CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Saturday, September 29, 2012

PANAS BERAPI! NGEH KOO HAM HINA UMAT ISLAM LAGI!

Dah la hina umat Islam pasal mempertahankan Nabi junjungan Muhammad SAW. Terbaru Ngeh Koo Ham yang juga pemilik White Coffe ni buat hal lagi bilamana di dalam tweetnya saudara Armand dari NGO SAM1M bertanyakan kalau-kalau Ngeh ada sijil halal dalam perniagaan restoran racist yang dijalankannya.

Begini jawapan Koo Ham kepada Armand:


Cina bangsat ni makin lama makin melampau, dia buat hukum sesuka hati mak bapak dia je. Dah le komunis, racist dan anti Islam, pandai-pandai pulak sekarang dia keluarkan fatwa komunis dia kan? Ini semua akibat dari asuhan PAS yang sesat lagi menyesatkan.

Apa orang PAS nak cakap pasal ni?

AYUH KITA BOIKOT OLDTOWN KOPITIAM!

99 comments:

  1. si anuar juburi tu suka apa..
    die mmg penjilat cina pun..
    cina makin berani menghina kerana PAS dan anuar juburi tu sokong depa..
    kerana islam berpecah belah dan menghina sesama sendiri tidak hairanla kalau cina menjadi semakin sial dan melampau..
    semua salah anuar..tidak ada anuar tidak ada bala..

    ReplyDelete
  2. wah berani betul so ngeh nie..melampau sangat melampau..so PAS nak senyap lagi ke?????????nak sokong lagi ke DAP nie???????mangkuk sungguh si cian nie..geram betul la aku..berani die cakap macam tu

    ReplyDelete
  3. allo parpu...lu pun togok beer pun mau boikot ka ini kopitiam.ini kopitiam xdak jual beer la,apsal lu mau boikot sedangkan lu x pergi sana minum beer pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni babi mmg kaki ampu telur cuna pun ko mkn babi ki lg suka kan

      Delete
  4. DAP mmg jahat...tp ko pun mnum arak...camner...hehhhheh

    ReplyDelete
  5. Ha ! Ha ! Ha ! Jika makanan tak halal adalah tidak suci, kotor dan beracun pasti dunia ini tidak ada lagi bukan muslim bahkan kelahiran mereka masih tinggi. Jelas sekali ajaran agama bukan semua boleh percaya. Adakah muslim tidak makan makanan tak halal boleh lebih sehat, panjang umur, aman, bertuah, berjaya dan kaya-raya? Jelas sekali muslim sesama dengan bukan muslim menghadapi masalah sama. Kerana pengharaman ini menjadi pergaulan dengan penganut lain tersekat bahkan boleh menjadi pergaduhan. Oleh itu pada zaman moden ini kita sesama manusia jangan terlampau percaya ajaran yang tidak logik

    ReplyDelete
  6. Mulai hari ini aku tak makan dan minum di kedai kafir ni......

    ReplyDelete
  7. UMNO cirit di mulut sendiri

    http://www.youtube.com/watch?v=xeHUXzwHUGk&feature=g-all-u

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pashit cirit..dapig sembelit..pkrogoll buasir..

      Delete
  8. sebenarnya kalau dah tahu tak halal kenapa masih ramai melayu dok lepak siang malam kat kopitiam ni...jgn pergi..lagi2 org umno ni lah tempat standart diaorang....lagi satu lesen sapa kluarkan..bukannya PKR pun..buat2 tak paham plak..yang nyata jangan pergi makan kat situ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang melayu lepak kat situ dengan kapir yg ade dia org kata ' kitaaaa serupaaaa' itulah sebab jika org melayu dah tentu beragama islam tapi tidak tau membezakan halal & haram

      Delete
  9. Hebatlah PAS! Demi nak menang punya pasal DAP punya apa pun dorang senyap... DAP hina Islam pun pencacai pakatan haram tetap nak jilat cina.. Apa yang best sangat jilat cina? Dari dulu sampai sekrang cina bangsat buat macam macam kat melayu dan islam tapi tetap korang jilat... Mau jadi singapork ka? Melayu semua merempat? Baru masa tu nak sedar yang cina tu anak haram? Cina tetap cina! Bangsa haram jadah bangsa tak reti hormat melayu dan islam... Buat macam malaysia ni bapak dia punya... Negara elok aman sibuk dok buat kacau! Tapi apa apa pun cinta PAS dan DAP tak boleh dipisahkan..

    ReplyDelete
  10. Cina juga ciptaan Allah ! Mereka memberi sumbangan yang hebat kepada Malaysia menjadi negara kita maju, makmur dan semakin kaya. Jelas sekali bangsa mana yang memberi sumbangan paling banyak kepada sektor perniagaan dan perkilangan ? Jangan cemburu kejayaan mereka yang penting kita macam mana nak mengatasi kelemahan kita !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena dtg majlis ilmu dahulu kawan baru tau kapir tu letaknya dimana .

      Delete
  11. Kopi-kopi PAS tu semua ada tanda halal ke yang depa dok jual dalam ceramah agama tu ?

    ReplyDelete
  12. confirm aku tak jan pegi dah old town.memang aku ada pegi sebelum ni.tapi kalau tokeh bg jawapan mcm ni hancus.aku was was.selamat tinggal old town.you are history.

    ReplyDelete
  13. Boikot!

    Biar bisnes cina BiaDAP Rasis nih lingkup!

    Kopi kat kedai biaDAP Rasis nih bukan sedap sangat pun!

    Hanya melayu bangsat sahaja yang akan minum kat kedai kopi babi rasis BiaDAP nih!

    ReplyDelete
  14. anon 4:28,

    kau merupakan 'barua' kepada babi biaDAP tu kan?

    komen kau macam taik!

    memanglah si biaDAPtu makhluk tuhan!

    jadi kau nak samakan taraf orang Islam dengan kafir harbi biaDAP tu?!

    kau nih menganut fahaman apa?!

    fahaman PASetan celaka ke?!

    ReplyDelete
  15. mesti ada benda haram yang ditaruknya dalam kopi tu..cayalah

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. nie babi punya anjing la ngeh koo...anak haram tol sial..lu cina makan taik pow takda sapa pow kisah la anjing...orang islam nie bersih dan suci dari segala kotor2
    lu cina kalau taktaw pape...duduk diam la pukimak woi...boikot je oldtown sial nie...tak mampos pow kalau orang islam tak pergi oldtown kopitiam..biar bankrup sial babi nie!!!

    ReplyDelete
  18. Kenapa Allah paksa Muslim mengikut banyak peraturan Islam ? Kenapa Allah tak hukum bukan Muslim tidak mengikut peraturan Islam ? Adakah Allah lebih suka orang bukan Muslim daripada orang Muslim ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni kafir lahanak ko ckp mcm babi ko akan dpt jwpn utk semua tu kat akhirat nnt...

      Delete
    2. Dont simply2 said about islam if u dont know anything..

      Delete
  19. Minum kopi memang tak haram...yg jadi haram tu NGEH species pemuja penganut PAS LOL kalau itu kopi ada taruk itu KHINZIR punya lermaklah ngong!

    ReplyDelete
  20. melayu Pas dgn Pkr ni memang penjilat tegar cina Dap ni..

    dah bermacam2 cina Dap ni hina dan pertikaikan agama islam ni.. yg pelik melayu Pas/Pkr tetap menjilat air liur cina Dap ni..
    hampehh.. agama diperkotak-katik pun bukannya nak pertahankan agama tapi cina kafir tu plak yg dipertahankan bermati2an..

    memang semua mahkluk didunia ni ciptaan Allah.. tapi Allah tak suruh kita ikut dan anggok kepala segala penghinaan keatas agama sendiri..

    dalam al quran pun ada mengingatkan umat islam utk mempertahankan kesucian agama dan sikap org2 kafir yg sentiasa cuba merosakan islam..

    kalau cina Dap ni kata babi org islam boleh makan.. adakah melayu Pas/Pkr akan makan sebab atas alasan babi pun mahkluk tuhan..??

    biar kita sebagai umat islam taksup utk mempertahankan agama islam tapi jangan jadi barua org2 kafir yg taksup mempertahankan bangsa kafir yg terang2 menghina islam..

    ReplyDelete
  21. Kalau Melayu di Malaysia bukan Islam dapatlah berharmoni dengan kaum lain tak payah takut pergi gerai makan dan rumah kafir. Ajaran agama bukan semua boleh percaya, terlampau percaya akan menjadi fanatik. Manusia semua adalah sama agamalah yang menyebab manusia dibahagikan.

    ReplyDelete
  22. PAS cakap sudah tarbiah DAP sehingga DAP pun sudah faham tentang Islam. Tapi yang kita dok tengok DAP lagi tak hormat Islam. Ini bukan di ajar tentang Islam sebaliknya yang di ajar ialah jangan berterima kasih dan kurang ajar pada orang yang banyak berjasa. Itu lah PAS.

    ReplyDelete
  23. Ngeh babi.... Ngeh pukimak babi haram jadah.. Pencacai pakatan pun babi gak sebab mkn taik cina yg byk babi... So marilah kita beramai2 boikot kedai ngeh yg mengandungi babi tu

    ReplyDelete
  24. Anon 3:35,
    Anon 7:31,

    Komen anda menunjukkan kedangkalan and a. Sila baca dulu tentang Islam atau bertanya rakan Islam. Kemudian baru boleh komen.

    ReplyDelete
  25. ngeh koh ham bercakap berdasarkan pemahamannya yg kopi tidak haram. Mengeluarkan perkataan tersebut kerana dia adalah kafir yg jahil tentang agama Islam. Dia merasakan yg pandangannya itu betul, & rasanya bukan bertujuan utk menghina Islam. yg aku nampak, sebenarnya artikel inilah yg cuba memainkan sentimen agama, semata2 utk kepentingan politik.

    ReplyDelete
  26. ngeh koh ham bercakap berdasarkan pemahamannya yg kopi tidak haram. Mengeluarkan perkataan tersebut kerana dia adalah kafir yg jahil tentang agama Islam. Dia merasakan yg pandangannya itu betul, & rasanya bukan bertujuan utk menghina Islam. yg aku nampak, sebenarnya artikel inilah yg cuba memainkan sentimen agama, semata2 utk kepentingan politik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi Nik Aziz & ketua pemuda Pas kata dah tarbiah puak puak harbi ni. Kata diaorang dah faham. Kau pulak kata dia jahil. Ni apa cerita ni? Eeiiiiiiisshh geramnya akuuuu!!!!!

      Delete
  27. tak pernah pun aku minum kedai cina haram jadah ni pun tenggok tema pun rupa kedai.. cmfomlah tauke dia pun cina buat apa aku nak minum baik aku minum kat kedai melayu je tolong orang kita lagi bagus ...

    ReplyDelete
  28. pe korang tgg lg,kasi boikot oldtown sial ni.
    sial punya cina ni makin melampau,mula2 hina islam pastu sekarang mempermainkan hukum agama islam.
    ini semua salah PASial,ni lah tarbiah yg PASial bg kat DAPkafir harbikan.
    ini lah yg korang ajar bangse kafir harbi kan,disebabkan PASial la hari ni cina sial ni berani bersuara.
    aq dah xtau nk cakap pe lagi dengan PASial ni,sanggup mereka mempermainkan agama islam yg mulia

    ReplyDelete
  29. Kafir juga ciptaan Allah ! Salah kafir atau salah pencipta? Jika kafir bersalah Allah boleh hukum mereka dengan berhenti kelahiran mereka, menjadi mereka miskin dan bodoh. Kenapa kejadian ini tak wujud bermakna Allah lebih suka orang kafir ! Ha ! Ha ! Ha !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana agama ko belajar ni..tulh minum air kencing nuar lagi...bodoh sgtlh ko ni..

      Delete
  30. astaghfirullahaladzim,apa nak jadi dengan rakyat malaysia ni..kepada anon2 yang tidak mengetahui mengenai keunikan agama islam,saya mintak tolong pergi belajar terlebih dahulu sebelum anda cakap..jangan anda main cakap tanpa mengetahui keunikan agama islam,sekarang ni anda tengah cakap mengenai agama islam tanpa apa2 pengetahuan..dalam agama islam memang sangat menitik beratkan pasal hukum halal dan haram ni,anda tidak berhak untuk mempersoalkan mengenai hukum ini..setiap bende yang diharamkan ada sebabnya,setiap benda yang dilarang ada sebabnya.jika anon2 nak tahu maka pergi lah belajar dengan rakan2 anda yang beragama islam,jangan sesekali anda cuba mempersoalkan mengenai hukum hakam agama islam

    ReplyDelete
  31. Ramai pulak peserta yang bodoh lagi bangang yang nak cakap pasal Islam. Ada jugak yang tak sengan2 mencabar hukum ALLAH. Kepada yang menyoal dan mencabar hukum ALLAH, tunggu ketentuan ALLAH yang akan sampai menjemput anda (tak kira lah yang terlibat tu betul2 orang Melayu Islam, atau berselindung di sebalik bahasa melayu).
    NGEH ni memang bodoh lagi bebal. Ingat PAS dah tarbiah si Ngeh ni. Kopi kalau di campur dengan bahan yang haram, maka haram lah jadi nyer. Ada ramuan kopi yang gunapakai bahan berunsur alcohol, lemak babi dll. Ini baru bab kopi. Yang makanan-makanan lain yang di jual di kopitiam tu macam mana2. Bahan-bahan dan cara penyediaan dah disahkan halal dan suci? Selagi tiada sijil Halal JAKIM, makan makanan dan minuman di kopitiam tersebut adalah MERAGUKAN halal nya dan kesucian nya...FULLSTOP!!! Pengunjung2 melayu dan islam yang selalu ke kopitiam tersebut, tolong sedar akan perkara ini. Kalau telah diberitahu dan anda masih makan dan minum di kopitiam tersebut, ingat lah bahawa ibadah anda akan terjejas.

    ReplyDelete
  32. September 29, 2012 9:29 PM
    anda ini orang yang tidak berpelajaran dan tidak faham mengenai agama islam,anda sekarang mempersoalkan tanpa mengetahui mengenai islam..ada sebab kenapa adanya orang kafir,kalau anda faham mengenai islam maka anda akan tahu keunikannya

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. Di dunia ini masalah agamalah menjadi manusia dibahagi-bahagikan. Golongan fanatik agama menjadi dunia ini tidak aman. Jika makanan tidak halal bermasalah pasti dunia ini tiada ada lagi orang kafir ! Agama adalah kepercayaan tetapi jangan terlampau percayalah........

    ReplyDelete
  35. rasa dah lama pun dah ada kempen boikot old town white coffee even sebelum tahu owner dia ngeh tu sbb masih xdapat sijil halal... kalau rasa was2 dan ragu2, jgn makan di sana... jauhi syubhah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh babibko ckp byk tp ko gak tiap2 aru mkn sana babi.... Ko mmg dasar pukimak lh babi aq jentik telur ko br tau...

      Delete
  36. September 29, 2012 9:29 PM
    anda jangan silap wahai anon,ALLAH tidak mencipta atau melahirkan orang kafir..ALLAH melahirkan semua dengan sama,cuma sesetengah dari mereka itu mendapat petunjuk atau hidayah dari ALLAH..kepada mereka yang tidak mendapat petunjuk atau hidayah dari ALLAH maka ianya menjadi tanggungjawab umat islam selepas tiadanya nabi dan rasul untuk mendakwah kepada mereka,sama ada mereka mendapat petunjuk atau hidayah itu terserah kepada ALLAH..sebab itu saya suruh anon2 yang masih tidak faham atau tidak tahu mengenai islam pergilah belajar terlebih dahulu,jangan main cakap tanpa mengetahui apa2

    ReplyDelete
  37. September 29, 2012 9:53 PM
    saya percaya anda adalah salah seorang yang masih belum mendapat hidayah atau petunjuk ALLAH..kepada anon yang mungkin tidak beragama atau tidak percaya kepada agama,saya mintak anda janganlah menghina atau mencela orang yang mempunyai kepercayaan kepada agama..siapa anda untuk mempersoalkan mengenai kepercayaan seseorang terhadap agama,dimintak anda menghormati agama dan perasaan orang

    ReplyDelete
  38. MEMANG KOPI TAK HARAM TAPI OWNER DIA TUNGGANG BEER TIAP2 MALAM ITUKAN HARAM. BERANI NGEH HINA ISLAM PAS LAGI MAU DUDUK DIAM AJE KE BILA ISLAM KITA DIHINA.

    ReplyDelete
  39. anon 3.35 biarlah dunia ini moden kemana sekali pun tapi agama islam tetap tidk berubah, yg haram tetap haram kita sebagai manusia tidak boleh sewenang2nya menghalalkan sesuatu yg haram. mcm mana hati nak bersih kalau kita org islam tidak menjaga makan dan minum yg halal sebab tu hati jadi hitam dan perangai mcm sial sokong kafir dap ni. tulah pas hampa bagi muKa kat cina babi ni sebab tu dia naik kepala dan sesuka hati nak cakap apa saja pada kita yg islam ni.

    ReplyDelete
  40. Kurg ajar btllh anon2 kat atas nie! Sdp2 depa je nk mengata pasal Islam mcm tu!! Ingt depa tu bgus sgt ke ha??! Mmg sial btllh!

    ReplyDelete
  41. Makanan halal tak halal itu tak penting yang penting ia tak racun ! Ha.........Ha.........Ha.........manusia semua samalah jangan kerana makanan menjadi gaduh. Amin............

    ReplyDelete
  42. Ko ni manusia yg xde agama mmg tak prg halal ke haam tau babi.. biar ko mati terbakar nnt br padan muka

    ReplyDelete
  43. Agama2 ni klu blh jgn mainlah.. Dahlah tak tau sgt pasal agama Islam si anon bodoh kat atas tu,pastu ikut sedap mulut dia je nak ckp mcm tu pasal Islam!!

    ReplyDelete
  44. taruk lemak babi,,haram la,,, mcm sial jer koo ham ni.

    ReplyDelete
  45. wahai anon yang kata agama membahagikan manusia...sebelom cakap pape biarla ilmu didada tu penuh tentang ape yang kamu nak cakap..bermaknanya kamu nie seorang yang takda kepercayaan pada allah..
    islam tu agama allah..islam tu suci dan bersih dari segala kotoran..
    mai cek nak habaq kat hang anon...ce hang tengok agama budha..hanya cina dan warga thailand yang menganutinya..kristian hnya la orang barat dan sekutunya..hindu dianuti oleh kaum india sahaja...tapi islam dianuti oleh seluruh dunia..tak kira bangsa ape sekali pow..tak kira kulit...darjat...islam menyatukan seluruh manusia di dunia ini...tak salah kita kunjung kerumah kawan kita yang kafir...sebab itu silaturrahim...
    pasal makanan memang banyak yang islam melarang kita makan...tapi hang kena ingat anon wei...bukan saja2 allah suka nak haramkan sesuatu...
    nabi pernah berkata pada sahabat2nya...dunia ini umpama penjara bagi orang islam..syurga bagi kafir...tapi bila pada hari pengadilan...sesunguhnya ia kemenangan bagi islam dan kafir sengsara selama2nya....tidak ada akhirnya...ape saje yang dilarang oleh islam dekat dunia nie...orang islam boleh buat masa da masok syurga...minum la arak berapa banyak yang nak...
    so dunia nie sekejap je bagi orang islam..tempat singah untuk bekalan ke dunia yang sebenarnya iaitu akhirat...cek rasa la si anon nie bukan islam...seorang islam sejahil mana pow tidak akan pertikaikan hukum allah...hanya kafir laknattullah saja yang akan pertikai kan sebab nak merosakkan islam....

    ReplyDelete
  46. napa org bukan islam buat kenyataan yg bukan2 dlm artikel ni? Sebabnya org2 Islam sendiri membuat kenyataan yg tidak menggambarkan akhlak sebagai Islam. Kita tidak diberikan 'lesen' utk menghina bangsa/ agama lain dgn menyamatarafkan mereka dgn babi, sial, mangkuk dan sebagainya.

    Memanglah menghina islam itu sesuatu yg tdk dpt diterima. TAPI dgn respond2 negatif yg tidak bertamadun yg diberikan oleh kita, akhirnya mereka beranggapan bahawa akhlak Islam d negara ini sama saja seperti mereka.

    Panggilah Cina sial or cina babi, kafir harbi... maka sempurnalah anggapan org bukan islam yg kita punya akhlak yg rendah, selepas 'menghayati' ajaran islam sejak dari kecil.

    ReplyDelete
  47. Sangat menyenyedihkan, Cina DAP ni semakin biadap.
    Islam dihina sewenang wenangnya.

    ReplyDelete
  48. Adakah PAS masih tidak menyedari akan hal ini?DAP sememangnya tidak menyokong Islam dn hanya mempermainkan Agama suci ini.

    ReplyDelete
  49. Pas dah jd mcm kerbau kena cucuk hidung.. Apa yg DAPig bt semuanya halal disisi agama... Apa yg diperjuangkan diorang sekarang nie pun aq x tau...

    ReplyDelete
  50. Mohon kerajaan banyakkan peniaga2 melayu ....

    dah bosan gi kedai cina specialy masa service keta....

    Bukala rangkaian service keta peniaga melayu yang berkualiti

    mesti cina tak tidur malam lepas ni

    sudah tiba masanya kuasa ekonomi dikuasai orang melayu

    ReplyDelete
  51. Kenapa kita nak sokong ekonomi cina pada akhirnya diorang kata kita MELAYU BODOH??

    Cuba banding orang melayu datang kedai diorang dgn diorg datang kedai kita?


    Aku dah lama amalkan berbelanja di kedai melayu dan isi minyak di Petronas/stesen minyak lain nya milik bangsa melayu..

    Dengan wujudnya kedai 1 malaysia,
    diorang mula cacing kepanasan ekonomi dia terjejas sket la..

    Pastu mula la kata produk 1 malaysia takde kualiti..

    ReplyDelete
  52. Puiih..old town dapig punya...nyesal aku mnm kat situ.. Kena samak.mulut aku nih...Not any more ngeh... BOIKOT tetap BOIKOT..

    Aku setuju sgt kerajaan wujudkan konsortium glc service keta dan tayar yg berkualiti dpd org melayu..dh byk sgt mengalir duit aku kat cina ni...dh laa tu berniaga kencing org je..dh tkde alternatif pergi gak la kat cina...

    ReplyDelete
  53. Ape punya haramjadah anon yg cakap pasal islam ni aku pasti die bkn islam...ko x payah cakap pasal islam kalau ko x tau lah sial....aku letak cili jgk kt mulut ko yg mcm sial tu...ko jgn berani nk buat komen mcm tu lg sial

    ReplyDelete
  54. parpu,
    cuba ko kasi hilangkan lemak perut tu. psl tu neelofa tak suka kat ko, sbb gemuk mcm babi.

    kalo ko slim, gerenti puki neelofa ternganga luas dtg depan rumah.

    ReplyDelete
  55. Syed Akbar Ali mengatakan pemuda umno buang masa buat bantahan hina Islam. Maknanya dia ni adik beradik Ngeh, sama2 menghina agama Islam.

    Tapi apasal Parpu tak kata apa2 pasal dia? Apasal tak buat artikel pasal dia? Lu sokong kenyataan dia? Maknanya lu sdh menghina agama islam sbb tak kecam tindakan dia.

    Jom boikot parpu sebab sdh menghina agama islam...

    ReplyDelete
  56. Rasa wang kertas perlu juga cap halal kerana wang kertas banyak diguna oleh orang kafir yang berniaga haram dan peniaga babi.

    ReplyDelete
  57. sekali lagi, aku bermimpi...dengan rakusnya dibaham hidup2 oleh puki neelofa.

    ReplyDelete
  58. Aku dh buang kopi 3in1 old town kt dapur tadi. Boikot bermula!

    ReplyDelete
  59. Dengan kata orang kafir daging Babi adalah daging yang paling sedap ! Jadi harus kita cuba juga !!!

    ReplyDelete
  60. kereta proton xde logo halal jakim pun.apsal ramai org guna?motor aku jgk xde sijil halal.kenderaan najib juga tiada sijil halal jakim.adakah najib menunggang babi?

    ReplyDelete
  61. laptop aku pun tiada sijil halal..nampaknya aku kena buang laptop aku ni.xpe nnt aku suruh org jakim bg stiker halal..babi pun jadi halal kalu ada stiket halal jakim ni tau..

    ReplyDelete
  62. Babi adalah khas ciptaan Allah untuk orang kafir sahaja. Ia sayang orang kafir beri makanan yang paling sedap di dunia lagi ia beri kekayaan dan kepintaran kepada orang kafir menjadi dunia ini maju dan makmur. Allah sayang orang kafir dengan tak paksa dan tak hukum mereka yang tak ikut ajaran Islam. Terima kasih Allah !

    ReplyDelete
  63. Ngeh koo ham ni patut dan dah jatuh wajib dibunuh kerana secara terang terang memusuhi islam .Kepada orang orang islam diperak apa lagi kalau dulu pernah bunuh wakil british ...sekarang macam mana pula dengan wakil DAP diperak?

    ReplyDelete
  64. Kenapa suka cakap bunuh-membunuh ? Tak suka jangan pergi Old Townlah ! Sebagai orang yang beriman jangan kata sedemikian ! Allah akan menentukan apa lagi nak sebok-sebok ! Allah tak marah apa hal u marah ?

    ReplyDelete
  65. hehehehe...ada org menyamar bukan muslim dlm ni, kemudian post yg bukan2... ip nampak sama jerr. :D

    Tujuannya sgt jelas...

    ReplyDelete
  66. allah tu maha adil...dia beri rezeki pada semua makhluk ciptaan dia...tak kira la dia islam ke tak...lagi dia usaha allah bagi...
    sebab pe?sebab dunia nie sifat sementara...ape yang ada dalam dunia nie tak pernah kekal la...dan allah itu maha kaya..sikit pow tak kurang kekayaan dia...kalau lu anon nak makn babi...dipersilakan..tidak ada sesiapa pow halang...dosa?lu tanggung la sendiri...bila da kena azab nanti...masa tu da terlambat...lu menyesal pow da tak berguna...islam itu agama allah...sesiapa yang hina agama dia...maka bersiap sedia la bala yang akan diturunkan oleh allah....

    ReplyDelete
  67. Anon 11:54 AM
    syahdunya..baru lepas gosok burit bini kat muka ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni btl2 babi tau sial aku grli dgn sikap hodoh ko ni

      Delete
  68. Pandai betul ! Inilah kata-kata orang yang ada fikiran ! Jangan kita sebok-sebok bunuh-membunuh nanti orang kafir kata agama kita ganas !

    ReplyDelete
  69. JELASLAH SELAGI PAS BERSAMA DAP MAKA PAS TETAP MENJADI PARTI LAKNATULLAH DIPIMPIN OLEH SYAITAN YANG MEMAKAI SERBAN DAN SANGGUP BERSAMA KAFIR HARBI NGEH

    ReplyDelete
  70. JELASLAH SELAGI PAS BERSAMA DAP MAKA PAS TETAP MENJADI PARTI LAKNATULLAH DIPIMPIN OLEH SYAITAN YANG MEMAKAI SERBAN DAN SANGGUP BERSAMA KAFIR HARBI NGEH

    ReplyDelete
  71. lohh! itu syaitan laknatullah UMNO lah. Dr M dah ckp...

    ReplyDelete
  72. Ngeh Koo Ham, lu punya nama serupa TAIK.

    ReplyDelete
  73. Anonymous said...

    Anon 11:54 AM
    syahdunya..baru lepas gosok burit bini kat muka ker?

    September 30, 2012 12:07 PM

    tula manusia yang gunakan nafsu dan syahwat berfikir..
    orang yang macam hang nie memang memalukan sekiranya hang islam..tapi kalau hang nie memang yahudi..da terang2 la memang hang tak suka islam...

    ReplyDelete
  74. Byk sgt org sesat skrg ni.. Aku pun pelik ni semua bkn islam saja menyamar jd islam lps tu kutuk islam... Tak kira walau ko agama apa sekali pun allah ttp ada.. Islam respek semua agama tp kafir mmg laknat lah...

    ReplyDelete
  75. NIK AZIZ MESTI MALU.
    NIK AZIZ MESTI MALU.
    KATA BERJAYA DAKWAH KAT DAP.
    NGEH PERLU KURSUS INTENSIVE, NIK AZIZ PERLU DAKWAH LAGI.

    JANGAN CAKAP BERJAYA, TAPI HAKIKAT NYA ZERO RESULTS.
    NO BOHONG BOHONG, RAKYAT LOOK AND SEE YA TUAN GURU.
    SAYA BARU SELESAI BACA KITAB TOPIK "MUNAFIK
    MUNGKIN NIK AZIZ BOLIH AJAR BAB MUNAFIK DALAM CERAMAHNYA KELAK.
    RAKYAT NSNTI HU SIAPA MUNAFIK SEBENANYA.

    ReplyDelete
  76. MANA TAU HALAL KE TIDAK. BUAT KOPI PUN GUNA LEMAK JUGAK. MUNGKIN LEMAK BABI???? JANGAN MAIN MINUM WOI. KLAU DAH KEDAI BUKAN MUSLIM PUN KAU TOGOK JUGAK MEMANG CARI NAHASA. ORG CINA PEDULI APA DIA HALAL KE TIDAK. PUCUK PANGKALNYA DIRI SENDIRI. SAY NO TO RESTORAN CINA.

    ReplyDelete
  77. klu dah syok sgt nk mkn kedai cina baik mkn babi terus je....sah2 ko tau benda ko mkn tu haram tak lah ko kena tipu mcm babi je oleh cina gampang tu

    ReplyDelete
  78. lu bikin selobok kopi kasi taluk itu minyak balu syok kawan..tu cine yg bikin serbuk kopi cakap lol...

    cine dgn babi ibarat penagih giankan dadah.. mesti hari2 nak makan babi. dapat minum kopi campur minyak babi pon dah lepas gian..huhuhu

    ReplyDelete
  79. Yang Bahlol,
    Kopi kena ada sijil halal la lahanat.....apa jadi kat kluang rail coffee sblum ni?

    http://www.hazrey.com/2011/03/kopi-railway-kluang-tak-halal.html

    ReplyDelete
  80. Org cina tak paham apa itu halal atau haram..tu ngeh ngok yg meroyan babi tak tentu pasal..

    ReplyDelete
  81. Dah tau kopitiam tuh xhalal yg hampe nk gi lgi knp?
    cine nie lak x btol lgi nak gado ngn die wtpe,? buang mse aje

    ReplyDelete
  82. Dah tau kopitiam tuh xhalal yg hampe nk gi lgi knp?
    cine nie lak x btol lgi nak gado ngn die wtpe,? buang mse aje

    ReplyDelete
  83. White coffee nie mmg dh lme aku xpegi sbb kerana racisim yg tlh dwujudkan oleh dia kerana org melayu yg hndk mmbukak white cofee tidak di benarkan....

    ReplyDelete
  84. apesal la korang nk ssh kan diri....dah tau x halal jgn la gi....nie nk gi sgt ke sne knp?
    bkn sdp mne pun.....aku stil prefer secret recipe dri kdi bodo nie

    ReplyDelete
  85. Babi sengaja dicipta untuk manfaat kepada manusia kerana ia boleh menyebab manusia pandai dan rajin......

    ReplyDelete
  86. Banyak cacing dan berkelakuan buruk macam babi

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!