CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Monday, September 10, 2012

TERKINI! USTAZ NASHA TAK KENA PECAT TAPI...

Berita terkini, Ustaz Nasharudin Mat Isa tidak dibuang dari PAS tetapi tidak bertanding atau tidak, belum diputuskan lagi

*ini sahaja berita yg ada buat masa ini

House PK: Itu berita aku terima dari Abu Aqif Studio! Tapi haaaa, ada tapinya, Nasa punya nasib belum ketentuan lagi sebab tak tau dia boleh bertanding atau tidak!

Kenapa PAS harami tak berani nak pecat dia? Tau takut kan PAS? Muahahahahahaha

Steady Ustaz Nasa, ajar sikit pengikut taksub gila nak mampos ni semua dari dalam!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

56 comments:

  1. Apa lah pas nu begap sgt... Ari tu bkn msin nk buang skrg tak jd pulak emm mmg dasar xde telur kan krg takut kan haha lawsk lah

    ReplyDelete
  2. Napa tak blh bertanding plak.... Klu ko xnk buang bg je lah bertanding apa mslhnye......????

    ReplyDelete
  3. Pas mmg pukimak suka ckp besar tp perangI mcm sial je... Ye lah mcm ni lah bila org2 yg tak berpelajaran bt keputusan... Tah dr mn plak drg kutip sampH2. Yg ada ni sampai nk bt keputusan pun takut... Memalukan je semua org tau yg telur pas dah msk dalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak bedah pukimak.......kak bedah pukimak ye..ye..ye......

      Delete
  4. Bila dpt keputusan sebenar?

    ReplyDelete
  5. kalau la " tak dibuang, tapi tak boleh bertanding (atas nama pas)", maknanya serupa kena buang la tu.

    ReplyDelete
  6. INDON negara mafia hukum @ koruptor nomor satu di seluroh dunia. Gak ada lowongan kerja maka nya ekspor TKI / TKW = BABU. SBY = Susilo Bangbang Yudonno = Presiden Segala Banci / Gak punya nyali @ Got No Balls. Heheheheeee. NEGARA Semrawut......jangan marahhhhh ya mas kontol....hahahahaha.

    ReplyDelete
  7. Biarlah PAS dengan masaalah mereka. Kenapa pula UMNO nak sibuk?

    ReplyDelete
  8. Haha.. Padan muka korang.. Klau nasa kene pecat best la korang sensasikan cerita.. Korang punya otak mmg dh ble baca.. Suka spin.. Muahahahaha...

    ReplyDelete
  9. Pada 16th September sudah tetntu puak2 Fuckaton haramjadah akan mengadakan pembarisan besar besaran. Ini adalah bagi mengenang hari yg begitu sejarah, dimana rakyat dan terutama, ahlul2 bahalul PAS dan penjilat2 juboq belendir Atok kote bengkok dan komunis biaDAP dikencing panas, diliwat, diperbodoh bodoh dan ditipu hidup2 oleh Hero Tamil pare pundek, peliwat terkutok, pejuang keselamatan Israel zionist, BABI haramjadah. Pada hari itu nanti akan meroyanlah ketua2 mereka sperti Lim kit Sial, Lim Guan Cheebai, Kapal Poosing, Haji Hardy, Wali terompah Jamban dan Kak Wan Jijik, kerana kempunan tak dapat jawatan sebagai menteri. Dalam Pembarisan Ketua Amal PAS PIS PUS diketuai oleh Ustaz Tantaik, meroyan gila, kerana mengidamkan jawatan sebgai Menteri Mangkok, Ustaz badigol sudah tentu confirm jawatan Menteri Kauseling 3pagi.
    Hari 16th September yg patut kita semua kenang, hari yg bersejarah, ditipu, dibohong oleh penipu dan pembohong besar, peliwat terkutok, Anwar Zionist. Dikatakan pada hari itu sudah mendapat persetujuan Panglima angkatan Pertahanan dan kehadiran beliau di Istana, sudah dinanti nantikan oleh Agong. Inilah kehebatan nya peliwat terkutok, yg pembohong dna penipu besar abad ini.
    Hanya pencacai2 dan penjilat2 juboq blendir Hero Tamil pare pundek yg dok menggila mempercayai apa saja cakap di barua lahanat Yahudi Zionist Neocons. Spesis2 keparat dna bngsat ini sudah harus kecik2 mampos, dah tuak menyusahkan diri dan keluarga, hidup poun sia2 saja bengap nak mampos, tak bole gunakan akal untk berfikir rasional, hanya mengikut hawa nafsu dan busok hati.
    Spesis2 ini sudah harus direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi zionist demi membela agama, bngsa dan negara.

    ReplyDelete
  10. ternyata PAS takut dengan bayangan mereka sendiri...nasa telah membuktukannya..memalukan je PAS nie..nak pecat mcm mana tidak habislah temberang mereka pecah....PAS 0h PAS sesat

    ReplyDelete
  11. Mereka takut dengan JATI. Ust Nasha tentu join JATI kalu kena pecat. Lagi lah PAStor meroyan.

    ReplyDelete
  12. Pembaca semua,

    Memanglah Us.Nasha tidak dipecat Takut reaksi pengikut PAS yang setia dengannya!
    Satu lagi PAS hendak buat kejutan kerana sebelum ramai yang meramalkan Us. Nasha akan dipecat!
    Tapi apakah nasib Us.Nasha seperti melukut di tepi gantang? Jadi ahli tapi tidak ada peranan.
    Samalah juga situasi ini seperti dipeact!

    ReplyDelete
  13. Umno seakan meroyan tentang isu nasaruddin, tapi malanngnya orang umno untuk melihat beliau dipecat tidak menjadi kenyataan jadi umno tiada isu untuk dimainkan, itu adalah strategies politic PAS. Dalam satu masa Nasa baik dengan Muyiddin dimana Nasa menjemput Muyiddin semasa perkahwinan anaknya, di satu masa pulak dia berbaik dengan Najib, kita boleh tengok semasa mereka di Arab Saudi baru2 ni, semalam Nasa tersenyum besar di sebelah Hadi Awang apabila beliau tidak dipecat selepas mensyurat syura, nampaknya umno sudah kena main, kahkahkah...

    ReplyDelete
  14. Nampaknya perbalahan antara Najib dan Muyiddin tidak boleh disembunyikan lagi, orang umno ingin melihat PAS berpecah dengan isu pemecatan Nasaruddin nampaknya 'pulang dulang Paku serpih'

    ReplyDelete
  15. ERRR EELEEEHHHH>>>>Lu plak lebih2 PARPU....

    ReplyDelete
  16. suruh je dia kutuk nuar macam hassan ali kutuk nuar hari tu mesti kena pecat, ha ha ha

    ReplyDelete
  17. Gabungan mantap idaman kalbu setelah team ulamak disingkirkan dari PAS :

    Presiden PAS : Anwar Ibrahim
    Presiden PKR : Azizah
    S/U Agong DAP : Lim Kit Siang

    Best..!

    ReplyDelete
  18. kesian ak ngan PAS ni beb..dia nak buang dia sayang sebab nasa tu mmg PAS Ori pnya lah..klau xbuang nnti God Father diorng mrah plak kat Hadi Awang..mslhnya dlm PAS ni pmimpin yg btul2 nk prjuangkn islam mcm nasa dan hassan ali dh xde beb..yg tnggal hnya lah pmimpin yg rela mnjadi anjing2 DAP..diorng tkut nk buang nasa sebab diorng thu rkyat akn sdr ngan kesesatan diorng bila diorng buang seorng ahli trntffi parti yg btul2 ingin prjuangkn islam...

    ReplyDelete
  19. Ustaz Nasha tidak dipecat satu tamparan kepada Aljuburi dan parasit-parasit dalam PAS.

    ReplyDelete
  20. Pukimak punya noob kkita kena lah kisah... Klu tak kisah bt pe nk baca blog pukimak noob oi ko nk kena jentik telur ke????

    ReplyDelete
  21. Oit pukimak 11.04 umno bkn moreyan ke apa tp...pas yg sial apa yg dia bt akrg ni x bg bertanding sama je lah dgn dia buang org tu... Apa lah bodoh sgt org pas nu... Senang2 je kena tipu.....bodoh mcm babi kan benda simple mcm ni pun tak paham.... Org pas mmg bebel mcm babi gila

    ReplyDelete
  22. PASial mmg gampang la,dia x pecat tp x bagi bertanding.
    ni serupa kena pecat gak,duduk lam parti PASial tapi xde peranan ape2.
    ape sebab mereka xnk bagi ustaz nasha bertanding,kalau xnk dia bertanding maka PASial pecat jela dia kenapa mesti simpan dia.
    PASial parti x bertauliah,parti yg berlandaskan syaitan dan iblis.
    dasar parti yg sial tahap haram,parti hipokrit

    ReplyDelete
  23. pas akan letak nasha lawan najib kat pekan tengok sapa yg masak! kah3x

    ReplyDelete
  24. Inilah BANGSA MELAYU....HAPRAK....
    Suka sangat perpecahan.....

    Ini bukan aku yg kata...Tapi Firman Allah s.w.t.

    “Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini – dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) – sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.”

    Fikir-fikirkanlah sebelum mengutarakan pandangan.

    ReplyDelete
  25. Syabas Nasaruddin kamu telah Berjaya membuatkan Najib dan Muyiddin bertelagah, sekarang ni kamu telah diangap hero oleh cai umno, cai2 umno bukanya tahu asam garam politic, yang depa tahu ikut saja apa tuan depa kata, aku tengok kebanyakan yang sokong depa ni mat2 rempit dan budak keciciran sekolah, senang untuk dilembukan kahkahkah...

    ReplyDelete
  26. Oit anon 3.19 sebelu ckp tgk dulu sapa yg kutip sampah semua... Pas ok mana2 sampah senua dia sapa sampai kan ketua pemuda umno sabah org indon... Sungguh memalukan lah wei... Eeuuuuwwwwwe

    ReplyDelete
  27. Selamat tinggal pas... Krg buat apa pun x guna dah sbb pru13 ni bn akan menang benda tu pasti ok... Bye2 pas.. Bye2 pkr... Bye2 dap....

    ReplyDelete
  28. Nak berpadu ngan Pas tak di layann...Last2 tgk Nasha pun juak2 UMGOK meleleh air liurrr....Sial punya penjilatt....

    ReplyDelete
  29. oit anon 3.30 yg ko tak puas hati dgn aq knp?aq ada jentik telur bpk ko masa main dgn anwar ke????pukimak punya sial babi punya anak haram..jgn sampai aku jentik telur kau sampai ko mandul

    ReplyDelete
  30. pecat ke, tak pecat ke...Parti Ajaran Sesat akan tatap hancur dan lingkup.

    ReplyDelete
  31. KAK BEDAH mulut busuk macam puki dia

    ReplyDelete
  32. simpan tapi tidak benarkan bertanding atau buang parti?????????
    agak kehairanan..
    ha nie mesti ada something..
    ada udang disebalik mee..
    apa pun ustaz nasha memang berani setiap orang patut sepertinya...

    ReplyDelete
  33. ala dorang tu xda telur takut la 2..sebab 2 masih simpan ustaz ini lagi..hahaahah pengecut punya PAS...

    ReplyDelete
  34. Dengar kata Ustaz Nasha akan keluar PAS dalam masa terdekat ni...Dia sendiri akan keluar..

    Dia dah menyampah dengan PAS katanya..

    ReplyDelete
  35. Ni semua permainan pas haramjaddah tu lah... Ada2 je game drg tp drg ingat umno bodoh tak tau game drg

    ReplyDelete
  36. KALAU AKU JADI USTAZ NASHA AKU SENDIRI RESIGN DARI PARTI PAS NI KERANA PAS TAK KENANG BUDI PUNYA ORG BUAT NAK TLG PARTI SEBEGITU PENTING DIRI SENDIRI. SEKARANG NI PUN BLM ADA KATA PUTUS YG MUKTAMAD LAGI YG USTAZ NASHA BLH BERTANDING ATAU TIDAK. PAS TKT NAK BUANG USTAZ NASHA SEBAB TU AJE PAS KATA NASHA TAK KENA PECAT TAKUT NANTI USTAZ NASHA BERTUKAR ARAH KE UMNO KE.

    ReplyDelete
  37. PukimAk anon 6.59 ko pnh bau puki aq ke sial .. Sial mcm ko ni layak ddk rumah pelacuran je tu pun klu drg terima sbb aq rasa ko ni mesti dah tua kan klu ada telu mesti dah kendur klu ada puki mesti dh jd apam basi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh kak bedah super babi tonyok

      Delete
  38. nak buang ustaz nasha takut nanti kecut telur pas, tkt2 UMNO ambik ustaz nasha plak ke, apa sial punya keputusan tak pecat tapi tak blh bertanding, apa lancau pas ckp ni serupa mcm keling aje.

    ReplyDelete
  39. Pas nie mmg penakut je tp belagak mcm berani sgt!!
    tgk bnda nie pn cukuplah..kita dh blh nmpk betapa penakutnya depa nie!!

    ReplyDelete
  40. MEMANG ORG2 DLM PAS TAK EDUCATED LANGSUNG ISU YG TAK SEPAPUTNYA DI KECOHKAN DAN BILA BUAT KEPUTUSAN KATA TAK PECAT USTAZ NASHA TAPI TAK BLH BERTANDING SERUPALAH MCM BANGKAI HIDUP DLM PARTI ITU. KESIAN NASIB USTAZ NASHA NI BAIK DIA RESIGN SBLM DIMALIKAN LAGI.

    ReplyDelete
  41. mmg btl pun kata dol mat tu.. si PAS bangang ni tkut nak lepaskan ustz nasha ni bkn apa sbb depa tkut nnt UMNO pulak ambil dia...disebabkan ketakutan ni lah depa tak berani nak lepaskan ustz tu...

    ReplyDelete
  42. Gugurnya PAS macam nangka busuk kalau mereka buang Ust Nasa, ust juga perlu beringat banyak langau @ lintah @ pelesit yang akan berterusan menganggu anda kerana Separuh ahli pas memang bengap yang otak kurang cerdik. Ustad, sabar aja, mungkin lepas PRU ni PAS akan terhemPAS.

    ReplyDelete
  43. Pas tak pecat Nasa dulu, bagi lepas pilihanraya, taknak pas berpecah, lepas tu nanti habislah nasib nasa, jadi macam hasan ali.

    ReplyDelete
  44. PAS telah belajar dari pengalaman apabila memecat Dr Hassan..

    Ustaz Naza merbahaya bagi PAS jika dibiarkan

    Gabungan Ustaz Nasa dgn Hassan Ali akan memudahkan PAS tergolek dalam longkang ..

    UMNO tak akan terhegeh hegeh ..
    faham ya???????

    ReplyDelete
  45. sukur kepada Alloh kerna majlis suroh Partai PAS gak termakan sama itu provokasi parti yahudi melayu itu ya. kerna partai umno itu emangnya suka sekali ya kalo bapak nasa itu disingkir dari partai pas. Saya kira folower umno udah mau jadi gila ato tolol ya kayak saitan kerna ulah mereka gak kesampaean. maka sekarang saya fikir partai umno itu hampir aja masuk kekuburan ya.jangan marah ya encik.

    ReplyDelete
  46. artikel ini saya fikir ada bener nya. Penulis nya saya kira berkata hal yang bener ya. Kalo gito saya swear partai saitan ato umno udah harus modar ya. baca ya , jangan kalian bilang saya bohong ya.


    http://blog.marhaen.info/laman-utama/1-artikelmarhaen/2616-pru-13-ahli-umno-akan-kekal-undi-pr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Indon.....SiBerengsekYaaa!!!!! Negara loe negara gembel @ tukang ngamen. Negara abal2..... Jangan marah yaaaaa..
      Sebal aja yaaa???? Hehehehehe.....
      240 juta maknusia...setengah dari nya sampah @ dasar bangsa babu.

      Delete
  47. Woi indon pukimak sial apa ko tak puas hati lg kan aku dah kata blk negara ko.. Blk je lah aku benci tgk ada indon pukimak mcm ko ni menyemak kat sini....

    ReplyDelete
  48. Aku pasti umno akan menang tak kira lah apa game krg yg ptg umno menag pru13 ni yeay...

    ReplyDelete
  49. Wei pukimak punya indon ko tu yg ptt msk kubur dasar jalang murahan ada hati nk kutuk umno org hina yg xde pelajaran mcm ko ni tak layak bg komen tau... Ko layak main telur cina je sbb kio ni pukimak... Mak ko ptt dikuburkan bpk ko ptt jual kat chowkit.. Ko ptt dtg jumpa aku... Blh aku jentik telur ko sampai ko mandul

    ReplyDelete
  50. itulah tandanya pas bukan setakat melihat gambar jer,tetapi mendengar dulu....tu baru ADIL>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!