CILI KASI TARUK! KAUM DAP SEMAKIN BESAR KEPALA DAN MELAYU SEMAKIN JADI PENAKUT?

Kalau kita perhatikan sejak kebelakngan ini kaum DAP ni sangat kurang ajar adanya, video yang aku siarkan tadi di Taman Kaya tu sikit kalau nak dibandning dengan kaum DAP di Selangor ni. Kat Selangor ni pulak kalau korang pergi ke PJ atau kawasan yang ada kaum DAP ni, maka korang akan tengok perangai mereka yang leboh kurang ajar.

Misalnya kalau korang drive disekitar SS2 PJ mahupun Seksyen 14 PJ atau kawasan sekitarnya, kalau korang dihalang oleh kenderaan kaum DAP ni, dan korang pulak horn ke atau suruh dia clearkan laluan maka korang akan diherdik semacam korang ni pendatang haram.

Tak percaya pergi la ke kawasan yang aku sebutkan tu dan lihat peel si pemakan babi yang kuat sokong DAP ni. Makin lama kaum DAP ni makin kurang ajar. Mereka akan herdik kita dengan perkataan 'APA LANCAU? APA LU MAU? PUKIMAK" dan bermacam lagi maki hamun dalam bahasa ibunda mereka.

Inilah hakikatnya yang sedang berlaku sekarang ni, kalau korang tengok dalam video Taman Kaya tu, bagaimana kaum DAP yang tak hormat orang lain, mereka tak akan dengar cakap sesiapa pun. Terima kasih kepada Nizar dan Anwar untuk ini.

Melayu ni ada sikap tolak ansur, mereka tak kisah malah mereka mendiamkan diri saja dengan segala kerenah kaum DAP ni, namun hari ini sikap tolak ansur itu sudah berubah menjadi sifat PENAKUT. Benarkah melayu sekarang ni penakut? Kalau bukan penakut, then kita nak panggil apa? Tolak ansur lagi? Dah kena buli macam ni pun masih nak diam diri?

Aku bukan nak hasut cuma nak ingatkan jangan sampai kita jadi pelarian dan anjing kepada kaum DAP di bumi sendiri, DAP siang malam menghasut mereka untuk bangkit dan menuntu hak mereka. Hak apa? Dapat warganegara pun dah cukup baik la wei. Kasi betis nak peha dan sekarang terus nak puki ya?

Tah la, aku pun dah tak tau nak cakap apa lagi dah. Aku rasa Melayu dikalangan PAS dan PKR dah mula sedar akan pemebsaran kepala kaum DAP yang konek mereka kecik ni. Cuma...penakut? Tolak Ansur? Tak cukup berani? Kenapa dulu kaum DAP tak semacam ni?

Sekarang mereka pandang kita ni hina beb. Sampai bila kita nak dok diam ni? Tanah Rizab melayu mereka ambil sesuka hati mereka, peniaga melayu mereka cerca tapi langsung tak usik 8 dari 10 yang terkaya di malaysia. Mereka boleh jadi kaya tapi mereka tak suka kita kaya.

Kaum DAP ni dah berani menghina dan memaki hamun Sultan dan mempermainkan agam suci kita, tapi kita tetap BERTOLAK ANSUR sampai kita semua dah jadi PENAKUT! Hari ini kita adalah mereka dan mereka adalah kita! Faham? Kenapa jadi macam tu?

Marilah kita muhasabah diri dan tanya mana hala tuju kita? Adakah kita mahu menjadi pelarian di bumi sendiri? Jangan bertolak ansur hingga kelak takde apa lagi yang boleh kita pertahankan lagi.....

96 Responses to "CILI KASI TARUK! KAUM DAP SEMAKIN BESAR KEPALA DAN MELAYU SEMAKIN JADI PENAKUT?"

  1. Mana kor tahu tu DAp. Mungkin MCA geng korang yang besar kepala. Aku tengok yang kurang ajar banyak adalah orang UMNO sendiri yang bongkak dan tak sedar diri.Anak menteri pun dan boleh pukul pak guard. Bangsa babi memang perangai macam tu samada DAp atau MCA. Yang penting UMNO hancur dan negara di tadbir oleh Keadilan dan PAS , orang melayu jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye bg pemimpin yg ada skandal seks utk perintah negara baru sempoi..hg mmg barua sial la..

      Delete
    2. Skandal seks konon....hg bg nama menteri umno yg tak dak skandal seks....33 thn aku kerja pejabat umno pusat, a to z aku tau...cuma aku ni umno lg, aku mls nk jaja cerita ja

      Delete
    3. ceritala....apa nk simpan2....atau ko mmg xde bukti.... video? gambar? 4 saksi?...cerita lebihla....koni...

      Delete
  2. Anon anak haram, maka bapak kau confirm tak nikah punya sebab tu kau jadi melayu anak haram yang cintakan cina, cina bagi 2 ringgit bini kau pun kau bagi mereka tidur kan anon? Ank haram macam kau ni yang buatkan cina semakin besar kepala, tak kira la mca ke gerakan ke, cina tetap cina, yang bodoh melayu pukimak macam ko ni, sial mak kao pun kalau boleh ko nak jadikan simpanan mereka kan anon? dah kena hina mcm ni pun masih ko nak pertahankan cina anak haram? Aku jumpa kau sial aku halalkan ko

    ReplyDelete
  3. Wahai anon 2.33 - sedarlah dari mimpi dalam pakatan yang berkuasa hanyalah DAP. Melayu PKR dan PAS adalah penakut, Mansor baru bukak mulut sikit dah kena sound dan bakal dibuang di Penang. Melayu dalam Pakatana dalah melayu yang sembah tokong maaa

    ReplyDelete
  4. Kor nak halal apa, ko makan pun duit rakyat, duit curi tak halal. Yang cina besar kepala sebab UMNO bangang bacul bagi muka selama 55 tahun. Cina tahu dengan duit saja melayu UMNO akan jilat lubang jubur diorang sampai bersih. Sebabtu semua officer kerajaan semua tak penah ada lam pejabat pergi meeting la, puki la, semua tokey belanja lepas tu jual semua hak melayu.Cina mana takut buat salah apa. Money can buy everything man, itu polisi UMNO. Salah bayar. You got money you got power, itulah ajaran UMNo dengan korupsinya. Cina ada duit dan dia naik kepala la. Tok sah la sekarang nak pura2 kisah pasal melayu, sebab melayu pun dah meluat dengan UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg di sgor, cina dah x bsr kepala ke....cina dah takut melayu ke....cina dah hormat melayu ke......mestilah sudah sbb pkr yg perintah selangor....kah kah kah

      Delete
  5. selagi PAS bg muka kat DAP selagi tulah cina DAP akn besar kepala...sbb DAP tau buat ape pun melayu PAS akn anguk je xpernah geleng sbb takut x dapt kuasa...selagi PAS gila kuasa selagi tu melayu PAS akn dianjing kan oleh DAP SIAL

    ReplyDelete
  6. Melayu tak bodoh. Mereka sedar mereka telah diperbodohkan UMNO sekian lama. DAp tidak boleh berkuasa di negara ini kerana mereka hanya 1/3 dari pakatan dan kerusi yang mereka bertanding pun tak membolehkan mereka menguasai negara. Jadisegala usaha UMNO menakutkan rakyat gagal. Kerana fakta dan prestasi dilihat rakyat, bukan cakap kosong saja.yang UMNO paling takut bukan melayu hilang hak atau tanah kerana itu UMNo dah lama jual. UMNO paling takut hilang periuk nasi dan kuasa politik. UMNO= blowing hot air from their own asses

    ReplyDelete
  7. yg kena maki oleh DAP tu mesti macai2 umno. Syabas saudara2ku DAP, kasi maki habis2 & pijak2 itu kepala2 & puki2 macai umno, biar dorang tau yg Msia ni bukan milik umno saja.

    salam jari tengah bersalut lendir puki KRISTERN STEWART buat semua macai umno

    ReplyDelete
  8. sapa yang bagi muka orang kita sendiri yang bagi muka kat cina dia orang duit banyak dia hulur je orang kita ambik suruh buat keja yang bukan-bukan kita kena jadi macai dia so dia besar kepalalah sekarang ni sapa yang susah.,,

    ReplyDelete
  9. Anon pukimak. selama ini Cina tak pernah berani nak besar kepala tapi disebabkan melayu macam kau ni bagi muka dan bagi pukimak kau kat depa free mereka semakin berani, kau nak kita bagi kat DAP untuk perintah? Bagi aku tido ngan mak ko pun aku tak sanggup la anak haram. ko jenis bangsat. Ala melayu jenis kau ni dari zaman dulu lagi ada dah, suka tengok melayu ditindas pastu salahkan UMNO, selama UMNO berkuasa penuh tak pernah ada macam ni, korang baru tadbir 4 negeri dah semua bagi kat cina. Pukimak punya melayu cibai, kau bukan melayu sebab kau anjing. Memang layak ditutuh cina kafir ni...nak salahkan umno konon, lancau la, jantan kalau pakai id la anak haram biar kita tau kau ni siapa. Takut pakai anon...cibai

    ReplyDelete
  10. Anon 3:06PM,
    rilex bro, jgn marah2. Bad mood sebab mak lu tak bagi puki dia kat ko semalam ker?

    Takper, adik ko kan ada, pegi jolok lubang puki adik bohsia ko tu. Mungkin puki dia dah lobos mcm puki kak bedah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi pukkmak haram jadah babi sial,..... Puki mak ko x kan x muat nak sumbat babi cina kot????????

      Delete
  11. sory to say lah anon2 yg kat sini mcm babi baru lepas dr kandang je aku tgk sbb tu x tau mcm mana maju nye negara kt dan berada dlm keadaan selamat dan makmur ko teringin nk rasa mcm kt luar negara ke ko tido n bgn ko x tau keluarga ko hdp atau mati mcm tu yg bru ko happy lah ckp guna otak bkn bontot lah

    ReplyDelete
  12. Sbb melayu sendiri bodoh abb ti lah cina naik kepala melayu pembangkang sbb kan 20sen pun blh jual mak drg tai bangsa sial mcm nh lah ptt mati kena kilat

    ReplyDelete
  13. anon 3.04 mulut ko mcm mulut puki je kan bangsa pukimak mcm ko mmg x layak ddk kt malaysia ko patut ddk dlm puki mak ko sampai mampus sbb ko tu gila puki mcm sial haramjadah otk 24jam gila puki sampai adk beradik sendiri pun x lepas babi pun baik sikit dr ko lah sial

    ReplyDelete
  14. Sudah la jangan dok menipu melayu. Berapa tanah dan rumah serta apartment bumi lot yang telah UMNO jual kepada Cina. jawabla.. UMNO sememang pengkhianat melayu. UMNO parti anak bini dan segelintir pemimpin UMNO saja.Melayu lain pun dah lama disisihkan . Sekarang jangan haraplah orang melayu nak sokong kamu. Macam parputahi katala, UMNO berani buat berani tanggung la. Tanggung lah kekalahan di PRU ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi lancau klu pas n pkr tadbir negara pn mesti jual tanah n bbrapa lot kt cina kn..mesti punya..jgn sembang lebihlh..puihhhhh

      Delete
    2. Oi lancau klu pas n pkr tadbir negara pn mesti jual tanah n bbrapa lot kt cina kn..mesti punya..jgn sembang lebihlh..puihhhhh

      Delete
  15. Cina gampang babi sial haram jadah pukimak ni mmg dasar x kenang budi langsung.....nasib baik aq ni bkn pm klu tak dah lama aq tanam cina pukimak hidup2

    ReplyDelete
  16. disebaba kn melayu sial mcm anon2 nie lah cina dap naik kepala selagi ade sial2 nie dimuka bumi malaysia maka hancur lah negara kt...cina blh buat ape saja sbb die tau die ade penyokong melayu yg bodoh demi rm 1 sangup jual mak pun

    ReplyDelete
  17. Oit anon 3.15 pukimak punya pembangkang bg ko liwat babi hari2 ko sokong lah drglan sbb ko dasar bpk ayam pukimak sial

    ReplyDelete
  18. Tiada jawapan dan fakta. Hanya bahasa kotor seperti mana serasi UMNO. Kotor. Jadi rakyat bolehlah menilai samada nak mengekalkan kekotoran ini atau membuangnya di PRU ini. Countdown begins. tick tock tick tock...

    ReplyDelete
  19. undi umno dlm pru ke 13. Dgn undi sahaja kepala cina sial akan kecut balik.. Cina sial berani cause ada melayu pukimak mcm nuar doll dan juak pas yg gila kuasa. Betul parpukari cakap, pi la serdang lama...mcm malaysia dia punya..pthuiihh. Bangkit melayu...undi umno.

    ReplyDelete
  20. sial punya anon2 gampang,melayu sial penjilat jubur berlendir kafir harbi.
    mana cina kafir harbi x tunjuk belang sekarang ni,anjing2 melayu duk jilat jubur cina2 sial ni.
    dah macam2 DAP sial ni buat kat kaum melayu,lagi anjing2 x sedar diri ni nk jilat jubur cina.
    disebabkan anjing ni lah cina tunjuk besar kepala,mereka cuba tunjuk kuat.
    mereka hina islam,mereka pijak2 kaum melayu.
    semua sebab nik aziz dan anuwar peliwat yg sial,bersahabat dengan cina dan sekarang mereka tunjuk belang.
    cina sial ni hanya menggunakkan org2 melayu tuk dapatkan kuasa semata2,tp anjing2 berbangsa melayu ni xde akal.
    sanggup jadi baruah cina sial,melayu bodoh x berakal.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  21. Yg komen pro nuar doll...lu mmg pengkhianat bangsa. Dengki bangsa sendiri senang. Anak cucu aku susah esok hari sebab ada melayu cam korang la.. Najib yg cakap kotor, guang eng taik ko cakak tokong...pi mampus la. Go to hell racist.

    ReplyDelete
  22. DAP babi kebabian....selalu cuba membabikan orang lain...oi babi kalau korang nak berbabi jangan duduk kat sini dan membabi boleh tak?
    kebabian yang membabikan babi babi berbabi...

    ReplyDelete
  23. Juak china doll. Pi tgk blog cina...depa kutuk melayu kaw2. Dlm fb pun cina sial ni berani. Jgn bagi muka lg. Undi umno..umno..umno..buat apa saja yg kita terdaya. Komen blog...sebar...beli barang kadai melayu...pinjam dari bank islam..bsn...bank rakyat..dont go to public bank..kalau ada kuasa...sekat kemasukan cina kesektor awam..do everything baby...

    ReplyDelete
  24. anon 3.33 cuba ko baca btl2 yg banyak maki tu yg sokong umno atau pembangkang jgn cakap je kalau buta huruf ye

    ReplyDelete
  25. Ubat nak lemahkan kaum DAP ni kita kena pastikan UMNO kuat balik, hanya UMNO saja yang boleh bela bangsa melayu. PAS sendiri pun takut ngan coklat hacks, PKR asal ada duit semua jadi tokong

    ReplyDelete
  26. Selain Khalid gagap & Khalid Gereja, Nizar adalah contoh terbaik bagaimana DAP dah berjaya menakutkan Melayu.
    Maafkan cai2 PR yg menyalak dlm komentar ni... Allah dh buta dan hitamkan hati mereka.

    ReplyDelete
  27. Inilah yang dikatakan cakap tak serupa bikin. Sungguh memalukan UMNO BARU yang tak berani nak tegur Chua SL. Apa yang dihadapi oleh negara kita adalah disebabkan oleh kelembapan UMNO BARU. Cili kasi taruk UMNO BARU yang menipu agama, bangsa dan negara.

    ReplyDelete
  28. Pasial punya melayu lah bodoh tak sedar yg drg tu sedang digunakn oleh cina babi... Disbbkn segelintir melayu yg mcm ni lah cina naik kepala

    ReplyDelete
  29. kata soi lek, kalu hudud dilaksana 1.2 juta org hilang kerja, umno tak berani tegur.

    Apa ni bro, umno parti dominan sebesar puki lobos kak bedah pun, tak berani lawan cina MCA yg cuma sebesar kelentit puki anak babi baru lahir.

    Kata pejuang islam & Melayu, tapi apsal takut sama kelentit bini soi lek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan x nak lawan cuma x nak tunjuk.. Ko pernah dgr x yg mengalah x beerti kalah anon 5.58???? Klu tunjuk nnt bulan takat cina gampang je yg lari dgn melayu2 sial yg dok jilat puki babi pun lari gak

      Delete
  30. Gua rasa lepas PRU kali ni confirm DAPigs akan cuba menggulingkan mana2 wakil rakyat yg berbangsa melayu di dlm parti diorang tu... For sure kepala pakatan lepas ni bukan anwar brahim

    ReplyDelete
  31. kak bedah si puki lobos,
    sama lah, kitorangpun tak nak tunjuk kat sekutu kitorang DAP. Tapi kitorang bawak DAP berbincang dlm musyawarah, cari jalan penyelesaian terbaik.

    Takderlah mcm itu sekutu umno, perkasa & pukida, tunjuk samseng & buntut jer tau, tapi berdepan dgn soi lek, trus kecut masuk dlm puki mak masing2.

    ReplyDelete
  32. Anon 6:28pm

    yg jual tanah tu umngok. masa kir toyol dia jual tanah lebih 4 ribu ekar kat kroni cina Talam Corporation. Nasib baik khalid ambik balik tanah tu.

    ambik ko!! bagus lu masuk dlm puki mak lu

    ReplyDelete
  33. Alamak! gua sdh nampak rumah baru mewah amah indon yg ada kontroversi dgn sorang pembesar d msia. Dulu amah tu cuma tinggal d rumah kayu yg buruk jerr. Ada org sponsor ker?



    ReplyDelete
  34. Bagi 40 juta rembat tah berapa latus juta loh. Ini kejer umno sial. Ini atail cina dengan org umno. Mana ada org bagi free jer. Kalau tak sedar jugak tak tau ler aku.

    ReplyDelete
  35. nak buat macam mana lagi nak sedarkan mereka macam mana lagi sedangkan dorang suka jilat cina...
    dorang nakkan amoi gebu-gebu..
    tak kisah walaupun dipijak dan dijadikan hamba..

    ReplyDelete
  36. melayu bodoh macam anon-anon diatas tu buktinya yang suka salahkan UMNO dan mengangkat DAP..mereka telah lupa diri mereka melayu ahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg bodoh melayu umno ajer bukan yang lain.

      Delete
  37. gua lebih rela jadi hamba dap, dpd bertuankan umno. Pernah melihat LGE makan duduk bersila d rumah org melayu kampung. Rasa spt menitis airmata ini terharu dgn kerendahan hati LGE. Semoga dimurahkan rezeki & dipanjangkan umur hendaknya. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasai makan besila.... hang nakmenitiskan ayaq mata..... dan berdoa untuk lge....
      Astarfirlah....

      Delete
  38. Ada juga yang sayangkan cina yang baling kepala babi ke masjid!!

    Bila lagi orang melayu nak sedar? Bila anak bini kena rogol dengan cina macam 13May dulu?

    ReplyDelete
  39. Cina nie kalau nak berniaga, dgn org umno ler dia plg suka sekali. Jolok duit mulut ternganga.

    ReplyDelete
  40. g kena maki oleh DAP tu mesti macai2 umno. Syabas saudara2ku DAP, kasi maki habis2 & pijak2 itu kepala2 & puki2 macai umno, biar dorang tau yg Msia ni bukan milik umno saja.

    salam jari tengah bersalut lendir puki KRISTERN STEWART buat semua macai umno.>> mamatni anak sundal yg mak dia keje jual burit kat hotel ah peng..muahahahaha....beb..kalau berani kasi u punya adress...!!

    30///

    ReplyDelete
  41. U ALL JUST JEALOUS OF CINA... CINA MORE BETTER MA....!!! KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  42. anon 9:13 PM,
    jealous?? hah tolonglah nak termuntah i dgr perkataan jealous tu.. klu stkt perangai tu dh mcm sial nak jeles apa nya kn..

    ReplyDelete
  43. bila csl hina islam...najib kata no komen...fathul bari smpai la duk menikus xada komen...pemimpin umno yg lain toksah tanyalah...takut pd mca...jadi siapa sokong siapa...siapa hina islam sebenarnya wahai penyokong umno...

    ReplyDelete
  44. disebabkan ada bangsa2 melayu yg bodoh lg tolol yg suka sgt mengangkat punggng cia komunis tulh yg menyebabkan cina2 nie sume makin naik kepala skrg nie!! aku tak phm btllh dgn melayu2 tu semua.. sggup pulak diorg menindas kaum sndri dn mengangkat kaum lain... mmg bodoh sgt kot!!

    ReplyDelete
  45. Pakatan memperjuangkan isu isu rakyat seperti pendidikan, kos sara hidup,salahguna kuasa, perumahan, dan perkara2 relevan kepada rakyat. UMNO parti jahanam hanya memperjuangkan perkauman rasuah dan kronisme. Pakatan is driven by justice and UMNo is driven by hate. itulah perbezaan yang dapat rakyat lihat. PRU ini UMNO pasti musnah

    ReplyDelete
  46. UMNO memang dah lama mengadaikan hak melayu. Maklumla pelacur. Pelanngan jolok kote dia suka.Cina jolok duit UMNO gadai semua. Itulah UMNO

    ReplyDelete
  47. Ameno bukan melayu.....keling dengan mamak yg banyak dlm ameno.....nak hairan apa..kalau ada melayu pun yg umporno macam chua soi lek..kaki jilat bumtut @amak.

    ReplyDelete
  48. Hoi kejora malam, sebut cina nko ingat amoi. Betul la otak amporno nko ni.....

    ReplyDelete
  49. Memang UMNO bukan untuk Melayu. semua mamak saja. Patut muka semua bekilat merelit sakan. Biaq la mamak undi UMNo. Melayu semua undi Pakatan na, yang akan jaga hak orang melayu. Biar mamak hangus dengan UMNO. Dah la restoran makan mahai nak mampuih. Kurang ajag punya mamak.

    ReplyDelete
  50. syabas DAP! kasi maki sama itu umno.

    meh sini biar aku tambah makian kpd umno lagi: APA LANCAU? APA LU MAU? PUKIMAK, LU UMNO PANDAI SUMBAT DUIT RAKYAT MASUK DALAM LUBANG PUKI ANAK BINI SAJA.

    salam jari tengah bersalut lendir puki KRISTERN STEWART utk macai2 umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni mmg babi bersalut puki la ... Sial betullah....

      Delete
  51. http://blog.marhaen.info/laman-utama/1-artikelmarhaen/2660-najib-tak-berani-fathul-bari-ibarat-tikus


    kasian ya orang malaisia punya presiden yang gak ada telor ya, orang malay bilang pondan ya. Dia takut sama itu cua sui lik yang sering menghina agama islam ya. ceh saya malu kalo saya punya presiden pengecut gak ada telor.

    ReplyDelete
  52. http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/10/video-najib-dimalukan-oleh-budak-sekolah.html#more


    setan melayu amno gak ada standar ya punya presiden gak tahu malu, sama bocah aja udah kantoi kata orang malaisia.kasin ya .

    ReplyDelete
  53. http://www.kakisembang.com/2012/10/kumpulan-lelaki-samseng-serang-bengkel_19.html


    ya itu malaisia udah jadi negeri kriminal ya, hari hari ada kasus kriminal , menurut teman saya di luar negeri bilang malaisia udah gak salamat kalo mau wisata kata dia lagi, rmpok sering ato setiap saat ya ada yang dibunuh kerna mau maling tas tangan aja , kemarin di bukit bintang warga yemen udah dirampok tas dia , itu berlaku di deoan ramei ya. kriminal udah menjadi normal di ma;laisia ini, di indo gak ada gitu sering berlaku, waduh pak , ini malaisia kalo mau selamat kalian harus tukar itu goberment ya.

    ReplyDelete
  54. Tolong jangan cemarkan komen disini dgn bahasa indon gampang. Tiada siapa mahu baca lu punya komen macam sampah..ini utk rakyat malaysia ic biru saja!!!

    ReplyDelete
  55. Bukit bintang tu memang sarang penyangak. Mat saleh semua dah kena rompak dan ragut. Polis dok isap rokok depan mac d saja. DBKL pun sama lah penyamun jugak. Kerja pau orang saja. Habis la UMNO kali ni

    ReplyDelete
  56. pencacai pakatan haram jadah kat sini adalah anak haram hasil penzinaan antara babi-babi.. para pejuang UMNO tak payah layan mereka yang ada DNA babi..

    ReplyDelete
  57. Apa pasal peragut adalah berbangsa melayu? Inikah hasil kejayaan yg dibanggakan umno? Kes pecah rumah pun didominasi oleh melayu. Inikah lambang kejayaan umno?

    Jangan salahkan lubang puki ibu mereka melahirkan, tapi salahkan dasar pemerintahan d negara ini yg gagal menerapkan nilai2 agama & nilai2 moral positif terhadap generasi muda.

    Bermula di sekolah, adalah menjadi amalan dlm pendidikan d negara ini apabila subjek2 spt p moral & p Agama dinilai melalui kertas peperiksaan. Akibatnya, walau pelajar itu mendapat A+ dlm subjek agama, ia tidak bermaksud yg pelajar itu mengamalkan apa yg dijawabnya dlm peperiksaan.

    Begitu juga pendidika moral, walau plajar mendapat A+ dlm peperiksaan, tidak bermakna dia menghayati nilai moral yg positif spt keharmonian kaum.

    Inilah kegagalan kerajaan hari ini, apabila dua subjek ini dinilai d atas kertas & bukannya dinilai melalui penghayatan pelajar2 terhadap subjek2 tersebut.

    Akhirnya lahirlah puki2 generasi yg rosak spt cikaro, geisha, bohjan, bohsia dll.

    Salam jari tengah bersalut lendir puki cikaro kpd macai2 umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://antijumud.blogspot.com/2012/10/perlu-baca-dan-sebarkan-kisah-nik-aziz.html?m=1

      Delete
  58. Ni lagi sekor Babi yang baru terlepas dari kandang.. masalah moral pun Umno yang salah.. Pendidikan Agama bermula dari rumahlah kalau mak bapak jenis spesis babi anak pun akan jadi babi juga.. jual agama demi sedikit kuasa dunia.. PAS parti ajaran sesat.. nak tahu sesat kat mana? banyak-banyak lah membaca dan jangan dok baca haramkah saje.

    ReplyDelete
  59. U-undi
    M-mamak
    N-negara
    O-ok...
    itu lah umno....

    umno takut gn MCA...

    ReplyDelete
  60. umnosokmo....

    cuba ko bgtau...nak baca apa selain haramkah????baca utusan ke???ke baca MANGGA???

    ReplyDelete
  61. umnosokmo,
    gue tak pernah lagi jumpa majalah/akhbar/buku yg bertajuk Haramkah. Jual kat mana tu? Jual dlm lubang puki penuh lendir keputihan mak lu kerr?

    ReplyDelete
  62. umnosokmo,
    gue tak pernah lagi jumpa majalah/akhbar/buku yg bertajuk Haramkah. Jual kat mana tu? Jual dlm lubang puki penuh lendir keputihan mak lu kerr?

    ReplyDelete
  63. DAP itu memang kurang ajar! Pantat dia kena belasah ,baru depa tahu cam mana nak senyap!

    ReplyDelete
  64. 11.55 cuba hang korek dalam burit mak hang yang tak bersunat tu... kot-kot jumpa..

    ReplyDelete
  65. Kepda pencacai pakatan babi, ucapan selamat malam dari gua dengan sedikit luahan dari Dr. Rahman Kadir bekas Aktivis PAS "Perkara pertama yang menunjukkan sikap PAS yg flip flop dan berbohong atas nama agama adalah bila mana Anwar Ibrahim dipecat.
    Dalam overnight sahaja, PAS telah mengangkat Anwar Ibrahim sebagai ‘insan kamil wal mutakammil’ walaupun sebelum itu PAS menuduh Anwar sebagai pemecah belah Islam dan perosak gerakan agama. Ini susulan dari penyertaan Anwar Ibrahim ke dalam UMNO dan bukan PAS seperti yang dijangka oleh orang-orang PAS pada tahun 1981. Malah, Nik Aziz pernah secara terang memanggil Anwar Ibrahim sebagai Jeneral Syaithan dan Syaithan Jantan sekitar kempen Pilihanraya Umum 1995. Anwar secara sinis membalas di TV3 bahawa Nik Aziz Syaithan Betina.
    Anwar dipecat oleh Tun Mahathir atas alasan kesalahan moral. PAS terus tidak boleh terima dan mengatakan ini fitnah".

    ReplyDelete
  66. dah la tak payah nak blame dap ke apa sangat. sikap kita sendiri yang double standard menyebabkan kaum lain dan non-muslim lain hilangnya rasa hormat pada kita dan agama islam seperti yang di sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diamlah ko noob babi pukimak.... Apa yg aq tgk skang nie babi barua pakatan dah x de modal sangat... Al maklumlah klu lepas pru kali nie fucktan kalah mana diorang mau cr itu kelija???? Jawabnya mengangkang la setiap hari mcm anon yg suka puki belendir tu... Dia suka cakap mcm tu maksudnya dia membayangkan puki fia yg x hbis berlendir sbb dok terima mcm2 batang setiap hr utk sara hidup la katakan...

      Delete
  67. apa main puki2 ni,babi2 ne,gentleman skit..biar najib debat dgn nuar brahim dulu..presdn amerika obama pn debat dgn rooney..ada brani kew?biar lwn mcm leleki..jgn suh bini jew lwn..mana lu pnya batu?

    ReplyDelete
  68. UNO bukan gentleman tapi cave man. Orang zaman batu mana ada otak nak debat

    ReplyDelete
  69. parpu, wa caya lu!!!

    ReplyDelete
  70. tu dia ... komen2 yg macam haram dah keluar dari pencacai angkat najis pembangkang... kalau kita peratikan komen2 ni .. sumber diorang ni dari majlis ceramah ilmu diorang lah kan... tak payah layan sgt lah dgn komen diorang ni... semua nya main ikut sedap mulut jer... tak payah layan kalau setakat takde bukti dan fakta... komen semua orang boleh komen bro...

    ReplyDelete
  71. Anon 2.53PM apa nak buat itulah rasuah yang dimulakan oleh Anwar Ibrahim dalam UMNO sehinggalah sekarang dia bergelomiang dengan maksiat, wang haram, curi duit negara mac ammacam lg. SEJAK aNWAR JADI KETUA PEMBANGKANGLAH CINA DAH BESAK KEPALA SEBAB DIA PUN CIUM PUNGKOK DAPIG. PASAL NAK KUASA. MASA ANWAR DALAM KERAJAAN DIBAWAH TUN M MANA ADA CINA BERANI ANGKAT MUKA SEMUA KAUM SOKONG TUN M. TETAPI SEBAB DAPIG NI TAK PERNAH RASA KUASA DAH JADI GILA APABILA DAPAT PENANG YANG DITOLONG OLEH PAS DAN PKR P[EROSAK BANGSA DAN NEGARA. JANGAN HARAPLAH NAK MENANG MACAM PRU12..PARLIAMENT SEAT UNTUK BN AKAN BERTAMBAH KO TUNGGUM LAH.

    ReplyDelete
  72. Alah yang dok maki melayu dan UMNO bukan orang lain kafir lahanat keling paria ngan cina tongsan yang tak sedar diri ..menyamar jadi melayu kutuk melayu...bla lah lu..korang percaya ke..sehina hina melayu dia tak kan kutud sedara seugama..yang dok merepek dan meraban kat sini kutuk kutuk melayu si kafir keling dan cina serta kawanan yang bencikan melayu..tu sebab semua berani guna ANONYMOUS
    jadi melayu melayu jangan tertipu..nak tau lagi gi blok blog sikafir ni..artikel diorang tahap boleh mencetuskan 1 Mei lagi..perang perang lah gua apa peduli jangi bangsat bangsat kafir dan sikitol melayu dihalau dari tANAH JAWI ni..amacam ada berani..

    ReplyDelete
  73. macam dah tak ada iman, tak ada akal masing2 mencarut memaki hamun!

    Islam melarang tp sejak pok nik benarkan memaki hamunmencarut ni, makin ramai yg ikut jejak dia pula..

    ingat sikit,

    akhirat nnt mulut kita dikunci....

    ReplyDelete
  74. Punca permasalahan ini adalah UMNO sendiri yang semakin menjadi-jadi pengecutnya.Tolak ansur konon!!!!Sikap tolak ansur inilah yang merosakkan segalanya,agama kita dan bangsa kita bebas diperkotak-katikkan.UMNO tidak ada keberanian untuk menegakkan kedaulatan negara ini bila petualang dibenarkan bermaharajalela melakukan pengkianatan terhadap tanah ini.Bertolak ansur dengan DAP yang terang terang adalah musuh yang nyata dan amat jelas keinginan mereka untuk merampas negara ini.Ini bukan lagi politik,ini soal musuh dibenarkan 'bermain politik' atas nama DEMOKRASI demi untuk menjajah.Kenapa ini masih dibiarkan?Kenapa raja-raja Melayu masih diam seribu bahasa dengan alasan raja tidak mahu campur tangan dalam urusan politik.Tidak mahu campur tangan?????Jadi sebab tidak mahu campur tangan inilah yang menyebabkan tuaku sekelian secara tidak langsung menyokong usaha untuk tamatkan institusi beraja di negara ini.Kenapa tidak cakap siang-siang kan senang?Patut la ramai pemimpin penyokong petualang ini dianugerahkan gelaran datuk/dato.Kepala syaitan adalah bergelar dato sri peliwat negara,dan ramai lagi.Siapakah putera yang memberi kerakyatan kepada puak pendatang yang merupakan musuh yang nyata ini?Kalau inilah keadaannya,masa depan Malaysia sangat gelap.Ini kerana kami bangsa Melayu yang sayangkan bumi ini akan berjuang sehingga titisan darah terakhir.Kami adalah kerajaan sebenar,bukan yang demokrasi itu,bukan yang beraja itu,bukan yang UMNO itu,apatah lagi PAS dan PKR yang nyata adalah perosak ummah.Biar putih tulang,jangan putih mata.Jika terpaksa,biar yang menang jadi abu,yang kalah jadi arang.

    ReplyDelete
  75. OK OK jangan gadoh gadoh PUKIMAK paling besar adalah Anwar Ibrahim, nak pi main cina doll salambe je cam nak pi usrah, siap boleh borak borak dgn Esky, lepas main turun dengan lift siap borak borak lagi .. apa yang dia cakap agak nya tu .. PUKIMAK kedua besar jatuh kepada Melayu PAS & PKR ... pukimak lu, orang cam Anwar pun masih boleh jadikan ketua .. memanglah pukimak lu orang semua .. orang Melayu lain semua baik. Dah jangan gadoh gadoh OK, tapi pukibini camna pula ... tak yah sebut pukibini lah melainkan kaki zina.

    ReplyDelete
  76. Anon 3:04, kesian 33 tahun lu jadi baruah, tu lu punya pasal. Kita orang tak pula jadi baruah Anwar & PR, lu lepas jadi baruah UMNO sekarang baruah Anwar pulak ke?

    ReplyDelete
  77. Parpukari!

    Gua respek kat lu! Tabik!

    Teruskan perjuangan bro. Lu tidak kesorangan!

    ReplyDelete
  78. anon 5.58pm kak bedah tu makkau ke?

    ReplyDelete
  79. Terima kasih kepada semua yang datang komen kat sini, aku mintak kita bincang cara rasional, jangan l akita memaki hamun ya, walau aku tau nik Aziz kata Tuhan pun mencarut tapi tak perlu la nak maki hamun ok.

    Tq Servant of God. Ur the man and tq guys yang support aku, kita kena beringat selalu. Jangan tunduk pada kaum DAP! Never evr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sokong.Biar lah profesional perbincanganya buka carut marut atau maki hamun kerana ini bukan budaya kita.Hidup Melayu Hidup UMNO.

      Delete
  80. Salam pada semua...
    Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

    Harga serendah RM1.00/pcs.

    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

    Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    terima kasih admin

    ReplyDelete
  81. aku takmau cakap , maki tapi aku tunggu jika ada lagi 13th of may aku nak dia orang tau 'kung fu ' dia bolih pukul aku takat mana, aku pernah duduk negara china tapi perangai , mereka tak mcm cina dimsia. bukan semua melayu bisak lemah dgn duit , kassim ahmad kata anuar patut ditembak ---dlm maknanya fikirkan dajjl ni , bila kamu bermasalah berlawyerkan dap ,,kamu akan jadi hambanya ,,,alhamdulillah allah tunjukankan sapa FIRAUN MALAYSIA ? nuar dan sekeluarga ---patut dibalakan olih allah

    ReplyDelete
  82. lu org jgn nak lawan hal hal maki dn spain ngan puak2 pr tu x kanmenang punya..sbb tok tok guru meraka mahagru yg ada phd dlm bab ni..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!