PANAS BERAPI! SINDROM LEPAS TENGKUK DAH BERJANGKIT PADA KHALID GAGAP!



“Penyakit nak melepaskan diri di kalangan pemimpin tertinggi PKR sekarang sudah terpalit kepada Khalid Ibrahim”.

Demikian kenyataan bekas Exco Kerajaan Selangor, Datuk Dr Hassan Ali ketika mengulas mengenai ketidaktelusan dalam soal pembelian Bas Mewah PKR yang dikatakan mempunyai kaitan dengan dengan pembelian 50 buah lori oleh kerajaan negeri itu.

Menurut beliau, sudah menjadi lumrah atau perangai pemimpin tertinggi PKR yang cukup gemar melepaskan diri daripada kontroversi dengan mencipta pelbagai versi kenyataan balas.

Katanya, dalam soal ketidaktelusan itu beberapa pemimpin Selangor dilihat memberi kenyataan yang berbeza-beza setiap kali ia dibangkitkan dalam blog.

“Penyakit yang begini pun yakni penyakit nak melepaskan diri ini sekarang sudah berjangkit kepada Menteri Besar Selangor… kononnya mereka menyewa bas itu tetapi tiba-tiba didapati bas tersebut didaftarkan atas nama Khalid Ibrahim.

“Macam mana tu… sekejap kata disewa tetapi bagaimana boleh timbul cerita didaftar atas nama Khalid pulak.

Read more...

14 Responses to "PANAS BERAPI! SINDROM LEPAS TENGKUK DAH BERJANGKIT PADA KHALID GAGAP! "

  1. kami mau PUKI neelofa!!!

    ReplyDelete
  2. pakatan mmg sial,mereka bila dah kantoi mula lah spin cerita cam sial.
    agak2 la nk menipu pun,bus yg gagap beli boleh plak dikatakn sewa.
    dah de nama gagap sebagai pemilik boleh plak pakatan sial nk kencing rakyat,boeh plak mereka kata bus tu hanya disewa.
    kalau sewa macam mana bus tu ats nama gagap,x logik langsung sial.
    semakin hari semakin banyak pakatan menipu kepada rakyat dengan bende2 yg x logik langsung,pastu bila dah kantoi mula lah spin cerita macam2.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia yahudi hipokrit yg lahanat

    ReplyDelete
  3. perh brader,apa cerita ni khalid.....bila dah kantoi lu bspin cerita lain,membe lu spin cerita lain.....nampak sangat lu orang menipu,lu ingat rakyat bodoh ka.....mana ada barang sewa da nama orang tu,melainkan dia memiliki barang tu.....bus tu ats nama lu so memang lu punya la khalid ank haram,lu tak payah la nak spin cerita.....hanya lu punya anjing anjing saja akn percaya dengan cerita lu yg tak masuk akal langsung,lu memang celaka haramadah la khalid

    ReplyDelete
  4. Mmg org pkr mcm ni lah... Srg akan belit2 utk lepaskan tengkuk drg... Pasahal apa yg drg belit tu tak logik lsg kdg2 tau

    ReplyDelete
  5. Konon sewa poooodah ... Dah ada bukti yg sahir apa lg lav drg nk pusing

    ReplyDelete
  6. nampak sangat si khalid punya prmainan die pusing punya pusing cerita pasal bas mewah tu mcm rakyat semua trlalu bodoh...agak2 lah khalid gagap rakyat malaysia bkn bodoh xpayah nak kencing lah...tau nk menipu je keje si gagap nie hancur selangor disebaba kn gagap bodoh bie

    ReplyDelete
  7. Pakatan mmg haram lah drg ni bila dah kantoi mula lah drg belit benda2 bodoh tau

    ReplyDelete
  8. Penyakit lps tengkuk ni bkn berjangkit mmg sejak si mhalid pukimak ni sah ada Penyakit babi sawan ni... Sbb tu dia gagap bila nak ckp kat kepala pukimak ni duk pk apa lg aq nak pusing cite ni...

    ReplyDelete
  9. konon sewa pastu pakai nama die ape punya haram jadah punya org lah si khalid nie woi pkr haramjadah xpayah bodoh kan rakyat sgt lah budak kecik pun tahu lah kalau kenderaan beli akn didaftar atas nama kt kalau sewa didaftar atas nama tuan punya bas lah bodoh

    ReplyDelete
  10. Aq mmg rasa nk jentik je telur khalid pukimak ni... Pusing punya pusing last2 kuar dah bukti yg bas tu nama dia... Pun dia masih nak pusing lg...

    ReplyDelete
  11. muka je nampak polos si khalid nie...
    tetapi kaki putarbelit..
    oh lupa biasalah si PKR nie semua...
    semuanya kaki putarbelit elok la sesuai dengan si juburi tu pun...
    ingat orang nak percaya ke dengan cerita ko nie...
    dah la ko mainkan metaliti dan perasaan rakyat selangir...
    sekarang ko nak cover diri dengan cerita mengarut ko tu...

    ReplyDelete
  12. sewa ke duit ko sapu dari rakyat wahai gagap oit..nasib aku xduduk kat selangor idak dapat pemimpin mcm ko lebay baik aku pindah negeri je..ceh

    ReplyDelete
  13. PANDAINYA KAU PUTARBELIT YE KHALID MCM RAKYAT TAK TAU CITE SEBENAR KE, APA NAK JADI DGN KHALID OI, INILAH PERANGAI ORG PAKATAN HARAM NI TAK HBS2 BUAT BENDA YG TAK MSK AKAL LANGSUNG DAN BILA DAH KANTOI MULALAH SPIN CITE DAH TUDUH UMNO PUNYA ANGKARA APA LAGI PAKATAN SIAL NI TAU SELAIN TUDUH UMNO.

    ReplyDelete
  14. biasalah org pkr nibila dah kantoi mulalah spin cite utk lpskan tengkuk msg2 mcm biasalh mula tuduh yg fitnah yg dbuat oleh umno khalid langsung tak salah kepala hotak dialah dah trg2 nama pemilik bas mewah tu namanya lagi nak pusing cite khalid gagap ni. langsung tak gentleman. tau buat salah tapi takut nak mengaku salah memang mcm haramajadah aje .

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!