PANAS BERAPI! NEELOFA MARAH BILA ANWAR FITNAH ISU ANAK YATIM!

Wah! Gang-gang Al-juburi cukup panas dengan Datin Seri Rosmah, sampai gambar KL POS Rosmah dengan anak-anak yatim pun nak dijadikan isu. Dah le si peliwat tu nak cemarkan masjid kena halau, lari kut belakang..kih kih kih.

Anyway, KL POS menjawab dengan begitu bergaya sekali kat bawah ni: Walaupun portal ni lebih cenderung pada pembangkang, tapi dalam bab ni, mereka adil and aku respek mereka disebabkan itu. Media kena neutral..



Isu gambar membabitkan Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor bersama sekumpulan pelajar Tahfiz ketika mengunjungi Rumah Terbuka Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar telah mencetuskan kontroversi.
Ianya berikutan tindakan sebilangan blogger politik yang cenderung menyokong Pakatan Rakyat menggunakan gambar milik KLPOS sebagai serangan peribadi seterusnya memberi gambaran serta persepsi negatif terhadap beliau.
Sewajarnya fakta maklumat terperinci dan sahih dilakukan pihak blogger-blogger berkenaan kerana laporan tersebut dilihat tidak menceritakan keadaan sebenar.
alt
Gambar di atas merupakan situasi sebenar yang berlaku pada Majlis tersebut. Pelajar-pelajar tahfiz yang turut serta hadir di Rumah Terbuka Menteri berkenaan bersalaman dengan Isteri Perdana Menteri sebagai tanda menghormati status beliau selaku isteri Pemimpin Negara.
Oleh itu, adalah kurang tepat jika persepsi awal dikeluarkan dari mana-mana pihak tanpa sebarang rujukan dan fakta sebenar apatah lagi menggunakan sumber gambar dari pihak yang tidak berkaitan.
alt
Spekulasi yang turut dikemaskini menerusi Harakahdaily ini diharap telah terjawab dan menjadi pengajaran kepada semua pihak agar lebih berhati-hati dalam memberi fokus kepada isu yang lebih relevan dalam menyebarkan maklumat yang bersandarkan kepada fakta dan adil.

So pokemon-pokemon penjilat pencacai Anwar al jubs yang dah beli BAS Meliwat Bergerak tu, guna akal, sudah-sudahlah nak sokong si peliwat laknatullah tu. Esok kering kontang bumi kita kena bala....jauhi Anwar...geli siot gay..eeuuuwww

49 Responses to "PANAS BERAPI! NEELOFA MARAH BILA ANWAR FITNAH ISU ANAK YATIM!"

  1. bro inilah kerja yang pembangkang tau lakukan fitnah-fitnah..memang dah tak ada kerja lain...bila otak mereka hitam karat dan berhati busuk mereka sangup mencari publisiti bodoh dan murahan mcm pelacur cinadoll al juburi..DS Rosmah sentiasa menjadi mangsa anjing2 peliharaan DAP..DS rosmah tetap terbaik sentiasa menjaga kebajikan anak-anak malaysia..bukan mcm al juburi nak bg tazkirah la kononnya sedangkan dirinya tak betul...memalukan pengikut bodoh bendul mendengar tazkirah al juburi lebih ramai la yang songsang nti..

    ReplyDelete
  2. inilah kerja babi-babi peliharaan anwar ibrahim. harakah sudah jadi media babi peliharaan anwar ibrahim

    ReplyDelete
  3. i'm sad with what oppostions say about Datin Seri Rosmah. Personally i think she's okay

    ReplyDelete
  4. Hoi pembangang / pembangkang! nak tipu pun agak - agaklah!

    ReplyDelete
  5. sometimes i do think that, oppositions are being so over in Malaysia. I wish we in Filipino right now where we can gunned down all this fellows!

    ReplyDelete
  6. Datin Seri Rosmah, Sempoi! jangan takut, dia orang havoc je! sempoiiiii

    ReplyDelete
  7. inilah kerja blogger2 parti anak syaitan nie..kerja nk fitnah ds rosmah jer...nmpak sngat la bro blogger2 parti anak syaitan nie sudah kekeringan idea dan modal...mcm mana pemimpin2 mcm tu la jugak blogger pencacai dia...

    ReplyDelete
  8. Habis modal dah puak puak jahanam ni...bukti serangan ke atas DS Rosmah menunjukkan pakatan rakyat telah hilang fokus untuk pru13 di mana saya percaya mereka jadi hilang tumpuan kerana sokongan rakyat ke atas najib. Mereka terpaksa bersikap kebudak budakan dengan menyerang DS Rosmah dengan harapan DS Najib akan berundur.. masalahnya.. cara yang dipakai tu berkesan ker? hak hak hak hak hak haktuihh

    ReplyDelete
  9. Wakakakaka.... kantoi ler tu.. aku memang rasa lawak bile diorang ni berkali kali kantoi.. kikikiki.. pastu spin cerita lain. memang sebijik macam anying kelepiaq tak lepaih la puak2 pakatan jahanam ni.. kikikikikikiki

    ReplyDelete
  10. Dah sampai masa.. rakyat kena sedar dan tolak parti dan entiti penyebar fitnah dan pembohongan.. lagi korang sokong.. lagi la dia kelentong korang plak.... aku xnk kene kelentong

    ReplyDelete
  11. saya ingin mengajak tuan/puan sdr/sdri berfikir dan cuba kita bandingkan apa yg pembangkang (PAS) buat dan apa pula yg Kerajaan (BN) telah buat.Selama 23 tahun PAS memerantan Kelantan dibawah Nik Aziz berapa banyak sekolah yg telah dibangun, brapa Misjid yg telah dibena berapa jambatan yg telah dibena berapa panjang jalan raya yg telah dibina . setahu saya kebanyakan pembangunan yg ada itu semuanya dibena semasa kerajaan BN (UMNO) dulu. mereka meagongkan kerajaan islam tetapi semasa 23 tahun mereka merentah cuma satu misjid saja yg terbena oleh mereka, masallah AIR sampai hari ini x dapat mereka selesaikan. Dr M telah memberi sebanyak RM600 juta utk mengselesaikan masalaah AIR tapi duit habis masallah AIR maseh tidak diselesaikan. Bila diajukan soalan kemana pergi nya duit yg diberi oleh kerajaan pusat sebanyak RM600 juta itu mereka sampai sekarang tidak berjawap. apa yg mereka tau ialah berceramah kemerata tempat sambil mengutip derma tapi duit kutipan kemana perginya siapa pun x tahu. contoh nya duit kutipan derma keluarga memali sampai sekarang x tahu kemana duit itu dibelanjakan. pernah ditanya tetapi x ada penjelasan. jadi saya menyeru kpd tuan/puan sdr/sdri dan kawan2 fikir2 kan lah jangan nasi dah jadi bubur baru kita nak sedar takut terlambat. kerajaan yg ada ini adalah kerajaan MELAYU dan Kertajaan ISLAM jadi jangan lah kita org MELAYU dan org ISLAM bersama utk menolaknya. orang lain memang x suka jadi jangan kita bersetuju diperalatkan oleh mereka ingat.ingat.

    ReplyDelete
  12. Apesal bile aku tengok pemimpin pembangkang contoh macam wan azizah yang junjung genggam tangan jantan bukan mahram, zuraida mak lampir yang kepit tangan jantan bukan mahram, nurul izzah pun samer.. kalid gagap yang bersalam mesre main2 jari dengan eli kangkang.. takder pulak puak jahanam ni nak bising.. hurmmmmmmm.. itupun bising lepas KANTOI buat fitnah... buhsan laaa.. plis laaa.. jadi dewasa dan matang sikit bleyh tak..?

    ReplyDelete
  13. Dah la kantoi buat fitnah.. tengok tu.. sikit pun tak ada malu dan tak ada inisiatif untuk mintak maaf... apa jenis punya perangai...

    ReplyDelete
  14. tak malukah sebuah portal yang bawak nama Islam buat fitnah sebegini..? buat malu je.. tukar jer la nama harakah daily tuu

    ReplyDelete
  15. Macam ni lah hasutan diterapkan kepada rakyat seolah olah DS Rosmah tu satu manusia yang sesiapa tak terima.. adakah dia rasa dengan berbuat fitnah sebegini mereka akan lebih kuat? DS Rosmah bersabar sajalah..pastinya Allah bersama manusia yang sabar..

    ReplyDelete
  16. PM dan datin seri diminta steady dengan fitnah bodoh mcm ni...kan aku dah pernah kata.. Haprakahdaily ni hanya kutu haprak sahaja yang baca.. berita2 fitnah disensasikan tanpa ada rasa takut kat Allah.. masyaAllah.. bawak nama Islam bukan main.. ptuih ptuih ptuih laa...

    ReplyDelete
  17. ini satu fitnah keterlaluan...satu lagi usaha untuk menjatuhkan nama baik datin rosmah mansor. saya seru sahabat elak jadi bodoh..Kepada DS Rosmah dan PM.. small matter jer ni.. saya yakin rakyat pandai menilai. PM dan isteri telah melakukan yang terbaik walaupun dalam tempoh yang singkat!!

    ReplyDelete
  18. sejak bila pulak KL POS lebih cenderung kepada pembangkang..

    owner pun papagomo.. x melampau puji kerajaan mungkin macam utusan mungkin ye.. x melampau puji pembangkang macam harakah mungkin ye..

    tp.. cenderung kepada pembangkang? hang saja je nih nak up member hang nye portal.. hahahah..

    ReplyDelete
  19. lagi lagi fitnah..
    tidak hairan lagi la..
    DSR pun dah meluat dengan si juburi ini..
    dorang punya idea always sama..
    pastu tunjuk bukti palsu..
    yang lagi tidak bole bla ada yang langsung tidak ada bukti..
    sialan betul penyokong si juburi nie...

    ReplyDelete
  20. puak pembangkang memang mangkuk hayun..bodoh suka membabi buta buat tuduhan..mmg gampang la asyik-asyik DS Rosmah juga sentiasa menjadi sasaran anak-anak halal semua nie..wei suah-sudah la cerita dongeng korang 2..

    ReplyDelete
  21. mmg la pembangkang marah skit hati sbb ape yg diorg buat sume xmenjadi.pembangkang haram jadah ni mmd siot kja lain xde asyik2 cari point nk hntam kerajaan xsdr dr sendr yg bodoh.stakat pakai air liur pakai bontot je cmne nk dpt sokongan.pandai ckp bikin xtarak tau cmne nk jd pemimpin tu yg dok jeles je dgn pe yg BN tgh buat skrg ni.BN dibawah pimpinan PM skrg mmg terbaekk..JANJI DITEPATI..dan ternyata ianya memberi masa dpn yg cerah buat rakyat malaysia.janji telah dikota!!!!!

    ReplyDelete
  22. Macam mana dorang nak laku kalau tak dengan fitnah? Pembangkang kan suka publisiti murahan. Pembangkang kan takda maruah. Pembangkang dengan pembangkang sendiri pun bertekak macam orang gila. PAS kata PKR, PKR kata DAP, DAP kata PAS. Apa punya haramjdahlah dorang ni. Nak tutup malu kenalah buat fitnah. HarakahDaily tidak layak digelar portal. Apa ada dalam tu semua fitnah semata-mata.

    ReplyDelete
  23. pe ke haram sial nye pembangkang ni,mula2 kata si budak2 tahfiz tu x salam rosmah bile dah kantoi mereka spin cerita kata haram rosmah bersalam dengan budak tahfiz.
    nmpk sngt pembangkang ni semakin sial dan penipuan mereka semakn terbongkar,dasar manusia sial yg lahanat.
    tgg la nanti si pembangkang tu spin cerita pe lagi,x habis2 dengan fitnah mereka yg basi

    ReplyDelete
  24. nmpknya pencacai2 peliharaan PR ni dh xde modal nak naikkan rangking blog diorng..sory to say la bro korang tak setanding ngan blogger2 pro kerajaan..cam bodoh jer bnda mcm ni diorng politikkan,dh xde modal sgt diorng ni..apa yg korang skit hati sgt ngan DS Rosmah??dia xde kacau kau pun,dia xde nk brtndg dlm PRU,dia tak berkempen utk UMNO/BN..kau xdpt nk cri slh DS Najib kau cari slah DS Rosmah plak utk bnuh karier poltik DS Najib..yg al-juburi korang liwat n bahan bini org tu apa cite doe??knp kau xbsing??bodoh!!

    ReplyDelete
  25. lagi satu fitnah yg dibawa oleh Syaitan dari Parti Ajaran Syaitan..kpd DS Rosmah dipohon agar bersbar,semoga ini tidak mematahkan semngt DS utk trus brjuang mmbela rakyat..pedulikan setan2 ni semua,mereka hnya mewakili minoriti(itupun org yng bdoh dan jhat cam setan gak ikt diorng) manakala kami mewakili majoriti dan kami tahu datin sering mnjadi mgsa ftnah setan2 pmbgkang...kami sentiasa di belakang datin!!we love u datin!!

    ReplyDelete
  26. da bpe bnyak k0 cium bau knt0t datin tu wahai daddy cool 00iii???? patut la k0 ni bangang slalu.........

    ReplyDelete
  27. ksian btllh aku tgk si pembangkang2 nie semua..
    tak hbs2 dgn cerita dan fitnah depa.. dh berkali2 depa kena sbb buat cerita tapi kena kat btg hdung depa sndri balik tp tak serik2 lagi depa nie!
    mmg mnusia yg tak tau malu lgsg!

    ReplyDelete
  28. harakah mmg paper yg tak boleh dipercayai skrg ni!!
    disebabkan ada shaitan yg bertopengkan manusia mcm anwar tu!

    ReplyDelete
  29. wey anon 7:42 PM ,
    apa mslh kau ha?? yg kau nak terbakar kat sini apasal??
    oh lupe pulak kau kn salah sorg drpd skandal anwar sbb tu kau marahkn..

    ReplyDelete
  30. KALAU TAHFIZ NAK SALAM DGN DS ROSMAH APA BOLEH BELIAU BUAT NANTI KALAU DS ROSMAH TAK HULUR TANGAN ADE AJE PIHAK AKAN KATA DS ROSMAH SOMBONG, BELAGAK N MCM2 LAGI AH. AKU BTL2 TAK FAHAM DGN PAKATAN HARAM NI TAK HBS2 BUAT ISU.

    ReplyDelete
  31. aku memang respect habis kat DS Rosmah kerana beliaulah byk membantu anak2 yatim di Malaysia. blh krg tunjuk aku satu contoh kebaikan yg anwar babi buat utk Malaysia? menjatuhkan negara ye dgn fitnah dan tipu helah anwar.

    ReplyDelete
  32. ya kalian harus respek sama bu rosmah kerna beli cincin yang harga nya ratusan juta ringgit. udah pasti uang itu dimaling dari cukei rakyat malaisia. 1 dunia udah tau kasus ini ya, gak usah muter muter ya.

    ReplyDelete
  33. woi anon 9.21.. indon pukimak ape masalah ko hah...ko g berambus indon jaga puki pemimpin ko kat sana xpayah nk sibuk kat negara org kalau dh menumpang buat cara menumpang hormat pemimpin malaysia bkn kutuk haramjadah

    ReplyDelete
  34. Oi pukimak punya indon ko g blk negara ko tak yah buat kaco kat sini sial

    ReplyDelete
  35. Apa lah mslh pukimak
    2 ni semua tak abis2 nk cr salah datin sti apa dia bt semua tak btl.... Apa kak jah buat semua btl kan pembangkang mkn lama makin pukimak lah

    ReplyDelete
  36. Selain dr kangkang cr kesalahan datin rosmah tu je keja pembangkang kan... Mcm pukimak je perangai apa datin sri buat semua salah kan, tak pnh pun aku thk drg kata bgs lah apa yg datin sri buat mmg dasar anjing pakatan tak kenang budi hati busuk anak haram pembangkang ni semua.....Babi tu baik hati ckit dr pukimak2 ni semua tau

    ReplyDelete
  37. Pas babi pkr pukimak

    ReplyDelete
  38. Babi sial punya pukimak datin sri rosmah salam dgn drg bkn otak dia tu mcm kak jah gila sex klu salam je pk nak main tp datin sri main dgn niat nak salam mcm anak2 je paham pukimak2 yg gila sex semua... Mak krg keja nak kongkek he 24 jam tu dpt anak otak mcm babi

    ReplyDelete
  39. Pukimak sial babi anak haram punya pembangkang keg xde keja lain ke selain dr jilat puki cina dan cr kesalahan dati dsrosmah ni............

    ReplyDelete
  40. Fitnah Fitnah dan Fitnah... depa takde kerja lain ke? buat malu je harakahdaliy gan isu nie.... siap klpos buat penjelasan lagi... memang TERBAIK!

    ReplyDelete
  41. Anak haram punya indon baik ko balik nagara ko jilat puki pemimpin sana kat sini sapa pun c perlukan kau tau pukimak, negara kau dah mcm kandang babi ada hati nak bg nasihat kat org malaysia.... Oit anjing kurap dgr sini baik2 datin sri rosmah nak beli apa suka hati dia lah bkn dia srh mak kau pergi kongkek lps tu bg kat dia duit utk beli brg kan... Dia beli dgn duit dia sendiri apa malh kau klu dia nak beli pun ha?

    ReplyDelete
  42. stupid fitnah....nampak sangat kekeringan idea nak buat fitnah...

    ReplyDelete
  43. eeee geramnya dengan fitnah nie...tak abis nak pusing cerita...kalau camnie... jahanam kerajaan kalau pembangkang memerintah kerajaan...

    ReplyDelete
  44. Kesian nasib pemimpin kita kan baik ds najib bain ds rosmah apa pun drg buAt mesti tak btl.....pDahal tak salah pun klu salam dgn budak2 tu kan... Benda mcm ni pun nak main macm tak logik lah semua org tak blh terima lah

    ReplyDelete
  45. benci nye orang kat DS Rosmah ni, kesian dia walaupun x ganggu org tapi masih lagi jadi sasaran,

    ReplyDelete
  46. ta paham la aq ngn dorg ni,dari dulu sampai skg fitnah x abis2 !

    ReplyDelete
  47. pakatan haram memang macam ni.sikit-sikit nak belasah.dah lah tiada isu.udah-udah lah tu puak pakatan haram.jangan nak kencing rakyat malaysia boleh.apa salah Datin Seri Rosmah tu ??? ada ker dia kacau rakyat malaysia ??? saya lihat dah banyak jasa beliau pada malaysia.lihat saja seni tari,penari yang kecil tu.dah sampai luar negara tu.ini membuktikan keperihatinan Datin Seri Rosmah untuk menunjukkan yang malaysia boleh !!! pakatan haram buat apa ???

    RENUNG-RENUNGKAN




    ReplyDelete
  48. ni caranya PAS nak spin... kalau budak tak bersalam , seolah-olah budak tu 'jijik' dengan Rosmah , kalau bersalam bukan 'muhrim' bagai.. cuba selidik pemimpin2 wanita PAS termasuk ustazah 'Abby Abadi' dia ada salam tak dengan 'peminat2' rakus lelaki, bagai mana dengan nurul izzah? Porahhh bukan mahram ke hulu ke hilir tapi sendiri buat ok... ptuihhh

    ReplyDelete
  49. harakah perangai bangsat banjingan.. tak rasa bersalah ke pakai serban tinggi2 buat dosa pun sama tinggi

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!