PANAS BERAPI! VIDEO ANJING ANWAR ACU PISTOL KAT ORANG RAMAI - WAJIB TONTON



Siapa anjing ni sampai dia nak buat macam tu sekali? Anjing ni wajib ditangkap beb! Bleum dapat kuasa penuh lagi, Anwar dah buat macam ni. Kalau dapat kuasa esok habis la Malaysia diperintah oleh gangster kuat meliwat dan berzina..

BANGSAT BETUL ANWAR ni....

43 Responses to "PANAS BERAPI! VIDEO ANJING ANWAR ACU PISTOL KAT ORANG RAMAI - WAJIB TONTON"

  1. mcm gampang sial la babi ni.. dia ingat dgn pegang pistol tu org akan takut la?? sorry la beb sekarang ni bukan zaman berperang pakai keganasan dah... klu dia guna gak cara keras tu bermakna dia dah terdesak sangat sebab ramai org yang cari dia.. who knows??? tgk mcm najib tu.. relax je g mana2 .. bodyguard sorang je yg ikut dia tu pun x tunjuk pun pistol kat depan org ramai... org klu x buat salah x takut.. ini dah samapi tahap acu pistol kat org ramai mmg pukimak la.. bangsat mcm mana ko pun ko x berhak mengacukan pistol kat depan org........

    ReplyDelete
  2. apa yg ko cuba nak tunjuk wahai nuar bontot oi???? ko ingat dgn tunujuk pistol mcm tu org akan takut la???? hehehehehe... klu aq la aq gelak sampai pecah perut... takat pistol kecik mcm tu nak kecoh... nnt aq bawak pak guard kedai emas yg pakai pump gun br kon tau.. pistol sape lg besar.. walaubagaimanapun, pistol ko tu x besar sgt nak dibandingkan dgn org lain.. aq dah tgk dah.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti mak ko dulu main dgn ibrahim ali n ayak ko plak main dgn ketua pemuda umno mamak penang..tu pls la ko bodoh mengalahkan lembu sharizat..hahaha

      Delete
  3. ini negara demokarasi la bro..yg lembu2 umno pergi halang jalan buat apa?apsal nak sekat pr nak bg ceramah n serang bagai...takut sgt ke dkt pr?bodoh punya umno harbi..

    ReplyDelete
  4. Oh anon, demokrasi kau kata, kalau halang jenis demokrasi kau membolehkan acu pistol la ya? Esok bila PR perintah, kita bersuara dia mai dalam rumah dan tembak kita alasan dia, jangan kacau demokrasi?

    Muahahahahahahaha

    ReplyDelete
  5. Oh anon 3.22 aku rasa mak kau tergila-gila batang anwar yang bengkok tu, sebab tu kau pertahank pemuas nafsu mak kau kan? Dia pernah liwat mak kau tak? Mesti pernah kan...the the the the the

    ReplyDelete
  6. mcm haram jadah jer tengok balaci anjing nie...nak tunjuk hebat ker anjing kurap nie...bodoh-bodoh...ingat takut ker...rakyat kita ada undang-undang...nampak sangat anuwar sudah terdesak..mana tidaknya setiap kali pergi ke tempat lawatan mesti rakyat xpuas hati..mana tidaknya kaki bohong.kaki tipu.kali perempuan.kaki lelaki..terukk!!!!yang anjing peliharanya pun bodoh mcm anjing kelaparan

    ReplyDelete
  7. Kayak anjing ya bodigad ini...hahhahh..auf..auf.auff

    ReplyDelete
  8. Kenapa anjing umnoporno macam babi lari nya ingatkan hero sangat baru gua tau memang umnoporno babi segala babi harbi

    ReplyDelete
  9. ko ni mmg babi anjing la anon 3.54... dah la sokong pebuatan mamat peliwat tu pastu ko kata kerajaan ni kafir harbi... bangsat pakatan mcm ko ni yg makan taik la akan menghancurkan negara aq x lama lg..... negara aq tau bukan negara ko sbb ko asal org indon....

    ReplyDelete
  10. JAYA LAH ANWAR IBRAHIM....
    JAYA LAH PAS ...
    MATILAH UMNO...
    PARTI KORUPTOR...

    ReplyDelete
  11. udah ku bilang ya folower umno gak ada standar ya, sering bikin kaco n bohong sama mereka sendiri ya. yang bener ya katakan bener ya , kayak brengsek lo jagoan kampong malaisia kalain ini. bikin malu aja sama suku melayu.


    http://zulhairiaziz99.blogspot.com/2012/09/anggota-polis-sahkan-pengawal-peribadi.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. INDONesialAN. Negara para bedebah. Mendunia ekspor babu. Di kenali negara paling korupsi seluroh dunia.....

      Delete
  12. OH BEdah suami kamu suka meliwat kamu kan sebab itu lah kamu ngan liwat berpisah takda,pagi tadi gua jumpa kamu aliment body kamu dah sengat sebelah macam kepala kamu jugakan

    ReplyDelete
  13. butuh ko la indon babi.... ko jgn nak bt kacau kat sini la.. benci aq tgk.. ko ingat ko tau ke padsal politik kat negara aq ni???? i don;t think so.... nasihat aq baik ko blik indon bela babi n anjing kat sana lg bagus.. pastu klu bleh bawak sekali pengikut pakatan ni dgn ko... ramai2 bela babi kat indon tu...

    ReplyDelete
  14. Kena check tu ada lesen tak dan betul ke mamat tu bodyguard dsai. Klu betul....apa class la nk tunjuk pistol br bhadapan dgn budak2 mentah yg just nk tunjuk bantahan kpd dsai tu. Klu dah diserang dgn senjata br blh guna hak pertahankn diri. Klu betul diacu pistol itu satu ugutan jenayah. Klu xlesen lg berat memilki senjatapi. Yg terlibat kena buat laporan polis. Biar polis siasat...

    ReplyDelete
  15. org mcm tu korang nak bg jd pm..?? jd pm nanti silap sikit bersepai kepala kena tembak..

    ReplyDelete
  16. KENAPA SEKARANG MALAYSIA SENANG BERKELAHI DENGAN SAUDARA SENDIRI... COBALAH BERDAMAI, KAN SESAMA PUAK MELAYU... SAYA YANG ADA DI SUMATERA IKUT PRIHATIN DENGAN KONDISI SEPERTI INI, MUDAH-MUDAHAN CEPAT BERAKHIR.

    ReplyDelete
  17. pujian kepada PDRM kerana bertindak bijak..

    ReplyDelete
  18. SEKADAR ACU PISTOL ANJING ANWAR NI IGT DIA KUAT SGTLAH TU, IGT MALAYSIA NI ADA UNDABG2 BKN SUKA HATI MAK BAPAK DIA AJE NAK BERTINDAK KONONNYA GANGSTER ORG AWAM AKAN TKT PI MAMPUSLAH DGN UGUTAN TU.

    ReplyDelete
  19. PDRM perlu tangkap anjing anwar sial ni, cubalah rakyst tgk blm dapat kuasa penuh lagi dah tunjuk belang pada org awam bayangkanlah kalu anwar haram jadahn ni dapat kuasa penuh dahn tentu negara ni jadi mcm negara yg huru hara mcm kat luar negara kerana bebas menggunakann pistol ikut suka hati mak bapak anwar sial ni aje.

    ReplyDelete
  20. Kebanyakan pengawal peribadi DS Anwar mempunyai rekod jenayah..macam mana mereka di benarkan bawa senjata api...pihak polis kena buat siasatan menyeluruh supaya tidak ada orang awam yang akan terbunuh...pegawai kerajaan yang terlibat harus di ambil tindakan...Minta pihak berkuasa buat siasatan segera

    ReplyDelete
  21. ORG MCM GENG ANWAR NI KE YG NAK JADI PM KITA, SILAP HARIBULAN ANWAR MINTA BINI KE ANAK DARA KITA KALAU TAK BAGI BODYGUARD DIA MESTI TEMBAK KITA SAMPAI MATI BARU PADAN MUKA ANAK2 HARAM YG SOKONG PKR NI. DAH SAH2 NAMPAK ANWAR SIAL NI MEMANG GANGSTER JALANAN APA SAJA DIA SANGGUP BUAT UTK NAK MNG PRU 13 NI. AKU RASALAH KALAU ADA PIHAK YG MINTAK BINI ANWAR SATU KALAU NAK MENANG PRU 13 NI DAH TENTU ANWAR BABI NI BAGI BINI DIA KAT ORG TU. AKU BLH CONFIRM ANWAR NI SANGGUP BUAT APA SAJA UTK JADI PM. SEKALIPUN ADA YG MAIN BINI DIA DEPAN MATA SEKALIPUN MESTI DIA SANGGUP SEBAB ANWAR NI TAK KURANG DARI PERANGAI SYAITAN APA, ASAL ADA LUBANG BATANG DIATAK TAHAN NAK MASUK LUBANG TAK KIRA DEPAN KE, BELAKANG KE, TUA KE, MUDA KE JANJI LUBANG.

    ReplyDelete
  22. Apa hak babi gampang sial punya bodyguard anwar ni dah dapat byk sgt ke btg anwar sampai sanggup jadi gangster pukimak acu pistol kat org awam kau igt kalau dah acu pistol org awam tkt ke, ini lagi menunjukan pada rakyat yg pkr ni mmg tak layak jadi pemimpin langsung takde sikap mcm PM kita. mana boleh rakyat sokong pkr yg penting diri sendiri.

    ReplyDelete
  23. apa yg cuba kau nak tunjuk anwar oi tk puas2 lagi kau haram oi dah buat huru-hara negara kita ni dgn perangai kau sial mcm babi kaki liwat lagi ada hati nak jadi PM. aku kesian kau anwar sebab gila kuasa sampai maruah diri kau pun jadi bahan ketawa org.

    ReplyDelete
  24. sial betul mamat baruah anuwar ni,sial punya anuwar peliwat tu belum pun berkuasa lagi dia punya bodyguard dah acu pistol kat org awam.
    bayangkan kalau anuwar jd PM,sure rakyat yg menentang ditembak mati.
    sial punya anuwar peliwat,nk tunjuk hebat sngt.
    ni dah kire terlebih,pihak polis kena ambik tindakan kerana anjing anuwar mengacu senjata kepada org awam yg x bersalah.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia pemusnah

    ReplyDelete
  25. Kalau anuwar berahi berjaya ke putrajaya aku yakin bukan setakat pistol, meriam pun si bontot tu berani halakan kepada rakyat!

    pastikan peliwat haramjadah nih tak berjaya ke putrajaya!

    ReplyDelete
  26. Tak ada siapa nak liwat king liwat tu, bodyguard dia tu siapa? Tak terrer mana pun, bersih 3 polis beruniform pun meka belasah, bila polis keluarkan pistol puak liwat ini komen saolah olah baru di liwat gamaknya, anggapan polis yg kena pukul serang nyawanya terancam, yg bodyguard terancam apa taiknya, ingat puak pas hanlang rombongan sultan perak dgn baring macam lembu atas jalan, itu baru di katakan mengancam keselamatan..king jubur tu ambil bekas polis dan tentera jadi bodyguard, so faham aja pengalaman ta cukup mana pun.nak berlagak pulak...belum jadi lm dah tunjuk ganas..bayangkan jika berkuasa, kita fikir elok jugak sebab polis dibawah menteri kdn skg da cukup layu, lemah , lembik, boleh di hina boleh di maki boleh di tohmah,,,,nasib kau la labu


    ReplyDelete
  27. kalau ikut sejarah masa anwar lembu nie jd TPM lg bodyguard dia dah kurang ajar..kalau tak caya cuba tanya reporter ngan jurugambar yg pernah cover nuar berahim nie..sure ramai yg akan kata bodyguard nuar lg kurang hajar dr bodyguard Tun yg jd PM masa tu..so tak hairanlah kalau perkara yg sama berulang lg...dan mungkin jd lg teruk kalau dia berkuasa..dah mmg dasar lembu gampang dia nie!

    ReplyDelete
  28. persoalannya.. apa bentuk ancaman yg orang awam kat sana tu buat pada anwar sampai dia bertindak sedemikian? ni belum jdi PM dah berperangai mcm ni... bayangkan klu memerintah sat gi..apa lah jadi agaknya..

    ReplyDelete
  29. wei ini dah agak melampau sangat..
    polis ada hak nak tahan die..
    die si anjing anuar nie tiada hak nak acu pistol dekat orang awam...
    kerajaan tidak patut senyap dan bagi muka dekat pakatan semua ini takut sampai pilihan raya nanti dorang akan cetuskan huru-hara..
    memang itulah niat mereka semua ini...
    mengucar kacirkan negara

    ReplyDelete
  30. bela gangster plak si anuar nie..test gangster plak ke ko meliwat sekarang..sialan nak tunjuk pala plak sekali hentam baru tahu si gangster2 abuar sialan semua ini..geram sungguh aku dengan dorang semua ini

    ReplyDelete
  31. Ingat ni negara bpk ko ke sial nak main acu pistol je... Wei negara ni msh ada undang2 lah jgn nk bt ikot suka hati ko je ok....

    ReplyDelete
  32. Mcm ni lah perangai pukimak2 punya penyokong pas n pkr....besar kepala sama mcm perangai anwar kaki jubor tu....

    ReplyDelete
  33. Aku dah cakap dari dulu yg anuar ni x layak digelar dato sri. Gelaran tu patut ditanggalkan dulu sebelum rakyat mempertikaikan apa justifikasinya. Imej melayu, islam dan malaysia amnya sebenarnya dah rosak akibat seorang dato sri yg tak berseri ni.

    Mana dia dapat duit banyak beli bas bukan main hebat.
    Berapa ramai rakyat miskin dia bantu?

    Tapi pelik ada lagi anjing yg dok sokong peliwat sorang ni.

    ReplyDelete
  34. Ugutan jenayah tu..seksyen 506 kanun keseksaan..matila kau

    ReplyDelete
  35. Berani kah si Menteri Amaran nak ambil tindakan. Undang2 Malaysia hanya untuk orang biasa saja,orang politik tak kira pembangkang pun kebal dari undang2.

    ReplyDelete
  36. Anon 6.01 , kerajaan umno mana berani amblil tindakan kt anjing- anjing Anuar Babi tu . Polis mmmmm , gempak je Lebih.mana berani amblil tindakan kat Anuar n anjing ya. Kita tgk je la.senyap akhirnya.Memang sail Anuar Babi ni

    ReplyDelete
  37. Anon 6.01 , kerajaan umno mana berani amblil tindakan kt anjing- anjing Anuar Babi tu . Polis mmmmm , gempak je Lebih.mana berani amblil tindakan kat Anuar n anjing ya. Kita tgk je la.senyap akhirnya.Memang sail Anuar Babi ni

    ReplyDelete
  38. Bodyguard ni nama timangan dia Jimbo..dia ni terlibat dalam kegiatan kongsi gelap di Bukit Bintang..dia ni budak kg pandan...biasa lah kalau dah terlibat dengan kongsi gelap..kerja dia pau mengepau je lah dan banyak rekod jenayah..tetapi yang heran nya macam mana pihak polis boleh luluskan lesen beliau..kelulusan mestilah melalui tapisan di KDN di bawah menteri nya yg penakut...
    Syarikat keselamatan pula adalah anak syarikat kerajaan negeri...sebab tu lah mereka boleh salah guna senjata api tersebut...kena siasat ni..

    ReplyDelete
  39. tak takut konon, orang tu baru buka pintu keter,macai umno dah lari lintang pukang.kahkahkah.

    ReplyDelete
  40. oleh itu, wahai rakyat malaysia, jangan beri anwar berahi ni berkuasa. kalu sekali dia dapat kuasa ( pm ), tak akan dia lepaskan kepada orang lain. dia akan tukar perlembagaan negara, negara jadi republik, dia akan jadi presiden malaysia!. penentang2nya akan disumbat ke penjara, dan sebagainya!
    ABAI!!! ( asal bukan anwar ibrahim ).

    ReplyDelete
  41. Penduduk situ halang sebab mereka tak nak tengok muka penjubor, LGBT, anti akidah, penyonglap duit rakyat RM3bilion. penzina masuk buat sial kat tempat tu. Sedarlah wahai aljuburi di Kedah dalam mesjid orang halau kau dan Mahfuuuuz, di Selangor mesjid juga halau kau dan Din puduraya kelaur. sedarlah majority rakyat negara ini meluat muka kau.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!