CERAMAH ZAHID MAT ARIP YANG MESTI DITONTON!

21 Responses to "CERAMAH ZAHID MAT ARIP YANG MESTI DITONTON!"

  1. kepala bapak umno dan perkasa.MCA hina islam diam pulak...

    ReplyDelete
  2. best best best...tergelak2 aku dibuatnye

    ReplyDelete
  3. puak pakatan takut bila zaid mat arip berceramah.. sebab zaid akan menceritakan semua tembelang anwar dan pkr.. keh keh

    ReplyDelete
  4. Kenapa la umno harbi guna labahau ni?adakah umno pukimamak kekurangan ahli krn beruk diatas ni mmg kaki lompat dan bermuka2..knp x-pr yg melompat ke umno diangkat menjadi dewa oleh umno harbi..kesian ahli umno yg lain.mcm mereka adalah sampah yg tidak diperlukan.padahal merekalah yg berjuang lama.bersama umno harbi...mcm ezam kotak katik dpt senator...ahli umno harbi yg lain dpt apa?

    ReplyDelete
  5. mca hero baru bn hina islam,kalau umno senyap aje kau orang memang sekapal yg akan tenggelam sama-sama.

    ReplyDelete
  6. woi anon 11:38 am.. ape yg takut sgt pd kebenaran?sbb TIBAI ni yakin dgn kebenaranla diorg sanggup tinggalkan atok tua laknat tu... mcm ko tah smpai bile nak sokong si penju*bo tu?dahla bersekongkol dgn si kafir harbi yg sah2 tolak islam tu... taubatla weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.sian aku tengok ko ni bodoh tak nak guna akal

    ReplyDelete
  7. sedih bila dengar kisah najib terbangkan nik aziz ke kl dari kelantan... semoga najib dan keluarga dirahmati dan diberkati ALLAH sentiasa

    ReplyDelete
  8. klu betul soal cincin ni tipu, knp ade dokumen dan klu btul saiz sperti andaian sapa agaknya nk beli cincin tu..kenyataan mursyidul TIBAI ni btul2 mengelirukan... klu bkn Datin yg beli sekalipn.. xkn boleh kita andaikan saiz ikut kiraan gitu je... lg pn sebelum ni siap ade gmbar datin pakai lg... klu yer pn tu bkn cincin nye..knp xde tndakan susulan atas dakwaan.. TAK MASUK AKAL..

    ReplyDelete
  9. woi anon 12:13 am... ko ni bebal ke ape?kan zahid dah terangkan... segala dokumen penerimaan kena ada penerima... sbb pameran tu dibawah kelolaan BAKTI... kena la diletakkan nama yg dipertua BAKTI... ROSMAH.bukan cincin tu dia yg punye... menjawab la kat akhirat sape2 yg dok fitnah rosmah n x sempat mintak ampun dgn dia... padan muka...

    ReplyDelete
  10. aku pelik dgn pembangkangt ni dah terang2 tau cincin tu bkn rosmah yg punya tp drg still nak kata rosmah punya..suka sgt buat fitnah kan padahal drg dah dpt penjelasan pun

    ReplyDelete
  11. ke pembangkang ni bodoh tak paham bahasa

    ReplyDelete
  12. btl tu kelly eng aku rasa pembangkang ni tak paham bahasa kot...ye lah pasal kes anwar tu dah terang2 ada bukti anwar main kan drg kata tak tu bkn anwar padahal tu ada bukti yg kukuh tp bab rosmah drg nak kataa dia beli gak cincin tu padahal drg xde apa2 bukti pun

    ReplyDelete
  13. anwar penipu pembelut pemain semua yg jahat tu lah anwar...anwar mmg dajjal

    ReplyDelete
  14. ala bab dap hina islam pasial diam je nak tuduh mca hina plak pembangklang dah hilang idea sbb tu drg jd beruk

    ReplyDelete
  15. kahkah..mat arip ni da mcm CIBAI,sedar la yg k0 ni spt anjing mnyalak bukit...

    ReplyDelete
  16. fitnah dengan pembangkang memang tidak sesekali blh dipisahkan!!
    wlupun depa tu thu yg bnda tu tak btl tp depa akan putar belit selagi mungkin melemparkan fitnah...

    ReplyDelete
  17. cincin punya pasal pun nak wat isu ke?????????
    magkuk punya pakatan dorang tu pakai cincin belambak tak nampak ke???????
    dah orang cakap bukan nak degil gak fitnah...
    meluat eh aku dengan pakatan nie

    ReplyDelete
  18. Tahniah Zahid yg telah dedah munafik Anwar ketua dajal PKR yg jilat pungkok DAP utk dapat undi Cina dan Infia dan tipu PAS nak dapat undi Melayu

    ReplyDelete
  19. cm sial je xhabis2 ngan kes cincin,x pernah npk org pakai cincin ke.
    betina2 dalam puak pakatan,dari ats sampai kebawah penuh dengan cincin.
    xde plak jadi isu,nmpk sngt menteliti jiji.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  20. Org yg bodoh mcm zahit ni je tringin nk tgok video ni...aku cuma teringin nk ludah je mamat babi ni..keje nye mengutuk...mengata org...aku rasa elok hntr kwn ngn beruk kt zoo je..org cerita pasal nk bgnkn ekonomi..bgnkn islam..ni ceramah bodoh mcm ni nk buat apa..






    .

    ReplyDelete
  21. yang ko puak pakatun yang cerdik sangat..buat pe masuk kalau video ni untuk orang bodo?? pi le main guli jauh jauh tuu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!