CILI BERAPI! PELAJAR UIA TERCEKIK KUNYIT MENGGILA PART 3


Pendedahan Rakaman Video Oleh Pelajar UIAM yang menunjukkan kebiadapan pelajar UIAM sendiri yang tidak menghormati Timbalan Rektornya sendiri, Dato' Dr. Mizan yang cuba menjelaskan perkara sebenar tentang kepincangan sistem yang berlaku semasa Pilihanraya Kampus UIAM pada 25hb September yang lepas.

Jelas video ini menunjukkan Pelajar UIAM Pro-Pembangkang dengan rasa tidak hormat dan berakhlak meninggalkan dewan percubaan tersebut meninggalkan Timbalan Rektornya sendiri yang sedang menjawab segala apa soalan yang dilontarkan oleh Pelajar UIAM sendiri.

Keberanian Dato' Dr Mizan harus dipuji kerana berhadapan dengan kumpulan pelajar yang tidak menghormati beliau sebagai TImbalan Rektor ataupun orang yang lebih tua.

SIkap pelajar UIAM pro-pembangkang ini tidak dapat menghormati seorang Timbalan Rektor mahupun seorang yang lebih berumur daripada pelajar tersebut.

Adakah ini akhlak yang sepatutnya ditunjukkan oleh seorang pelajar yang datangnya daripada Universiti ISLAM Antarabangsa Malaysia?

Sungguhpun kamu tidak menghormati beliau sebagai TImbalan Rektor, sekurang-kurangnya hormatlah beliau sebagai orang yang lebih tua daripada anda.

Serulah ke jalan Tuhanmu (wahai Muhammad) dengan hikmat kebijaksanaan dan nasihat pengajaran yang baik, dan berbahaslah dengan mereka (yang engkau serukan itu) dengan cara yang lebih baik; sesungguhnya Tuhanmu Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang yang sesat dari jalanNya, dan Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang-orang yang mendapat hidayah petunjuk.. (Surah Al-Nahl Ayat 125)

House PK: Learn how to speak proper English first ok bro pelajar puja kunyit? Oh my English!

14 Responses to "CILI BERAPI! PELAJAR UIA TERCEKIK KUNYIT MENGGILA PART 3"

  1. DIORANG MAKAN KUNYIT HANGIT!!! GENG PRO ANWAR MASIH KUNYIT DI UIA..HAHAHA

    ReplyDelete
  2. kenapa ek kalau org tu propembangkang dia mesti tunjuk watak jahat. agaknya pembangkang kt m'sia ni memang jahat kot...

    ReplyDelete
  3. ala mamat poyo sial ni nk tunjuk belang konon,sebenarnye mereka dah malu.
    mereka tau mereka dah xde bende nk soal,mereka tau yg mereka mmg x mampu nk menang.
    untuk mengelakkan mereka dimalukan so dia ajak lah geng2 pencacai pakatan keluar,nampk sngt mereka ni bodoh lagi bebal.
    dasar manusia bodoh yg bebal,manusia sial yg x berakal

    ReplyDelete
  4. cakap tak serupa bikin

    berserban berlitup luar macam sunnah

    tapi mulut mengalah longkang hati

    punah ranah..ajaran aliran syiah

    (assobiah-perangai adat yg

    disuburkan dikalangnya)inikah ajaran nabi.?

    ReplyDelete
  5. d0rg x sanggup d prb0d0hkan mcm pncacai ump0rn0...

    ReplyDelete
  6. dOrg x sanggup d prbOdOhkan tapi bila sejarah membuktikan nanti baru tahu dOrg dah buat kerja bOdOh.

    ReplyDelete
  7. ini semua hasil tarbiah Pas.. berkopiah, islamik konon tapi perangai mcm setan

    ReplyDelete
  8. TAK TAULAH NAK KATA PERGI U NAK BELAJAR KE NAK KEJAR POLITIK AKU PUN TAK FAHAMLAH. TAK PROFESIONALLANGSUNG KITA NAK BAWA BINCANG INI MCM GANGTER TAK CUKUP PANDAI AJE TUNJUJK BELANG BILA DAH TAKDE MODAL NAK BERDEBAT KELUAR AJE TINGGALKAN DEWAN MCM NI KE CONTOH ORG YG NAK JADI PEMIMPIN KONON. LANGSUNG TAKDE CLASS.

    ReplyDelete
  9. inilah pelajar UIA yg termakan kuniyit hangit terlebih kot sebab tu bebal nak mampus diaorg ini. dah malu mulalah tunjuk belang mcm sial aje.

    ReplyDelete
  10. ya allah kenapa la mangkuk sangat mereka nie..
    wei sekrang waktu orang suruh tuntut ilmu yang korang dok berpolitik sangat tu pasal pe????????
    ptptn sape nak bayar nanti wei????
    tak de akal sungguh budak-budak ini semua

    ReplyDelete
  11. ini lah ajaran pas dan pkr...sedih doh tgk perangai org islam mcm nie...ini bru student blh keje lg bayangkan kalau mereka yg brkuasa hancur malaysia...ini semua sbb anwar haramjadah...semua pekara nie jadi sbb anwar...sial btl lah pkr

    ReplyDelete
  12. Peh smph boodh sial....buat malu name UIA aje doe....mcm nie ke student die?
    xreti nk menghormati 1 discussion yg tgh brlku?
    nie melambangkan korang dh kalah argue dan korang xpuas hati then blah aje....smph bodoh gle

    ReplyDelete
  13. Nabi ajar mcm nie ke bro?
    klu ko tuh islamic sgt asl kurang hajar nk mmpos?

    ReplyDelete
  14. BUDAK NIE MEMALUKAN ISLAM JE!
    HARAM j KO MMG XLAYAK BLAJA DLM UIA

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!