PANAS BERAPI! LAPORAN POLIS TERHADAP KHALID GAGAP ISU BAS SUDAH DIBUAT! MARI BACA


Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim dinasihatkan supaya mengambil cuti daripada jawatan tersebut sekiranya didapati wujudnya penyelewengan dalam soal pembelian atau penyewaan Bas Mewah PKR.

Hari ini, beberapa Badan Bukan Kerajaan (NGO) membuat laporan polis bagi menyiasat sekiranya wujud unsur-unsur penyelewengan yang dilakukan oleh kerajaan negeri terbabit.

Presiden Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS), Hamidzun Khairuddin ketika ditemui memberitahu wujudnya kekeliruan di kalangan rakyat susulan tindakan PKR menyewa sebuah Bas Mewah yang didaftarkan atas nama pemimpin tertinggi negeri Selangor.

“Pada hari ini, GAPS bersama beberapa NGO lain buat laporan polis kerana kita mengsyaki adanya penyelewangan dalam soal pemilikan, pembelian dan penyewaan Bas Mewah PKR yang dimiliki oleh Khalid.

“Sebelum ini beliau sendiri telah mengaku bahaw bas itu adalah milik beliau… beliau sendiri juga telah mengaku bahawa bas itu telah disewakan kapada PKR untuk tujuan pilihanraya.

“Cuma rakyat ingin bertanya mengenai bas mewah itu yang berharga RM 900,000….rakyat ingin bertanya dari mana MB dapat duit untuk beli bas?,” soalnya.

Beliau menambah, difahamkan gaji Khalid sebagai Menteri Besar Selangor adalah kira-kira RM20,000 sebulan.

Justeru, sekiranya beliau membeli bas berkenaan menggunakan wang gaji yang diterima setiap bulan maka Khalid telah mengikat perut atau berpuasa selama empat tahun bagi mengumpulkan dana RM900,000 itu.

Read more...

27 Responses to "PANAS BERAPI! LAPORAN POLIS TERHADAP KHALID GAGAP ISU BAS SUDAH DIBUAT! MARI BACA"

  1. MB selangor "MENABUNG" sejak lahir lagi la...BODOH tul la korang nihh....

    ReplyDelete
  2. PKR BUAT HALAL, ORANG LAIN BUAT HARAMMMMMM.

    ReplyDelete
  3. bodoh punya gagap,padan muka org dah buat laporan polis kat ko sial.
    susah sngt ke nk mengaku,ko mengaku ke mmg sure ko akn kalah jugak lam PRU ni.
    so x payah la nk spin cerita dah,ko spin macam mana pun rakyat dah x percaya pada ko.
    ko bersiap sedia jela tuk bungkus pada PRU ni gagap sial,ko buat macam mana pun pakatan sial ko xkan menang.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia yahudi hipokrit yg lahanat

    ReplyDelete
  4. Pukimak punya khlid anjing... Buar ko kena cikit mkn duit rahsuah beli bas bagi ko punya scandal tersayang pakai lps tu ko nk tipu rakyat konon nye beli kan babi

    ReplyDelete
  5. Kang aq jentik telur ki br ko tau khalid babi pukimak

    ReplyDelete
  6. Emm mkn duit rasuah lps tu nak beli bas plak.. Emm bodoh nak mampos lah krg ni

    ReplyDelete
  7. Padan muka ko khlid pukimak skrg ni ko tgg je lah org tgh siasat tu.. Jgn ingat senang2 je nk lpskan diri tu

    ReplyDelete
  8. ahahahaha..padan muka kau khalid!!kita tgk lepas ni si gagap ni nak kelentong apa lagi..siap2 la ngan helah kau khalid..

    ReplyDelete
  9. Padan muka khlid gagap dah kena siasat..

    ReplyDelete
  10. Jawaplah lepas ni apa yang kau buat selama kau memerintah selangor jangan disoal kau gagap nak memjawap sudah jangan kencing dalam seluar Sudah ...

    ReplyDelete
  11. baguslah laporan sdh dibuat. Itu akan mempercepat yg mb selangor dibuktikan tidak bersalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syg sgt kat mb selangor padahal diri tu diperbodohkan.. Emm apa lah ko ni.. Ce tgk muka ko kat cermin mesti dah mcm keldai br los kena main jubor kan...

      Delete
  12. Gambar 10 ekor anjing penganggur dapat rm 20 dari UMNO untuk menyalak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko lah babi yg dibayar oleh anwar pukimak jgn ckp org lah sial... Kang aq jentik telur br tau

      Delete
  13. Zaman kejatuhan khalid gagap telah tiba mari kita ramai2 dia supaya cpt ckt terbongkar muslihat muslihat jahat dia tu... Bye2 pkr bye khalid gagap anwar jubori lover

    ReplyDelete
  14. kak bedah, kor kulum telor bapak kor dulu la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tu main telur bpk Ko tgh stim kan babi

      Delete
  15. Khalid dah bayar hutang bank lom?

    Khir beli rumah pinjam duit bank .. berkokok bagai nak rak pencacai

    Khlaid beli bas hampir 1 juta guna duit sendiri.. wah macam beli bas mainan je.. banyak duit ko khalid..

    aaaaakkkuukukuku rrremmmbbattt duit nnneeeeeggereilah....

    kookoooranngglahh boodooohh sseeemumumuaaaa..

    ReplyDelete
  16. Khalid gagap terang2 songlap duit rakyat selangor senang2 leh beli bas mrwah....,patut lah perut ko buncit gagap oii sbb byk sgt mkn rasuah

    ReplyDelete
  17. Parpukari adalah keling paria hitam gemuk! Mak parpukari dientot dan dirogol oleh anjing paria hitam! Jadi bapak parpukari adalah anjing hitam keling paria cibai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa mak ko babi hutan ptt lH dpt anak pukimak mcm ko... Mai sini Q jentik telur mak ko bg pecah dara dia mai cpt

      Delete
  18. KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA!KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA! KELING PARIA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak ko anjing hutan main dgn babi sondol dpt anak babi kurap mcm ko... Aq nak jentik telur pun geli sbb telur ko berkurap eee

      Delete
  19. anon 3.50pm kauni mmg banggang ya tak tau nak bezakan antara maknusia dengan binatang ya sekolah 3tingkat bodoh bertingkat-tingkat mamkok ayon betollah kau ni..

    ReplyDelete
  20. peh hebat tol gagap al sengal nie..korang tanya mana dia dapat duit...mana lagi wei..duit rakyat la dye songlap..ingat khalid gagap nie baik ke nak guna gaji dia beli bus 2?
    mimpi la..semua nya duit rakyat la dye sapu pastu guna untuk hancur kan selangor...pikir2 kan la

    ReplyDelete
  21. dia disyakki guna kuasa masa pembelian 50 bijik lori sampah dari china... bas dapat free... baru ko kenal Anwar Ibrahim penasihat ekonomi selangor tu sapa.... belajar la dari yng dah tekena dgn DSAI tu..kan ramai....

    ReplyDelete
  22. September 28, 2012 11:49 PM
    apasal mulut kau tu mcm sial je ha??? sedap2 mulut kau je nak mengata kat org! apa mslh kau dgn parpu ha?? aku tau lah yg kau tu pengikut pakatan haram tu kn sbb tu kau terbakar sgt!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!