PANAS BERAPI! NOH OMAR KASI TARUK DAP KAW-KAW PUNYA!







Terima kasih kepada PDTM untuk video ini.

42 Responses to "PANAS BERAPI! NOH OMAR KASI TARUK DAP KAW-KAW PUNYA!"

  1. itu setan melayu namanya bapak noh umar gak bole dipercaya kerna bener ternyata dia jahat kayak brengsek , buanyak uang warga propinsi atao harta ato tanah suku melayu udah habis dimaling dia ya. semua orang malay tau ya kasus dia itu. jahat banget ini folower umno ya kerna folower umno tau nya pake mobil kancil ketimbang itu baqpak noh pake mersedes ya. goblog ya setan melayu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa bpk ko setan gondol.... Hahahaha ptt lah dpt anak pukimak mcm ko sial... Mcm ko ni

      Delete
  2. kayaknya itu bapak mader yang saya kira hanya jagoan kampong setan melayu aja ya mau dibekok polisi kerna bikin hal kotor sama bapak anwar yang saya kira sangat jujur itu. kayaknya bapak mader mau kencing ya dalam celana dia.

    http://www.malaysiakini.com/news/209097

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei pukimak ko nak kait kan tun kenapa sial jamban babi.... Tun tu kami rakyat malysia pun respek dia tau... Ko tu anjing kurap ada hati nk kutuk tun... Tgk negara ko tu dulu... Kandang babi lg cantik lah...

      Delete
  3. APA PUKIMAK PUNYA INDON TAK PAHAM BAHASA KE SEKARANG NI TGH CITE PASAL PAKATAN DAN DAP PUNYA CITE YG KAU MELALAK MCM ANJING GILA KENAPA. BUKTI AH ADA DEPAN MATA SAMPAI DAP N PAKATAN PUNYA ORG TERPAKSA LARIKAN DIRILAH OIT. TULAH JGN SENANG2 NAK TUDUH UMNO

    ReplyDelete
  4. pukimak kau indon berani kau kata setan melayu anak haram punya goblok senang hati nak caci org melayu oi melayu tak malu ke indon pukimak ni sedang caci kita org melayu kenapa krg diam aje balonlah indon anak haram ni bikin kacau aje dlm blog kita.

    ReplyDelete
  5. DAHLAH BAHASA SUSAH NAK PAHAM INDON PUKIMAK BAIK KAU BALIK AJE KAT NEGARA KAU JAGA NEGARA KAU TU DULU SEBELUM NAK KOMEN NEGARA MALAYSIA. PATUTNYA KAU INDON PATUT BERSYUKUR KERANA DAPAT TINGGSAL KAT MALAYSIA NI, INI TDK LAGI MAU KATA ORG MELAYU SETAN N GOBLOG. SENANG HATI MAK BAPAK KAU AJE INDON NAK CACI ORG MELAYU KITA. MMG DASAR BANJINGAN APA NAK BUAT SIAL

    ReplyDelete
  6. pagi2 indon dah buat aku panas aje tgk tulisan dia mcm anak haram senang2 nak maki org melayu kita blh kau berani indon kata melayu setan inilah org upahan pkr mmg terbsaiklah ehtah sampah mana pkr ni kutip agaknya sebab tu goblok sgt tak paham mana nak komen

    ReplyDelete
  7. Betul la apa yang dia cakap tu. UMNO memang keja "ding dong" 55 tahun dok hayun telog saja. Sapu duit rakyat. Keja mencuri sampai rakyat meluat dengaq terus blah. Tanda kehancuran UMNO sudah tiba.

    ReplyDelete
  8. nasihat saya kpd mat indon nih. jaga la negara hangpa cukuplah. krisis hangpa pun tak boleh selesai. tok sah nak sibuk negara orang. hangpa burung walit, lesen ekspot pun tak dapat lg. toksah dok gebang.

    ReplyDelete
  9. Indon memang anjing.pr plak anjing.so memang sama la anjing...

    ReplyDelete
  10. saya gak bisa nahan ketawa kapan saya nonton sinetron setan melayu ini. kok gene ya satandar petinggi setan melayu di mana katanya di propinsi malaka. bikin malu ya sama setan melayu. saya mau ngakak ne. sama yuk kita nonton sinetron ini ya. santai aja ya. jangan marah ya pakcik.


    http://lagiberita.blogspot.com/2012/09/video-pengerusi-jkkk-mengamuk-penduduk.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa dia??? Mal ko tgh melancap dlm bilik dgn babi sondol.. Ish ish ish.... Napa mak ko gampang sgt...

      Delete
  11. Aku puas hati lah dgn datuk nor omar ni... Best giler lah mmg terbaik cina pukimak ni mmg ptt ajar mcm ni je... Bangsa babi dah xde jwpn kan hahahaha happy nye aku

    ReplyDelete
  12. *





    #


    .
    Tahniah & Syabas Datuk Noh. Fakta Demi fakta. Berani kerana benar. Nyata, jelas & berwibawa.

    Senyap bisu Puak DAP. Makan Taik Burung Walit lah mereka.

    Jikalau Ada sedozen macam Datuk Noh Omar yang berani, bijak & in control - maka Puak Al-Jubs & SiGagap Khalid Akan di berak Burung walit!

    Si Yaakop Sapari @ Safari kenapa tak hadirkan diri...tengah lastik Burung ke?


    Nota: Kepada si Gondrong Jawa totok yg komen di atas tu...Negeri kau penuh Korupsi @ Berkurap Nanah bermula dari imigresen sampai ke pihak Bapak Menteri kau...jag seluar dalam Koyak kau dulu sebelum nak memandai kat Negeri orang ,- brengsek!








    .#

    ReplyDelete
  13. Mmg terbaik lah noh omar ni.... Aq bgl2 respek dgn dia.... Pukimak punya dap ni kena ajar mcm ni lah br ptt tau br drg takut ckit klu tak drg asik pandang melayu rendah je... Babi2 cina ni semua mmg pukimak anak haram sgt....

    ReplyDelete
  14. itu yang ku bilang bahawa setan melayu itu kayak jagoan kampong aja ya, tau dia lontar batu aja ya. saya kira hal ini bisa bikin setan melayu jadi banci. jagoan kampong aja lo,


    http://shalehudin.blogspot.com/2012/09/petanda-umno-dah-dungu-dan-buntu-tengok.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh kO ckp mak ko selalu main dgn setan kat kg org ye... Ok ik aq paham mak ko mmg sundal di zoo negara... Klu ada binatang tgh mengawan mak ko g main dgn drg kan... Aq paham apa yg ko duk melalak selama ini

      Delete
  15. kak bedah idola dia parpukari si babi daging bermata sepet. Kak bedah tukang jilat bontot parpukari selepas berak. nyum3x, lazatnya taik + bulu bontot parpukari melekat d lidah kak bedah.

    kak Bedah = Penagih setia lubang bontot parpukari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa bpk ko kaki jilat bontot beruk... Ptt lah ko kata bontot dia berbulu sbb bpk si selalu jilat bontit beru ko pun terikot ikot gak sampai kan bontot semua irg ko nampak ada bulu.... Oh... Ko lah tukang basuh bintot binantang kat zoo lps drg berak ye... Ko basuh pakai lidah ko kat sial eee jijik bye ko ni

      Delete
  16. kak bedah sedang bersiap2 menuju ke bawah tangga, berjumpa 8 org lelaki rohingya. Petang karang, pegi kuarters mintak kongkek dgn mat2 vietnam pulak. Malam nanti, mintak jolok dgn species2 parpukari d rumah tak bernombor dekat simpang 3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa sial mak ko kaki jantan... Apa klu jantan xde babi pun takpe... Ish2 patt lah klu babi nampak maki ki dia sorok bwh telur gajag pasal mak ko suka rogol babi... Ish ish ptt lah dpt anak pukimak mcm ko sbb kemungkinan besar ko anak babi yg mak ko rogol tu... Tak pun anak anjing kurap yg bpk ko selalu jilat bontot dia tu kan... Ohhhhh

      Delete
  17. Bgus NoH omar mmg terbaik!
    apa lagi la si melayu penyamar indon nie tgh cuba nk ketgh kan?
    ko ckp pun ko sndri xphm lps tuh ape ko nk blitkan lgi?
    indon x ckp cmtuh der!
    Fakta dh trklr apa lu mau ckp?

    ReplyDelete
  18. Hahahah bengap susu dah msuk dah mula la dia.....lari topik la ko anon 2:02 ce keteghkan isu nie ko x puas hati ngn kak bedah settle luar la bacoi ar dlm blog

    ReplyDelete
  19. Hahahah bengap susu dah msuk dah mula la dia.....lari topik la ko anon 2:02 ce keteghkan isu nie ko x puas hati ngn kak bedah settle luar la bacoi ar dlm blog

    ReplyDelete
  20. AKu garu kple tgk tbe2 indon nie lak setia commet kat HSPK nie =.=

    Anwar byr ko ke tuk kcu blog2 malaysia?

    tp ape2 pun ape Noh Omar tibai mmg terbaik!

    ReplyDelete
  21. Nice one Noh! Trbkr DAP kena mcm tuh wakakakak
    good2 truz kan lgi hentam

    ReplyDelete
  22. Haha anon pukimak tg kecut tu br msk ari ni... Semalam ko g mana babi tak lps puki ko ke??? Hahaha

    ReplyDelete
  23. Hahaha babi anon mlm td dh kecut ek hr ni babi bru lepas ko ker...atau puki @ punai ko bru je anjing taman ko lepaskan sbb trlebih mkn ubt kuat mlm td

    ReplyDelete
  24. so noh omar kasi taruk dap kaw-kaw punya? kopi o kaw satu!!!

    kak bedah punya ayat mmg tak boleh blah. jentik telur la apa la... kesian aku tgk ada umat Nabi Muhammad s.a.w macam ni.

    ReplyDelete
  25. Wei babi dial aq ada jentiq telur bpk ko ke noob pukimak anakharam punya binatang liar... Mulut aq suka hati aq lah babi ... Tgn aq suka aq lah sial... Ko nk minum kopi i jgn lupa campur ckit dgn kencing babi...

    ReplyDelete
  26. babi punya haram jadah noob... ko tu pun lebih kurang je.. siang malam mkn babi cakap byk plak....dah la pukimak sial..... mmg babi la ko ni....

    ReplyDelete
  27. memang patut pun DAP nie kena kaw-kaw....
    patut dari awal lagi..
    supaya depa tidak melampau...
    ramainya anon-anon DAP yamg terbako dengan artikel ini...
    sudah-sudah la korang cuba bawa bertaubat lagi bagus

    ReplyDelete
  28. Woi Indon.. ojo nagwor .. ngacak lo..
    Negara mu sendiri kayak bajingan, rakyat miskin sampe cewek ceweknya jadi pelacur, korupsi dimana mana,

    ngacak lo sebelom mau campur urusan orang..

    dasar anjing lo..

    ReplyDelete
  29. Badrigol tu penternak burung walit ke..?

    100juta yang kerajaan sediakan bukan ke china china tu yang sapu..

    yang badrigol ni menyibok kenapa?

    Malu lah wei Badrigol.. China dapat untung lu cuma dapat air kencing je...

    Bodoh punya abadrigol..

    ReplyDelete
  30. endon nie mmg siallh!! dahlah ckp ntah pahape pastu menyibok je keje dia kat sini!

    ReplyDelete
  31. nie la permainan baru pakatan anak anjing...gunakan indon untuk huru hara kan malaysia...memang patut sangat noh omar buat macam nie...kimak tol dapig nie...makin sial pulak

    ReplyDelete
  32. ni aku tambah untuk indon tak sadar diri ni... lu siapa nak campur dalam gua punya negara.... hey... lu urus lu punya negeri la... phtuiii.... itulah sebab lu punya negeri selalu di timpa bencana..... cakap pakai otak la....

    ReplyDelete
  33. Penipuan UMNo terbongkar lagi

    http://www.youtube.com/watch?v=YYA8sLIMvV8&feature=g-all-u

    ReplyDelete
  34. sial punya anjing2 DAP semua terbakar kot,maklumlah mereka dah malu.
    setakat kencing rakyat mereka boleh la,bile berdepan dengan org yg berpelajaran habis tergagap semua.
    skrg semua org boleh lihat sape yg kaki temberang,kaki kencing rakyat.
    skrg anjing2 DAP dtg melalak kat blog cam org giler kena sawan babi, guna korang nk spin cerita.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia hipokrit yg lahanat

    ReplyDelete
  35. Jawa bkn sebarang jawa tu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!