PANAS BERAPI! IBRAHIM ALI BAKAR SIAPA DI CHERAS SEMALAM?

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali bersama-sama ahli pertubuhan itu hari ini telah menikam replika berwajah pengarah filem ‘Innocence Of Muslims’sebelum membakar patung itu dalam perhimpunan protes besar-besaran di Cheras malam tadi.

Tindakan tersebut dilakukan bagi mengecam tindakan penerbit filem terbabit yang juga pengikut Yahudi itu kerana memburukkan peribadi Nabi Muhammad S.A.W.

“Pembakaran yang dibuat hari ini sebagai satu simbolik menyatakan bantahan kita terhadap tindakan biadap pengikut regim zionis ini yang hina nabi dan serta agama Islam.

Baca seterusnya di Perak Today

27 Responses to "PANAS BERAPI! IBRAHIM ALI BAKAR SIAPA DI CHERAS SEMALAM?"

  1. Hahaha..brahim ali yg dh nak mampus ni ke?tak sabar nak tunggu pru nnt kat Pasir Mas...mari kita kuburkan pengkhianat ni..

    ReplyDelete
  2. SEKURANG-KURANYA DIA TAHU NAK JAGA NAMA BAIK ISLAM KITA BKN MCM ORG LAIN. INI SGT BAGUS TINDAKAN IBRAHIM ALI MEMPROTES ORG YG MEMPERMAINKAN AGAMA TAK KISAHLAH DIA NI PENYAGAK KE, PENIPU KE JANJI HATI MASIH ISLAM BAGI AKU BETUL TINDAKAN DIA.

    ReplyDelete
  3. Ha..ha... Bakar je la korang boleh..pastu beli makanan kat Mcd, KFC, Starbucks, beli baju cap Polo...itu kan semau proksi Yahudi..Hmmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekurang kurangye takde lah mcm anwar sial tu ambik duit yahudi beli jet

      Delete
    2. Ahem3..... bnyk tgk TBthree dgn bce utusan la tuh.. lunyai tol otak sekor nih...

      Delete
  4. ko ni bodoh lg jahil org cte pasal agama bkn politik....bangang buta kayu.

    ReplyDelete
  5. ko ni bodoh lg jahil org cte pasal agama bkn politik....bangang buta kayu.

    ReplyDelete
  6. btl kata anon 10.33 aku sokong kat kau sepatutnya kita org islam kena boikot barangan buatan dari negara yahudi nie, sekadar bakar gambar aje tak guna baik boikot semua proksi yahudi baru bagus aku respectlah kalau org islam kita mula dari sekarang jgn bagi muka pada yahudi ni.

    ReplyDelete
  7. MCM MANA ORANG YANG BERSEKONGKOL DEGAN YAHUDI,MENPERTAHANKAN NEGARA ISRAEL...TAK NAK BOIKOT KE?

    ReplyDelete
  8. PKR+DAP+PAS+UMNO+BN = semua tak boleh pakai tp UMNO+BN bolehlah diterima sbb jasa dia membangunkan negara. Yg lain tu..cakap jer tapi lahanat. Kalau PAS keluar pakatan, aku sokonglah tp kalau bersama kafir tu, baik aku sokong UMNO+BN sbb mereka memang terbukti berjasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dri berjasa, merampas harta ade la.....
      sapa kata BN berjasa, aku nk tnye sket..
      BN nih bkn buat smua pkai duit diorang..
      pkai duet rakyat jgk..... soo, dri mne plk dtg ayat berjasa?????
      trajang sbijik nk???

      Delete
  9. ya bakar bakar bakar lagi.. dulu dok tibai kain rentang pakai kayu masa pelancaran TIBAI. bakar patung je la boleh... aku mintak ibrahim ali cuba pergi kedutaan US dan serahkan memorandum secara baik dan aman.. itu sahaja... kalau dapat buat baru orang respek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam lah ko babi sial pubya noob ko tak ptt bersyara tau sial

      Delete
  10. Sekurang kurangnye kita tau respek agama kita... Tak kira lah parti apa tp pas n pakatan babi tu sbb kan politik agama pun drg main kan...

    ReplyDelete
  11. Sebagai umat islam aku respek apa yg ibrahim br... Skrg kyrang nye dia tau nak respek agama

    ReplyDelete
  12. Yahudi pukimak senng je nak hina islam mmg ptt ajar bangsa anak haram ni

    ReplyDelete
  13. Eee geramnye aq klu lah aq dpt jumpa prngarah n produser n semua yg terlibat lah aq jentik telur selor2 sampai drg mandul

    ReplyDelete
  14. Aq respek tindak kan ibrahim ali ni... Mmg ptt nye kita baki je drg tu....

    ReplyDelete
  15. Akak geram btl lah dgr cite pasal yahudi bt filem kutuk islam ni... Kita tak pnh pun kutuk aama drg... Malah kita respek agama msg2 tp drg ni mmg dah melampau lah...

    ReplyDelete
  16. Kdg2 akak rasa drg ni saja je bt mcm tu sbb nak cr pasal dgn irg islam... Ye lab saja nk serang org kata gila bila mcm ni mmg drg blh gaduh lah... Yahudi mmg jahat sgt... Mari kita ramai2 berdoa agar drg dpt bala

    ReplyDelete
  17. yahudi mmg sial la,islam x prnh hina agama dia.
    biar dia dapat balasan dekat dunia ni baru yahudi2 yg lain tau akibat menghina nabi kita,senang2 je dia menghina nabi kita.
    dah la yahudi hina agama islam,skrg ni de org islam yg ambi dana dari yahudi.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia yahudi yg lahanat

    ReplyDelete
  18. Perkosa dan dayus yang syok sendiri tapi tak berani depan embassy amerika kerana bekas duta dah mengugut akan meletakan perkosa sebagai kumpulan extremis pelampau di senarai hitam bamerika.Maka dayus pun buat pesta syok sendiri cium keris

    ReplyDelete
  19. agama dan politi diharapkan tidak lah dicampuradukan...
    zamman nabii dulu boleh sekarang manusia semua gila kuasa dan pangkat...
    guna nama islam semata nak cari kepentingan diri
    sialan

    ReplyDelete
  20. Amat sedih Nabi Muhammad selalu dihina sejak dulu hingga sekarang dengan tak habis-habis ! Apa salah dia sampai  Allah pun tak mau tolong dia ?

    ReplyDelete
  21. Dh prangai katak..... mmg bt kerje katak.. cbe brtamadun sket..
    brani bakar patung, takut bg memo.... noob sial..

    ReplyDelete
  22. orang islam yang suci tak akan memberontak walaupun dihina..kalau memberotak itu ialah bukan islam yang suci kerana dalam hati nya ada perasaan dendam..Tuhan tidak suka manusia yang bedendam.

    ReplyDelete
  23. Aku sokong 100% zizi pin..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!