AZMIN ALI SEMAKIN MENGGANAS! LEPAS GAGAP, SETIAUSAHA AGUNG PAS PULAK JADI MANGSANYA!



AIDCNews – 04/10/12 – Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali memperlekeh Datuk Mustapa Ali sebagai ‘seorang tua yang keliru dan cepat melatah’ apabila Setiausaha Agung PAS itu menegur supaya tidak membuat kenyataan peribadi berhubung dengan isu Menteri Besar Selangor.

Azmin menjawab komen pengikut twitternya @hisomudin yang menulis “@AzmiAli : Mustapha Ali dakwaan kenyataan YB akan mengelirukan rakyat berhubung MB Selangor. Kenyataan beliau lagi mengelirukan! Just my opinion!”

Lalu dibalas Azmin dengan sindiran ” @hisomudin : Faktor usia menyebabkan beliau keliru dan cepat melatah”

Tulisan di twitter antara @AzmiAli dan @hisomudin dibuat pada 2 Oktober dan dilaporkan Agendadaily hari ini.

Semalam Mstar yang memetik sumber Hakakahdaily melaporkan Setiausaha Agung PAS menegur sikap pemimpin Pakatan Pakyat (PR) yang suka membuat kenyataan peribadi yang tidak dibincangkan bersama PR.

Beliau merujuk kepada kenyataan Ketua Penerangan PKR Selangor, Shuhaimi Shafiei dan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

“Kenyataan pertama yang dibuat oleh Ketua Penerangan PKR Selangor sebelum ini, Shuhaimi Shafiei yang berkata, 20 pemimpin PKR akan menyertai Kabinet.

“Yang kedua hari ini, Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dilaporkan media sebagai berkata, seolah-olah Selangor akan mendapat MB baru.

“Ini juga tidak pernah kita bincangkan dan bakal memberikan implikasi negatif,” kata Mustafa.

Ramai yang berpendapat kenyataan Shuhaimi itu mewakili kem Azmin, malah blog gelagat Anwar menyifatkan, “Shuhaimi Shafie sebagai ‘ROBOT POLITIK’ Azmin”


Portal agendadaily juga turut melaporkan kenyataan twitter Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohamad Akin yang diretweet Azmin yang menyindir Setiausaha Politik Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Faekah Husin.

Sebelum ini, Faekah sering disebut-sebut sebagai ‘musuh’ kepada kem Azmin Ali.

Sumber: AIDC

33 Responses to "AZMIN ALI SEMAKIN MENGGANAS! LEPAS GAGAP, SETIAUSAHA AGUNG PAS PULAK JADI MANGSANYA!"

  1. sekurang2nya dia beruntung kerana dpt puki dlm toilet. ko apa yg ada? cuma puki mak ko jer yg jadi pemuas nafsu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just nk kongsi.. Semalam ada mjlis perkahwinan ank pemimpin bn dengan anak orang kuat PKR... Suasana meriah dihadiri paklah dan mashitah.. Mjoriti hadir org2 umno.. Adakah akan ada org pkr akn sertai umno.. Tggu dan lihat

      Delete
  2. bangsa tak guna ialah, bangsa yg sudah diberikan pelbagai bantuan & insentif untuk maju ke hadapan, tapi masih jugak miskin, disebabkan sifat pemalas & kuat berdengki. Bangsa ini lazimnya masih dibaui mimpi kononnya negara ini milik mereka & beranggapan yg cuma mereka sajalah yg 'terpilih' sedangkan bangsa lain confirm masuk neraka. Ironiknya bangsa 'terpilih' inilah yg paling ramai terlibat dgn gejala sosial spt bohsia, mat rempit, dadah, jenayah, rogol, sumbang mahram dan sebagainya. Sehingga kini, mereka tidak sedar, apabila istilah mat rempit & sumbang mahram itu telah DISINONIMKAN dgn bangsa mereka.

    Jadi kalau terasa tu, ubahlah minda tu. jgn jadi pemalas & suka buat jenayah.

    ReplyDelete
  3. MEMANG KELAKARLAH PKR SESAMA SENDIRI TAK SEBULUSEBENARNYA LAGI ADA HATI NAK JADI PEMIMPIN. ANTARA MEREKA SENFIRI DLM PKR SALING TIKAM MENIKAM NAK TAU SEBAB APA KERANA PKR NI SENTIASA ADA HASAT DEBGKI DAN BUSUK HATI DGN APA YG KERAJAAN BAGI ATAU BUAT SEBAB MEREKA DAH JADI TAK KERUAN.

    ReplyDelete
  4. aku sokkong anon 8.35 sepenuhnya mana blh berjaya jika asyik ada sifat malas dan kuat berdengki dan mana ada berkat dari ketua hinggalah pencacai smua kaki buat dosa aje. cuba tgk azmin ali dlm toilet pun jadilah dia beromen, mana perginya nilai keagamaan azmin sedangkan ibunya sudah cukup mendidik anak ni tapi demi kerana kuasa dan duit dia jadi begini. mana nak ada berkat anak derhaka ni sebab tu hidup tak tentu arah aje.

    ReplyDelete
  5. bagus sgt ke si kaki perempuan mcm azmin ali nak jadi pemimpin dan dgn mudahnya dia kata faktor umur menyebabkan seseorang tu melatah muda sgt ke azmin ni kau tu pun dah tua sedar diri aku kau tak sempat nak taubat aje nanti dah kaki zina lps tu sokong pemim[in yg kaki liwat apa nak jadi azmin ni ye takut aku bila igt tentang dosa dia.

    ReplyDelete
  6. terima kasih DAP kerana berjaya menyedarkan kami org melayu. Menentang 1 Malaysia, samalah juga tidak menyokong 1 israel. Terima kasih sekali lagi kepada DAP. Biarlah DAP yg mengemudi negara ini, daripada dikemudi oleh parti syaiton yg direjam (dr m yg kata tau!).

    Terima kasih PR, kerana anda adalah malaikat yg belum dikenali. Maka kami org2 melayu akan menyokong PR. Kata org tak kenal maka tak cinta.

    ReplyDelete
  7. memang sial azmin ali ni ikt suka mulut ajedia nak ckp sedangkan diri sendiri pun tak btl lagi nak komen org. apa yg azmin ali buat utk negara ce cite sikit kat, yg aku tahu kaki songlap duit dan kaki perempuan yg mmg aku tahu. jgnlah berlaagak mcm pkr punya org ni aje yg bgs kononnya msk syurga siapa krg nak tentukan syurga dan neraka beb, tak sesuai org mcm krg ni ckp tentang agamalah.

    ReplyDelete
  8. yang jauh asyik teringat, yg dekat tak terpikat, tak kenal maka tak cinta...Cayakah! PR malaikat :D

    ReplyDelete
  9. hahahaha....... makin dekat nak pru makun berpecah belah fuckatan pukimak nie.... belum apa2 lg dah mcm2 isu dalaman dibongkarkan satu persatu.. lepas nie x tahu la apa lg....

    ReplyDelete
  10. azmin ali ni mmg jantan sial,dah la xde moral de hati nk jadi pemimpin.
    pakatan semakin hari semakin retak,mereka dah x sehaluan.
    dalam parti sendiri pun dah de puak2,mmg x lama lagi lingkup la pakatan sial ni.
    azmin ni ingat dia hebat sngt,semua dia nk perlekehkan.
    sendiri perangai cam sial,beromen lam toilet.
    dasar jantan sial yg jalang,jantan yahudi yg lahanat

    ReplyDelete
  11. semoga DAP terus dilindungi & dimurahkan rezeki. Kami melayu akan terus menyokong & mempertahan DAP sebagai sebuah parti yg pelbagai kaum.

    Dirgahayu DAP, Daulat DAP!

    ReplyDelete
  12. Semoga Allah melindungi DAP, para ahli2nya, dan orang2 melayu yg menyokongnya...Amin

    ReplyDelete
  13. Puak fuckatan haram...apa-apa lah. Kita jumpa di peti undi nanti.

    ReplyDelete
  14. AZmin pukimak ni makin menjadi2 lepas aiskrim dia dijilat org hari tue... aq rasa dia kata kat pas sebab nak cover balik kemaluan dia yg kecik org dah tgk tu.... amat memalukan sekali...

    ReplyDelete
  15. ,Yang tua cepat melatah,yang muda suka bermukah,yang si ketua engan bersumpah,yang bersemutar dah nak rebah,

    ReplyDelete
  16. usia muda (macam azmin) pulak menyebabkan beliau gemar belanja eskrim dalam tandas..
    kesian PR..yg tua cepat melatah, yang muda suka bermukah!

    ReplyDelete
  17. Azmin suka cakap besar, kelak sendiri tersungkur! Rakyat memerhati gelagat pemimpin baik BN atau PR. Jangan perkecilkan hati & perasaan rakyat, mereka yg tentukan siapa yg diundi! Jangan takabbur! Kelak lebur.

    ReplyDelete
  18. Semalam Mstar yang memetik sumber Hakakahdaily melaporkan Setiausaha Agung PAS menegur sikap pemimpin Pakatan Pakyat (PR) yang suka membuat kenyataan peribadi yang tidak dibincangkan bersama PR.

    Beliau merujuk kepada kenyataan Ketua Penerangan PKR Selangor, Shuhaimi Shafiei dan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

    “Kenyataan pertama yang dibuat oleh Ketua Penerangan PKR Selangor sebelum ini, Shuhaimi Shafiei yang berkata, 20 pemimpin PKR akan menyertai Kabinet.

    “Yang kedua hari ini, Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dilaporkan media sebagai berkata, seolah-olah Selangor akan mendapat MB baru.

    “Ini juga tidak pernah kita bincangkan dan bakal memberikan implikasi negatif,” kata Mustafa.

    ReplyDelete
  19. This is what freedom of speech practices by the most democratic political party in the world.
    YB Mustafa, next time just say nothing,ask nothing.PAS,as a coffee boy in PR try your very best to obey the order, PKR is the boss though a liar and a loser…

    ReplyDelete
  20. Dia pun takut sebab dia pun ada saham sama dalam kes macam ni. Agaknya sekarang tengah merencana apa nak buat kalau perkara dan pelaku sebenar terbongkar. Tunggulah apa langkah dia seterusnya. Ingat, semua ada mata, telinga, deria rasa dan bau yang membantu otak untuk berfikir, Azmin.

    ReplyDelete
  21. Dalam isu ini, individu dan entiti yang paling kelihatan bacul, penakut, tiada pendirian dan bodoh ialah Mustafa Ali dan parti didukungnya PAS. Amat malang sekali apabila PAS yang sebelum bersetongkol dengan PKR dan DAP adalah parti pembangkang melayu yang paling digeruni, namun setelah bermadu dalam PR, PAS tidak ubah kelihatan sebagai parti pak turut yang boleh disekeh2 oleh rakan sekutunya yang kelihatan lebih agresif dan dominan iaitu DAP. Sesungguhnya kenyataan Datuk Mustafa Ali adalah satu kenyataan spontan yang sebenarnya datang dari hatinya yang jujur dan mesej yang ingin disampaikan ini juga sebenarnya datang dari ahli2 PAS sendiri yang telah sedar akan sandiwara Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) yang dilihat semakin menjadi liabiliti dalam PR. Tapi apakan daya, PAS hanyalah rakan sekutu yang tidak lebih dari melukut ditepi gantang. Sekali disergah, cukuplah oleh Azmin, sudah terketar suara Mustafa Ali dan tiba2 sahaja memutar ucapannya sedangkan semua rakyat telah membaca ucapannya yang terdahulu, yang telah disiarkan bukan sahaja dalam blog2 dan media pro kerajaan, malah dalam blog pro pembangkang sendiri. Meluap2 hati ini bila membaca respon datok mustafa ali berikutan kenyataan azmin ali. PAS adalah parti yang benar2 sudah kalah dan memang tidak boleh diharapkan lagi. Sungguh2 malang dalam sejarah perjuangan PAS!

    ReplyDelete
  22. PAS-DAP kombinasi yg digeruni BN. Semoga kedua2 parti ini terus bekerjasama & mendapat berkat.

    ReplyDelete
  23. Mak sendiri pon tak dihargainya...

    ReplyDelete
  24. BETUL KE GABUNGAN 2 parti pukimak ni ditakuti BN???????? hahahaha... lawak betullah... anon pukimak haram jadah ko saja je nak bt propaganda

    ReplyDelete
  25. semoga kak bedah diberikan hidayah & terbuka hatinya menyertai DAP, yg terbukti sangat jujur memperjuang nasib rakyat. Moga2 semua org melayu akan terbuka pintu hati mereka utk sama2 berjuang di bawah panji2 DAP...Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni lyk msuk tg rambutan.otak dah x btul

      Delete
  26. Erm'.... Jujur sangat la tu.... Sedangkan pemimpin sendiri pun penyumbangleweng apatah lagi anak babi yg baru nak belajar menyondol.....

    ReplyDelete
  27. azman ali nie die sendiri tak betul...
    perangai macam setan walaupun setelah gambar kurang moral disiarkan die tetap dengan muka tak malu nak mengata orang..
    macam nie sifat pembangkang makan kawan sediri kutuk kawan sendiri...
    macam nie ada hati lagi nak jadi menteri nak memimpin..
    tolong lah tak layak langsung

    ReplyDelete
  28. sebelum kutuk org tu cermin lah diri dulu wahai azmin ali..sendiri caca merba dok mengata org pasal pe

    ReplyDelete
  29. org bengong sial mcm nie ada hati nak jdi pemimpin!!
    mmg tak layak lgsg lah!!
    depa nie pembangkang semua dah tak sehaluan sesama sndri..
    tak lama lagi mmg hancurlah depa..!

    ReplyDelete
  30. sapa yg mengundi PR mmg org itu bakal menempah kemusnahan..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!