CABARAN TERBUKA UNTUK PAKATAN HARAMI! KORANG NAK BERDEBAT KAN? MEH SINI

Aku baru diberitahu bahawa Barisan Bersatu Nambikkai mahu berdebat dengan mana-mana pemimpin Kaum India dalam Pakatan Rosak. Saudara Kalai beritahu dia bersedia untuk berdebat dengan sesiapa saja pemimpin dari kalangan Pakatan.

Apa lagi? Kan korang semua suka nak berdebat kan? Ni si Kalai dari Barisan Bersatu Nambikkai dah offer, sahutlah, takkkan tak cukup jantan kot pemimpin India dalam PKR? Takkan nak guna gangster kencing manis nak serang lagi kot?

Kalau nak terima cabaran ni, silalah tinggalkan detail diruangan komen, boleh la aku perpanjangkan kepada Nambikkai! Kalau korang betul-betul jantan la ok!

32 Responses to "CABARAN TERBUKA UNTUK PAKATAN HARAMI! KORANG NAK BERDEBAT KAN? MEH SINI"

  1. Nak ajak PAKATAN haram jadah berdebat..mereka bukan tau pandai berdebat.debat pun mcm budak hingusan PAKATAN haram nie..tapi bgus jugak dengan cabaran tersebut mesti PAKATAN haram jdah terkencing dengan debat tersebut

    ReplyDelete
  2. Pakatan berani ke nak berdebat? Reti ke dorang nak berdebat? Maklumlah pakatan kan suka hantar gengster pergi buat kecoh je, mana reti debat debat ni semua... dorang tahu buat dan sebar fitnah je der... So pakatan ada berani mau debat? Jangan pula tengah debat korang hantar gengster murahan kencing manis tu pula ya! hehehe

    ReplyDelete
  3. Pakatan xde telur lah mana drg betani nak berdebat takat cakap kosong mcm anwar tu blh lah... Klu mcm tu baik bedevat dgn budak tadika je.... Aq duk tgg gak ada sapa2 nak bedebat kat sini blh aq jentik telur dia

    ReplyDelete
  4. apalah bangsatnya umno pukimamak ni..keling ni dulu bekas calon pkr kedah..jenis kaki katak mcm breheng ali..benarlah kata ahli umno harbi bahawa kalu dr kem pembangkang masuk bn,mereka akan dianggap dewa oleh umno harbi spt ezam kotak katik,breheng katak ali,hasan akidah kayu jati,zul kulum n pengerusi cibai.kesian ahli umno yg berjuang berpuluh2 tahun dlm umno.ditendang mcm sampah oleh umno pukimamak.adakah tiada pemidato dlm parti bangsat umno smpai elvis keling ni nk dijadikan hero.pada ahli umno yg bodoh,..keluar umno n masuk kem pembangkang..pastu masuk umno harbi kembali dan anda akan dijulang sebagai wira spt senator ezam kotak kati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi anon 5.22 ko ni bangsa anak haram yg tak paham bahasa lps tu ko saja cuba tukar cite kan babi padahal org cite bab lain skrg ni... Anyway tak kira lah klu dia bekas pkr ke apa yg ptg skrg ni dia dah tau kebenaran yg pkr tu byk babi2 kat dlm tu... Yg suka meliwat... Ko jaga ckit mulut ko anak haram kang aq jentik gak telur ko tau

      Delete
  5. Pakatan. Mana ada telor yang muda-muda duduk belakang je kalau berani pun orang tua yang dah kena kencing manis jelah yang muda kena satu botol kEpala sudah pusing baru nak datang gila dia itu pun dia pukul anak dia jelah

    ReplyDelete
  6. Pakatan ni pengecut suka tunjuk betana padahal kecut... Pandai ckp blkg je sama lah mcm ketua dia suka main blkg je... Tp bila pgl dtg dpn utk berdebat drg kecut sorok dalam kain mak drg...

    ReplyDelete
  7. Anon pukimak 5.22 jangan bebel sial, kau bebel kat Jijah sepat kering je. Sekarang kita mau tau, lu orang berani nak berdebat ke tak?

    BERANI ATAU TIDAK?

    ReplyDelete
  8. Anon 5.22PM

    tak ada modal lain kah selain mengaitkan umno. yang cabar kalai tu kamu terimalah debat asyik asyik umno umno umno. otak sudah mati. pru13 kantoilah.

    sudah tidak ada modal la tu..

    kilang kutok kilang fitnah kilang hasut. itu saja kelebihan fuckatan.

    ReplyDelete
  9. Dah 8 kali Anwar ajak Najib berdebat, tapi Najib si-penakut tu buat bodoh aje. Memanglah Najib penakut..tapi sekali sekala tunjuklah seolah2 dia ada sebiji telur (tak payah dua biji) apa salahnya...

    Tapi jika kita yg jantan2 ni pertaruhkan anu kita utk dipotong pun, Najib tak kan berani berdebat dgn Anwar punya...gerenti!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apehal nak berdebat dgn bajingan sebat laki pompuan tu.org xde akhlak mcm tu ko nak soh debat dgn najib?hak tuih.try dbat dgn ummi hafilda dulu.aku nak tngok.ade telor xde telor.... hahaha

      Delete
  10. http://anwaribrahimblog.com/2012/10/01/anwar-bidas-pm-tiada-di-dewan-ketika-bajet-dibahas/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=anwar-bidas-pm-tiada-di-dewan-ketika-bajet-dibahas


    saya kira setan melayu kasi terminate aja pak Najib itu ya kerna udah hilang telor dia kerana takut sama bapak anwar ya. Menurut temnan ku Bapak Najib udah lari ke luar negeri ya. Memang dasar dayus lo punya presiden ya, kok takut sama bapak anwar ya.

    ReplyDelete
  11. Oit anon 5.33 anwar tu mmg suka jalan tunjuk org telur dia pun sbb dia xde maruah... Dia tgg je nak sula jubor org.... Dah lah bodoh ada hati nak jd pm poodah dasar anjing liwat bontot babi ada hati nk bedebat dgn pm kita emm... Anwar tu layak di jentik telur je..

    ReplyDelete
  12. Ala biasa lah org2 pkr mmg pandai melalak tp drg melalak mcm anjing kurap tepi jalan yg mintak jubor je tak... Melalak xde motif just ckp je apa drg nk ckp mcm org bodoh

    ReplyDelete
  13. Pkr Tamak pk perut sendiri je dasar gila kuasa tp keja tak tau buat... Bising je pandai bila org ajak berdebat kat sini drg mula lh pusing mcm2 cite lain

    ReplyDelete
  14. http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/13546-fdi-negeri-pakatan-rakyat-antara-5-tertinggi

    waduh pak ,berita ini bisa bikin partai setan melayu panik ya, kerna emeng bener ternyata bahawa partai pakat rakyat malay bagus banget ya memimpin propinsi mereka kerimbang sama itu partai setan melayu yang tau dia rampok uang rakyat malay aja. kenapa sih kalian gak mau suka sama itu partai rakyat ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oit babi punya indon abis tu ko nak najib pakai duit peribadi dia utk negara ke??? Wei dia pun mmg dr kerurunan kaya lah tak heran pun dgn duit rakyat klu dia belanja lebih pakai duit dia sendiri apa ko kisah??? Dia tak ambik duit mak ko pun kan... Takkan lah dia nak pakai duit personal utk negara klu mcm tu srh anwar jual rumah besar dia tu jual jet dia tu bg duit tu kat rakyat ssh sama2 dgn rakyat... Ko ingat anwar nak je bt mcm ti jgn harap lah... Takat melalak mcm anjung di liwat babi tu anwar mmg pandai tp utk tunaikan jgn mimpi pun lah

      Delete
  15. Bacul tak muncul di parlimen takut debat isu belanjawan

    ReplyDelete
  16. anon 5.22PM

    APA KENA MENGENA DENGAN UMNO DIA TU BUKAN AHLI UMNO BEKAS PKR DIA BENCI DENGAN CARA PKR DIA KELUAK TUBUHKAN TEMBIKAI. ITU LU DAN DIA PUNYA PASAL LAH ..ADA FAHAM ALJUBUR.

    ReplyDelete
  17. Pkr bodoh pkr tak layak bertanding pun masa pru13 ni... Aku nasihtkan supaya pkr siap2 packing brg skrg ni sbb aku dah comfirm yg pkr akan kalah pru13 ni... Lps dah kalah tu g lah ddk kat negara yahudi yg anwar puja2 kan itu mmg terbaik lah krg mmg layak pun duk dgn yahudi br krg akan tau mcm mana drg layan krg bangsa tak reti bersyukur tak reti respek pm sendiri mmg tak layak ddk negara ni...

    ReplyDelete
  18. hehe.. sume rakyat tau yg ump0rn0 ni xde tel0rrrrrr dan anu nya. stakat melalak ble la..jaguh jamban kata kan.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alololo.... pemimpin ko yg eskremnye kena mkn kat jamban....nak spin spin kata kat umno pulak....bongok btol ko nikan? Otak ltak kat eskrem ke bro?hahahahaha

      Delete
  19. pkr mana ade berani nk brdebat yg diaorg tau nk bising n salah kan umno je xde telur punye pkr

    ReplyDelete
  20. ala baru gertak sikit dah takut terkencing...
    berani ke dorang nak berdebat?????????
    depa tu tahu main belakang je mana berani berdepan dasar pengecut..

    ReplyDelete
  21. jangan harap la pakatan haram nak berdebat...gerenti gua cakap sama lu orang...mesti pakatan sial akan bagi alasan paling bodo untuk elak sahut cabaran untuk berdebat

    ReplyDelete
  22. korang ingat keling lam pakatan sial tu berani ke,sekadar cakap besar bolehla mereka.
    bila org cabar,telur hilang terus.
    pakatan sial nk berdebat macam mana pun bkn tau,yg mereka tau liwat org.
    kalau pakatan sial ada telur,sahut la cabaran nambikkei ni.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia yahudi yg lahanat

    ReplyDelete
  23. berani ke pakatan haram tu nak berdebat..
    depa tu harapkan ckp je lbh tp penakut no 1..!!

    ReplyDelete
  24. SEBENARNYA PAKATAN NI PENGECUT MANA ADA BERANI NAK BERDEBAT, CAKAP BELAKANG BERANILAH, PAKATAN HARAM JADAH NIN TAU KALAU BERDEBAT TENTU MEREKA KALAH MALU PUNYA SEBAB TAKDE MODAL NAK BERLAWAN ASYIK2 BUAT FITNAH AJE MANA ADA BUKTI UTK PERTAHAN DIRI NANTI. PAKATAN NI MEMANG TAKDE TELUR PUNYA ORG.

    ReplyDelete
  25. blh ke si pakatan2 tu nak berdebat?? mereka tu suka tunjuk belang je lbh padahal habuk pun tarak...

    ReplyDelete
  26. Takyah debatlh kite boxing ngn kunco2 PKR ada berani?geram membara ngn budak PKR ni..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!