CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, October 11, 2012

BETUL KE ADA KAKITANGAN AWAM KERAJAAN HARAMI TAHAP DAJJAL?

SUARAM = Suara Anak Haram?
Berat dakwaan yang dibuat oleh Yang Dipertua Jaringan Melayu Malaysia (JMM) Azwandin Hamzah yang semenjak kebelakangan ini kerap benar munculnya di media-media elektronik dan kenyataannya kerap dipetik oleh media-media massa. Walaupun di sebalik dakwaannya bahawa dia mempunyai bukti-bukti kukuh tentang penglibatan kakitangan awam yang menjadi talibarut SUARAM dalam usaha menyalurkan maklumat-maklumat keselamatan negara kepada pihak asing.

Dengan kata lain, walaupun wujud SPRM dan O.S.A, namun itu tidak menghalang kakitangan awam daripada melakukan pengkhianatan dan pengkhianatan tersebut tidak hanya berlaku untuk perkara-perkara politik dalam negeri, bahkan penyaluran maklumat-maklumat penting tentang pertahanan dan ketenteraan negara kepada pihak asing.

Benarkah seperti yang didakwa oleh Azwandin Hamzah?

Kalaulah benar sebagaimana dakwaannya bahawa dia mempunyai bukti-bukti kukuh tentang pembabitan kakitangan-kakitangan awam berkenaan, seharusnya, bukan media elektronik yang menjadi mediumnya untuk melakukan hebahan pemula. Sebaliknya, Azwandin Hamzah dan sesiapa sahaja yang menajanya selama ini, harus tampil melakukan desakan kepada pihak berkuasa terutama sekali SPRM yang kelihatan amat culas dan malas menjalankan siasatan terhadap SUARAM serta apa-apa sahaja yang berkaitan dengan Pakatan Rakyat.

SUARAM masih lagi melakukan pesona terhadap orang ramai menerusi isu Kapal Selam Scorpene dalam usaha mengaitkan pembunuhan seorang model Mongolia dengan Perdana Menteri Malaysia, Najib Abdul Razak. Dari awal lagi, SUARAM telah menerima pembiayaan daripada pihak asing, terutama sekali daripada George Soros untuk menjatuhkan Najib Abdul Razak sekaligus kerajaan Malaysia yang dipilih oleh rakyat.

Baca seterusnya di Sel13.com

14 comments:

  1. BEEEETUUULLLL Tepat sekali, awl mg ini tok ada hadir takzirah sebelum zohor di-sebuah agensi kjaan, ust tu dari UIAM kan main lagi bantai kjaan dgn serba serbi x betui, saguhati one off la, kete myvi mhl la bala55x. Nasib baik tok masih kuatkan sabar, mau aja tok bangun ceramah balik. Celako pya ustahi. Patut la pru pelajar disana menang, memang ust tu jadi 'api batu'

    ReplyDelete
  2. Kalu nak tahu tahap dajal atau tidak. Bermula Jan 2013 gaji kaki tangan akan dipotong 2.5% setiap bulan untuk derma kepada orang miskin, untuk maintain surau dikampung kampung seluruh negara. dan anak anak yatim.

    ReplyDelete
  3. UMNO dah nak mampus tu. Semua rakyat termasuk kakitangan kerajaan dan ahli UMNO sendirimenolak parti dajjal UMNO ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan bimbang selagi ada MELAYU di atas negara bertuah ini UMNO akan terus hidup sampai bila - bila.AMIN.

      Delete
    2. Puak-puak yang tidak tahu mengenai undang2 sahaja akan melakukan/menjual maklunat. Kepada soros pula tu..

      Buat puak-puak ni. Dahaga duitlah tu. Berusaha x nak. Tau cara cepat sahaja.

      P/s : Tidak mustahil jika dalam peperangan utk menjatuhkan negara. Puak2 inilah yg membantu yahudi.

      Delete
  4. kalau umno parti dajal sepatutnye makin padu dan berkembang dia..
    ini semakin dihimpit kiri dan kanan..
    kpd saudara diatas blajar la dolu mengenal dajal sebelum menyebut dan menulis utk menuduh sesuatu parti itu dajal...

    ReplyDelete
  5. FUCKATAN akan tersungkur PRU13 sebab melayu dah sedar permainan anwar.

    ReplyDelete
  6. Aku geli ketiak dengar UMNO kata pakatan akan tersungkur diPRU bilamana UMNO takut berdebat dan mengumumkan tarikh pilihanraya

    ReplyDelete
  7. takdenya UMNO takut nak umumkan tarikh pilihanraya tetapi menunggu masa yang sesuai dan membongkarkan kebenaran tentang pakatan supaya rakyat sedar dan memilih yang benar...

    ReplyDelete
  8. wahai anon yg sial,UMNO bukan takut nak umumkan tarikh pilihanraya.
    UMNO saja melambat2kan pilihanraya supaya permainan kotor pakatan sial terbongkar,biar rakyat sedar akn kejahatan dan permainan yahudi pakatan ni.
    dah macam2 penipuan pakatan sial terbongkar disebabkan melengah2kan pilihanraya,PRU13 mmg sure pakatan melingkup.
    dasar parti sial yg lahanat,parti yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  9. wahai anon October 11, 2012 6:41 PM,
    tak payah lah kau tu nak menggeli-geli ketiak kau tu!!
    sbb mmg btl pun yg pakatan haram tu akan tersungkur di PRU13 nie!!
    dan itulah kenyataan nya...paham!
    dan kerajaan hnya menunggu masa yg sesuai je utk umumkan tarikh pilihanraya..

    ReplyDelete
  10. pasal kakitangan awam jadi talibarut suaram aku tak berani nak cakap sebab tak ada bukti kukuh,pasal model mongolia tu dia bukan rakyat negara ni.dia nak mampos,mamposlah buat pihak lain sibuk sangat.aku benci kalau ada orang luar[dari negara lain]campur tangan dalam hal ehwal negara kita ni.negara kita,kita sendiri yang uruskan.ikut acuan kita.buat orang luar pulak yang sibuk.

    ReplyDelete
  11. pasal kakitangan awam jadi talibarut suaram aku tak berani nak cakap sebab tak ada bukti kukuh,pasal model mongolia tu dia bukan rakyat negara ni.dia nak mampos,mamposlah buat pihak lain sibuk sangat.aku benci kalau ada orang luar[dari negara lain]campur tangan dalam hal ehwal negara kita ni.negara kita,kita sendiri yang uruskan.ikut acuan kita.buat orang luar pulak yang sibuk.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!