PANAS WEI! ARTIKEL YANG AKAN BUATKAN ANWAR NAK MELIWAT LAGI!

“PM, I Like You because you are Great”.

Demikian antara kata-kata hikmah yang Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak terima melalui satu nota yang disampaikan oleh rakyat ketika menghadiri Sambutan Aidilfitri bersama warga kerjaTenaga Nasional Berhad hari ini.

Ternyata, nota kecil itu merupakan mesej sokongan yang cuba disampaikan oleh rakyat di peringkat bawahan dengan tangan mereka sendiri dan kemudiannya diterima oleh Najib.

“Semua yang dipegang menjadi emas… janji ditepati. Amin,” antara ayat yang diterima oleh Perdana Menteri.

Kata-kata hikmah seperti itu merupakan antara bukti yang menunjukkan bahawa Najib adalah seorang pemimpin yang berwibawa malahan apa sahaja perancangan yang dilakukan sudah tentu bakal membawa impak positif kepada negara.

Menerusi majlis itu juga, Najib telah mengumumkan Tenaga Nasional Berhad (TNB) akan melanjutkan had umur persaraan wajib bagi kakitangan syarikat itu daripada 56 tahun kepada 60 tahun.

Menurut beliau, TNB merupakan syarikat berkaitan kerajaan (GLC) pertama yang menggunakan dasar itu dimana ia selaras dengan pelaksanaan Akta Umur Persaraan Minimum yang diluluskan Parlimen baru-baru ini.

“Selain itu, saya juga ingin mengumumkan dua lagi berita baik kepada warga TNB iaitu Lembaga Pengarah dan Pengurusan TNB bersetuju menaikkan kadar caruman KWSP majikan untuk pekerja TNB dalam tempoh umur 56 hingga 60 tahun.

Read more...

35 Responses to "PANAS WEI! ARTIKEL YANG AKAN BUATKAN ANWAR NAK MELIWAT LAGI!"

  1. Yezza mmg anwar xkn thn nya la malam nie lps dpt thu psl berita nie...
    kah ...kah...kah

    ReplyDelete
  2. Thats the PM! janji mmg slalu ditepati!
    PR pnh menetapi janji?
    janji buat negara jd hamba yahudi mmg itu niat dorang!

    ReplyDelete
  3. Gogo!!
    macam nielah baru betol!

    ReplyDelete
  4. macam aq pernah cakap,PM dengan anuwar bagaian langit dengan bumi.
    setiap perkataan yg keluar dari mulut PM semuanye ditunaikan,ianya bukan sekadar janji kosong untuk mengembirakan rakyat.
    PR mereka hanya mampu memberi janji kosong,tunaikan janji2 mereka adalah mustahil.
    PR hanya pandai buat fitnah dan reka cerita untuk memburukkan PM dan UMNO,dasar manusia sial yg x bertamadun

    ReplyDelete
  5. Mmg terbaik lah mcm ni lah pm yg di contohi

    ReplyDelete
  6. Janji di tepati mmg kena sgt kan pm mcm ni lah yg kita nahu kan pk pasal rakyat... Bkn mcm anwar tau main jubor je

    ReplyDelete
  7. Teringat lagu You're simly the best!

    ReplyDelete
  8. Pukimak punya pr mesti tak senang ddk lg kan.... Anak2 haram tgh pk sambil main jubor apa aq nk finah lg dasar jalang babi hutan takkan puas hati dgn apa yg pm kita bt

    ReplyDelete
  9. perh terbaik dari PM,janji ditepati setiap masa.....sure anuwar and the geng tak lena malam wei,tak tau dia tengah rancang plan pa plak tuk lemparkan fitnah.....sejak najib pegang tampuk pemerintahan,banyak benda yg baik berlaku.....banyak dia membantu rakyat dan meringankan beban rakyat,apa yg najib cakap bukan lah penipuan atau pembohongan seperti anuwar celaka haramjadah tu.....undi anuwar negara,agama dan bangsa lingkup,undi najib negara,agama dan bangsa selamat

    ReplyDelete
  10. “Semua yang dipegang menjadi emas… janji ditepati. Amin,” wow taksub betul org yg tulis nota tu.

    ReplyDelete
  11. mcm nielh contoh PM yg bgus.. PM dgn PR mmg jauh bezanya..
    PM mmg sllu menepati janji2 nya...
    mmg bgga sbb ada PM mcm nie...

    ReplyDelete
  12. janji mmg ditepati oleh PM kita.. PM kita mmg sllu pegang pada kata2 dia dn janji2 dia..
    mcm ni lah bru btl bkn mcm PR tu yg thu hny menipu rkyt itu je!!

    ReplyDelete
  13. inilah contoh PM yg bagus!

    ReplyDelete
  14. TERBAIK!!!!
    PM ADA 'MAGIC TOUCH',
    TU YANG ANUGAY TERLIOR TUUU....

    ReplyDelete
  15. Terbaik lah akak salut kat pm kita walau mcm apa je rakyat buat dkt beliau dia ttp kota kan janji dia ini lah pm contoh

    ReplyDelete
  16. Mcm ni lah pm yg kita mahu kan bkn mcm anwar pukimak yg kali luwat tau nak cari bontot org je lps tu bt drama mcm sial mintak simpati.... Klu dia jadi pm rakya semua krna kuar pakai cawat besi klu tak abis kena rogol n liwat

    ReplyDelete
  17. aljuburi bertambah ketaq lutut, makan dan minum tak lalu, tidor tak lena karana malu dan tak laku....kehkehkeh

    ReplyDelete
  18. kan dah terbukti PM kita seorang yang bertanggungjawab...
    apa lagi fitnah korang nak keluarkan pakatan sialan oit???????????
    cepat la cari idea baru lagi..
    tidak sabar nie

    ReplyDelete
  19. PM terbaekkkkk slp TUN!!! PM yg sebelum tuuu 2x5 gan anuarr gay!!!

    ReplyDelete
  20. Saat mampus UMNO makin dekat

    ReplyDelete
    Replies
    1. TU DIA. DAH MEROYAN NAMPAK. JGNLAH NAK MENYALAK PULAK. BERIBU PUJI SEPULOH KEJI. MANA LBH NAK PERCAYA.

      Delete
  21. terbaik la PM,JANJI DI TEPATI SETIAP MASA DAN SAAT...
    pasti loni anuwar al juburi and the geng tngh pk gapo pulop fitnah yg patut dio buat..
    gapo yg PM oyak,dan gapo yg PM janji pasti rakyat suko sokmo..
    PAKATAN hnyo tahu mmbuat fitnoh untk buruk kan PM dan UMNO....

    ReplyDelete
  22. Oit anon5.4 pukimak anak haram babu sial mmg dasar jalang ko tau jilat puki anjing cina je lps tu kata bn kalah ko jgn risau anakharam bn akan trs memerintah sampai bila2

    ReplyDelete
  23. Lps pru13 ni bn menang anwar akan ddk kat chowkit je cr jubor pondan

    ReplyDelete
  24. Wow simply superb! well done datuk seri and datin seri

    ReplyDelete
  25. berul 2 bro..anuwar mesti tengah menyalak mcm anjing liar bodoh mana tidaknya isu simpati bodoh aljuburi memakan diri sendiri..kita tengok jer PM kita tenang rilex tp mempnyai daya pemikiran yang luas dan bijak..tugas dilaksana dengan penuh dedikasi sama seperti tema kita JANJI DITEPATI terbaik!!!!!

    ReplyDelete
  26. aljuburi dah tak laku, pondan tua pun takde lior nak jual jubo kat dia....kehkehkeh.

    ReplyDelete
  27. aku xpaham betul la anakmjuga anak-anak haram dok mengutuk lagi..umno dah nak mapus la macam2 la dorang nie pakatan bangang..apa pun NAJIB is the best..xpernah die balas kekejian pakatan tau..die senyap je..kalau aku tempat die dah hina gambar die dan isteri lama dah aku pancung sekor2

    ReplyDelete
  28. Betul tu tempoyak basi. PM nampak lebih baik dari org kuat pas yg kuat mengeluarkan fatwa songsang dgn mendoakan yg buruk2 pd PM. Tahniah PM. Takziah nek aziz kerana mampu melahirkan ramai golongan munafik yg kuat me.fitnaj dan maki hamun PM dan BN.

    ReplyDelete
  29. PM MEMANG IS THE BEST, ANWAR MESTI TGH TENSION GILA SKRG NI SEBAB KEBANYKAN RAKYAT DAH MULA PERCAYA DGN PM KITA KERANA PM TELAH BUKTIKAN SLOGAN JANJI DITEPATI NI.

    ReplyDelete
  30. PM dan anwar umpama langit dan bumi. PM selalu kotakan janji dan menolong rakyat tapi anwar haramjadah ni suka buat fitnah tentang PM.

    ReplyDelete
  31. inilah contoh PM yg terbaik dan boleh jadi idola kepada setiap individu

    ReplyDelete
  32. anuwar semakin tersangat malu,umpama kera tua yg termakan belacan,apa yg dibuatnya semuanya tak menjadi,maju kena mundur pun kena...padan muka.

    ReplyDelete
  33. anwar dah macam puaka sebab selalu tabur janji tak ditepati

    ReplyDelete
  34. ni bukan setakat nak meliwat bro,ni blh buat anwar nak sondol jer bntut2 yang dia jmpa kat tepi jalan..!!congratz PM!!bkti bhawa PM disenangi dan disukai oleh rakya.

    Anwar pun ad gak dpat nota beb,nota anwar bnyi dia mcm ni.."i love u abg nuar,abg mmg hebat dlm bab sondol bntut"ahahahahaha..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!