BERBALOI KE NEGARA MUSNAH KERANA KITA TERPEDAYA DENGAN SAUDAGAR UBAT TEPI JALAN?

Semalam aku ada tulis pasal perancangan Anwar lepas dia kalah PRU 13 nanti. Ini kat atas ni keratan yang telah aku ambil dari Utusan Online. Ini yang sedang berlaku di Mesir. Kata dah bebas? Tapi kenapa sampai sekarang tak boleh aman?

So korang fikir balik dan renungkan kembali tentang apa yang aku tulis semalam. KLIK SINI

Kenapa nak musnahkan dengan nimat yang telah diberi Allah kepada kita selama ini? Hanya kerana kita terpedaya seorang manusia dajjal si penjual ubat bernama Anwar Ibrahim! Berbaloi ke?

38 Responses to "BERBALOI KE NEGARA MUSNAH KERANA KITA TERPEDAYA DENGAN SAUDAGAR UBAT TEPI JALAN?"

  1. mmg berbaloi. yg umno parti syiaton laknatullah (dr m yg kata tau) harus dikuburkan.

    semoga anwar, nik aziz, hadi, kit siang dilindungi Allah hendaknya. Amin

    ReplyDelete
  2. ya..kerjasama dgn dap lah yg membuatkan umno terlingkup..next pru pun pr akan mengeratkan lagi hubungan dgn dap..anda harus tahu yg 90% cina akan undi pr.yg itu menyebabkan umno harus memecahbelahkan pas dan dap walau dgn apa cara sekalipun.gunakan hasan ali n nasha pun dh x jalan..umno pasti berdepan pru yg cukup sukar kali ni bro.dulu masa paklah

    ReplyDelete
  3. Pukimak punya anon 4.25, suka kau kaum DAP merintah ya? Bila mak kau punya puki kena koyak denga gantser cina, barulah kau melalak macam melayu singapore yang menyesal sampai hari ini kerana terpedaya dengan lee kuan yew. Melayu jenis babi mcm ko ni, mudah terpedaya dengan babi, jenis melayu babi macam ko ni elok dikorban.

    ReplyDelete
  4. dari aku bg umno pukimamak menjahanamkan malaysia biarlah pr yg perintah.nak harapkan najib mmg x blh harap..rasuah berluluasa dlm umno harbi..wang rakyat n duit zakat dirembat oleh pemimpin umno harbi..hapuskan rasuah bermula dgn hapuskan umno syaitan laknatullah.

    ReplyDelete
  5. MEMANG BETUL APA YG PK CAKAP TAKKAN PASAL SEORANG DAJJAL YG BERNAMA ANWAR KITA PERLU MUSNAHKAN NEGARA KITA YG AMAN DAN DAMAI NI, AKU LANGSUNG TAK FAHAM KENAPA MESTI SOKONG ANWAR LAGI SEDANGKAN DAH SAH2 KITA NAMPAK KEJAHATAN DIA. ANON 4.25 NILAH ANTARA ORG2 BODOH SENGAL YG SOKONG AKAN ANWAR. TAK MALU DUDUK DI BAWAH JAJAHAN UMNO TAPI MASIH NAK HINA UMNO INILAH DIKATAKAN KACANG LUPAKAN KULIT.

    ReplyDelete
  6. Pencacai PR ni dibayar untuk kacau blog ni.

    ReplyDelete
  7. Anon 4.15 suruh Allah SWT lindung Kit Siang Malam ?!???? .. Allahurobbi .. Ahli neraka mana ni Anon ni

    ReplyDelete
  8. kami mau artikel pasal puki lah.

    ReplyDelete
  9. anon 5.02 ko mmg btl2 haramjadah lah...bila masa umno menjahanamkan malaysia???sbb ade babi mcm ko lah anwar tu blh hdp tau sial btl...segala kekacohan belaku disebab kn pr lah sial ade hati nk menang konon mimpi jeleh

    ReplyDelete
  10. wei anon sial 5:02,bila UMNO menjahanamkan malaysia.
    kalau UMNO menjahanamkan malaysia ko xkan dapat nikmat yg ko rasai kat malaysia skrg ni lah sial,ko xkan dapat hidup dalam keadaan aman.
    hari2 ko dapat romen bini ko n tengok cite blue tanpa gangguan,kalau UMNO menjahanamkan malaysia maka ko xkan dapat nk romen bini ko dalam keadana tenang.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  11. negara ini tidak akan musnah kalo pr yg berkuasa. dgn izin Allah, org2 pst anwar, hadi, kit siang & LGE pasti mampu mentadbir negara ini dgn aman. Allah murahkan rezeki anwar, hadi, kit siang & LGE. Semoga sentiasa dilindungi hendaknya. Amin!

    ReplyDelete
  12. Allah takkan izinkan orang kafir untuk mentadbir negara islam... Dalam hal ni yang paling bodoh adalah PAS.. Kerana kemarukkan undi cina islam sanggup dilacurkan... Walau apa pun terjadi aku tetap bersama BN...

    ReplyDelete
  13. kalau benar anuar tu tak salah memang la allah akan lindung die...
    tapi dah sah-sah die tu penjahanam negara tak kan ada yang masih mangkuk hayun masih dok mengangkat si peliwat ini????????
    opppsss lupa adalah...
    geng-geng peliwat die masih ada..

    ReplyDelete
  14. woi anon October 14, 2012 4:15 PM,
    kau niekn ckp mcm serupa org gila tau tak!!
    blh pulak kau minta semoga si kit siang tu dilindungi Allah???
    buang tabiat ke apa kau nie ha?? cina komunis mcm tu yg kau mntk spya dilindungi Allah??
    sggup pulak kau sokong cina dn jatuhkan kaum sndri!!
    org mcm kau nie mmg tak tau lah nk ckp pe!!

    ReplyDelete
  15. yes mmg btl apa yg diperkatakan oleh parpu..jgn kerana si nuar tu kita nak musnahkan ngra kita yg aman damai ni...ketenangan dan keamanan hnya akan dpt diperolehi jikalau UMNO yg memerintah...tp klu pembangkang yg amek alih mmg jgn hrplh kita akn merasa keamanan lg dh di ngra kita ni...

    ReplyDelete
  16. Negara hanya akan huru hara kerana UMNO tak boleh lepas kuasa. Kerana UMNO itu keganasan. Parti jahanam inilah yang akan buat kekacauan kerana ia tahu ia tidak lagi relevan kepada orang melayu.

    ReplyDelete
  17. anon 5.02pm;apa ko ckp umno bantai duit zakat???umno rasuah????aku rasa apa yg ko ckp nie smua ada kat pemimpin2 pakatan harami ko tu la bangsat.....pakatan harami beli bas duit dr mana???cuba ko ckp sikit....sewa jet mewah duit dr mana????dalam pakatan harami ko la bapak segala rasuah, yg bantai duit zakat pon pakatan harami ko la....ntah2 buat sewa jet ngan beli bas mewah dr duit zakat selangor kut.. sbb zakat selangor bnyk duit tu pasal la kalid gagap ko buang hasan ali sbb dia nk rembat duit zakat selangor tu...bangsat nyer pakatan harami ko ye....

    ReplyDelete
  18. so rasa2 berbaloi tak negara musnah kerana terpedaya dengan saudagar ubat tepi jalan?

    ReplyDelete
  19. X baik kita memaki hamun sesama islam..berusaha lah dgn sebaiknya...insyaallah kemenangan pasti di sebelah yg benar. Klau kita asyik memaki hamun semakin menampakan kebodohan kita sendiri..bangsa lain tersenyum riang sdgkan kita x hbs2 bertelagah.

    ReplyDelete
  20. Korng biarkan jer pencacai haprak PR ne nk cakap ape pun sume low class punya mentaliti maklumlah dh termakan kunyit byk sangat.Aku percaya allah masih menjaga negara ini dr terlepas kepada golongan laknatullah anwar ibrahim.Biarkan mereka provok ape saja,biarkan mrk meroyan dan berangan akan menang besar .Sekiranya PM najib yakin ikhlas dan jujur dlm menjalankan amanah untuk rakyat maka allah akan bersamanya .Sesungguhnya allah lebih adil untuk menentukkan siapa pemimpin yg layak..sama2 kita tunggu dan lihat.

    ReplyDelete
  21. woi anon 4.25 kau ni memang tak kenang budi punya org kan kerana umnolah kau hidup dlm aman dan damai. eloklah tu kerjasama dgn dap nanti bila pkr berkuasa kau tgk ajelah tocang cina kafir tu nanti baru kau menyesal tak sudah tu jam aku sulah kau org ckp2.

    ReplyDelete
  22. Anon 5.02pm apa sal bodoh sgt dah terkena timun batang anwar ker??pakatan nak memerintah malaysia alamak hancur lah..umno ker pakatan kuat makan rasuah..gua rasa pakatan haram jadah kot banyak terima rasuah.tgk je bas khalid gagap x terjawb lg lepas 2 siap boleh terima duit dari yahudi soros bodoh2..anon ko n memang sial

    ReplyDelete
  23. Aku setuju LGE dilantik menjadi Menteri Kewangan kalau PR memerintah. Jenis muka LGE nampak jujur & seolah2 ada nur pada riak airmukanya. Semoga Allah melindungi LGE sekeluarga & sihat2 hendaknya. Amin

    ReplyDelete
  24. Apa sdh jadi, ramai pemimpin tempatan BN Sabah keluar parti & menyertai PR. Nampaknya Sabah bukan lagi deposit tetap BN. Patutlah Najib banyak kali melawat ke Sabah tahun ni.

    Salam jari tengah berlendir dimasukkan dlm puki neelofa utk semua.

    ReplyDelete
  25. ALLAH ada sebut dalam Al-Quran surah Al-Fath ayat 29 -

    "[29]Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). ... hingga akhir ayat ... "

    Diambil dari - http://www.alquran-melayu.com/48-al-fat-h/

    Jika tak ikut kata ALLAH, org Melayu nak ikut kata DAP (dan mereka yg seumpamanya) ?

    ALLAH KNOWS BEST.

    ReplyDelete
  26. Anon 10:10PM

    ko dah korek puki mak ko ker? kalo belum korek cepat, sebelum abah ko balik dari warung kopi

    ReplyDelete
  27. Geng kita jgn layan mangkok anon 5.02 di atas, ip pun sama, org sama gak..segaja provok, yg penting kita berdoa sambil berusaha moga malaysia ttp aman dan dijauhi dari pemimpin hipokrit mcm anwar...amin...

    ReplyDelete
  28. Nampak sgt anwar ni dajjal tp kenapa manusia tak blh trrima kenyataan ek... Aku pelik lah hanya disbbkan seorg dajjal negara kita plak jd kaco elok buang negara je bangsa mcm anwar ni

    ReplyDelete
  29. Mmg tak berbaloi lah.. Anwar tu dah lah bebal... Lps tu jahat plak tu klu baik ok lah jugak kan

    ReplyDelete
  30. Noob pukimak ko yg selalu beli ubat kuat kat anwar dajjal tu lps tu ko byk bunyi plak kang aq jentik gak telur ko sial

    ReplyDelete
  31. Anon 5.02 bangsa pukimak mcm ko mmg suka dgn penjual ubat kuat tu sbb nnt ko senang nak buat apa pun skrg ni kerajaan street ko nak mela ur pun ssh kan babi sbb tu ko anti sgt dgn najib tu kan sbb dia kaco bisnez ko ngan jubori tu jual jubor kan babi

    ReplyDelete
  32. Anon 6.46 ko g suruh mak ko cite pasal puki dia masa muda2 dulu mcm mana besor je kecik kat sini xde cite pasal puki tp kat mak ko ada lah babi

    ReplyDelete
  33. kite cuma tkar parti jee bukan agama...c0nt0hi la sikap rakyat jepun dan k0rea. kpada umn0 jgn gila kuasa sbb msia bukan makbpak k0rang yg pnya tp allah yg pnya

    ReplyDelete
  34. UMNO perut busuk sebab makan dari duit tak halal. Duit curi, duit rasuah, duit rakyat. Makluk jembalang jahat UMNO ini sudah di akhir hayatnya.

    ReplyDelete
  35. 25/12/2012 hari jadi sayaOctober 15, 2012 at 3:40 AM

    jepun n korea tu negara dah lama maju..tukar kerajaan x ada masalah negara mereka tetap dah maju..tapi cuba lihat negara jiran kita yg sedang membangun mereka bertukar2 kerajaan tapi kerajaan yg mereka tukar2 tu didapati melakukan rasuah dan x jujur utk rakyat dan negara mereka..Dimalaysia ni kerajaan dipilih oleh majoriti rakyat kerana mereka masih yakin dan percaya yg kerajaan BN boleh melakukan tranformasi yg lebih baik lagi utk rakyat malaysia serta dapat memperbaiki dan belajar dari kesilapan lalu..diharapkan kerajaan BN dapat membawa malaysia ketahap ekonominya yg lebih cemerlang lagi..semoga hari mendatang lebih bagus dari hari ini....PINANG MUDA DIBELAH DUA...ANAK BURUNG MATI DIRANGGAH...DARI MUDA SAMPAI KETUA...AJARAN BAIK JANGAN DIUBAH.....BERSATU KITA TEGUH...BERCERAI KITA ROBOH....salam 1malaysia utk semua...bye.

    ReplyDelete
  36. woi house pk....citer la pasal persetubuhan dengan aksi posisi mengiring....ni posting ko tajuk tak stim langsung!!!

    ReplyDelete
  37. Kenapa Lu orang bodoh sangat ni hahhh....kita bukan nak perang...Otak macam taik BABI...PR lawan BN dengan demokrasi la bodohh.....Lain la Kalau PR menang lu orang buat kecohh memang kena tibai lahhh....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!