PENDEDAHAN BERAPI! STRATEGI JAHAT PKR AKHIRNYA KANTOI - WAJIB BACA


Awal tahun 2011 PKR pernah mengadakan satu kongres bagi mencari jalan bagaimana untuk mereka boleh mendapatkan sokongan orang-orang melayu serta taktik-taktik yang perlu digunakan untuk menjatuhkan BN.

Antara perkara yang perlu mereka lakukan,
  • Laga-lagakan Datuk Seri Najib dengan Tan Sri Muhyiddin
  • Laga-lagakan isteri PM dengan isteri TPM
  • Serang isteri PM 
Selebihnya anda boleh lihat sebahagian minit yang dicatitkan dibawah sepanjang kongres itu berlangsung...


Sekarang ini apa yang mereka bincangkan dulu sedang giat mereka lakukan. Anda boleh lihat sejak kebelakangan ini mereka begitu galak melaporkan berita serta menjaja cerita kononnya Datuk Najib dan Tan Sri Muhyiddin bermasalah atau mempunyai hubungan yang dingin.

Serangan terhadap isteri PM, tak usah cakaplah. Itu sudah menjadi perkara wajib bagi mereka. Naik sahaja pentas ceramah nama Rosmah dah jadi perkataan yang wajib disebut.

Agenda melaga-laga isteri PM dengan isteri TPM tak berapa nampak lagi sekarang. Tetapi benda itu akan berlaku menjelang PRU.

Dalam hal ini orang-orang Umno kena bijak. Jangan sesekali termakan propaganda mereka. Matlamat mereka adalah memecah belah ahli Umno supaya timbul perasaan tidak puas hati antara satu sama lain dan seterusnya membuatkan orang-orang Umno tidak bekerja bersungguh-sungguh untuk menghadapi PRU serta melakukan sabotaj. Apabila itu semua berlaku undi akan lari kepada mereka dan akhirnya mereka yang untung.

Ingat ! Antara yang menjadi penyumbang kepada kemenangan besar PKR, Pas dan DAP 2008 adalah orang-orang Umno sendiri. Cukuplah sekali dan ambil iktibar dari apa yang terjadi. Pastikan pisang tidak berbuah dua kali.

PKR tidak pernah duduk diam. Segala propaganda mereka telah dirancang atau dijadualkan dengan rapi dalam usaha untuk menyerang atau melemahkan musuh. Sebab itulah mereka ada biro strategi yang diketuai oleh Rafizi. Mana ada parti lain dalam Malaysia yang pengarah strategi seperti PKR?

Hanya PKR sahaja yang ada. Itu pasal mereka cukup cekap dalam melancarkan propaganda. Tiba-tiba sahaja keluar cerita cermin bas PKR disimbah cat merah, brek kereta Anwar dirosakkan, bilik hotel Anwar cuba diceroboh dan macam-macam lagi.

Read more...

House PK: Mereka fokuskan pada 3 isu utama:

Penceramah-penceramah mereka diminta untuk tumpukan kepada 3 perkara dalam setiap ceramah mereka. Tiga perkara itu dijadikan kerangka besar dan penceramah diminta huraikan tiap-tiap perkara itu tanpa lari jauh dari kerangka yang diberikan.

1.Negara Berpontesi
2.Umno dan BN Rompak Kita
3.Rakyat Perlu Bersatu Seperti Arab Spring Lawan Orang Yang Korup

Wahai rakyat Malaysia, mereka ni adalah penghasut yang dasyat. Jangan mudah tertipu. Jangan syok dengar ceramah pastu termakan pulak segala kisah bangang mereka ni. Tuhan bagi akal guna ok?

52 Responses to "PENDEDAHAN BERAPI! STRATEGI JAHAT PKR AKHIRNYA KANTOI - WAJIB BACA"

  1. satu planning yg baik dari PR utk merosakan negara demi utk berkuasa..

    kalau tak sedar2 lagi dan buat2 tak nampak, tak tau nak kata apa dah.. dah bnayak pertunjuk Allah timbulkan

    agama, bangsa dan negara dah hancor baru nak sedar masa tu dah terlambat..

    ReplyDelete
  2. Siapakah Tuhan kamu?
    Siapakah Nabi kamu?
    Apakah agama kamu?
    Apakah kiblat kamu?
    Siapakah saudara kamu?
    Apakah pegangan iktikad kamu?
    Dan apakah kalimah yang kamu bawa bersama-sama kamu?

    ReplyDelete
  3. bg aku pakatan harami nie dah ketandusan idea...mmg kerja anjing2 nie hanya fitnah ds najib dan ds rosmah jer...tp rakyar pun x bodoh rakyat buleh menilai yg mana kaca dan yg mana permata....anuwar al juburi harus bertaubat... klu orng mcm al juburi nie jd perdana menteri malaysia alamak hancur la malaysia....manusia yg sanggup gadai agama,bangsa dan negara demi mengejar politik songsang nyer.....

    ReplyDelete
  4. pkr ni btl2 parti haramjadah yg akn menghancurkan negara jika brkuasa..ya allah selamat kan lah negara kami dari iblis jahanam yg brnama anwar nie

    ReplyDelete
  5. perancangn rapi cam peristiwa 9/11 buatan AS/UK/ISRAEL... akan dilakukn di malaysia ..hati2 akan propaganda setiap parti.. mana tahu parti yg anda undi itulah parti khianati dan jatuhkan pentadbiran dan kaum negara.. akan trjdnya juga atau tidak peristiwa 13 MEI 1969 pada tarikh sama.. kerajaan patutindas awal2 puak2 kroni dan ultra kiasu DAP, PKR tajaan yahudi, PAS jumud pegangan agama dan sunnah serta UMNO bangsa tikam, seleweng dan fitnah bangsa sendiri di bumi malaysia..

    ReplyDelete
  6. Kesian UMNO tahap nyawa ikan. Nak goreng pun tak boleh ikan ni sebab busuk macambangkai. Buang jamban sajalah dengan penipuan dan pencurian mereka.

    ReplyDelete
  7. Kali ini pula, bukannya Tony Pua yang mendedahkan tetapi Sultan Johor iaitu Sultan Ibrahim, Baginda mempersoalkan mengapa Rapid Intervention Vehicle (RIV) dibeli Baginda hanya berharga RM150,000 berbanding RM690,000 yang dijual oleh pihak pembekal kepada Angkatan Tentera Malaysia.

    Seperti biasa.. jawapan standard yang mungkin terdapat dalam SOP untuk menipu rakyat yang digunapakai oleh pemimpin-pemimpin UMNO ialah.. 'Kami akan siasat.. kemungkinan harga ini berbeza ialah kerana spekasinya yang berbeza....'

    Spesifikasi apa agaknya yang ditambah pada RIV (gambar atas) tersebut hingga harganya meningkat melebihi 300%.. iaitu lebih RM540,000 dari harga pasaran..

    Apa yang kita perlu ketahui ialah.. Kementerian Pertahanan telah dijadikan sebagai lubuk untuk membina kekayaan oleh kebanyakkan pemimpin UMNO dan tindakan haram jadah mereka itu dilindungi oleh Akta Rahsia Rasmi (OSA).

    Adakah pencacai UMNO akan melabelkan Sultan Johor juga sebagai tidak patriotik kerana mempersoalkan perbezaan harga RIV itu oleh pencacai UMNO?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kau dah tau ada penyelewengan yg kau menyalak kat sini buat apa? Pergi la lapor pada SPRM! !!!! Jangan bercakap je lebih.

      Delete
  8. celaka punya umno pukimamak...kelengkapan tentera pun nak seleweng..mmg dasar umno harbi mkn duit rakyat...bagaimana kalu keadaan perang,lagi cepat mati askar kita..bg peralatan murah..mmg dasar umno harbi yg tidak fikirkan negara.hanya pentingkan kroni babi umno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komnpem ke yang buat urusan jual beli ni umno.. Menuduh jela keja kamu ni..

      Delete
    2. BIASALAH ORG PR NIM DARI KETUA SAMPAI PENCACAI APA TERDETIK SAJA SALAH UMNO. SAMPAIKAN APA BERLAKU DALAM SELUAR PUN UMNO YG SALAH. PENCACAI BONGOK PUN MENGANGGUK SAJA. DASAR PEMALAS NAK FIKIR. SHORT CUT SALAHKAN UMNO. KESIAN PENCACAI ATAS NI.

      Delete
  9. apa ke bangang kes RIV nak salah kan umno, sekurang2 kerajaan BN telus utk siasat keluar berita bagi public tahu kes RIV, yg Pakatan Harami ada video jelas pun masih tak mengaku..cilaka nyer org.

    ReplyDelete
  10. sial punya pakatan,dah terbukti yg mereka hanya nk kuasa sahaja.
    mereka bukan nk tolong rakyat tapi mereka hanya nk kuasa tuk kepentingan diri sendiri,mereka gunakan rakyat yg berotak lembu untuk mendapatkan kuasa.
    kalau anjing2 pakatan masih xsedar jugak aq xtau nk kata pe dah,nmpk sngt mereka ni terlalu taksub pada anuwar sial si peliwat.
    dasar manusia sial yg bengap,manusia yg mempunyai akal tp x guna tuk berfikir

    ReplyDelete
  11. PLANING YG SGT BUSUK HATI PKR BUAT PATUTLAH TAK HBS2 BUAT FITNAH TENTANG DS ROSMAH, RUPA2NYA DAH ADA RANCANGAN YG JAHAT UTK MENANG DLM PRU 13 NI, APA PUNYA PUKIMAKLAH PKR HARAM JADAH NI SUNGGUH MURAH STATERGI PKR SIAL NI.

    ReplyDelete
  12. Itulah strategi jahat pkr rupa2nya, sungguh aku tak sangka pengikut anwar ni semua pun mcm sial aje sanggup lakukan apa saja utk jatuhkan PM kita. ALLah dah beri kita petunjuk harap2 lps pembongkaran niat busuk pkr ni, rakyat dapat memilih parti yg sempurna demi utk negara kita aman dan makmur seperti dahulu kala tanpa budaya yg krg sihat sejak kebelakangngan ni

    ReplyDelete
  13. RIV sultan ngan RIV ATM sama ke?? Kena siasat dulu...Spec tentera ngan spec Sultan pakai.....macam Humvee la,,,,yang dipasarkan utk pengguna jalanraya ngan tentera...ingat sama?? Bodoh la orang pembangkang...ada akal guna la!!! Spec FA18 Malaysia ngan Singapork lain dowh!! Harga lain la!! Macam ko beli kete la...bangang tak ingat...kaji dulu spec tu sama ke ngan ATM....Jangan main taram je!! Spec komputer pon berbeza...harga pon beza la...takkan itu nak ajar!! Kerajaan tak nak cakap secara details sbb nanti orang tau spec army kita ada apa...so kena hati2 la nak cakap!

    ReplyDelete
  14. Mmg itu yang dorang dok propa kan pon selama ini. Yang pandai tak terpengaruh sbb akan buat kajian mereka sendiri ...yang lahir mmg bangang takleh diajar...itu yang asek percaya je!! Ada ke patutu RIV sultan beli beza ngan ATM nak persoalkan???!! Kereta Honda Accord pon beza harga....nama accord juga la!! Ini taktik nak cuba korek rahsia kenderaan ATM!!! Samdol takleh ajar la PKR ni!!!

    ReplyDelete
  15. Ai mana orang bodoh PKR yang ulas pasal isu RIV sultan ngan ATM...tak kuar2 dah?? Sangap tak ingat!! Ingat terer sangat bg bukti konon....Sangap dan samdol!!!

    ReplyDelete
  16. Aikk..anjing haram Pakatan Laknat cuba divert isu strategi jahat PR kepada isu RIV?? Weii anjing PR haram oiii, sikit2 ckp pasal duit.. Yg bekalkan barang2 ketenteraan yg Sultan maksudkan ialah bekas pegawai2 ATM yg masuk bisnes supllier. Ko igt yg lulus tender tu UMNO ke? tanye pegawai ATM lah! Apehal UMNO plak yg kena? Lg pun spec ketenteraan mana sama dgn spec biasa.

    ReplyDelete
  17. Kasihan aku tgk pencacai2 PR mcm anjing kurap tepi jalan.. jilat habis sampah sarap tepi jalan utk terus hidup!! Mereka kutip habis semua cerita xde asas, xde bukti, fitnah, semua muat masuk sbg isu.. gile punye stail politik pencacai PR. MAmpos cpt ler PR!

    ReplyDelete
  18. i Like!! Spec berbeza!! Ye betul!! Honda Accord ada banyak Spec...Toyota Camry ada byk spec juga dan harganya pon berbeza!!! Saya setuju Anonymus September 12 1.11 AM dan komen yang atas tu. Penyokong pakatan je sangap nak pikir bende mudah camtu pon tak leh...

    ReplyDelete
  19. Akak rasa kan pkr ni dah over sgt lah mcm2 deg buat utg melagakan org... Tau lah dah xde cara lain tp tak bik lh bt mcm tu kit sama2 islam kan.... Akak harap kita sebagi rakyat kita ptt bijak berfikir jgn termakn dgn kata2 pembangkang

    ReplyDelete
  20. Kan aku dah kata pas pkr ni semua dajjal.... Dajjal yg plg besar anwar tu... Dia mmg kaki hasut n kaki lawat ni satu... Bab lain senua dia bodoh tp kak jijah plak pandai... Tu lah sbb mereka sgp nk jual negara byk sgt idea kan....

    ReplyDelete
  21. Pkr mmg pukimak tak blh tgk org senang bangsa sial mcm ni ptt buang begara je... Sbb bangsa sial perosak negara ni ddk kat malaysia tak blh thk org lain tenang negara aman telur drg rasa gatal sgt bila tgk org senang jd drg buat lah mcm2 fitnah... Bangsa pkr mcm ni ptt jentik telur sampai lebam je.... Br drg blh ddk diam

    ReplyDelete
  22. Pukimak punya anon 11.30... Ko ni bangsa anjing jalanan klu ko syok agt nk goreng ikan ko blk rumah kj jentik puki mak ko ko srh lah dia goreng ikan.....dah bangsa pkr bodoh mcm babi gila mmg sah nk ajar... Sendiri penipu mcm anjing kena liwat kata no plak...pkr tgg masa je nak bungkus lah wei masa tu babi pun akan kencong atas korang... Pru13 tak lama lg tgg je lh zaman krg ke lubang jubor anwar tu dah dkt sgt2 bersedia lah

    ReplyDelete
  23. Perihal bab PROPAGANDA, memang PKR "expert". Orang UMNO pun kalah dari segi tactic.

    Kenapa?

    Apa tak nya, PKR belajar dari, dan diajar oleh pro-Zionist Yahudi yang berpaksi Di Washington, a.k. a. American Tel Aviv.

    USA mempunyai ramai "trainer" yang telah dan masih melatih pihak-pihak 'penentang' (di seluruh dunia) yang ingin menjatuhkan Kerajaan negara sendiri.

    Ingat lagi Paul Wolfowitz?

    Sudah tentu budaya propaganda ala-Israel dilatih dan digunapakai dengan sempurna oleh penggerak dalam PKR.

    I am not surpised.

    Are you?

    ReplyDelete
  24. gak ada apa ya odio itu , biasa aja tu, kalo saya harus warga ,malaisdia demontrasi gede gede ya. Pak harto dikuburin sama mahasiswa aja, itu pak harto yang punya tentera dikontrol nya . Ya warga malaisia harus ato pasti kuburin itu partai umno ya. Saya yakin partai jahat umno tu udah mau masuk musium.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mangkuk ni berlakon jadi mat indon. Pkr dah takda modal lagi ke? Kalau iya pun nak bercakap bahasa indon, at least cari lah mat indon betul2. Takda class langaung...

      Btw, gw lagi nongkrong di Tebet nih....lho lagi ngapain? Wanna join me? One more thing.....your cewek2 here are damn cheap dude....can get laid almost every night for free ( u know what i mean....ngentot)....hehehehehe
      Cheap country, cheap women...INDON.

      Delete
  25. Sekarang surga bukan ditapaki kaki ibu tpi dibawah tapak kaki PAS HAHAHA

    ReplyDelete
  26. Jikapun PR menang pada PRU ini, negara tidak akan di restui Allah kerana ianya di dirikan atas dasar fitnah dan adu domba sesama Islam. Sanggupkah kita merestui pemimpin sebegini...? MasyaAllah ...!

    ReplyDelete
  27. mungkin pkr adalah sumber fitnah akhir zaman yg disebut2 dlm beberapa hadis, sekurang kurangnya bagi kawasan malaysia.

    ReplyDelete
  28. sumber fitnah akhir zaman bukan dari pkr tp dari PK house sbb dia yang publishkan sumber ini ....ini bukan nampak strategi PKR tapi nampak mcm strategi PK je........keh keh keh strateji jijik makan upah....PK marah le terdedah dapat upah 5 libu bukan libu libu lemon tapi libu libu linggit oooooo

    ReplyDelete
  29. Pukimak punya kiah perkasam ko ckp mcm lah bpk ko yg bg dia duit kan..... Zaman skrg ni bila aq ckp benda btl puki org2 pkr mmg terbakar lg2 anjing belaan pkr yg mcm ko no sebulan ntah dpt bp ratus je sgp ko kelentong kelentong org.... Padahal ko tau kebenaran kan pukimak sial anak haram.... Setahu aq setakat ni apa yg kyar kt sini semua nye btl... Tu pasalah puki ko terbakar kan.....klu tak blh terima kenyataan pukimak oi ko pergilah jentik telur bpk ko tak yah lah baca apa yg kuar kat blog ni sial

    ReplyDelete
  30. PKR nie mmg haram btllh..! depa nie mcm dh tak dek keje lain je..
    tak hbs2 ada je bnda yg depa nak buat pastu bila dh terkantoi mst depa akn tuduh UMNO pulak!!
    mcm dh jadi trend je..

    ReplyDelete
  31. PKR akan ranap punya di pru13 ini..

    ReplyDelete
  32. Dah tak da modal hanya tinggal carut saja bagi parti UMNO. Itulah yang rakyat lihat dan itulah yang rakyat tolak. Tak sabar aku tunggu dayus UMNO mengumumkan tarik pilihanraya supaya kila boleh move on dan buang parti najis ini buat selamanya

    ReplyDelete
  33. anwar umum tak akan bubar dewan negeri selangor serentak, menunjukkan sesuatu,
    secara taktikal menampakkan ada kekurangan dipihak nwar, kalau dlm peperangan selangkah kebelakang@bertahan dikubu sendiri menunjukkan tiada langkah ke depan utk menakluki apa yg kita targetkan(putrajaya) dlm katalain bertahan. Jadi mana kata cabaran yg suruh bubarkan dewan serta merta kalu berani, itu nampaknya dan jadi penakut namanya, sbb awal2 lg umum tak mahu bubar. Kalu parlimen bubar.

    Jadi penyokong tak payah beriya2 nak suruh parlimen bubar cepat2 sbb ketua kamu dah undur kebelakang dlm peperangan, cabaran2 dulu utk ajak berperang dah jadi terbalik. Cakap mesti serupa bikin, jgn kata org pengecut tapi tindakan kita awal2 lg menunjukkan kita dah kecut, walaupun tak da pun org kata lg.
    Ini semua berkait terdedahnya ejen asing dlm bantuan dana utk tumbangkan kjaan ada, fakta ni membuat nwar memikirkan langkah lain utk meneruskan perjuangan ini,so berhati2lah rakyat msia, bila sudah nampak wajah sebenar musuh, maka musuh tak berselindung lg malah akan lebih aggresif bertindak, kita tungguuuuuu.... sterusnya.

    ReplyDelete
  34. Jangan lah menipu wahai UMNO bacul bin dayus. Bilakah pilihan raya? Bersihkan list pengundi dari penipuan dan lets get it on. Jangan jadi bacul seperti biasa menggunakan penipuan. Rakyat dah muak taktik kotor kamu. Kamu akan rasakan hilang kuasa dan hilang sokongan rakyat.

    ReplyDelete
  35. Babi jgn nk tipu lah zaman kejatuhaan anwar telh tiba sial... Anwar blh bla ddk kat chowkit jual bontot tu je dia layak

    ReplyDelete
  36. Tak yah nak mimpi lah sampai bila2 pun imno gak akan menang ok

    ReplyDelete
  37. Kesian aku tgk org pkr n pas ni cita2 drg tinggi sgt lah utk menang pilihan raya kali ni... Ish2 emm besar sgh cite2 krg ye tp syg benda tu tak kan berlaku

    ReplyDelete
  38. teruknya siap buat pelan dan rangka yang sangat teratur..
    motif-motif dan sebab-sebab yang sangat hebat dirancang untuk menghasut rakyat menentang UMNO..
    ingat si juburi nie benggap tapi tidak beliau seperti selalu menggunakan akal dan kebijaksanaannya untuk merosakan orang sahaja..
    apa pun sudah-sudah la usaha anda menghasut tu dah tidak berguna lagi..
    gunalah idea lain letih melayan ko nie juburi..haish

    ReplyDelete
  39. anuar semakin giat nak membuat strategi untuk menang tidak kira apa pun die nak menang juga kali nie sebab yela kan die kata kalau die kalah die nak bla dari politik..aku pun rasa dah tiba masa die bla dan bertaubat pergi naik haji lagi bagus.

    ReplyDelete
  40. ya..sprti biasa setiap kali perngai setan PR trdedah maka ramai lah pencai-pencainya akan mula meroyan tahap gaban..patut la skrg ni diorng byk serang isteri PM,cincin la,handbag la..nmpknya temberang diorng dh pecah..lepas ni kta tgk plak apa isu yg akn dimankan oleh pakatan haram ni..dasar pakatan sial..!!

    ReplyDelete
  41. Pakatan mmg sial... Menyampah aku dgn pakatan sial ni baik pakatan bungkus bla cpt2 ckit lg aku suka

    ReplyDelete
  42. Anwar pukimak tak abis2 bt plan benda2 jahat.. Perangai mcm babi sondol pukimak je ... Mati kena kilat br padan

    ReplyDelete
  43. Anwar dajjal peliwat kaki jubor.....

    ReplyDelete
  44. Anwar pukimak ni duk Sibuk pasal ds rosmah beli handbeg mahal2 lah beli cuncin mahal2 lah... Tp bila anwar, kak jijah n anak2 dia shopping kat london selalu tu ko tak kisah ye pkr.... Tiap kali shopping tu g london tak main lah brg malaysia bg anwar pukimak ni tak sial ke namanya.... Bila isteri pm beli apa pun butuh drg terbakar nampak je... Tp kak jijah pelakon prono tu pakai apa pub semua bt2 tak nampk kan... Lancau lah lu anwar sama pkr

    ReplyDelete
  45. kimak punya pakatan...dorang nie memang sial anak haram la...dorang tak pernah pikir pasal negara...yang anak haram nie semua taw nak kuasa duit...pastu negara musnah dorang tak peduli...gua cakap la kan...kalau pru yang datang nie masih lagi ada kimak2 melayu yang sokong memang sial la...

    ReplyDelete
  46. Petikan Ucapan Tuan Guru Nik Aziz.
    Sudah berkali-kali saya sebutkan kepada pemimpin Umno agar tinggalkan perjuangan kebangsaan dan terimalah perjuangan Islam. Kalau hari ini Umno berbuat demikian, maka hari ini juga saya sanggup bubar PAS untuk sama-sama berjuang Islam dengan Umno.



    "Namun sampai sekarang mereka tidak sanggup mengubah dasar parti Umno itu kepada dasar Islam! Di manakah duduknya roh Islam dalam Umno? Saya tanyakan persoalan ini untuk dijawab oleh seluruh umat Malaysia,"

    ReplyDelete
  47. aku bleh katakan pengomen umno kt sini budak2, atau tua bangka berfikiran budak2...

    ayuh come on lh,
    kita debat guna fakta jangan mencarut...

    xkire umno ke pr,
    kita debat cara ilmiah bkn cara budak baru lepas sunat okeh?
    org melayu kan, jaga adab sikit... :)

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!