Apabila Mahathir mengatakan undi pembangkang, bererti mengundi Soros menjajah negara ini, Khalid Ibrahim yang masih hidup dalam dunia 70-an, serta-merta mengeluarkan kenyataan membela dengan menyanggah kenyataan bekas Perdana Menteri itu.

Katanya, rakyat sekarang tidak mengenali Soros dan tidak tahu apa-apa tentang Soros. Anggota-anggota parti (dan pengundi) sudah cukup matang untuk menilai kenyataan berkenaan. (RUJUK SINI)

Pendedahan dan pengakuan MALAYSIAKINI yang merupakan portal kesukaan Pakatan Rakyat, menerima dana operasi daripada George Soros, selain beberapa pertubuhan NGO lain yang turut dibiayai oleh Soros termasuklah SUARAM, memberikan pukulan hebat kepada Pakatan Rakyat.

Ditambah pula dengan kekerapan Anwar Ibrahim ke luar negara, dan kehebatan Pakatan Rakyat mengeluarkan pelbagai isu termasuklah isu aset keselamatan negara seperti kapal selam Scorpene, menyebabkan Pakatan Rakyat semakin terkucil dan tidak tahu jawapan apakah yang boleh diberikan tentang tindak-tanduk mereka.

Selepas 'berjaya' dalam usaha menghapuskan ISA, Pakatan Rakyat menerusi beberapa orang pemimpin Cina Chauvinist DAP, mula memperkatakan isu-isu sensitif termasuklah sektor keselamatan negara dengan bertopengkan rasuah dan ketirisan wang rakyat.

Tony Pua dalam beberapa insiden, sudah berulang-ulang kali meminta Kementerian Pertahanan menyenarailengkapkan butiran aset-aset keselamatan termasuklah pecahan perbelanjaan yang telah digunakan oleh ATM, kononnya sebagai satu cara ketelusan dan kejujuran. Sebarang perbelanjaan terhadap aset keselamatan segera dipertikaikan dengan alasan kononnya perbelanjaan tersebut terlalu besar berbanding nilai sebenar aset yang diperolehi oleh ATM.

George Soros pernah berusaha menjatuhkan dan memufliskan negara ini dalam serangan matawang. Hanya apabila Mahathir membuat tambatan Ringgit dengan Dollar Amerika Syarikat pada kadar USD1=RM3.80, barulah Soros menghentikan serangannya.

Dan pada ketika itu, pihak dalam negeri, bahkan dari Kabinet yang dilihat terlibat dengan Soros adalah Anwar Ibrahim biarpun pihak berkuasa tidak pernah mahu mengeluarkan butiran siasatan berhubung perkara berkenaan atas aspek-aspek yang hanya mereka sahaja mengetahuinya.

Khalid Ibrahim amat sedar, sebarang perkara berkaitan Soros mempunyai ikatan yang amat kukuh dengan PKR dan Anwar Ibrahim. Sudah tentulah apa yang disebutkan oleh Khalid Ibrahim berpunca daripada ketakutan para pemimpin PKR dan Pakatan Rakyat, rakyat akan mula menggali sejarah penglibatan George Soros dalam usaha menjahanamkan negara ini dari tahun 1997-1998 yang membawa kepada kejatuhan matawang dan struktur ekonomi Malaysia hanya semata-mata untuk membolehkan Anwar Ibrahim menjawat jawatan Perdana Menteri!!!

House PK: Ini aku petik dari Blog Flying Kick. Nampaknya Pakatan semua dah mula menggelupor bilamana Tun M kata undi Pakatan sama seperti undi Soros! Makin lama makin terbuka la segala pekung harami sang pakatan ni. Ada banyak lagi akan didedah ni, tungguuuu....

17 Responses to " "

  1. Replies
    1. Peminat no 1 nampak...

      Delete
  2. kasih soros kerana menyerang ekonomi malaysia pd thn 1998 yg lalu. Sebenarnya beberapa tahun sebelum serangan itu dilakukan, para pakar ekonomi sdh menjangka yg ekonomi msia walau mengalami pertumbuhan yg tinggi (10% setahun) tetapi tidap mempunyai landasan yg kukuh. Ekonomi kita pd masa itu, ibarat pokok yg sgt subur tumbuh tinggi tapi tidak mempunyai akar yg kuat & boleh tumbang jika ditiup angin yg kuat.

    Tapi kerajaan pd masa itu tidak mengambil sebarang langkah utk mencari kaedah bagaimana mewujudkan mekanisme pertahanan kuat jika berlaku ketidakstabilan ekonomi dunia.

    Serangan soros itu amatlah baik, sebagai satu pengajaran kpd penggubal2 dasar & pelaksana dasar (terutama badan eksekutif), agar tidak hanya mejadikan angka pertumbuhan ekonomi sebagai standard kemajuan, malah asas ekonomi yg mantap juga harus diambil kira.

    Terima kasih soros kerana memberi kami pengajaran yg cukup bermakna. Kalau ada masa, silalah datang melawat malaysia, kerana puki2 di malaysia masih banyk yg ketat, sedap disondol, hatta puki org tua sekalipun, masih seketat puki janda beranak satu.

    ReplyDelete
  3. Adapun kerajaan melayu ini, sangatlah mashyur namanya di nusantara ini. Kekayaan rakyat jelatanya tidak terperi; sehingga sebahara emas pun, tiadalah dipedulikan sangat. Tanahnya subur dan amat sentosa pula, dijagai oleh penjurit2 yang gagah bukan kepalang.

    Puki gadis2nya pula amatlah cantik ibarat bulan purnama. Jikalau tamu dan dagang berjalan di lorong2, maka berkeluaranlah segala puki2 menawarkan diri. Ayohai...sungguh cantik paras puki2 melayu ini, dicalit pula wangian kasturi akan puki mereka2 itu. Maka tiadalah akan tamu dan dagang itu melepaskan peluang berkendak di rumah2 pelacuran.

    ReplyDelete
  4. sastera gila babi..minat sangat dengan puki tiada ke perkataan yang elok dari itu..tiada puki... mati ke?

    ReplyDelete
  5. Dara Suci.
    Adapun, tuan hamba itu hanyalah gundik di rumah. Tiadalah layak akan diri tuan hamba itu mencampuri urusan lelaki.

    Pergilah tuan hamba ke ceruk dapur bertanak nasi. Bersihkan juga puki tuan hamba dengan limau kasturi, moga2 dengan kehendakNya bertemu jodohlah tuan hamba dengan Benggali Putih. Maka duduklah tuan hamba bermuka2 dengan benggali putih sambil dirodok2 akan puki tuan hamba sehingga lumat.

    ReplyDelete
  6. dr m pun penyangak matawang jgak bro. thn 1992, dia suruh BNM masuk trade currency. Tapi gagal apabila kerugian RM30 billion. Dr m seorang penyangak matawang yg gagal.

    ReplyDelete
  7. siapa bayar berjuta pada yahudi abramonovic nak melutut ke george bush?

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. memang betul pun undi pakatan memang bagaikan undi soros..
    pakatan haram nie memang nak jual negara kita..
    dalang die semua orang nampak kalau bukan si anuar al juburi tu...
    aku memang menyampah betul dengan si anuar nie...
    SUARAM tu bukti kukuh la wei orang asing punya

    ReplyDelete
  10. yes btl kata kejora malam tu..
    undi PR ibarat undi soros!
    klu ngra kita nie jatuh ke tangan si PR tu mmg hancurlah ngra kita jwpnya..
    hbslah ngra kita nie akn dijual..

    ReplyDelete
  11. oi anon gila puki klu ko nak sgt pukig lah kat mak ko ko jentik puki dia sampai dia terajang muka ko tau sial

    ReplyDelete
  12. apa lah kata tun m penyagak...anwar tu rompak duit rakyat selangor dgn khlid gagap krg tak kata apa pun sian nasib rakyat selangor dpt penyagak besar sebagai mb

    ReplyDelete
  13. susah jagak nak cakap selagi ujutnya soros maka tak kan musnah pakatan sampai bila-bila pun di muka dunia

    ReplyDelete
  14. SELAGI WUJUDNYA ANWAR NI SOROS TAKKAN HBS PUNYA SAMALAH KALAU KITA SOKONG PKR HARAM NI. ANWAR SIAL NI TAK SEDAR YG ORG PUTIH NI NAK MUSNAHKAN NEGARA KITA TAPI ANWAR APA NAK KISAH JANJI DIA UNTUNG ITU AJE YG DIA TAU.

    ReplyDelete
  15. Kekadang kalau dah terkena baru tersedar..kekadang manusia melupakan sejarah..yang hairan tu dah terang terang tak payah bersuluh lagi siapa itu SOROS yang BOROS menjahanamkan negara orang lain dan menjajah minda pemimpin melayu yang gila kuasa berserta talibarut talibarut pun masih ada yang buta hati, buta akal..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!