CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, September 19, 2012

PANAS BERAPI! MAKIN LAMA PENYOKONG ANWAR MAKIN GILA, MEREKA SANGGUP GUNAKAN NAMA NABI MUHAMMAD UNTUK BELA DIA



Dalam umat Islam dok marah kat si bangsat hanjeng yang membuat filem yang menghina Nabis SAW tu, ada jugak manusia yang mengatakan dia bermimpi jumpa Rasulullah dan dia mengatakan kununnya dia diperintah Nabi untuk angkat Anwar si peliwat tu menjadi pemimpin Islam. Nauzubillah

Korang tengok la penjelasan Ustaz Fathul Bari....dan tolong fahamkan ok, jangan la terus-terusan menjadi sesat ya. Si pengkhutbah sesat tu wajib dicari dan disula!

29 comments:

  1. pergh... aq ingat yahudi je mcm tu.. dlm PAS pun rupa@nya ada gak orh yg mcm tu... sedarlah ustaz oi.. dunia nak akhir zaman ni mcm2 dugaan yg ada.. takkan sebab byk sgt makan taik babi DAP g mebuatkan ustaz jd mcm ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa kak bedah yg terlebih mkn taik babi tu pasal meroyan manjang.. Udah2 le tu bedah bawak bertaubat..

      Delete
  2. Dulu kalau sebut bab Murtad,Zina,Arak,Judi,Zionis Israel dll pas amat sensitif dan sanggup berdemo dimana saja menghentam kerajaan.

    Kini, semua tu kena pastikan dap tak tersinggung baru mereka berani cakap.

    ReplyDelete
  3. NIK AZIZ PUN MACAM NGEH JUGAK, KAN DIA KATA NABI PUN MACAM MAMAT LAIN..................INILAH PERJUANGAN PAS, SECUCUK DENGAN DAP.
    BAGI AKU UMNO JUGA YANG TERBAIK, DARI SEMUA SUDUT.
    HIDUP UMNO, PERTAHAN ISLAM.

    ReplyDelete
  4. takkan kita nak salahkan Lim Kit Siang klu ustaz fathul tersesat jalan??? hahahha..... Parti Ajaran Sesat ni makin menyesatkan umat Islam dibawah naungannya... silap haribulan babi pun diorang kata halal sebab Lim Kit Siang makan babi... n berzina pun halal sebab anwar Ibrahim main dgn China Doll....erm.... Kesian Nik Ajis sbb dapat pengikut mcm diorang ni.. apa nak jadi>????

    ReplyDelete
  5. thank you very much to the highest honour to PAS leader & group because they really `Mentarbiahkan' DAP PKR about Islam. They (PAS) claimed that DAP & PKR now understanding Islam more after they learn it from PAS people.
    To PAS people that `taksub' leader without using their brain, and the leader that manipulate Islam teaching for their political gain, please remember that there is `judgement day', there is heaven and hell. don't forget it. bertaubatlah.
    I saw Nik Abduh video clip with the green shirt saying to the crowd that Allah ask PAS to take over Putrajaya from enemy of god. what are you talking about Nik Abduh? Don't be so proud of yourself.
    Come on brother of Islam, come together follow the right track based on Al Quran & Sunnah.
    Allahu akhbar.

    ReplyDelete
  6. aku pun dah 3 kali mimpi jolok diana danelle. Buritnya tak lah sedap sgt. mcm burit perempan lain jugak. Cuma air pelincirnya agak kental sedikit & kurang buihnya. kemutannya tak kuat sangat. Aroma buritnya sedikit hapak mcm ketiak campur bau masam2 sikit.

    ReplyDelete
  7. dr asri cakap ada dikalangan ulama muda yg bukan dari latar belakang agama... macam mana tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah yang anda dimaksudkan tu ABABADI?

      Delete
    2. Diam lah babi ko pun sama je macam babi hutan

      Delete
  8. PAS..PAS..sungguh mengecewakan. DAP..DAp..sial sungguh kamu. Tunggu PRU13.

    ReplyDelete
  9. Yang menghina islam isalah UMNO yang dalam 55 mengamalkan riba, penindasan, penipuan, pencurian, mengfitnah orang dan sebagainya. UMNO menghina islam dengan perbuatan ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abis kau diam je? Dah tau pg la buat repot. Cakap kang marah.

      Delete
    2. Pas pn lagi teruk..masyallah malas aku nk citalh..

      Delete
    3. Pukimak ko lah babi...pas anak haram yg sesat kata umno plak... Krg mmg anak babi anjing bela lah sial

      Delete
  10. UFB muka cute, sayangnya dia tersalah memilih jalan dgn menyertai umno. sepatutnya dia menyertai pakatan & jadi penasihat agama DSAI. Dgn bermodalkan muka cute & latihan mengemut lubang bontot, pasti wan azizah akan bermadu dgnnya.

    ReplyDelete
  11. aku bermimpi aljuburi menjadi bangkai jerangkong yg dibakar oleh api neraka jahanam.

    ReplyDelete
  12. sial betul,perangai lagi teruk dari yahudi.
    pe hang dapat sial dengan menipu,kata nabi datang dalam mimpi suruh pilih anuwar si peliwat tu jd pemerintah.
    bawak mengucap la sial oi,dunia dah akhir zaman la gampang.
    PASial mmg betul2 punya sial la,mereka gunakan agama untuk kepentingan diri mereka.
    sial betul sampai guna nabi tuk memancing undi,lahanatn punya sial.
    dasar manusia sial yg sesat,manusia yahudi hipokrit yg jalang

    ReplyDelete
  13. Teruknya nya mulut ustaz ni...sedap mulut ja sumpah seranah..macam ni ka mulut seorang ustaz..?? seorang ustaz @ orang alim akan menjaga akhlak termasuk mulut dari berkata dengan perkataan yang buruk..

    ReplyDelete
  14. fuyoo kimak nya babi nie...berani tol die cakap nabi datang dalam mimpi die?
    nie da sesat melampau..memang tak boleh nak selamatkan da...sial nie pasti takkan jejak kaki dalam syurga
    gua gerenti...sebab politik dan kuasa yang sikit..sanggup libatkan nabi..memang tahap haram jadah...kerajaan patut sangat2 cari babi nie sula depan khalayak ramai...macam mana la bala allah tak habis2 menimpa kita...daa kalau ada manusia kimak macam nie..memang bala je yang turun..rahmat takkan ada...

    ReplyDelete
  15. Babi sial anak haram btl lah pukimak pas n pkr ni makin menjadi jadi puki drg ni lah

    ReplyDelete
  16. Akak tgk anwar ni makin lama makin jauh dia terpesong lah... Tak takut ke dia mainkan agama sampai mcm ni sekali takat nak kejar dunia je... Akhirat dia tak ingat je?

    ReplyDelete
  17. wei nak politik jgn la campurkan agama..
    sampai nak tarik nabi muhammad..
    sedarlah sikit PAS takutlah azab allah...
    sekurangnya yahudi memang sah bangsa laknat..
    yang korang tu islam sendiri nak mainkan islam nak kata yahudi apanya..
    bawa bertaubat la takut la akan azab allah

    ReplyDelete
  18. aku xberani nak komen pape tapi yang aku tahu mmg sah PAS dah senget..allah selamatkan kamu

    ReplyDelete
  19. jijik banget sayaliat ini setan melayu suka main sama dosa ya. kasian ya setan melayu folower masih mau cium pantat dia ya. kasian ya setan melayu suka pake mobil kancil aja , kasian ya suku melayu hanya bisa jadi kuli sama orang cina ya. Nama negeri nya malay tapi setan melayu jadi kuli cina ya. ngakaakkk saya mau ketawa ya.


    http://kedahla.blogspot.com/2012/09/hok-ni-bini-noh-omar-yang-ke-berapa.html

    ReplyDelete
  20. Pada suatu hari seorang Imam tersohor berkata "setiap kali aku berhujuh atau berdebat diatas sesuatu masalah dengan orang cerdik aku pasti mendapat kemenangan, tetapi bila aku berbuat hal yang sama dengan orang jahil aku kalah"

    Maka berkata lagi imam tersebut "orang cerdik berhujah menggunakan akal, ilmu, hadis dan quran sebagai bahan hujah tetapi orang jahil menggunakan ego, kedudukan, kuasa sebagai bahan berhujah.

    Begitulah tabiat manusia, tak mahu terima pendapat orang lain apa lagi bila ada pangkat, kedudukan dan sedikit ilmu.

    Menggunakan "K" sebagai senjata untuk tidak berubah :
    1.) Bagi orang Melayu K ialah Kuasa dan Pangkat,
    2.) Bagi orang Cina k ialah Ketua atau Tauke
    3.) Bagi orang India K ialah Kasta atau keturunan.

    Di Malaysia PM membuat keputusan mengikut acuannya dan bila diganti bertukar pula acuan,.

    ReplyDelete
  21. kata teman saya itu uztaz wahabi kata dia. kalo wahabi , dia emang suka bikin kaco sama umat muslim di seluruh dunia ini. Wahabi sama yahudi itu asale dari satu lobang ya, jangan kalian percaya ya omongan uztaz wahabi ya.

    ReplyDelete
  22. http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/09/apa-noh-omar-memiliki-kekayaan-luar.html

    ReplyDelete
  23. saya ngakaaak ketawa kapan terbaca situs ini. Ini situs saya kira punya kredibilitas , dia bicara sanagat tuntas ya. ketimbang gobloker setan melayu yang udah jadi gila ya , hari hari ya setan melayu omong hal dosa ya. Selamat membaca ya.


    http://feedproxy.google.com/~r/TukarTiub/~3/hmou2aWPT7Y/cakap-hidup-melayu-berjuang-untuk.html

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!