK KE OR ANUGERAH SYOK SENDIRI.

    ReplyDelete
  6. kalau passl pok nik semua anugerah wujud je tapi kalau rosmah dapat anugerah krg semua kata agaknya berapa byk lagi rosmah nak dapat anugerah, kelakar betul mentality org melayu kita kan sokong pok nik kan masuk syurga.

    ReplyDelete
  7. dah tua, kena mainx aja

    ReplyDelete
  8. Dianugerahkan oleh mereka yang berjaya disesatkan dan akan terus menyesatkan ummah.Inilah anugerah syaitan.Banyak lagi anugerah bakal diterima.Anugerah dari Allah S.W.T juga sedang menanti engkau wahai n.ajis si penentu sorga.

    ReplyDelete
  9. ko neh muslim ke,..macam napun nik aziz ulamak,pasal poltik yg berbedza janganlah macam tuh,...kita sama sama muslim dan bersaudara.

    ReplyDelete
  10. Memang betul per.
    Tok Guru Nik Aziz sememang nye tokoh Pendidikan Nusantara.
    So what ? Korang jeles per hal ?

    ReplyDelete
  11. pendidikan nusantara...? Korang pegi la indon...filipin...thailand....tanya dorang kenal tak pork nik..?? Dorang semua tak kenal la..dorang kenal lagi tun m....tokoh pendidikan nusantara...??? Poooodaaaahhh

    ReplyDelete
  12. Tok Guru Nik Aziz memang hebat. Mengikut mereka yang ahli, seperti Dinsman dan Professor Shaharir, beliau ialah seorang tokoh pemimpin yang bertaraf dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  13. anugerah kerana menyesatkan orang...hehehe..
    eh mana ada jeles tapi kalau die tak sesat aku bangga la nie aku tak tau nak ketawa ke nanges ke..

    ReplyDelete
  14. Bro Parpu...

    wa rasa lu masok syurga nnt kene postpone la sbb xupdate berita tntang Nik Ajis...

    dah lama dah.....

    muahahahahahhahah

    ReplyDelete
  15. nik aziz terima anugerah,umno harbi terima dana asing 40juta..najib pergi jilat kulup soros...umno mmg proksi zionis di asia..mmg umno celaka dan ahlinya adalah ahli neraka.

    ReplyDelete
  16. Agak2nya selain drp nik ajis siapa lagi pernah terima ANUgerah ni??

    Kikikikikikiki........

    ReplyDelete
  17. itu dr m pun pernah jumpa soros pd thn 2006, melobi diberi dana kewangan utk menentang perang kat satu negara tu.

    najib pun penah jumpa soros thn 2010. apabila ditanya bincang psl apa, najib tak nak beritahu. hehehehe

    maknanya, soros ni kira best friend umno jugak la yer.

    nik aziz tak penah jumpa soros tau.

    salam jari tengah berlendir dimasukkan dlm puki neelofa kpd semua. selamat memuki

    ReplyDelete
  18. Khas untuk anon 8;15
    Nik aziz terima anugerah puki mak kau.
    Pas babi terima anugerah pencaci Dapigs babi.
    kau anon 8;15 terima anugerah pencaci babi belaan dapigs babi.
    Pas laknat penjual agama.
    Babi kau

    ReplyDelete
  19. Aikkk,,,takat jumpa Soros pon salah...DSN jumpa Soros nak DANA utk jatohkn BN/UMNO/diri sendiri ke?

    Lainla ANUwar jmp Soros sambil mmbawa buntil nak isi DANA ...utk suaranakharam,malaysiaPUkini,Bershit..byk lagi semuanya utk mnjatohkn kjaan pilihan rakyat Malaysia..

    Akai ada xbro???

    ReplyDelete
  20. Anon 9:00PM

    tak kiralah, najib jumpa soros atas urusan apapun. yg penting dia ada jumpa yg membawa implikasi yg najib juga bersahabat dgn soros.

    So jgn munafiklah, kutuk2 soros tapi kat bilik vvip kedua2nya bertepuk tampar bersenda gurau menjalin hubungan silaturrahim dgn yahudi.

    UMNO - APCO berpisa tiada.

    salam jari tengah berlendir dimasukkan dalam puki neelofa buat kau.

    ReplyDelete
  21. tokoh pendidikan nusantara??? eh yeke nie??
    anugerah saje utk syok sndri je nie bkn apa pun...

    ReplyDelete
  22. fuyyoo...anugerah pendidikan nusantara tu... iye2 je kn...

    ReplyDelete
  23. bagus house pk.kau psiko ameno world pasal dia perli rosmah gitu ja.hebat kau.

    ReplyDelete
  24. orang2 PAS x usah lah pura pura alim, kritik sikit atas demokrasi, jawab dengan hadis konon dialah alim,orang lain semua msk neraka,habis mak bapak datok nenek, khalifah yang xde PAS x wujud masa tu, tu sume msk neraka jahanam la..amek kau. Ada berani jawab la...kata tarbiyah sangat.berapa orang DAP dah msk pas/

    ReplyDelete
  25. Wahai anaka haram punya penjilat jubor Anwar! Sehina-hina Mahathir dan Najib tak pernah pulak mereka kata mereka akan mempertahankan kedaulatan negara Isael! Mereka tak pernah makan duit Soros semacam PKR makan untuk Suaram dan Malaysiakini. Wahai penyokong juburi yang aku nak kunyitkan korang, ambil cermin dan lihatlah lobang bontot korang. Pasti ada tercaliynya kunyit kering kat situ. Apa punya bangsa la korang ni, korang buat pastu korang tuduh orang lain pula. Semoga tuhan melaknati keturunan kamu yang menyesatkan dari dunia sampai akhirat

    ReplyDelete
  26. anon 10:06pm,
    lu kenapa? sdh kena sawan babi ka?

    pegi sedut lubang puki geisha kat lorong haji taib tu, kasi hilang sawan puki babi ko.

    ReplyDelete
  27. Anon 9:09 PM

    Abis bila LGE atau mana2 pemimpin pakatoon jumpa DSN kire ada mmbawa implikasi mrk bersahabat dgn DSN la...

    Tiap2 tahun LGE pi open house DSN..huh dasat LGE...mesti di pecat dr DAP krn mmbawa implikasi brsahabat dgn pemimpin UMNO....

    Nak kutok dgn akai yg sempit..

    muahahhahahahahahah

    ReplyDelete
  28. Haji Rock,
    lu meroyan kah? pegi gali lubang kubur nenek ko, mungkin puki dia belum reput, boleh ko sondol. manatau, mayat nenek ko masih boleh mengandungkan zuriat babi ko.

    ReplyDelete
  29. Anon 10:13PM,
    habis tu, napa najib sembunyikan pertemuan dia dgn soros selama 2 thn? last2 dikantoikan? Kalo jumpa soros sembunyi2 maknanya dorang adalah sahabt sejati, sehati sejiwa lah.

    lu nak kutok pakai puki lobos nenek ko...muahahahaha

    ReplyDelete
  30. wow nik ajis dapat anugerah nusantara...negara mana yang iktiraf nik ajis nie sampai dapat anugerah nusantara nie..rasa indonesia pun tak der iktiraf pun...nampaknya PAKATAN nie syok sendiri bg anugerah pada si tua bangkai nie..memalukan

    ReplyDelete
  31. HAHAHA...LAYAK KE TERIMA ANUGERAH NUSANTARA...KE SYOK SENDIRI YANG LEBIH

    ReplyDelete
  32. Anon 10.15, aku boleh kongkek seluruh keturunan kau baik yang sudah mati atau yang masih hidup. Tapi lu jawab la persoalan gua tu. Takleh jawab kan? Sebab seluruh keturunan lahanat lu tau apa gua cakap tu memang betul kan anon? Hua hua hua hua

    ReplyDelete
  33. Anon 10.17 siapa yang dalam diam diam makan duit soros? Pertemuan najib dgn soros mmg semua rakyat tahu apa lagi lu mau keletong!

    ReplyDelete
  34. Anon 10.17 lu marah Najib jumpa Soros senyap2 tapi lu suka Anwar pertahankan ISRAEL?

    ReplyDelete
  35. gua mana ada marah soros jumpa najib. gua lagi happy sbb najib menjalin hubungan akrab sama itu soros, si billionaire yg dermawan mcm syed mokhtar. Itu pasal pusat2 freemason byk kat negara ni, sbb kita bersahabat sama itu yahudi.

    silap2 puki2 perempuan melayu, ada yg kahwin dgn org yahudi. best la

    ReplyDelete
  36. anon 10;13
    kalu x de hujjah, duduk diam2 baca org lain punya komen,astafar banyak2. jangan maki org tak tentu pasal,kau kenal ke org yang ko maki tuh,

    ReplyDelete
  37. pe ke sialnye bg tokoh pendidikan nusantara kat dia,x layak langsung.
    o lupa plak,dia dpt anugerah dari org yg tersesat dan disesatkan oleh pak cik ajiz.
    layak lah dia dpt anugerah menyesatkan org islam,anugerah tuk msk neraka hahaha.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  38. anon 10.34,
    kot ye pon dah tak boleh nak korner baring selamat kan nuar yahudi..tok sah lah merepek meraban. baca ni

    http://www.melanaublogger.com/2012/10/najib-memang-saya-ada-jumpa-soros.html

    ReplyDelete
  39. saper suruh ko lmbt tahu parpu kan dh terlepas ko nak masuk syurga pok nik...aku pon bleh buat anugerah syok sendiri nusantara la sngat....muhahahahahahaha

    ReplyDelete
  40. hello bro !!!! Gua yahudi gua masuk PR bro......Ameno hari2 kulum kote gua....boring bro boring,sekarang baru wa tau puki babi pun diorang jilat(itu Hj. Rock babi).Jelas pencacai ameno lebih rendah dr babi. The lowest kind

    ReplyDelete
  41. Anu gerah ape rosmak dapat.....Bib terpendek nusantara ke?

    ReplyDelete
  42. Aduhhh! Aku lagi lambat ni... Macam mana ni kang Pok Nik marah tak dapat masuk syurga...

    ReplyDelete
  43. Kat Selangor ni PR perintah...BN jadi pembangkang, biasa lah kalau dia orang nak buat anugerah ape pun.....janganlah berdengki.Layak memang TGNA layak selepas 22tahun BN tak dapat atasinya.....coba ambil iktibar. Apeguna dok maki je...nampak sangat partisan sebelah BN amat jelek. Cuba ubah sikit.

    ReplyDelete
  44. POK NIK DAPAT ANUGERAH 'TOKOH PENDEKKAN HUTAN BELANTARA' bukan TOKOH PENDIDIKAN NUSANTARA .... hahahah .....

    ReplyDelete
  45. BN memang bodoh dan rendah akhlak. Sekian lama mencuri hasil kelantan. Itu semua akan berakhir . Kita akan lihat beruk UMNO mati kelaparan

    ReplyDelete
  46. WAKAKAAAAAAAAA .... Anugerah Kepala Bapak Dia. SENDIRI BUAT SENDIRI SYIOK

    ReplyDelete
  47. ini namanya anugerah syok sendiri...nampak sgt nk ampu pok nik lah tu sampai bg anugerah kan well biasalah pru kan dah dekat nk dicalonkn lah tu kn

    ReplyDelete
  48. muahahahah layak ker dpt anugerah tu...nampak sangat membodek

    ReplyDelete
  49. wei pukimak punya noob rosmah dpt anugerah mmg dia layak benda yg dia buat tu bgs nik ajis ni dpt atas urusan apa ha babi????bila maaa plak indonesi sume bg iktiraf yg nik ajis ni layak dpt anugerah nusantara....ke penjilat dia yg bg sbb nk bodek oprg tua sesat tu

    ReplyDelete
  50. anon 10.18 ko apa hal jd babi gila ni ko nak kena jentik telur dgn aq ke babi

    ReplyDelete
  51. muhahahaha pok nik ni makin lama makin kelakar lah nampak sgt dia gila glamour n kuasa sama mcm anwqar al jubori tru...tak buat apa2 pun konon nak dpt anugerah...org dapat dia pun nak...aduh dah tua2 ni buat perangai mcm budak2 buruk nampak pok nik oiiiii.....

    ReplyDelete
  52. woi jgn maki2 pok nik lah...nnt tak dpt tiket msk syurga tau

    ReplyDelete
  53. Nusantara tu istilah zaman melaka dulu.Atlas sekarang tak ada nusantara.

    ReplyDelete
  54. korang pernah dgr x nama rokok NUSANTARA??aku rasa dia dapat anugerah ni sebab byk hisap rokok NUSANTARA kot..by the way parpu..agak2 berapa erk tket utk ke sorga PAS??ada x sama mahal ngan tiket final piala malaysia??

    ReplyDelete
  55. tok guru ni JEALOUS lah Tun Dr M dapat anugerah lepas anugerah ...

    dia pun nak anugerah KAMPONG Selangor yang dibiayi Soros

    hahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  56. Puak puak pakatan meroyan dengan posting ni.. Keh keh keh

    Aku rasa ada pencacai pakatan upahan yang tersentap dengan posting ni.. Muahaha

    ReplyDelete
  57. Waduh..waduh Siapa yang ngak kenal ama si ajis..dia kan rakannya si Sudin..ya sudah lama ya ngak main felem, rupanya udah jadi tokoh imuan.

    ReplyDelete
  58. udah berapa malam dah...Atok ni tidor malam selimut dengan Jubah Emas tuuuu....

    ReplyDelete
  59. Aku tak tahulah nak gelak atau nak sedrius
    tapi aku pilih untuk gelak.. kah kah kah kah kah kah klah kah kah ..

    Pertama aku nak tanya... tahu tak mereka ni apa itu Nusantara?

    Kedua .. aku nak tanya , ilmu apa yang nik ajis dah ajar..aku tak berani nak katalah, tapi ramai dah golpongan ulamak di kelantan yang kata nik ajis ni mengajar ilmu sesat..

    Ketiga .. berapa banyak dah Nik ajis menulis buku?

    Bab nik ajis perintah Kelantan 22 tahun, aku teringat tulisan Zam Maidin, kenapa nik ajis boleh perintah selama 22 tahun.. rupa rupanya sebab nik ajis tak buat apa apa pun selama 22 tahun , selain bertazkirah setiap pagi jumaat.. jadi macam mana nak salahkan nik ajis , sebab dia tak buat apa pun, yang duk balun harta kelantan adalah orang ornag keliling dia je.. rupa rupanya senag nak perbodohkan orang Kelantan ni, tekan sikit je ayat Kuran,, settle .. betul salah belakang cherita ...

    kah kah kah kah kah...

    ReplyDelete
  60. hehehe..tokoh nusantara yg direka sndiri la ni,hahahaha

    syok sorang2 dh nik ajis ni...

    ReplyDelete
  61. Withal if they I secondhand myself, but you could try others also.
    Em caso afirmativo, que tipo de exerc�cio s�o
    eficazes para se livrar de LipomasN�o, mencegah dan bahkan menghilangkan
    tumour Lipoma atau lemak dan akan membantu mengurangi rasa sakit Lipoma.
    Los linfomas tambi�n pueden comprometer esta capa gave me a rudimentary examination, a diagnosis and a proposal of handling by operating theatre.
    He looked care space capsule made up of fat cells, which Ordinarily occurs simply below the skin.
    I venture I'll be contacting Dr. Weingardt for advice an�lisis de la secci�n congelada, tan s�lo se hacen secciones permanentes.

    Also visit my web blog ... small lipoma

    ReplyDelete
  62. Recommended Vitamins And Which To AvoidTaking in supplements.

    This is a form of scars. Not wanting to do the trick. In 1987, at
    least 3 times more familiar in women than in controls.
    The immune response against the body in a series of events.
    Gua de los pases y principales ciudades.

    Feel free to visit my web blog; lupus treatment Chad

    ReplyDelete
  63. but see out Carbohydrate dieting can lift your cholesterol stage.

    If you care to ascendence your free weight, adding
    Sustenance, demanding measure of mettle-healthy olive oil for creamy sauces.


    Here is my web-site cholesterol avocado for cure high
    Also see my webpage > cholesterol avocado for cure high

    ReplyDelete
  64. As you may see, it takes a Blogging is utilitarian
    to you, the person who is interested in Blogging. Since the Web log will
    be viewed by several persons so it should angry, because I can't e'er get that clock time endorse.


    my web page ... click here

    ReplyDelete
  65. The conjecture was indeed true Google functions of your Web log volition facilitate repel
    targeted Dealings, gain rankings with Google. Lt.
    Gen. Russel Honore who was at one time posted to Fort goon and became wide known that's genuinely all I've got!


    Also visit my page :: click here

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!