CILI KASI TARUK! 60 DALIL BUKTI PAS SESAT LAGI MENYESATKAN!

Parti PAS banyak melakukan penyelewengan untuk meraih simpati rakyat dan sebilangan rakyat yang jahil dan tidak memahami ajaran Islam sebenar akan mudah terpengaruh dengan hujah PAS yang menyeleweng .

1. TAA'SUB
PAS sebuah parti yang ekstrim dan taasub. Ia sentiasa bertindak dengan apa jua cara untuk memuaskan kepentingan politik sempit mereka, walaupun bercanggah dengan ajaran Islam. Mereka mengajar pengikutnya supaya menolak pendapat orang lain, walaupun benar.

2. JUARA PERPECAHAN
PAS menjuarai perpecahan di kalangan umat Islam. Ini terbukti di dalam peristiwa-peristiwa yang berlaku seperti mendirikan sembahyang Jumaat berasingan, tidak mengiktiraf juru nikah kerajaan dan sebagainya.

3. MENTAFSIR AJARAN SESAT MENGIKUT SELERA POLITIK
PAS mentafsir ajaran Islam berdasarkan kehendak politik mereka.

4. AJARAN ISLAM SEBENAR DIKORBANKAN UNTUK KEPENTINGAN POLITIK
Segala tindak tanduknya adalah untuk kepentingan kumpulan yang menyokong mereka sahaja. Contohnya seperti menyokong kenyataan Murshid mereka yang mengatakan mencarut itu harus. Penyokong PAS akur dengan kenyataan itu sedangkan ia bertentangan dengan ajaran Islam.

5. SUKA BERMUSUH
PAS sebuah parti yang berminat dengan permusuhan sesama Islam untuk mencapai matlamat politik mereka.



6. MENANAM PERASAAN BENCI
PAS menanam perasaan benci di kalangan ahli dan penyokongnya terhadap orang lain seperti mengajar kanak-kanak menerusi Pusat Asuhan Kanak-kanak (TASKI) untuk membenci para pemimpin negara.

7. PENYALAHGUNAAN WANG DERMA
Penyelewengan PAS terhadap wang derma yang dikutip kerana tidak mempunyai rekod dan tidak memaklumkan ke mana wang tersebut dibelanjakan.

8. PENYELEWENGAN WANG AMANAH
Penyelewengan PAS terhadap wang ?Darul-Mal? yang berjumlah berjuta-juta ringgit tanpa dapat dikesan.

9. MEMBOHONGI JANJI
Perkampungan Islam yang ditaja oleh pemimpin PAS di Kampung Jabi, Besut tidak dilaksanakan sedangkan pungutan wang untuk tujuan tersebut telah dilakukan.

10. JANJI KOSONG
PAS membuat janji kosong dalam pilihanraya untuk rakyat Kelantan.

11. KENYATAAN PALSU
Pemimpin-pemimpin PAS kerap kali membuat kenyataan palsu dan berbohong kepada rakyat khasnya penyokong-penyokong sendiri.

12. MAKSIAT DI KELANTAN
Kedai penjualan arak, judi dan pusat hiburan (maksiat) masih berleluasa di Kelantan.

13. BERMAIN DENGAN HUKUM HUDUD
Hukum Hudud PAS hingga kini tidak dilaksanakan di Kelantan. [Undang-undang diluluskan tapi sengaja tidak digazetkan!]

14. PENYALAHGUNAAN PEMBALAKAN
Pembalakan di Kelantan disalahgunakan untuk kepentingan pemimpin-pemimpin PAS.

15. CAKAP LAIN BUAT LAIN
Pemimpin-pemimpin PAS hidup mewah dengan terus memakai kereta mewah.

16. MEMPERTAHANKAN KEBATILAN
Mat Sabu dilaporkan berkhalwat dengan Norma di bilik No. 121, Hotel Perdana, Kota Bharu, Kelantan dan PAS mempertahankan perbuatan yang batil itu.

17. FATWA YANG MEROSAKKAN
Fatwa politik PAS telah menyebabkan berlakunya keruntuhan kepada institusi keluarga Islam di negara ini.

18. MENGHASUT
PAS menyuburkan perbuatan mengumpat.

19. MENJATUHKAN MARUAH MASYARAKAT ISLAM
PAS di Kelantan mengenepikan sensitiviti masyarakat Islam dengan tidak mengawal pembinaan Tokong Buddha yang dibuat begitu besar dan ini bercanggah dengan usaha peningkatan syiar Islam.

20. BAHASA LUCAH
Pemimpin PAS merestui penggunaan bahasa-bahasa lucah seperti yang digunakan dalam buku ?Shit?.

21. PENYALAHGUNAAN PONDOK
PAS telah mengguna pondok-pondok sebagai pusat untuk menanam pengaruh ekstrim dan fanatik, menolak kebenaran yang diketengahkan oleh bukan golongan mereka.

22. MERACUNI FIKIRAN KANAK-KANAK
PAS mendirikan pusat Bimbingan Kanak-kanak di kawasan luar bandar dan melalui pusat ini kanak-kanak diracuni dengan pemikiran negatif terhadap Kerajaan.

23. MEROSAKKAN PEMIKIRAN PELAJAR
Mahasiswa dalam dan luar negeri ditanam bibit-bibit kebencian terhadap pemimpin Islam.

24. FITNAH TERHADAP KERAJAAN
Meracuni pemikiran mahasiswa Islam dengan menabur fitnah dan menanam rasa benci terhadap kerajaan.

25. ABAI TANGGUNGJAWAB
PAS mengabaikan tanggungjawab sosial dengan menunding jari mencari kesalahan orang lain.

26. MAHU TAPI MALU
PAS menolak sistem pendidikan negara tetapi sebaliknya mereka menggalakan anak-anak mereka untuk belajar di institut pengajian yang diusahakan oleh kerajaan.

27. TANAM KEBENCIAN ORANG RAMAI
Buku-buku yang diedarkan oleh PAS kepada orang ramai bertujuan untuk menanam sikap kebencian di kalangan pembaca terhadap kerajaan.

28. AKHBAR BERUNSUR FITNAH
Akhbar Harakah mencipta banyak cerita rekaan dan berita berunsur fitnah.

29. TEMPAT IBADAT DISALAHGUNAKAN
PAS menggunakan surau-surau/masjid-masjid dan khutbah untuk menimbulkan kebencian kepada kerajaan sedangkan mereka menikmati pelbagai kemudahan dan nikmat.

30. PENTINGKAN DIRI SENDIRI
PAS tidak menyokong Dasar Pembangunan Nasional yang dibincangkan dalam Dewan Rakyat tetapi mereka juga yang memperolehi banyak faedah daripadanya.

31. MENGHASUT RAKYAT
PAS memesongkan dan menghasut rakyat luar bandar supaya tidak melabur dalam ASB/ASN dan apa jua skim tajaan kerajaan sedangkan skim itulah yang boleh membantu kekuatan ekonomi masyarakat Islam di Malaysia.

32. HANYA PANDAI MENGKRITIK
PAS hanya mengkritik dasar ekonomi negara tanpa memberi sebarang pandangan/penyelesaian yang membina dan realistik.

33. TARAF HIDUP RAKYAT TIDAK BERUBAH
PAS memerintah negeri Kelantan, tanpa sebarang perancangan untuk meningkatkan taraf hidup rakyat. Pembangunan negeri di tahap paling terbawah jika dibandingkan dengan negeri-negeri lain yang diperintah oleh BN.

34. TIDAK IKHLAS
Tidak menunjukkan keikhlasan dalam perbincangan sama ada di DUN/Parlimen.

35. TIDAK TETAP PENDIRIAN
Tidak konsisten dalam menangani isu-isu penting perjuangan. PAS adakala berpendapat boleh berkongsi dengan orang-orang kafir tetapi kadangkala pendapat mereka menjadi sebaliknya.

36. GOLONGAN YANG TIDAK BERNASIB BAIK DIKETEPIKAN
PAS mengenepikan usaha-usaha untuk menolong kumpulan yang tidak bernasib baik seperti mangsa dadah/penyakit sosial.

37. KEBAJIKAN TERBATAS
PAS menyempitkan saluran-saluran kebajikan untuk menambah kebaikan dan keyakinan orang-orang Islam bagi mendapat keredhaan Allah.

38. SEBAR FITNAH KEBURUKAN NEGARA
PAS tidak menanam rasa cinta kepada negara bahkan menyebarkan fitnah tentang keburukan negara sendiri lebih-lebih lagi sewaktu berada di luar negara.

39. PERKARA-PERKARA KHURAFAT TIDAK DIHAPUSKAN
PAS tidak memperjuangkan ke arah menghapuskan perkara-perkara bidaah/kurafat sedangkan ini merupakan satu tuntutan penting dalam Islam.

40. AMALAN DAN KEPERCAYAAN SESAT
PAS mencetuskan amalan dan kepercayaan yang menyesatkan seperti saranan yang mereka laung-laungkan iaitu siapa yang menyokong PAS, mereka akan memasuki syurga.

41. TIADA PERSEFAHAMAN
PAS membiarkan penyokongnya sembahyang Jumaat berasingan dari sembahyang Jumaat yang didirikan di masjid-masjid yang ditauliahkan oleh Kerajaan.

42. TIDAK SERIUS DALAM MELAKUKAN SESUATU
PAS tidak serius dalam usaha membanyakkan amalan maaruf dan mencegah mungkar seperti membiarkan penyokong-penyokongnya memaki hamun dan memboikot sesama Islam.

43. MENGKHIANATI AMANAH
PAS menyuruh orang lain menjalankan amanah sedangkan mereka sendiri mengkhianati amanah seperti menjanjikan penubuhan negara Islam sedangkan mereka tidak meletakkan calon dengan jumlah yang mencukupi untuk memerintah negara.

44. TIDAK MEMBERI KERJASAMA
PAS memandang rendah kepada Tabung Haji tidak memberi kerjasama dalam urusannya sedangkan Tabung Haji telah banyak berjasa menolong serta mengadakan kemudahan kepada jemaah haji Malaysia khasnya masyarakat minoriti muslim dari negara-negara lain.

45. TIDAK MENGHORMATI PERATURAN
PAS menggalakkan jemaah haji Malaysia menunaikan haji tanpa menghormati peraturan Kerajaan Arab Saudi.

46. JEMAAH HAJI TERTIPU
Pemimpin PAS menjanjikan bakal jemaah haji untuk menunaikan haji sedangkan mereka tidak berjaya menguruskan VISA dan akhirnya mereka terkandas.

47. GHAIRAH DEDAH KEBURUKAN SESAMA ISLAM
Islam menuntut supaya dilindungi keaiban orang-orang Islam tetapi PAS sangat ghairah mendedah dan mencerca sesama Islam.

48. KEGONCANGAN DALAM POLITIK
PAS selalu menyebut tentang perlunya melakukan kebaikan tetapi mereka sendiri membiarkan keadaan yang buruk berlaku di dalam parti mereka.

49. GOLONGAN YANG KURANG BERKEMAMPUAN DIABAIKAN
Islam menganjurkan supaya diberi perhatian kepada anak-anak yatim tetapi PAS tidak kelihatan berusaha untuk melindungi/menolong golongan tersebut.

50. MENGENEPIKAN KEWAJIPAN BERJIRAN
PAS mengabaikan kewajipan berjiran kepada mereka yang tidak sehaluan dengan mereka dalam politik, sedangkan kewajipan berjiran merupakan salah satu perkara yang sangat penting dituntut oleh Islam.

51. PENDIRIAN TIDAK JELAS
PAS tidak menunjukkan pendirian yang jelas terhadap rang undang-undang yang dibentangkan dalam sidang Parlimen/DUN sekalipun rang undang-undang itu bertujuan untuk membina masyarakat dalam menolong golongan yang lemah.

52. BEKERJASAMA DENGAN PARTI YANG TIDAK SEALIRAN
PAS bekerjasama dengan parti-parti yang tidak membela agama dan bangsa sendiri seperti DAP/PKR sedangkan parti-parti ini memandang rendah kepada usaha-usaha dan gerakan Islamiah serta perpaduan masyarakat Melayu.

53. PEMIMPIN TIDAK BERSOPAN
Pemimpin PAS tidak menunjukkan kesopanan dalam ucapan-ucapan kempen politik mereka.

54. PERUBAHAN DALAM PERJUANGAN
PAS di peringkat awal di zaman pimpinan Dr. Burhanuddin Hilmi kelihatan terlalu idealistik (khayalan) dan pada masa ini ia bertukar menjadi lebih agresif dan ekstrim.

55. MEMENTINGKAN SIMBOL
PAS hanya mementingkan simbol tanpa pengisian terhadap keperluan sebenar masyarakat Islam.

56. CAKAP TAK SERUPA BIKIN
PAS melarang wanita mengambil bahagian dalam majlis Tilawah atas dasar suara perempuan adalah aurat tetapi di sebaliknya mereka melantik senator perempuan mewakili Kerajaan PAS Kelantan untuk mengambil bahagian dalam perbahasan yang sudah pasti menggunakan suara.

57. PAS MELARANG PEREMPUAN BEKERJA
PAS melarang perempuan bekerja sekalipun Islam sendiri mengharuskannya.

58. TIDAK JAWAB/BERI SALAM PADA PARTI LAWAN
Penyokong-penyokong PAS diasuh untuk tidak menjawab/memberi salam kepada orang Islam dari parti lawan.

59. PENYALAHGUNAAN SIMBOL
PAS meletakkan simbol parti di tempat-tempat ibadah yang menyebabkan timbulnya rasa kekok di kalangan masyarakat Islam yang hendak menunaikan ibadat.

60. AHLI PAS YANG BUKAN ISLAM
PAS membenarkan bukan Islam menganggotai partinya, sedangkan ia menuduh UMNO menjadi kafir kerana bekerjasama dengan orang bukan Islam.

Sebagai rakyat Malaysia yang peka,perlu menolak PAS kerana mereka jelas menggunakan agama untuk kepentingan politik dan bukannya mahu memajukan rakyat dan negara.

sumber : http://passesatmenyesatkan.blogspot.com/

TQ THE UNSPINNERS

51 Responses to "CILI KASI TARUK! 60 DALIL BUKTI PAS SESAT LAGI MENYESATKAN!"

  1. Ketakutan UMNO menyerlah. Kemampusan UMNO pasti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing pencacai peminat no 1 prapukari. Ha ha ha.... Bebal nak mampos....

      Delete
  2. #1-5 semua amalan UMNO, belilah cermin dan cermin diri sendiri

    ReplyDelete
  3. bodonhya post ni.. nape 60 je..nape tak letak 6 juta dalil ke..

    ReplyDelete
  4. anjing berak tengah jalan takan nak mengaku

    ReplyDelete
  5. Pas dah lama sesat,yakni bukan lagi Islam.

    ReplyDelete
  6. Parpu,

    Khidmat lu diperlukan di Sri Lanka, kasi jatuh itu kerajaan Chandrika Bandaranaike Kumaratunga.

    Itu penyokong2 Liberation Tigers of Tamil Eelam mau lantik lu jadi Jeneral dorang. Selepas itu Thiruvenkadam Velupillai Prabhakaran mampus, dorang tiada pemimpin yang berkaliber. Doarang rasa lu yg paling layak isi itu jawatan.

    ReplyDelete
  7. Inilah masaalah yang dihadapi oleh UMNO BARU, nak cari 60 dalil mengapa PAS sesat walhal dia sendiri sudah jauh terpesung. Nasihat saya pada UMNO=APCO ini untuk cermin diri dulu, takkan nak tipu agama, bangsa dan negara untuk 50 tahun lagi!

    ReplyDelete
  8. Hahaha. Ternyata umno dah sakit. Aku dh baca smua diatas. Fitnah, berangan, busuk hati, smua skali. Kalau jumpa hang kat ipoh aku rasa nak pthuiih je kt kepala hang. Jilaka punya mamak carlsberg. Xpyh la bnyak, ko kata mencarut org pas? Kalo mcm tu, melihat kpd tulisan unspinner tu, UMNO LAGI PAS DARI PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 6.44 pukimak ko kata gitnah konon pasial mmg sesat lah babi napa ssh sg nk percaya ha... Ada bukti pun tp pas asik tuduh umno je

      Delete
  9. http://shalehudin.blogspot.com/2012/10/rupanya-dia-neh-angkuh-kerana-umno.html


    Bangsat itu setan melayu amno kerna teman dia Bapak porno cua soi lik itu suka dicium pantat dia ole partai setan malayu amno. jangan kalian berpura gak tau ya, ternyata teman setan melayu amno itu cua soi lik. Di mana bangsat setan melayu amno itu ya. Menjerit kayak anjing sama Partai Islam tapi sama cua soi lik gak ada telur ya. Dasar bangsat itu setan melayu amno.

    ReplyDelete
  10. Haaa haaa haaa.... mare. Nanti kena juai

    ReplyDelete
  11. PAS memang sesat lagi menyesatkan...
    harap-harap la dengan semangat si Hassan Ali dapat mengembalikan dan mengambil PAS dari pergi jauh...
    means jauh menyesat...
    dan anon-anon diatas yang yang suka nak tuduh umno lebih baik fikirkan cara untuk menyelamatkan PAS...

    ReplyDelete
  12. bodoh nak mampus ANON-ANON diatas..ha mmg betul pun kata korang mmg semua salah umno..PAS kan korang ambil letak atas kepala korang..kan itu tiket korang masuk syurga

    ReplyDelete
  13. Mana sang pendekar bangsa melayu?!? . Setelah kuasa raja-raja melayu kamu hapuskan, bahasa melayu kamu tindas, tanah orang melayu kamu korbankan, hukum ALlah pula kamu mahu mainkan? Penulisan penulis blog seperti inilah yang merendahkan bangsa melayu. Islam konon. Kalau menulis untuk wang ringgit, jangan kamu tinggal di bumi ALlah ini. Biarlah PRU13 menjadi hukuman kepada pihak yang pincang.

    KSS-kamisudahserik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa hukuman utk pihak yg tak sedar2 diri kononnya akan menang. Angan2 kosong semata...

      Delete
  14. terima kasih atas pencerahan 60 dalil ini... mohon kemukakan 60 dalil umno tidak sesat lagi tidak menyesatkan pula.

    ReplyDelete
  15. sial punya anon2,korang x payah lah nk spin cerita cam sial.
    sikit2 bk salahkan UMNO,PASial buat salah pun korang nk letak ats kepala UMNO.
    nmpk sngt korang ni sial yg berakal,terpedaya dengan cakap nik aziz tu.
    dia cakap undi PASial msk syurga terus korang percaya,walaupun korang tau PASial tu sesat lagi menyesatkan.
    ilmu didada x cukup korang nk cerita banyak,x habis2 nk salahkan UMNO.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  16. Seperti biasa Pencacai pencacai PAS akan memaki hamun kerna ia sudah menjadi darah daging mereka..KeSiAn..Mungkin dah terbiasa dengor penceramah PAS memaki hamun ketika berceramah kottt....

    ReplyDelete
  17. http://aiyangdisayang.blogspot.com/2012/10/selepas-disembelih-mayat-mayat-ini.html


    liat ini setan melayu amno udah sembelih sama orang islam, jahat banget ya itu setan melayu amno.

    ReplyDelete
  18. http://ayid-manjaddawajada.blogspot.com/2012/10/umno-menikus-sama-mca-isu-hudud.html


    saya mau ngakaaak tertawa kapan sekutu setan melayu amno dikencingin ole cua sui li ya. memang munafik ya setan melayu amno, gak ada telor ya setan melayu itu.

    ReplyDelete
  19. http://wrlr.blogspot.com/2012/10/najib-dah-terpekik-terlolong-tapi-pru.html

    waduh pak najib udah mau kencing ya saat ditanya kapan Pemilu mau diadakan ya. ternyata bapak najib udah takut ya kerna nanti bisa dipenjarakan, kasian ya setan melayu amno.

    ReplyDelete
  20. http://suwaritimur.blogspot.com/2012/10/wajah-wajah-syaitan-yg-dikenali.html


    waduh pak setan melayu amno emang dia udah dikenali ya.

    ReplyDelete
  21. http://ckcounterpunch.wordpress.com/


    folower setan melayu amno harus liat ini vidio ya kerna ramei banget ya rakyat malay yang mau bapak anwar sebagei presiden malay, semuga bapak anwar sukses ya.

    ReplyDelete
  22. http://wasukalu.blogspot.com/2012/10/umno-pembela-islam-ketua-cawangan-umno.html

    waduh pak saya mau ngakaaak baca ini berita ya kerna setan melayu amno usir sama imam masjid. jahat bangetnya setan melayu amno ya.angan marah ya pak.

    ReplyDelete
  23. UMNO DULU KINI DAN SELAMA LAMANYA...Pembela Anak Bangsa Dan Negara tercinta MALAYSIA...Perjuangan yg belum selesai..Teruskan membongkar segala kepingcangan..kesesatan..keriakan..ketaksuban puak puak PAS yg telah banyak merosakan sifat sifat mulia sebagai seorang muslim yg merendah diri dan Amanah dalam urusannya..

    ReplyDelete
  24. mmg btl pun yg Pas nie mmg dh sesat sgt2...
    semua org dh blh nmpklah.. rkyt bkn bodoh..
    sejak Pas tu bergabung dgn Dap tu maka semakin sesat jadinya dia..

    ReplyDelete
  25. Indon indon bangsa yg tk tau diuntung..aku orang melayu malaysia teramat benci dengan bahasa indon yg kamu kamu gunakan ni..pegi le ambik tau hal negara sendiri..huru hara..penyibuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. So jgn dengar lagu indon... Dia org anggap lagu melayu ni mcm sampah aja...

      Delete
  26. oleh kerana PAS ni dh sesat lg menyesatkan jdi dia pasti akan tumbang kali ni di PRU13...

    ReplyDelete
  27. http://malaysiacrisis.blogspot.com/2012/08/rosmah-mansor-caught-in-extreme-action.html


    masih bisa kah setan melayu amno mau cium pantat bu rosamah ini ya. mgakaaakkk say vila liat ini foto.

    ReplyDelete
  28. APA PUNYA BANGANG ANON2 DI ATAS NI SEMUANYA KENAPA MESTI NAK SALAHKAN UMNO MMG DAH NYATA PAS DAH JAUH TERSESAT, DI HARAP APA YG HASSAN ALI CKP TU DIA TUNAIKAN SUPAYA MEMBAWA SEMULAPAS KEMBALI KE JALAN KEREDAAN ISLAM DAN MENEGAKAN ISLAM SEMULA KERANA PAS NI SEMEMANGNYA DAH SESAT JAUH DARI AJARAN ISLAM KITA.

    ReplyDelete
  29. mmg btl apa pas sesat lagi menyesatkan org apa kalau tidak takkan hassan ali sampai kata nak berusaha kembalikan pas seperti dahulu kala yg ada org2 alim di dlm pas yg tegakkan agama islam kita bknnya seperti skrg yg sanggup kerjasama dgn dap dan pakatan semata-mata utk dapat undi.

    ReplyDelete
  30. Ameno ni ibarat orang buta.....pencacainya buta dan pekak.......ada ka taik lembu dia kate bubur....wa cakap lu ameno sendiri makan la.

    ReplyDelete
  31. Haaa...haaaa..... haaa... Indon tu pun nak tumpang sekaki kat sini!!!!

    ReplyDelete
  32. OHHHH... indon..indon. Haa.haa.haa

    ReplyDelete
  33. woi indon gampang ko menyibuk je kt sini napa...menyampah aku tgk ko lah shuu shuu pegi main jauh2....

    ReplyDelete
  34. pas dah terang2 sesat...dan cube meyesat kan islam yg lain sekali...udah2 lah tu pas jgn taksub dgn dunia nie jgn kerana pangkat ko menhalal kan segala yg haram takut lah pada allah

    ReplyDelete
  35. terbukti pas makin sesat...napa lah nik aziz trlalu gila kn kuasa hingga sangup jadi anjing kafir...

    ReplyDelete
  36. Benci betol bila baca komen bahasa indon macam gampang

    ReplyDelete

  37. Abduh keturunan syaitan bin nik aziz, apa nak diheran, bapak dia terang-terang sekutu syaitan, dia relakan dirinya dijubur syaitan dari berkawan orang umno. orang umno tetap menyembah Allah, mengucap kalimah sahadah, melakukan amalan yang diperintah Allah. kalau ada yang tak melakukan amalan yang syariatkan Allah dia akan tanggung sendiri diakhirat, beza dengan pas ada tok guru yg janji syurga untuk ahli pas; dalam pas ramai yang tak sampurna amalanya dalam islam, akhlak buruh, kaki penipu syurga taik kucing
    ke apa!!

    ReplyDelete
  38. 61. Kokok berderai derai ekor bergelumbang taik busuk.

    62. Hangat2 tahi ayam.

    63. Bodoh dan di-perbodohkan.

    64. Habuk pun tarak.

    65. Sakit tenat.

    66. Angan2 mat jenin.

    67. Sentiasa kantoi.

    68. Eksen jer lebih.

    69. Tempurung kosong.

    70. Gundah gulana.

    71. Menangis tanpa lagu.

    72. The burning and sinking old ship.

    73. Kehkehkeh.

    74. Hahahahaha.

    75. PADAN MUKA.

    ReplyDelete
  39. Dalil 61, hanya iblis sanggup terima pertolongan syaitan.

    ReplyDelete
  40. Dalil seterusnya : Lempar najis sembunyi tangan.



    ReplyDelete
  41. PAS tidak ada kaitan dengan Islam kerana PAS bukan Islam dan Islam bukan PAS..PAS hanya parti politik sahaja,tidak lebih drpd itu..kerana dalam Al-Quran ALLAH telah menggariskan bahawa sifat2 pari islam yang sebenar ialah HIZBULLAH,iaitu parti ALLH..

    firman ALLAH S.W.T"Engkau tidak akan dapati sesuatu kaum itu yang benar-benar beriman kepada ALLAH dan Hari Akhirat,tergamak BERKASIH SAYANG dengan orang yang MENENTANG ALLAH dan Rasul-Nya,sekalipun orang(yang menentang ALLAH)itu terdiri daripada bapa-bapa mereka atau anak-anak mereka atau saudara-saudara mereka atau keluarga mereka.Mereka(golongan yang benar-benar beriman itu)telah ditetapkan iman di dalam hati mereka dan ALLAH telah menguatkan mereka dengan cara menanamkan semangat di dalam hati mereka.ALLAH akan memasukkan mereka ke dalam syurga yang dibawahnya mengalir sungai-sungai dan mereka akan kekal di dalamnya.Allah redha kepada mereka dan demikian juga mereka redha kepada ALLAH serta bersyukur dengan nikamt pemberian ALLAH.Mereka itulah anggota-anggota Parti ALLAH.sesungguhnya pendokong Parti ALLAH ialah orang yang mendapat kemenangan(di dunia dan di akhirat)."(surah al-Mujadalah ayat 22)ayat-ayat dia atas secara langsung menerang kan ciri2 Pari Allah

    1.benar2 beriman kpd Allah dan Rasul-Nya,menjadikan kedua-duanya sbgai pemimpin dan tempat rujuk serta tempat meminta pertolongan.

    2.Meletakkan orang yang benar2 beriman sbgai pemimpin.

    3.Beriman dengan Hari Akhirat.

    4.Mendirikan sembahyang

    5.Mengeluarka zakat.

    6.Benar-benar patuh kpd pemerintah dan hukum Allah.

    7.MEREKA SEKALI-KALI TIDAK BERKASIH SAYANG DAN BERKERJASAMA DENGAN ORANG YANG MENENTANG AGAMA(ingkar hukum)ALLAH.

    8.tidak bersikap asobiah qaumiah,yakni tidak bertolak ansur dengan ibu-bapa,anak2,saudara-mara,kerabat dan keluarga sendiri,sekiranya mereka anti-ISLAM atau melakukan MAKSIAT dan kemungkaran.

    9.PARTI ALLH TIDAK PERNAH KALAH DAN SENTIASA MENANG.

    sifat no 7 dan no 9 langsung tidak ada pada PAS..PAS merelakan DAP menentang islam..PAS tidak pernah dapat menguasai Malaysia sejak hari pertama parti tersebut ditubuhkan.

    kesimpulannya..apa yang telah diucapkan oleh PAS mahupun apa yang telah dijanjikan tidak lebih dari kata2 retorik semata2 bagi mndpatkn undi rakyat..!!

    ReplyDelete
  42. Cakap dan mencarut saja lebih UMNO ni. kerja rimbat duit saja apa tak jadi. lepas pilihanraya tamat riwayat UMNO BN

    ReplyDelete
  43. Jazakallah khair Don Melayu. Semoga Allah memberi hidayah kepada pemimpin Islam di Msia ini.

    Tapi, antara smua 9 elements tersebut, UMNO bahagian mana? Setakat no4 dan no5 rasanya tidak cukup. Dalam membuat keputusan, saya ambil yang terbaik. Tiada yang terbaik, saya pilih yang paling kurang mudarat.

    KSS-kamisudahserik

    ReplyDelete
  44. Jawa kontrak indon tu masuk sini buat apa..di indon ada banyak masalah pergi tolong selesai termasuk kamu datang malaysia cari makan sebab di indon susah.. tak tau syukur. pegi balek indon lah. berapa aljuburin upah kau. atau jubor kau sudah dilondehkan.

    ReplyDelete
  45. Pas mmg sedat pun bila masa pas nak mati kena kilat aku pun tak tai lah tak abis2 nak mainkan agama

    ReplyDelete
  46. Dalil yg ke 100 : Suka cari penyakit, suka cari bala, mentiadakan yg ADA, mengadakan yg TIADA.

    Dalil yg ke 1001 : Alamat nak mampos.

    ReplyDelete
  47. Salam pada semua...
    Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

    Harga serendah RM1.00/pcs.

    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

    Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    terima kasih admin

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!