CILI KASI TARUK! MAT SABU SEMAKIN MENGGILA! INI BUKTINYA!

Sindrom Tidak Ingat: Dulu Hentam Mahathir, Kini Dia Lagi Teruk

KEBELAKANGAN ini banyak betul pemimpin Pakatan haram yang mengalami sindorm tidak ingat bila disoal peguam akan kes yang mereka hadapi di Mahkamah.  Antara yang terkantoi baru–baru ini ialah Mat Sabu dan Khadir Sheikh Fadzir.

Sebelum ini Azmin Ali pun mengaku tidak ingat ada mengeluarkan kenyataan yang membawa maksud Khalid Ibrahim tidak akan kekal sebagai Menteri Besar Selangor kalau Pakatan haram ini menang dalam pilihanraya negeri yang bakal diadakan, sebaliknya dipindahkan ke peringkat pusat.

Sekarang pandai pulak guna alasan tidak ingat ya?  Dulu bukan main hentam Mahathir dengan macam–macam hinaan dan cercaan bila mantan Perdana Menteri itu menjawab soalan diajukan Suruhanjaya Diraja berhubung video Linggam pada 2001.

Walhal, dari tarikh video tersebut dirakam Loh Gwo Burne pada 2001 sehingga kepada penubuhan Suruhanjaya Diraja pada 2007, memakan masa 6 tahun.  Logiklah orang seusia Mahathir disamping tempoh sepanjang itu mengaku tidak ingat.  At  least beliau tidak bohong.

Tapi itu pun tidak terlepas dari jadi bahan kejian dan kecaman para balaci sekelian.

Nah, sekarang Allah swt balas balik kepada pemimpin yang dulu bukan main lagi mengecam Mahathir kerana tidak ingat peristiwa yang berlaku lama dahulu.  Mat Sabu sebagai contoh, tidak ingat ucapan yang dibuatnya pada 2009 yang terkandung di dalamnya frasa sama yang pernah digunakan oleh pengasas fahaman Komunis, Karl Marx.

Baru 3 tahun, Mat Sabu dah lupa.  Mahathir 6 tahun, Mat Sabu dan macainya dah berkokok memperlecehkan orang tua itu.

Kita taulah Mat Sabu bukan lupa, tapi sebab peguamnya suruh cakap begitu untuk beri kelebihan kepada kesnya dalam saman ke atas Utusan, tapi yang jelas disitu Mat Sabu dah terang-terang menipu.  Ini semua orang tau

Mat Sabu ambil kesempatan dengan trend semasa Mahkamah di Malaysia hari ini yang terlalu banyak beri perhatian kepada perkara-perkara teknikal, sehinggakan perkara penting yang menjurus kepada keadilan semua pihak, terlepas pandang begitu sahaja.

Tapi Mat Sabu jangan bimbang, imejnya sebagai pejuang komunis sudah kekal terpahat di hati rakyat.  Nak-nak terdedah pula pertemuannya dengan pemimpin PKM, Abdullah CD di Thailand pada 2009, lagilah orang yakin bahawa Mat Sabu memang penyokong komunis.

Tak ada orang yang mahu percaya bahawa sokongan Mat Sabu pada 2011 ke atas Mat Indera yang mengetuai serangan komunis ke atas balai polis Bukit Kepong dan pertemuannya dengan Abdullah CD 2 tahun sebelum itu, tidak ada kaitan.

Sudah tentu ada kaitan, Mat Sabu saja cuba nak menafikan.

Apa pun, Mat Sabu mungkin boleh dimasukkan ke dalam buku Malaysia Guiness Book of Record sebagai seorang penganut syiah dan komunis dalam masa yang sama.

Sumber: Mykmu

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

26 Responses to "CILI KASI TARUK! MAT SABU SEMAKIN MENGGILA! INI BUKTINYA!"

  1. dan MAT SABU pun tentu tak ingat akan balasan dari Allah yg bakal menanti......atas segala perbuatannya mencaci, memfitnah org islam lain selama ini...

    ReplyDelete
  2. mat sabun nie dah tahap nyanyuk org gila babi... apa yg dia cakap dulu mana dia nak ingat dah..... tapi yg pukimak2 lain dlm pakatan tu pun sama gak... kira nak mengelat gak bila kena tembak dgn soalan2 yg diorang rasa boleh membunuh karier diorang sebagai politikus yg gampang

    ReplyDelete
  3. aku dapat info kebanyakan ahli pas akan ambil pendirian menjadi atas pagar akibat x boleh terima islam dipijak

    ReplyDelete
  4. Azmin pulak dah kantoi tengah di aiskrimkan ...pi lah tarbiyah orang yang macam ni.....ni dak sikit-sikit salah umno....Nasihatkan Nik Ajis tu jangan cerita tentang selipar hilang sebab orang yang ambil tu nak berkat.Memang puak ni suka mencuri hak orang lain dia tak tahu ke kalau tak caya.....tanya Mat Sabu, Ostat Badmin , ...apasal ko tak tarbiyah...asyik tarbiiii je...mana bole brok

    ReplyDelete
  5. EORGE TOWN – Perjuangan politik PAS kini tidak lagi menepati kehendak Islam apabila parti itu bekerjasama dengan DAP, kata Sasterawan Negara Profesor Emeritus Datuk Dr Shahnon Ahmad.

    Beliau berkata apa yang dilakukan oleh PAS sekarang ialah hanya menuruti kehendak politik DAP dan pendekatan seumpama itu bercanggah dengan kehendak Islam kerana PAS sepatutnya memimpin dalam memperjuang Islam.

    Shahnon yang juga anggota PAS seumur hidup berkata adalah sangat menyedihkan kerana kerjasama PAS dengan DAP itu bukan seperti yang diharapkan dan ia bercanggah dengan pendekatan yang diambil Rasulullah SAW ketika memerintah dan bekerjasama dengan golongan bukan beragama Islam.

    "Sepatutnya DAP tertakluk kepada peraturan Islam kalau mereka hendak bekerjasama dengan PAS,” katanya kepada Bernama pada Isnin.

    Beliau yang juga bekas anggota Parlimen Sik berkata dasar PAS sekarang tersasar daripada perjuangan asalnya apabila terpaksa menuruti kehendak DAP.DAP sebelum ini telah menyatakan tidak akan menyokong penubuhan negara Islam di negara ini seperti yang dimahukan PAS.

    Shahnon yang pernah bertugas sebagai Pengarah Pusat Islam Universiti Sains Malaysia (USM) berkata pendekatan Rasulullah SAW bekerjasama dengan kaum Yahudi, Kristian dan munafik bukanlah seperti kerjasama PAS dan DAP sekarang kerana ketika itu Islam yang memerintah dan memimpin kaum-kaum berkenaan. - Bernama.

    ReplyDelete
  6. SEBAGAI SEORANG ISLAM, AKU TAKUT SUNGGUH JADI ORANG MUNAFIK.
    TAKUT PADA ALLAH SWT.
    TAK TAHULAH ORANG PAS BAGAIMANA.
    NAMPAK MEREKA SENANG BUAT JANJI. LEPAS TU DIAM. JANJI TINGGAL JANJI.

    TAK TAHULAH KALAU UGAMA MEREKA TAK SAMA DENGAN UGAMA AKU.

    MARILAH KITA JADI ORANG YANG BERTAKWA.
    MANA ALIM ULAMA PAS. ADA KELULUSAN Phd, ADA DARI AZHAR, JORDAN SERIA, APAKAH ILMU DAN AMAL TIDAK DI PRAKTIKKAN.

    JANGANLAH JADI PARA ALIM ULAMA, TETAPI BERPERANGAI ORANG KELULUSAN LCE SAHAJA.

    ReplyDelete
  7. Undi PAS bermakna bagi undi pada pembohong.

    Najib bunuh Atantuya cerita bohong!
    Rasuah scorpene cerita bohong!
    Buat jambatan cerita bohong!
    Buat jalanraya cerita bohong!

    tetapi

    boleh berkawan dgn syaitan bukan cerita bohong cerita benar dai tok guru PAS!

    ooook alahh guano nie???????

    ReplyDelete
  8. PKR naik jet laju..
    PAS naik keretapi laju..
    Dap naik roket lagi laju..

    Lengkap lah khayalan depa nih..

    ReplyDelete
  9. mat sabu & LGE, mereka adalah bakal pemimpin masa depan negara ini. Pejuang rakyat yg sebenar. Kami terharu punya pemimpin spt ini. Mahu saja airmata ini menitis, kerana bangga & bersyukur mempunyai pemimpin berjiwa rakyat seperti mereka. Trima kasih m sabu & LGE kerana membawa nur d bumi malaysia ini.

    ReplyDelete
  10. woi anon 10.16.... berapa ekor babi dah mat sabu dgn LGE bago kat ko samapi sanggup sokong diorang.. pastu pakai anon lak tu,, nampak sangat takut org detect ko... hahaha pengecut babi mcm ko ni x layak dijentik telur oleh aq...

    ReplyDelete
  11. Melayu PAS ni cuma pandai main air liur je menderu la penyokong bangang bagi derma..itu lah kelebihan pemimpin PAS dan kebodohan pemimpin mereka..mana ada punca kewangan kutipan ataupun tabungan mreka didedahkan dan dibuat audit..penyokong berterusan menyokong..lihat contoh
    1. Apa terjadi dengan duit derma bantuan mamali..duit koperasi khohilal..ilang begitu sahaja.
    2. Mana janji nak buat jambatan..upacara pecah tanah dan letak batu asas telah dilakukan oleh paduka sultan tapi sampai sekarang ni tinggal batu asas tu digunakan sebagai tambatan tali ikat lembu.
    3. Mana janji pembinaan sebuah stadium bola..tarak jugak..kalau dah buat rasanya dah siap kut.
    4. Paling cikai..berapa banyak hasil dan kemana perginya kutipan duit derma didalam karong yang dikutip didalam ceramah PAS pada satu malam.

    Takde saorang dikalangan penyokong PAS yang berani bersuara erkenaan dengan perkara ni..sebab memang dasar PAS pemimpin danperlakuan pemimpin PAS tak boleh ditegur ..kalau ditegur jawabnya kena laa tendang keluar daripada parti.

    ReplyDelete
  12. Mad sabut kelapa kering.

    ReplyDelete
  13. Meh hayati lagu tema PKR
    ........................

    PANJI KEADILAN

    ReplyDelete
  14. Tun M kata UMNO itu parti syaitan, apa pendapat kak bedah?

    ReplyDelete
  15. anon 11.58 kat atas ni mesti bekas pelajar pasti pas kan? idioms inggeris pun tak paham...bodo sombong namanya. bila org lain sebut, dia pun nak sebut jugak walaupun tak paham konsep

    ReplyDelete
  16. anon 11.58..... ada aq kisah ke??? mulut dia, pendapat dia suka hati dia la... dia ada kacau puki ko ke???

    ReplyDelete
  17. x tau lah ape nak jadi dgn org pas nie... langsung xde perasaan takut dlm hati bila memcaci dan mehina org islam...tp aku tau napa mat sabu dan pengikut pas yg lain x takut sbb kn sapa masuk pas dijanji kn masuk syurga...maki mcm mana pun xpe janji pangkah pas masuk syurga kn

    ReplyDelete
  18. BIARKAN LUNCAI TERJUN DGN LABUNYA. DIA BOLIH KATA TAK INGAT SERIBU KALI. TAPI ALLAH MAHA MENGETAHUI APA DALAM HATINYA. KALAU DIA KATA TAK INGAT TAPI DALAM HATI KATA AKU NAK BOHONG MAKA TINGGU SAJA BALASAN DARI YG MAHA KUASA. BERAT HUKUMANNYA LAGI KALAU ORG TU 'AHLI AGAMA' KONON.

    ReplyDelete
  19. Mat sabu nie dh gila la woi...korang jdkan org gila sebagai pemimpin?
    xsah la oi...korang blaja agama tp asl bodoh sgt PAS?

    ReplyDelete
  20. PAS= KO/SESAT/MENJUAL AGAMA ISLAM

    ReplyDelete
  21. Cmne la drng nie party islam tapi boley membuat fitnah?

    ReplyDelete
  22. mat sabu nie memang dari dulu lagi memang kaki gebang...
    rasanya ketakutan mereka terhadapan balasan dari allah dah tak de sebab tu mereka semakin berani membuat perkara seperti ini..
    wahai ahli-ahli PAS takutlah akan balasan allah...

    ReplyDelete
  23. sokong pas undi pas masuk syurga apa..macam kristian masuk mengaku dekat kotak tu dah bersih dosa..macam hindu selam dlm sg gangga dah bersih..so nak bersih wahai melayu masuk PAS...ahhahahahaah

    ReplyDelete
  24. biasala orang pas...jenis manusia bangsat...paku dulang paku serpih...kata orang dia yang lebih...zaman sekarang allah bayar cash la pa yang lu bikin sabu...lu dengan ular..lu lagi dasyat punya belit sabu...nie semua sebab nik ajis lu la kan...hari2 jilat minum air kaki dia...jenis manusia nie patut humban dalam jail je...mnyusahkan je

    ReplyDelete
  25. semua puak pakatan mmg sial,guna teknik x ingat nk selamat kan diri.
    dari kepala sampai lah ke ekor sama je perangai mereka,semua perangai macam sial.
    selalu buat fitnah pastu bila dah kantoi spin cerita,then kata mereka x ingat.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!