SUARAM ANAK HARAM ADALAH ANJING PAKATAN HARAM! INI BUKTINYA

Sejak SUARAM terkantoi kerana menerima dana asing untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia dan bukannya berfungsi sebagai NGO yang membela hak asasi manusia, pertubuhan itu nampaknya agak senyap dan jarang lagi membuat kenyataan.

Pendedahan ini sekali gus menutup isu kapal selam scorpene dan juga pembunuhan Altantuya yang kononnya berkaitan dengan pemimpin tertinggi kerajaan. Apa yang jelas kini ialah segala penipuan SUARAM untuk menggambarkan berlakunya rasuah dan juga penglibatan pemimpin tertinggi dalam pembunuhan adalah satu perancangan yang telah disusun rapi oleh mereka.

Sehubungan dengan itu, adalah tidak mustahil bahawa kematian Altantuya itu sendiri adalah termasuk dalam perancangan mereka. Di tambah pula dengan versi-versi akuan bersumpah dan skrip U-turn dan S-turn yang ditulis oleh pihak PR dan SUARAM mengenai kes ini yang menyebabkan kita semakin musykil akan peranan sebenar PR/SUARAM dalam kes ini.

Ini kerana, hanya orang yang bersalah yang mempunyai banyak versi dalam penceritaan.

Sedangkan di pihak kerajaan, rekod menunjukkan bahawa jawapan mengenai scorpene mahupun Altantuya tidak pernah berubah. Malah, kerajaan dan Dato’ Seri Najib tidak tahu menahu mengenai kisah atau latarbelakang wanita tersebut.

Yang begitu arif tentang sejarah Altantuya adalah SUARAM / PR sehinggakan mereka dapat mengesan Altantuya di Perancis pada ketika tertentu walaupun polis Perancis sendiri tidak punya rekod kemasukan Altantuya ke negara itu. Bukankah ini sesuatu yang pelik?

Sahlah bahawa isu sebenar di sini bukanlah scorpene mahupun Altantuya, tetapi SUARAM dan PR serta apa yang mereka sanggup lakukan untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia.

Mungkin menyedari bahawa mereka telah ‘terperangkap’ kali ini maka media mereka, terutamanya, blog Lim Kit Siang, telah memaparkan beberapa artikel yang cuba menggambarkan bahawa kerajaan Malaysia ‘kecut-perut’, berpeluh-peluh dan menggeletar apabila isu scorpene dibangkitkan SUARAM. Tetapi, apa yang menarik ialah puak-puak PR ini tidak langsung menafikan bahawa SUARAM dibiayai dana asing malah membela tindakan itu dengan alasan kerajaan juga menerima dana asing?

Alasan ini menunjukkan betapa pihak mereka terdesak dan kehilangan arah serta hujah untuk membela SUARAM.

Mereka boleh terus mencuba untuk menggambarkan ‘ketakutan’ kerajaan, tetapi rakyat nampak siapa yang takut dan siapa yang tidak. Yang takut ialah mereka yang enggan bersumpah atas nama Allah S.W.T sedangkan Dato’ Seri Najib telah pun bersumpah sebanyak 4 kali bahawa beliau tidak pernah mengenali Altantuya.

Yang takut ialah mereka yang gelabah, kerap memusing cerita, membuat akuan bersumpah dan kemudian menariknya kembali, menulis dengan penuh butiran terperinci dan kemudian menafikannya pula.

Dan yang takut adalah mereka-mereka yang lari keluar negara dan enggan berhadapan dengan mahkamah walaupun kononnya mempunyai bukti kukuh untuk mengesahkan ceritanya.

Siapakah mereka-mereka ini jika bukan puak-puak Pakatan Rakyat sendiri. Kini, dengan kaitan SUARAM dengan agen asing semakin ketara, puak-puak PR ini semakin kecut-perut, dan berusaha sedaya upaya untuk meremehkan penerimaan dana asing tersebut.

Jika PR tidak turut terlibat dengan agen asing, kenapa PR perlu membela agen asing seperti SUARAM? Kenapa pula PR tidak melihat kesalahan dalam menerima dana asing dan menjadi talibarut asing?

Jawapannya ialah kerana SUARAM itu adalah PR. Maka kesimpulannya di sini ialah PR adalah agen asing a.k.a pengkhianat negara!

41 Responses to "SUARAM ANAK HARAM ADALAH ANJING PAKATAN HARAM! INI BUKTINYA"

  1. umnongok dah nk mampus.. mcm2 la dia nk spin.. kak befah lak mulut cm cibai lancau. hehehe.. jgn marah ya.. papepun rakyat pasti menumbangkan Baziran Nasional!!! jgn risaw, kompom menang PR!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Rakyat boeh melihat sendiri ketakutan BN apabila scandal demi scandal dikemukakan oleh suaram. Sehinggakan kes dibuka di mahkamah perancis. Kesian UMNO terpaksa guna ugutan dan kekerasan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LA YEA KER.TERRER BETUL KORANG MACAM CERITA JAMES BOND. TAHU JER RAHSIA DLM SELIMUT

      Delete
  3. Benar sangat apa yang dikatakan oleh dua ekor berok berok belaan pakatan diatas ni tapi sebaliknya lah PR pasti hancur pada PRU13 nanti ,hua..hua..hua...

    ReplyDelete
  4. Oit anak haram punya anon 1.00 ko apa hal aq ada jentik telur datuk ko ke masa dia tgh main dgn pelacur pr?yg ko nk sibuk dgn mulut aq kenapa pukimak sial anak haram ko ni sama he perangai mcm anwar kaki sumbat

    ReplyDelete
  5. Suaram n pr sama je... Babi2 ni saja je nk kena kan ds najib padahal keja tu drg yg buat... Eleh benda ni nebek aq pun tau lah pukimak2 pr suka sgt pakai idea lapok mcm pukimak drg

    ReplyDelete
  6. Suaram pukimak punya anjing jalanan sama dgn anwar kaki main jubor anjing... Tak abis2 dgn cite putar belit drg tp tak de telur kecut bila srh sumpah telur masuk dalam lari g luar negara org pr semua kecut telur sekali aq jentik telur drg mesti telur drg kuar blk nnt

    ReplyDelete
  7. Apa lah bodoh sgt krg ni... Cite al tantuya ni simple je nak tau sapa yg buat.. Cuba krg cari blk cite lama2 krg akan nampak terang2 keja sapa... Sian ds najib plak yg jd mangsa

    ReplyDelete
  8. Ala ni semua keja anwar pukimak tu... Dia kan bangsa hila kuasa jadi dia blh lakukan apa saja janji dia dpt jadi pm tp sayang walaupun selepas letupkan org dia ttp tak dpt jd pm jugak... Tu lah org jata allah tu maha adil

    ReplyDelete
  9. Tu lah kak bedah zaman skrg ni bila kita ckp benda betul org kata mulut kita ni jahat org banci apa2 pun kak bedah teruskan perjuanganmu.. Pihak pd kebenaran biar mulut jahat janji hati baik

    ReplyDelete
  10. mulut kak bedah bau cam jamban x flush 3 hari. hehehehe.. org umngok mmg camtu bila becakap.. dah busuk samapi ke usus cam mader ckp.. terimalah hakikat yg umngok dan Bare Naik(BN) dah nk bungkus pasni.. tolgla bukakkan ht sume yg umngok mmg dah nk mmpusss.. hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lama lagi otak ko yang mampus. Skrg dah x boleh berfikir, itu yg cium aje bontot anwar.....

      Delete
  11. PR mmg sial pun,mereka dengah fitnah x boleh dipisahkan.
    suaram ni adalah anjing pakatan,buat fitnah pastu bile dah kantoi spin cerita macam anjing kena sawan babi.
    hanya org bodoh x berakal saja yg akn tuduh PM buat semua ni,kalau org yg berakal maka mereka tau ni semua keja sapa.
    suaram dan anuwar si peliwat sial menunjkkan ciri2 yg sama,2 2 suka buat fitnah pastu dah kantoi mereka spin cerita.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia hipokrit yg lahanat

    ReplyDelete
  12. mari beramai2 tinggalkan umno syaiton yg direjam. Syabas! Dr M, kerana berani menyatakan yg benar.

    ReplyDelete
  13. Apa lah bodoh sgt org pkr ni... Mcm babi buta plak apa yg pkr buat pun tak tau lah takat ni aku tak nampak apa2 yg elok pun pkr bt... Ha bt kaco ada lah... Mcm mi ada hati nk menang mmg tak lah... Umno yg krg kutuk ni lah byk berjasa kepada negara kita selama 55 tahun klu pkr pgg mmg dah hancur negara kita ni pkr tau main bontot he mana tau mcm mana nak handle negara

    ReplyDelete
  14. Anon 2.11 yg akn mampus yelah pembangkang bkn bn lah bodoh...xpe aku janji aku akn sentiasa tabur bunga dipusara pakatan nanti ye...yg busuk tu sebenarnye dr dlm diri kmu sbb tu kmu tau busuk nye sampai usus kan kesian tulah sokong lg pkr kan dh busuk

    ReplyDelete
  15. Anon 1.00 PM,

    Semua skandal adalah ciptaan Aljuburin yang kau jilat jubornya. Aljuburi ketika dalam umno ialah orang pertama mencipta politik wang, kroni, nepotisma. sekarang dia guna pengalam itu untuk menjatuhkan umno dengan fitnah kononya pemimpin umno kaya suku sakat mereka, yang buat kerja tu ialah Aljuburi.

    kau fikirlah Mak Bapa Aljuburi ada pegangan dalam lebih 44 syarikat setiap orang ini tidak termasuk mengkayakan kroni-kroni beliau sendiri. sudah termakan budi KRONI DIA IKUT SAMA DALAM KANDANG PKR. Arwah Ali katak dengan aku selalu ketawa dengan gelagat Aljuburi masa tu.

    ReplyDelete
  16. Tuhan tidak akan izinkan parti yang diketuai peliwat, penzina, penyangak wang rakyat menang lebih-lebih lagi mimpi nak jadi PM. seekor nak jadi MB sampai mampos, seekor nak jadi PM sampai muka dah hilang nur dan jadi kusam. itu tanda Allah tidak berkati.

    Allah sedang menunggu Aljuburi bertaubat dan kembali kepada sejadah tulin.

    ReplyDelete
  17. Anon 2.11PM,

    Kau tak ada modal lain kah selain Tun M kata itu dan ini, masa Tun M kata cam tu dan ini. Tun M seorang negarawan dan sayangkan bangsa, negara,agama. Dia kata begitu kerana marah dengan PAK Lah, tp sekarang dia sudah masuk umno semula dan mula kempen untuk umno/bn. FUCKATAN
    BANKRAP idea. sebab itu banyak menabur fitnah hinggalah kedalam mesjid.

    ReplyDelete
  18. Busok lah kilang kunyit usang.

    ReplyDelete
  19. Ni sebenarnye keja anwar tau..sbb masa tu dia nk jd sgt pm dia tau yg ds najib je saingan dia masa tu sbb tu lah dia bt planning pasal altantuya ni... Tp syg lps dia besunguh2 letopkan org pun dia ttp tak dpt jd pm.... Hahaha anwar2 cian nasib ko jubori....

    ReplyDelete
  20. Anwar ko mmg tak layak jd pm( perdana menteri) tp ko layak jd pm( puki mak)

    ReplyDelete
  21. Anon 2.11 kO pnh ciumolot dgn irg umno ke sial.... Ko mmg bangsa anjing kurap punya pukimak yg dasar mkn taik babi sbb tu hati ko busuk sokong peliwat negara jd pm sbb hati ko busuk mcm taik babi.... Apa2 pun umno ttp akan menang pru13 ni

    ReplyDelete
  22. Hidup umno hidup DATO SRI NAJIB HIDUP DATIN SRI ROSMAH..... Mati nik ajis mati anwar al jubori.............
    Matilah kak jijah kena liwat hari2 muhahahahaha

    ReplyDelete
  23. APA PUN KDN HARUS CEPAT BERTINDAK. KALAU PERLU REINSTATE ISA. JGN MANSUH. JGN JADI MCM BERSIH SAMPAI SEKARANG LEPAS. KALAU PERLU ADA UNDANG2 ATAU ENAKMEN BARU BUAT DGN CEPAT. KALAU ARAHAN DARI MENTERI DLM NEGERI MESTI BOLIH. JGNLAH AAYIK KATA SUSAH BANYAK NAK BUAT. KALAU WAJIB BUAT MAKA BUATLAH. JGN TUNGGU. JGN SAMPAI DAH TERUK BARU NAK MENGELABAH.

    ReplyDelete
  24. Tp kdg2 kerajaan lps kan pun ada sbb drg tau lah apa yg drg bt..Klu tak takkan lah umno blh kekal Selama 55 tahun kan

    ReplyDelete
  25. mmg sial btllh pakatan haram nie!! suaram dgn PR tu sama je sialnye!!
    nie sume anwar punya keje lah sape lg!! si juburi haramjadah tu!

    ReplyDelete
  26. anwar sikit pun tak layak lah utk jadi PM!! tak payahlah kau anwar nak berangan2 sgt nk jdi PM sbb angan2 kau ni tak akn sesekali tercapai! never!! sbb UMNO yg akn menang di PRU13 ni...

    ReplyDelete
  27. adoi orang bukanya buta la orang nampak la kebenaran..
    apa lah pakatan nie nak guna agen luar plak..
    sendir dah tidak boleh nak kaut so sekarang guna orang luar plak..
    pandai-pandai..

    ReplyDelete
  28. hairan sungguh aku tengok anon-anon diatas yang mengutuk UMNO..mereka xkisah negara kena jual asal dapat jubuk anuar..keparat sungguh

    ReplyDelete
  29. kak bedah yg bodoh n bebal nk mampus!!! ambe bukan x penah cium, tp nk cium cmne, dok jauh pon dah busuk giler!! busuk sampai ke usus!!! hehehe...xpyh nk wat citerla negara kena jual ke, ape ke coz now pon negara kita dah kena jual kt bgsa asing sbyk 30% tanah!! ko x baca paper utusan meloya hr tu?? ataw korg geng2 umngok dah bodoh bebal tahap gaban?? jgn marah yerrr

    ReplyDelete
  30. Dah terbukti semua dana suaram dr soros sial. Puak pr ni mmg bodoh tahap gaban. Bukan anwar je yg perlu kita tentang tapi si sial
    Im guan eng dan kit siang, dia ingat malaysia ni bapak dia yg punya...bodoh

    ReplyDelete
  31. Wahai anon8.30.... Oh yg busuk tu bau butoh bpk ko lah sial... Hidung ko tu dah terbiasa dgn bau butoh bpk ko yg busuk tu lps tu ko kata org plak.... Fuckatan mmg bebal kan.. dah lah bodoh ada hati nk berbahas dgn org... Negara bkn dijual lah pukimak itu share dlm biznes nama nye... Anwar ajar krg main bontot je 24 jam mcm mana nk tau hal dunia kan babi kurap

    ReplyDelete
  32. ANWAR SIAL DAH TAK TAU NK BT APA SO DIA KOREK LAH BENDA2 NI KONON NK BUKAK BLK CITE LAMA kan...TP DIA BODOH INGAT RAKYAT TAK TAU KE NI keja dia....UPAH LAH SERIBU ORG PUB ANWAR TAK GUNA SEMUA ORG DAH TAU ITU MMG KEJA KO N YG PLG PASTI KO TAKKAN JD PM KAT MALAYSIA NI JD LUPAKAN LAH HASRAT KO UTK JD PM NI

    ReplyDelete
  33. Oi anwar pukimak ki tak layak jd pm lah... Buang cite2 ko ni dlm logi taik je... Ki tu layak jd pn je... Ko nk tau tak pn tu apa... Pn tu... Peliwat negara kikiki

    ReplyDelete
  34. SEMUA ORG KENA AMBIL BERAT KALAU BETUL SUARAM DIBIAYAI OLIH SOROS. RAMAI X PKR CONFIRM KEBENARAN PENERIMAAN INI. JGNLAH NAK BERDOLAK DALIK. SEMUA KENA TAU WANG YG DIBERI BERSERTA DENGAN JANJI DARI PENERIMA. JANJI ITU YG TIDK BOIH KITA TERIMA SEBAB KALAULAH PR MENANG SI YAHUDI SOROS PASTI NAKKAN HAK DIA MEMGAWAL NEGARA KITA. APA KITA NAK KE DIJAJAH OLIH YAHUDI LAHANAT. PENCACAI KENA DUDUK DAN FIKIR BAIK2 SEBELUM TERLAMBAT.

    ReplyDelete
  35. PKR bangang ni bukan peduli apa. Nak kuasa aje. Dpt duit byk pulak tu nak menghuruharakan negara....

    ReplyDelete
  36. 1Malaysia semua...

    Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

    Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

    Kalau berminat, sila layari :

    (Versi English)
    http://tinyURL.com/UinvestWorld


    (Versi Melayu)
    http://PelaburanHartanah.blog.com


    ( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


    Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

    Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

    ReplyDelete
  37. kalo yang suppor itu parati setan melayu bener ternyata Apco. Itu juga kayak nya udah berteman sama zionis, bagemana mau muter muter . Bajingan setan melayu gak telur ya.

    ReplyDelete
  38. jangan ketawa ya kalo mau ketawa silahkan saja. Sayay bukan bikin fitnah ya tapi bener ternyata folower setan melayu itu udah kesurupaN KAYAK SETAN LO.



    http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/zwLfhy/~3/Cgx3ktimuAA/pemimpin-umno-mengamuk-depan-kerusi.htmlhttp://www.youtube.com/watch?v=mKcY4iMkDf4&feature=player_embedded

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!