WAHAI PIHAK YANG BERTANGGUNGJAWAB! TOLONG HARAMKAN MALAYSIAKINI!


Semalam blog Rocky sini mendedahkan posting seorang bekas Editor Malaysiakini yang dibuat setahun lalu. Ianya berbunyi:

I was then News Editor, and hence privy to information raised at Mkini's meetings, and I had learned that indeed Mkini had received an initial 10percent down payment of RM188,000 for a 10percent interest in Mkini. At a weekend meeting I told the top two guns--Steven Gan and Premesh Chandran-- they had better come clean by telling the "full story" and not half-truths. I saidf how the investment money came through from George Soros -- direct or indirect -- was not important. The truth was indeed that RM188,000 came as initial investment from MDLF, a Soros unit.

I told them since Mkini flagged itself as promoting transparency and openness, it was not right to hide the fact. I said I had no problem with funding from Soros into the news portal -- as long as we practised ethical journalism. Since the top two guns did not agree with me -- in fact Steven Gan said it would be the death of Malaysiakini if they admitted to receiving this Soros funding! -- I was given Hobson's choice but told them I would hand in my resignation the following Monday (two days later)


Dah jelas begini maka wajib kita mintak kerajaan dan UMNO boikot Malaysiakini dari semua sidang akhbar dan acara kerajaan dan parti.

Selain itu, Kementeriaan harus tarik balik pas wartawan Malaysiakini dan akhbar online yang tuanpunya dan dana operasi tidak jelas asal usul.


Sekarang jelas juga bahawa tindak tanduk NGO-NGO yang konon perjuangkan demokrasi, pilihanraya Bersih, menentang korupsi dan lain-lain adalah modus operandi CIA untuk jatuhkan kerajaan.

Kerajaan Rusia, UAE, Mesir dan pasti ada lain-lain pihak sudah menghalau pihak-pihak seperti KAF, NDI, NED, IRI, OSO dan lain-lain keluar dari negara mereka. Baca di sini


Kita mesti tuntut kerajaan tutup dan halau puak-puak ini dan tutup serta juga kumpulan-kumpulan tempatan seperti Bar Council, SUARAM, Bersih, NGO-NGO kiri yangdapat wangd ari luar, IDEAS, dan lain-lain.

HOUSE PK: Ini la yang menjadi masalahnya, parti UMNO selalu sangat nak tunjuk yang mereka ni terbuka maka mereka benarkan kehadiran portal Melacurkini membuat liputan dalam semua majlis UMNO, kalau dihalang ada pulak anjing keturunan new politic yang akan melalak kata bagi kebenaran.

Masalahnya wahai pendokong keturunan anjing yang sukakan NEW POLITIC! Melacurkini aka Malaysiakini yang dibiayai oleh SOros ni memang tak pernah terbuka punya, kerja mereka memang masuk mana-mana majlis UMNo dan kerajaan dan mereka akan 'spin' suka hati mak bapak mereka je!

Gambar mamat yang muka macam komunis kat atas tu, ada orang bagitau aku yang dia memang selalu dijemput ke majlis UMNO dan majlis kerajaan. Mana-mana tengok mesti ada muka si komunis ni. Katanya melayu tapi aku tengok muka macam penyangak jual CD kat Petaling Street je.

HARAMKAN MALAYSIAKINI atau batalkan semua pas-pas media mereka, takkan dengan segala macam pendedahan ni, pihak yang bertanggungjawab nak mendiamkan diri jugak? Takkan takut kalau batalkan lesen tak dapat undi Cina?

Hear me loud please! CINA MEMANG TAK AKAN UNDI BN PUNYA! To hell with them!

48 Responses to "WAHAI PIHAK YANG BERTANGGUNGJAWAB! TOLONG HARAMKAN MALAYSIAKINI! "

  1. umno pukimamak dh nak mampos psl dh xde rakyat yg baca utusan syaitan..rakyat berhak memilih akbar yg mereka yakini..jika media yg berkaitan umno harbi, semua rakyat tahu berita yg disiarkan adalah fitnah dan cerita seks sahaja.gambar yg dipaparkan tlh diedit..itulah kebodohan dlm editor parti umno harbi..hanya berita nombor ekor shj yg betul dlm akbar umno harbi..yg lain semua pembohong..

    ReplyDelete
  2. AKU SOKONG SEPENUHNYA KALAU I BERTENTNNGAN DGN KERAJAAN BAIK BATALKAN LESEN2 MEDIA MALAYSIAKINI. PUKIMAK PUNYA ANON 11.28 KAU NI BANGSA APA ASYIK NAK SOKONG KOMUNIS AJE KAN. JGN SENANG2 NAK CACI UTUSAN MALAYSIA TU SURAT KHABAR TERTUA DINEGARA KITA DAN SELALU BAGI INFORMASI PADA KITA SEMUA. NI DAH SAH2 TUNJUK MALAYSIAKINI ADALAH PAKATAN PUNYA DAN MUKA WARTAWAN DIA PUN AKU MCM SIAL AJE.

    ReplyDelete
  3. Errkkk elee....lu ingat semudah tu ker bro nak halang pihak lain....Lu ingat Malaysia ni mak bapal lu sorang yang punya....

    ReplyDelete
  4. haramkan aje malaysiakini kalau ia membawa bencana pada negara kita dan disponser oleh negara luar buat apa nak baca berita yg menentang kerajaan kita kan ada byk sumber lain yg blh beri informasi pada kita. aku sokong segala yg baikutk umno dan kerajaan kita.

    ReplyDelete
  5. HEI PUKIMAK ANAK HARAM SEBAB ADA MANUSIA SIAL MCM KAU NILAH NEGARA KITA PORAK-PERANDA MAIN SOKONG AJE TAK TGK MANA BTL MANA YG SALAH.INI PANDANGAN AKU AJE APA MASALAH KAU SIAL. LU NAK TERASA NAPE PLAK ADA AKU KACAU PUKI OR BUTOH KAU KE SAJA AJE KENA MAKI FREE DGN AKU PAGI2 NIKAN NAKLAGI KE.

    ReplyDelete
  6. dah lama tak beli utusan & bharian. 2 ekor akhbar babi ni sering kantoi, suka edit2 pic sebelum dicetak. Siar berita tak telus. Cuma babi jer yg suka baca akhbar sial ni. Suratkhabar tua ni dah nyanyuk, perlu ditutup jer.

    MIRA EDORA, dpd ko baca utusan, baik ko masukkan dlm lubang burit ko masa datang haid. Atau bikin lap air mani laki ko yg melekat d burit ko yg dah lobos & berbau bangkai babi kena AIDS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nak harapkan akbar seks Harakah lagi teruk lagi menyesatkan..tengok imam syiah mat sabu ditangkap dalsm hotel sebab baca akhbar seks bebas harakah..

      Delete
  7. lepas berancuk..aku bukak malaysiakini dan beberapa blog lain...

    ReplyDelete
  8. wei jangan lengahkan perkara ini...
    pihak kerajaan cepat-cepatlah ambil tindakan..
    jangan biarkan negara kita dijajah dan dijual..
    haramkan secepat mungkin malaysiakini anak haram ini..
    pemusnah bangsa dan negara..

    ReplyDelete
  9. wow dapat sponser dari negara luar..so tidak hairanlah malaysiakini selalu keluarkan kenyataan menjatuhkan UMNO dan kerajaan..tengoklah bangsa melayu pasal duit sanggup jual bangsa agama dan negara..malu sungguh shit damn

    ReplyDelete
  10. block je malaysiakini dari mana2 blog.... dah sah dapat sponsor dr yahudi haram jadah tu .... isu yg dibawak dlm blog tu pun banyak yg direka utk menghuru harakan negara kita ni.....

    ReplyDelete
  11. babi pukimak sial anjing la diorang ni... aq rasa ada pihak yg cuba melindungi malaysiakini tue dari ditutup.. mana kita tau kan.. anwar ibrahimpun dapat sumber kewangan dari yahudi gak so x mustahil babi tu salah seorang yg cuba melindungi malaysdia kini dari di banned dlm negara kita ni... aq tgk isu yg ditulis dlm malaysia kini tu lebih menjurus kepada nak menumbangkanb negara kita ni... klu korang perasan la... pakatan babi haram jadah sial mmg suka pasal diorang tu menyelam sambil minum air.. cina2 pukimak tu pun lg lah sokong blog tu.....

    ReplyDelete
  12. pukimak babi sial haram jadah bontot rasmi Anwar Ibrahim begitu bersemangat membuat persepsi kepada rakyat.
    Setiap berita yang dikeluarkan pasti akan mereka cuba sedaya upaya untuk menimbulkan persepsi melainkan berita-berita mengenai pakatan rakyat...

    Apa yang diceritakan oleh Malaysiakini?
    Ya benar, tetapi ia ditulis bagi mewujudkan persepsi.
    Itu beza besar dalam kewartawanan yang ibarat kata 'benar dalam salah'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak kak bedah babi- pukimak kak bedah babi punya-kak bedah dan pukimak babi sama jerk.............

      Delete
    2. BABI sinkatan dari brother anuar bin ibrhim..kau kutuk bos kau buat perrr. .He he

      Delete
  13. KERAJAAN TAK PERLU FIKIRKAN HATI KEPARAT CINA PUKIMAK NI HARAMKAN AJE MALAYSIAKINI SEBAB BUATLAH APE AJE CINA TAK AKAN SOKONG BN KITA ATAU MELAYUMEREKA HANYA PENTING DIRI MEREKA AJE.

    ReplyDelete
  14. namanya pun suara babi pembangkang , Malaysiakini dan Harakah mestilah menipu untuk tuan mereka , kebebasan akhbar yang dilaungkan mereka dan juga integriti tu hanya penipu sahaja !!!

    ReplyDelete
  15. tgk muka dah mcm komunis mcm mana blh jadi wartawan ye, jgn bagi anak haram mcm ni jgn bagi msk dlm apa2 majlis.

    ReplyDelete
  16. WOI PUKIMAK ANON 11.52 APA PASAL PULAK AKU NAK LAP BURIT AKU BAIK KAU PANGGIL AKU LAP LUBANG PUKI KAU ATAU AKU MASUKKAN KAYU NAK TAK MESTI LAYAN PUNYA BETINA GILA SEKS SUKA SRH AKU LAP BURIT MEMANG DASAR ANJING SEBAB TU GUNA PAPER UTK LAP AIR MANI LAKI KAU LANGSUNG TAKDE CLASS MISKIN SGT KE SAMPAI NAK BELI TISU PUN TAKDE DUIT. SETAHU AKU UTUSAN DAN BERITA AHARIAN ADALAH PAPER TERNBAIK MELAYU YG DARI DULU HUNGGA SEKARANG ANAK HARAM MCM KAU AJE TAK RETI NAK NILAIKAN.

    ReplyDelete
  17. mohon polis membuat siasatan mengenai apa yg dikatakan oleh bekas wartawan malaysiakini tu dan sekiranya betul, tindakan perlu diambil kepada pihak malaysiakini

    ReplyDelete
  18. jika anon 11:26am & anon 11.32am melayu Islam, lebih baik kaji semula syahadah anda yg gemar bersekongkol dgn puak2 pembangkang tajaan soros ni!!! soros takdak kerja lain melainkan ingin menjatuhkan umat Islam secara halus. anon2 di sini yg sokong sgt pr krn nak jatuhkan kerajaan sedangkan ekrajaan inilah yg memberikan segala kebajikan kpd rakyat selama ni. anwar kayapun krn kerjaan ini juga, bukan krn pas, dap mahupun pkr sendiri...pikir2la guna otak yg Allah SWT kurniakan

    ReplyDelete
  19. ANTI BOHMAU AKU RESPECTLAH KAU MEMAMG GENIUS HABIS NI TAK ADA ANON2 YG MCM BABI AJE NAK KATA KERAJAAN KITA TAK BAGUS SYUKURLAH YG KITA HIDUP AMAN DAN DAMAI KAT MALAYSIA NI.

    ReplyDelete
  20. Ngapa letak calon MCA, MIC , Gerakan, PPP kat kawasan undi yang Melayu majoriti?

    Kan dah jelas kaum mereka tak akan undi kerajaan dan BN?

    UMNO bodoh ke apa?

    ReplyDelete
  21. umno takut dengan malaysiakini.

    low class umno

    ReplyDelete
  22. anon 2.06 babi pukimak ko la... aq x kcau ko pun masa mak ko mengandung kan.... aq cuma bgtau benda benar je... ko ada makan gak ke duit yahudi tu?????

    ReplyDelete
  23. pukimak mak ko anon 3.11 dgn babi dah x leh beza sbb ko main dgn babi gak kan..... babi pun tau beza puki antara diorang gak tau

    ReplyDelete
  24. Kerajaan mana yang mahu "difitnah" oleh Malaysiakini, tidak pula mereka sebut...


    Walau bagaimanapun artikel tersebut berkaitan dengan Menteri Pelajaran Malaysia. Secara tak langsung Malaysiakini dilihat seperti sengaja mahu memfitnah Tan Sri Muhyiddin dan Kerajaan Malaysia.

    Apapun penulis percaya rakyaat sedia maklum "kerajaan: mana yang sebenarnya menyokong gaya hidup seks bebas sebagaimana yang "mereka" ini berikan sokongan kepada LGBT termasuklah Malaysiakini sendiri.

    ReplyDelete
  25. Baca malaysiakini umpama membaca majalah Gila Gila ataupun Batu Api, seronok baca dan geli hati tapi hanya untuk hiburan sahaja. Memang lawak dan kelakar kadang2 macam tidak logik sahaja, tapi biasale puak penyokong mereka tetapi percaya. Dalam malaysiakini yang boleh percaya adalah haribulan je, yang lain tu meragukan

    ReplyDelete
  26. Kreadibiliti malaysiakini untuk melaporkan berita nampaknya berada ditahap paling bawah standard pemberitaan. Low standard and low class. Tapi itulah portal yang puak-pauk pembangkan suka baca. Kritis, katanya.

    Namun, terbukti portal pembangkang itu melaporkan berita yang tidak punya kreadibiliti untuk memesongkan minda rakyat. Jelas niat jahat pada "headline"nya meskipun berita yang sewajarnya dilaporkan adalah bertentangan.

    ReplyDelete
  27. malaysiakini dan harakah dialy serta seangkatan dengannya...
    semuanya berita fitnah...palsu...khabar angin..dan spekulasi murahan

    ReplyDelete
  28. Pelik....dulu orang sokong Islam kerana keindahannya....tapi sekarang orang sokong PAS kerana cerita fitnahnya.....

    ReplyDelete
  29. Salah satu dari teknik propaganda yg blog pakatan gunapakai yang terkenal adalah card stacking atau dalam bahasa mudahnya pemilihan fakta. Maknanya yang buat propaganda itu tidak terang semua, tetapi memilih yang mana sesuai untuk dijadikan bahan bagi balun subjek yang dijadikan sasaran.
    Macam itulah gayanya portal dan blog pembangkang buat kempen memburukkan isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor. Nak balun PM tidak ada isu, hendak lawan kehebatan kerja tak terdaya, nak bersaing cara 'jantan' tidak mampu, makanya guna pintu belakang. Mencampur-adukkan fakta dan realiti serta dibesar-besarkan oleh kilang fitnah yang berkerja 24 jam sehari.
    Kisah Rosmah berbelanja sakan kat luar negara ini bukan propaganda baru, sudah berkali-kali pembangkang cuba dengan berbagai cara dan seringkali gagal bila maklumat demi maklumat diperolehi kemudiannya.
    Macam cerita cincin RM24 juta, serta kisah Rosmah dan anak perempuanya shoping sakan semasa ikut rombongan PM ke Australia semasa Sidang Kemuncak Ketua-Ketua Kerajaan Komanwel tahun lepas.

    Kedua-duanya cerita tersebut 'mati' selepas informasi sebenar didedahkan, antaranya tak ada anak perempuan PM yang ikut ke Australia masa itu.

    ReplyDelete
  30. antara fitnah lain yg cuba dibuat oleh malaysiakini berhubung dgn bershit dimana wartawan Malaysiakini menulis secara berniat jahat untuk memburuk-burukkan perarakan dan perhimpunan membantah kepimpinan Ketua Menteri, Lim Guan Eng yang dibuat oleh beberapa wakil pertubuhan bukan kerajaan (NGO).

    “Saya berasa marah dengan penulis portal itu, Susan Loone dari portal Malaysiakini yang menabur fitnah terhadap perhimpunan yang tidak berpuas hati dengan kerajaan negeri dengan menyatakan bahawa penyokong-penyokong yang menyertai demonstrasi tersebut telah memecahkan cermin-cermin kenderaan sepanjang jalan Jalan Chulia dan Jalan Carnavon menuju ke Komtar.

    “Saya berharap agar pihak polis mengambil tindakan yang sewajarnya kerana tulisan tersebut berbau hasutan dan boleh menggangugugatkan ketenteraman awam”, kata pengadu, Aziaan Ariffin, dalam laporan polisnya yang dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut, kira-kira pukul 6 petang.

    Menurut pengadu yang turut serta dalam perhimpunan itu, apa yang dilaporkan oleh Malaysiakini itu adalah fitnah semata-mata.

    ReplyDelete
  31. Menurut kajian Janet Steele, The International Journal of Press/Politics 2009; 14; 91 bertajuk “Professionalism Online: How Malaysiakini Challenges Authoritarianism”, melaporkan Malaysiakini mendapat tajaan George Soros melalui OSI. OSI juga turut menaja Southeast Asia Press Alliance (SEAPA) dan Media Development Loan Fund (MDLF)

    ReplyDelete
  32. AIDCNews, 13 Jun sebelum ini pernah melaporkan PKR sendiri mendapat bantuan Soros. Maklumat ini disahkan oleh bekas tiga aktivis PKR iaitu Lokman Noor Adam, bekas Penolong Setiausaha Pemuda Keadilan, Senator Ezam Mohd Nor, bekas Ketua AMK PKR dan Muhamad Rahimi Osman, bekas Setiausaha Sulit Anwar. Klik di sini

    Senator Ezam mengesahkan Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail telah berkunjung ke Amerika Syarikat pada tahun 2003 untuk menemui Soros.

    “Yang berjumpa Soros ialah Azmin Ali dan Wan Azizah dalam lawatan yang lain yang diatur oleh Elizabeth Wong yang merupakan ejen Soros di Malaysia.

    “Elizabeth Wong adalah penghubung antara George Soros dengan Malaysia, melalui NGOnya, SUARAM dan sebagainya.

    “Saya tahu tentang pertemuan tersebut sebab Wan Azizah yang menyatakan kepada saya”, katanya ketika diwawancara AIDC Production.

    Ketika ditanya lanjut, adakah Ezam yakin Anwar benar-benar mempunyai hubungan dengan Soros, bekas Ketua Angkatan Muda PKR mengesahkan kebenarannya.

    “Saya yakin Anwar mempunyai hubungan dengan George Soros. Kita semua tahu bahawa Malaysiakini satu web portal news di negara ini yang amat pro kepada Anwar Ibrahim dibiayai sebahagian besarnya oleh George Soros.

    “Banyak fund Soros digunakan untuk kepentingan Anwar”, katanya.

    ReplyDelete
  33. udah ku bilang bahawa setan melayu sama itu setanm yahudi sama aja ya. mereka itu setan melayu tega mencium pantat setan sionis ya. Kerna itu partai setan melayu goblok yang nama dia umno harus kalian kuburin ya.Kalo kalian gak hapuskan itu setan melayu bermakna kalian mau mamposs ju8ga ya.suke melayu suka cium pantat yahudi ya.gak ada harga diri ya suku melayu itu.


    http://jelas.info/2012/08/27/bn-pays-zionists-with-your-money-to-bash-pro-israel-anwar-the-guardian-fires-him/

    ReplyDelete
  34. waduh oppo to hiro ato jagoa kampong suku melayu suka cium mpantat bapak soros ya, kasian ya gak ada tau malu ini goblok.


    http://shalehudin.blogspot.com/2012/09/yang-bersalam-ngan-dia-tu-la-soros-hehe.html

    ReplyDelete
  35. kalo folower setan melayu tau dia bikin omong kosong aja ya ketimbang bapak kalid ine pinter banget ya. Kalo di indo bapak kalid udah pasti dicintai rakyat ya. liat ini sukses bapak kalid itu ya. congratulate sama bapak kalid.


    http://www.selangorku.com/?p=14989

    ReplyDelete
  36. kalo kalian suka masih mau pilih ato cium pantat itu partai setan melayu nanti kalian juga harus maling ato rampok kerna gak bisa makan ya. kasian ya suku melayu gak punya harga diri ya itu boss setan melayu.


    http://www.selangorku.com/?p=14989

    ReplyDelete
  37. masalah terbesar kerajaan ia lah menteri dalam negeri yang bangang dan bacul. nak minta ahli umno jangan undi hishamuddin dalam pemilihan akan datang. dia ni tak boleh buat kerja, harap bertempek sebagai cousin najib. kalau hisham di tolak dalam perhimpunan, senang presiden umno suruh hisham duduk jauh2.

    ReplyDelete
  38. babi indon pukimak dah masuk dlm blog ni.... woi indon babi haram jadah ko jgn bt kacau kat sini la.. baik ko g balik indon bela anjing utk mak bapak ko makan lg bagus la...jgn lupa utk bawak balik skali semua tali barut pakatan babi yahudi dgn ko skali......

    ReplyDelete
  39. Simbah taik je muka wartawan melacurkini yang tak macam melayu dan tak macam cina tu tapi serupa anak haram kahkahkahkahkah

    Aku pun peliklah apa nak ditakut sangat kerajaan nak halau/tutup organisasi dan ngo yang dijadikan anjing salakan peliharaan si laknatullah george soros.

    Singapork pun tahu bertegas tak benarkan organisasi dan ngo seperti ini sampai dibuat undang2 boleh dikenakan hukuman saman dan penjara kepada mana2 pemimpin parti pembangkang yang menerima dana dari pihak asing.

    ReplyDelete
  40. kalo orang malay mau tau berita yang bener kalian harus baca dari sumber yang ada kredibilitas dia, kayak situs ini ya, saya kira itu koran setan melayu utuseks melayu gak usah dibaca , itu koran harus dibikin gosok tinja aja ya. gak ada standar itu koran . Suku melayu udah gak punya harga diri lagi ya kerna suka zina , kalo hamil bisa dilontar ke sungei aja ya. itu yang ku bilang suku melayu sama orang kafir sama saja ya. jangan marah ya pakcik kerna saya bilang hal yang bener ya kerna itu semua saya baca dalam koran koran di malay ya.


    http://www.keadilandaily.com/mahathir-takutkan-melayu-tapi-bayar-zionis-pinjam-bank-dunia/

    ReplyDelete
  41. Salam bro. Kepada yang memaki UMNO, kalau betul UMNO dah nak mampus kenapa perlu ke jalan raya sebelum pilihanraya?

    ReplyDelete
  42. bn ada tv, media perdana, jentera kerajaan.... tp masih tak memadai.. sebab kedengkian umno yg teramat sangat... mkini pulak nk ditutup tanpa proses demokrasi n perundangan.... hhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    apaaaaaaaaaaaaaa yg umno/bn nak risaukan.... confident!

    ReplyDelete
  43. cian umno minta nyawa.... akta cetak n akta polis bila lawan Mkini..........

    ReplyDelete
  44. hahaha PKR import pencacai dari seluruh dunia rupanya..

    Yang seronoknya tu... mamat mamat Indon (tak kiralah menyamar atau betul), negara yang terkenal dengan bapak segala rasuah, cuba nak ajar orang Malaysia... kah kah kah kah..ngacak dong... ojo asyik ngawur..

    Indon ni cuma layak jadi tempat melepaskan nafsu je.. baik jantan baik betina.. sangkeng miskinnya orang Indon sampai terpaksa jual segala galanya, maruah, harga diri, apa sahaja asal jadi duit ..
    Indon memang terkenal dengan kata singkatan sebab nak cepat, cepat makan duit

    UUD - Ujung Ujung Duit ,tulah perangai bangsat orang Indonesia

    Sama juga dengan Susu tante .. Sumbangan Sukarela Tanpa Tekanan .. satu lagi makanan anggota pemerintah (tapi susu tante ori memang enak banget n lazat .. ummppphhh uuwenakkkk)

    Goblok lo Indon, jangan asal ngomong dong.. ngacak...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!