PANAS BERAPI! NAMPAK SANGAT ANWAR MENIPU DALAM ISU BAS MEWAH DISIMBAH CAT MERAH!

Tak habis-habis lakonan murahan si juburi ni, setelah membuat wayang bahawa bas dia kena simbah dengan cat merah tempohari, dia tak repair pun bas tu malah dia bawak bas ynag dah disimbah cat merah ke merata tempat, untuk apa? Untuk tarik simpati beb. tu je.

The Unspinners kasi bongkar semua wayang murahan Anwar al jubs ni secara terperinci, moh kita tengok:


Konon-konon I terperanjat orang dengki sampai baling cat merah dan pecahkan cermin


Sebalik dari Pahang dan kelantan pada Ogos 31st dan auta penarik perhatian cat merah, Anwar ke Kedah pada Sepetember 2hb. Kemungkinan besar, bas itu tidak efektif dan Anwar perlukan tarikkan baru.

Dato Seri Anwar Ibrahim datang dengan berbaju batik biru menaiki kereta Mercedes hitam nombor P1 di perkarangan pasaraya C-Mart Changloon, Kedah untuk menghadiri Jamuan Hari Raya PR Dun Bukit Kayu Hitam.

Sambutan agak mengalakan dari kawasan majoriti melayu setempat. Ada lebih kurang 500 orang.


Bakal dijaja cat merah ini untuk dilihat orang ramai


Setibanya, sebuah bas 2 tingkat bernombor plat BLU 8779 berwarna putih "Jelajah Merdeka Rakyat" telah disediakan untuk pentas ceramah.

Anwar berjamu dahulu menjamu bersama Dato Mansor Othman - Timbalan Tokong Pulau Pinang, Dato Wan Salleh Wan Isa, Pengerusi PKR Kedah, Dato Isa Ismail, Speaker DUN Kedah, Tan Chow Kang, ADUN PKR Sidam dan Yusuf Ahmad, Setiausaha PAS Kawasan Kubang Pasu.

Dalam pada itu, pihak AMK Kedah mengedarkan beberapa risalah PKR "Demi Rakyat" dan sticker "Turun harga kenderaan" kepada hadirin.


Teruk betul kereta wira putih datang dan rosakkan bas. Lama Pemandu tidor sampai tak dengar?

ANwar mula berucap pada pukul 3 PM. Jelas dia menggunakan isu bas rosak sebagai bahan ceramah untuk dapatkan simpati rakyat yang tak faham wayang drama Awnar.

Katanya ada pihak bukan saja nak pukulnya tetapi sekarang ni rosakkan bas PR. Lalu dia kata dia telah mintak Nik Aziz Anwar sempena Jelajah Merdeka Rakyat. Ini baling batu seperti zaman jahiliah.

Memang betul. Baling batu pada diri sendiri dan sorok tangan serta salahkan orang lain itu drama basi.

Lalu anwar terus menuduh Najib takut hendak debat dengan Anwar. Dia lalu menghina Najib dengan mengatakan Najib nak suruh Rosmah berdebat yang mana Anwar tidak mahu berdebat dgn rosmah.

Kalau di amerika, Timbalan presiden dan calun timbalan presiden berdebat dulu sebelum calun Presiden debat. Bagaimana kalau Anwar calunkan nama bakal Timbalan Perdana Menteri untuk debat dengan Tan sri Muhyiddin dahulu? Ada berani nyatalan siapa?

Anwar kata Najib dah tak ada isu hingga dakwa PR Selangor tak jemput Sultan Selangor dalam sambutan Merdeka tetapi jemput Anwar Ibrahim. Ini bukan takda isu, tapi isu selingan kepada banyak isu-isu yang Anwar tak dapat jawab.

Ada komentor kata pusat tak jemput untuk majlis di Stadium pada waktu malam, Majlis tradisi adalah parade dan ini dihadiri oleh Sultan. Majlis baca Yaasin bukan majlis rasmi.


Jampi Nik Aziz supaya bas ini pun boleh pergi ke syurga

Anwar menjual nama Nik aziz sebaik nama dia dah tak laku sebagai orang tak bermoral dan peliwat. Dia kata Nik Aziz beritahu dia yakin akan tawan Putrajaya pada PRU13. Bolehlah untuk naikkan semangat.

Kalau Anwar yang yakin, orang percaya atau tidak?

Bayangkan betapa mahalnya BAS ni kan? Semalam ada orang tinggal komen kat salah satu artikel kat dalam blog ni, begini bunyinya:

Anonymous said...
Bas ini diberi oleh seorang tauke dari rawang ,tauke ini juga dapat kontrek buat lori angkut sampah untuk kerajaan selangor .Kalau tak percaya pergilah tengok ada banyak lagi lori sampah yang belum dihantar lagi .pergilah kebukit beruntung ....jalan talipot ......kilang yang tersorok dari pandangan ......

September 1, 2012 5:33 PM

ini dah kira rasuah....SPRM harap siasat......

September 2, 2012 1:00 AM

Mohon SPRM siasat akan perkara ini. Tq

45 Responses to "PANAS BERAPI! NAMPAK SANGAT ANWAR MENIPU DALAM ISU BAS MEWAH DISIMBAH CAT MERAH! "

  1. Patut sponser skali plate number BLU3...

    ReplyDelete
  2. anwar celaka yg xhbs2 buat hal kn pukimak haram jadah.lau yea pun ko nk tunjuk ko tu layak jd pemimpin xpayah la smpai ko jaja bus yg kononye di simbah cat tu ke merata tempat.ko ni buat malu bangsa je la.bodohkn dr sndr.aku rase xslh pun lau ko mntak pencaci ko pegi cuci bus tu kejup xsmpai setengah jam pun.cari la point yg bijak ckit lau nk raih simpati kok yea pun..

    ReplyDelete
  3. Hahahahah.,.. Lawak betullah pukimak ni bt isu... Woi ini bukan zaman nenek ko masih dara lg la... Ini dah masuk zaman millenium... Ko ingat org takkan tau ke ko punya keje sendiri simbah cat merah tu.... Pukimak babi koranglah.. Haram jadah betul pakai cara ni nak raih simpati.. Utk Tuk Guru plak, cukuplah politik kotor ni.... Cari jalan sebarkan dakwah dikalangan anak2 muda yg x berapa nak beragama lagi bagus....

    ReplyDelete
  4. ''Allhumma inni a'uzubika minalkhubthi wal khabaa 'ith ''

    Ingat blog rupanya jamban busuk... banyak syaitan jantan dan syaitan betina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Termasuk diri engkau yang dilaknat Allah..

      Delete
  5. pemandu bas ni paling hebat, boleh bawak bas dlm keadaan cermin rosak

    ReplyDelete
  6. Ada beberapa kemungkinan kenapa bas disimbah cat:

    1) Tak bayar hutang ah long
    2) Rakyat dah benci PKR, tak faham faham ke??
    3) Org PAS kat Kelantan tak suka PKR
    4) Rakyat benci PKR
    5) Org PKR sendiri yg simbah sebab tak puas hati.
    6) Mamat cina doll suruh simbah supaya senang tuduh UMNO
    7) Disimbah oleh rakyat kelantan yg miskin disebabkan tak puas hati dgn bas terlalu mewah
    8) Mungkn disimbah sebab ada aktiviti luar tabii kot dalam bas tu!!


    ReplyDelete
  7. ini semua kerja puak pembangkang sb dh x de modal nak menipu dan nak tarik simpati rakyat disamping nak cover supaya rakyat x marahkan anwar menghabiskan duit beli & ubahsuai bas utk kepentingan peribadi.

    banyak lgi orang miskin di selangor yg perlu dibantu.....pemimpin PR hidup selesa & bermewah-mewah lgi. Mana pemimpin PR yg seblm ni bukan main bising marah bila orang beli no pendaftaran kereta kononnya membazir tpi bila kena btg hidup anwar langsung x berbunyi..semangat nak bela rakyat konon...piraaah.

    ReplyDelete
  8. nape bahagian depan bas je kena simbah????

    ReplyDelete
  9. JPJ/SPAD/Polis Trafik tido ke? Apakah bas tersebut "road worthy" untuk di pandu ke Alor Setar dari Kota Baru?

    ReplyDelete
  10. ADA SERIBU SEBAB KENAPA ORANG BALING CAT PAT BUS PUKI_AR.
    1. RAKYAT BENCI PKR.
    2. RAKYAT BENCI PKR.
    3. RAKYAT BENCI PKR.
    4. RAKYAT BENCI PKR.
    5. RAKYAT BENCI PKR.
    -
    -
    -
    1000 RAKYAT BENCI PKR

    ReplyDelete
  11. Orang yang lempar cat ni pon buduh mcm Bumu Sial "Lambai".

    Kenapa ko baling cat pat bas PR yg tak bersalah?

    Gi lah baling cat pat Musibat2 orang PR!!

    ReplyDelete
  12. Anonymous said...
    ''Allhumma inni a'uzubika minalkhubthi wal khabaa 'ith ''

    Ingat blog rupanya jamban busuk... banyak syaitan jantan dan syaitan betina.

    September 3, 2012 5:10 PM
    ___________________________________

    "Summumbukmum Umyumfahum Layarji'un"

    Halau anjing Wof Wof Wof..

    Muahahahahahaha

    ReplyDelete
  13. celaka btl al juburi ni..ada2 ahe hal yg di bikin nye..knon nye nk tnjuk simpati dgn mnjaja bas yg di simbah cat tu..
    ptuihhh...itu kerja puak korang sbnr nye...

    ReplyDelete
  14. semua org dan rakyat dah kenal siapa anwar al juburi..kaki belit dan kaki tipu dan satu lg kaki sejenis...teruk-teruk..untuk menjayakan wayang bodoh dia mereka sgup memecahakan cermin bas mereka sendiri..bodoh-bodoh..eh2 xpayah nak tipu rakyat dan meraih publisiti murahan anwar al juburi...lepas nie mudah al juburi nak bawa cinadoll dan pasangan gay naik bas sama2 dengan beliau huhuhuh

    ReplyDelete
  15. Aku pun pelik,bas tu letak kat mana smpi org simbah cat bole x nmpk?Kena simbah masa berjalan atau berenti?Apa tujuan is penyimbah cat tu?apa yg dia dpt?kemusykilan demi kemusykilan bermain difikiran????betul atau tipu??lakonan atau kebenaran???kalu betul,lapor polis!kalu tipu,Allah akan tunjukkan..skrg Allah bayar tunai...

    ReplyDelete
  16. yg x boleh belah nik aziz pun datang tengok bus si peliwat ni,kononye nk jampi buat pedinding la tu.
    nmpk sngt pakatan yg baling cat tu sebab mereka dah xde modal nk bagi ceramah kat rakyat,so mereka baling cat kat bus sendiri then guna isu tu buat ceramah murahan.
    bodoh punya anuwar dan penyokongnye yg bebal bin bahalul,dasar manusia sial yg lahanat.
    kalau betul yg buat tu bkn pakatan sure satu bus disimbah cat n cermin2 dipecahkan,anuwar sial nak tipu tapi sendiri kantoi balik

    ReplyDelete
  17. Anwar mmg pandai putar alam... Ni semua rancangan dia lah lps tu dia jd baik pulak saja nk simpati lah tu... Senang je dia tipu penyokong dia kan aku rasa kelakar sgt2 dgn anwar ni dia ingat kita semua ni budak tadika senang2 je nak kencing

    ReplyDelete
  18. Peliwat nagara ni bwk idea btl lah mcm2 benda dia bt bg org kesian kat dia...emmm tp org gelak lg ada lah

    ReplyDelete
  19. Haramjadah btl lah mamat gay ni tak abis2 nk tuduh umno tah2 dia pinjam along tak byr dia kata umno plak yg bt mmg celaka lah dia ni tak tau bila nak taubt tah

    ReplyDelete
  20. Akak rasa ni mmg keja dia sendiri lah... Sbb mcm tak logik je cite yg dia bt ni kan...lgpun klu btl lah umno nak bt kan takkan lah nk buang ckit mcm tu je kan

    ReplyDelete
  21. Lg satu akak nak vkp pandai btl anwar ni berlakon kan

    ReplyDelete
  22. alah bro...xkn kau xthu Anwar dgn wayang,menipu dan fantasi ni xdpt dipisahkn lagi bro..setakat isu bas ni apa ada hal,dulu msa dok dlm pnjara dia blh jer brlkon ptah tngkuk la,skit belakang la,cuba nk sntik aid pn ad!!setakat isu mcm ni ciput jer dia nk buat bro..dia kan anwar maha agung dlm bab menipu..!!

    ReplyDelete
  23. Ini baru sikit.Pergi kat Blog aku tengok Bas Jelajah Burit ni HANGUS TERBAKAR.Gila woohh....

    reentry7.blogspot.

    ReplyDelete
  24. bas kna simbah dgn cat xpe lgi...tp lg la malu muke najib kna berakkkkkkk......






















    ReplyDelete
  25. bas disimbah tu alasan je..
    as usually la semua salah UMNO..
    ala srtakat bas apa guna..
    bek simbah cat atas kepala die je si juburi tu..
    tu pun bahagian depan je kalau nak wat dajal bek bako terus puas hati..
    bodoh punya pakatan

    ReplyDelete
  26. anuar patut berhenti dari berpolitik dan masuk ke dalam bidang perfileman,juburi akan dapat membawa watak yang sangat hebat kalah samsul yusuf dan aaron aziz,pergghhh haramjadah penipu sial

    ReplyDelete
  27. ala nie sume taktik kotor si anwar bangang tu!
    dia sndri yg buat pastu nk buat isu pulak dah!
    bkn ape dia nk meraih simpati lh tu drpd rkyt..
    hny org yg bodoh shje yg akn ikot mnusia mcm dia tu!

    ReplyDelete
  28. alang2 klu nak smbah cat watpe simbah kat bas, simbah je atas muka si anwar gila tu!

    ReplyDelete
  29. BODOHLAH ANWAR BABI NI KALAU ORG DENGKI DGN KAU DAH PASTI MEREKA SIMBAH SATU BAS CAT MERAH ATAU SENANG BAKAR AJE BAS KAU, INI TAKTIK KAULAH ANWAR UTK MERAIH SIMPATI RAKYAT. SUDAHLAH TU RAKYAT DAH BIJAKSEKARANG.

    ReplyDelete
  30. Org pas n pkr mmg tak berwawasan tu yg blh berak mana2 pun bontot murahan, lps tu ada plak org blh sokong dgn perangai pukimak tu emm apa nak jd lah dgn negara kita ni klu drg menang abos taik merata rata

    ReplyDelete
  31. JGN2 ORG SIMBAH CAT TAK LALU NAK TGK ANWAR BUAT PROJEK ATAS BAS TU KOT

    ReplyDelete
  32. Plate dalam bas tu ialah 8779 dalam maksud nombor dalam bangsa cina kat bawah ni hah
    8 = kaya
    7 = kote ( alat kelamin lelaki )
    9 = selama-lamanya/ hari-hari

    dah mendalam sangat makna tersirat plat untuk Anwar Ibrahim hehehehhee

    ReplyDelete
  33. Memang jambanlah blog ni... semua jenis mak nenek yang orang buka dalam jamban ada disebut dalam blog ni.

    ReplyDelete
  34. apalah bodoh sgt anwar ni kalau org nak serang kau dah tentu dia tak duduk lama2 dlm kereta berdekatan. buat apa org nak gantung diri.

    ReplyDelete
  35. Apa lah bodoh sangat nak menuduh umno lah dll.

    Pergi claim insurance je tukarkan cermin baru. Ini pun nak dijadikan isu. Bodo sokmo anuwar ini dan semua melayu yang ikut PR.

    ReplyDelete
  36. gak usah lah muter muter cerita ya, ternyata itu adalah perkerjaan partai melayu zionis. masa bisa Bapak Anwar mau kasi pecah sendiri itu bus. gak masuk akal sama sekali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mas..kalo aslinya emang orang malaysia, ngapain sich mao nulis kayak orang indonesia? Tatabahasanya aja udah salah.

      Delete
  37. nik aziz pecahkan tak dia marah kot. sebab gambar dia tak ada kat dinding bas...hahahha mana boleh gambar anuar je yang ada orang tua tu anginlah

    ReplyDelete
  38. nuar..nuar..fonen kalau tak berdrama, tak sah idup!

    ReplyDelete
  39. Dulu mata lebam, sekarang bas lebam ke?

    ReplyDelete
  40. Oleh kerana kes mata lebam dibuktikan disebabkan dibalun anjing UMNO, jadi ada logiknya bas tu jadi macam ni sebab kerja anjing UMNO lagi.

    ReplyDelete
  41. BAS kene rosak skit aje dah anjing PR xley dok diam!
    Nmpk sgt ituh aje aset korang dlm negara nie kan?
    buat bas tuh jadi markas lps mng PRU13

    ReplyDelete
  42. PR buat huru hara dekat bersih lagi la terok lps tuh nak bising apa lgi sbb bus kne sikit aja?
    bodoh nk mpos
    bebal gila dorangnie

    ReplyDelete
  43. Syarikat yang buat dan hadiah bas ini adalah Intercoach berpengkalan di Bt Sentosa Rawang. Betul dia pun dapat banyak kontrak Lori Sampah. Yang Hairan nya dia juga dapat Kontrak Kerajaan SPNB untuk bekal 100 Bas Henti Henti King Long dari China.
    Makan keliling nampak nya dia ni.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!